'Opgeleefde Tapia kan nieuw avontuur aangaan in Mexico'

( 15 reacties)
'Opgeleefde Tapia kan nieuw avontuur aangaan in Mexico'

Renato Tapia werd door Feyenoord gehaald nadat hij indruk maakte bij FC Twente, maar in Rotterdam wist hij die verwachtingen nooit waar te maken. De kans bestaat dat hij vertrekt uit de havenstad. 

Na de winterstop werd de Peruviaan verhuurd aan Willem ll en in Tilburg was hij wel basisspeler. De middenvelder bereikte de finale van de beker met de Tricolores en hij had een belangrijke rol binnen die ploeg. Het is de vraag of Feyenoord hem nog een kans gaat geven na zijn opleving. 

Mexicaanse media melden dat Feyenoord de voetballer kan slijten aan voetbalclub Cruz Azul. De club wil vijf nieuwe spelers halen en Tapia moet daar een van worden. In het Noord-Amerikaanse land weten ze te melden dat de international ongeveer 3,5 miljoen euro moet kosten. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2019 om 20:10
    • Quote van 20 May 2019 om 11:10
      Ging hier als basisspeler voor 2,5 mlj weg. Geen indruk kunnen achterlaten bij Feyenoord (hoewel hij vorig jaar in Europa wel redelijk speelde), en toch een mlj meer moeten opleveren....
    komt door salaris bij feyenoord verdiend hij meer
  • 20 May 2019 om 14:00
    • Quote van 20 May 2019 om 13:29
      Is maar goed ook dat Tapia niet naar Twente terugkomt, het is een speler die slaperig overkomt en altijd een aantal suffe momenten in een wedstrijd heeft. Hij is bovendien niet te betalen.
    Artikel zegt woord voor woord dat hij een belangrijke rol had...…. Ik doe een gok en stel dat jij welgeteld 0 wedstrijden van W2 hebt gezien.

    Tapia is in potentie een speller waarvoor je naar het stadion komt. Dat hij bij FCT soms wat knullig was, meer onvolwassen/onervaren dan wat anders.

    Dat van de doekoe, een goed punt. Hoewel je maar nooit weet. Je hebt spelers die carriere en een gegarandeerde basisplaats verkiezen boven het grote geld.
  • 20 May 2019 om 13:29
    • Quote van 20 May 2019 om 12:51
      Je snapt niet dat dit een commerciele site is? En geen fansite. Tapia is overigens relevant, Niet alleen een ex-twente speller., uk hoopte op een terugkeer.
    Is maar goed ook dat Tapia niet naar Twente terugkomt, het is een speler die slaperig overkomt en altijd een aantal suffe momenten in een wedstrijd heeft. Hij is bovendien niet te betalen.
  • 20 May 2019 om 13:14
    • Quote van 20 May 2019 om 13:04
      TwenteFANS?
    Daar is ook ALLES mee gezegd
  • 20 May 2019 om 13:11
    • Quote van 20 May 2019 om 13:04
      TwenteFANS?
    Geweldige naam waar je met open ogen intrapt. Welke sites runnen ze nog meer?

    Is het punt helemaal niet, deze beste jongens verschaffen ons van nieuws, en als iemand niet over tapia wil lezen, dan moet ie maar niet op de link klikken, daar is die dombo toch zelf bij? onnie?
  • 20 May 2019 om 13:04
    • Quote van 20 May 2019 om 11:09
      Kunnen we hier niet alleen Twente nieuws neerzetten ipv deze onzin. Interesseert toch niemand waar deze man heen gaat. Komt niet naar Twente klaar.
    Misschien interessant dat we nog een percentage krijgen als hij wordt verkocht?
  • 20 May 2019 om 13:04
    • Quote van 20 May 2019 om 12:51
      Je snapt niet dat dit een commerciele site is? En geen fansite. Tapia is overigens relevant, Niet alleen een ex-twente speller., uk hoopte op een terugkeer.
    TwenteFANS?
  • 20 May 2019 om 12:51
    • Quote van 20 May 2019 om 11:09
      Kunnen we hier niet alleen Twente nieuws neerzetten ipv deze onzin. Interesseert toch niemand waar deze man heen gaat. Komt niet naar Twente klaar.
    Je snapt niet dat dit een commerciele site is? En geen fansite. Tapia is overigens relevant, Niet alleen een ex-twente speller., uk hoopte op een terugkeer.
  • 20 May 2019 om 12:44
    • Quote van 20 May 2019 om 11:09
      Kunnen we hier niet alleen Twente nieuws neerzetten ipv deze onzin. Interesseert toch niemand waar deze man heen gaat. Komt niet naar Twente klaar.
    Het is zelfs zo erg komkommertijd dat er al berichten over Heraclesspelers geplaatst worden....
  • 20 May 2019 om 12:31
    • Quote van 20 May 2019 om 11:10
      Ging hier als basisspeler voor 2,5 mlj weg. Geen indruk kunnen achterlaten bij Feyenoord (hoewel hij vorig jaar in Europa wel redelijk speelde), en toch een mlj meer moeten opleveren....
    Heeft er simpelweg mee te maken dat 3.5 miljoen in t voetbal nu nog minder waard is dan 2,5 miljoen toen die tijd.
  • 20 May 2019 om 12:15
    • Quote van 20 May 2019 om 11:09
      Kunnen we hier niet alleen Twente nieuws neerzetten ipv deze onzin. Interesseert toch niemand waar deze man heen gaat. Komt niet naar Twente klaar.
    Dan lees je het niet
  • 20 May 2019 om 12:11
    • Quote van 20 May 2019 om 11:09
      Kunnen we hier niet alleen Twente nieuws neerzetten ipv deze onzin. Interesseert toch niemand waar deze man heen gaat. Komt niet naar Twente klaar.
    Vind ik ook, ach hier denken ze gauw als er maar iets nieuws komt en wat dat maakt niets uit
  • 20 May 2019 om 11:32
    Adios :))
  • 20 May 2019 om 11:10
    Ging hier als basisspeler voor 2,5 mlj weg. Geen indruk kunnen achterlaten bij Feyenoord (hoewel hij vorig jaar in Europa wel redelijk speelde), en toch een mlj meer moeten opleveren....
  • 20 May 2019 om 11:09
    Kunnen we hier niet alleen Twente nieuws neerzetten ipv deze onzin. Interesseert toch niemand waar deze man heen gaat. Komt niet naar Twente klaar.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›