'Douglas biedt zich aan bij Eredivisionist; clubleiding om tafel' Waarschuwing voor seizoenkaarthouders: ''Vandaag de laatste dag'' Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente Van Leeuwen: ''Daar zie je twee, drie níet goede spelers'' Vuckic wint eerste interland met Slovenië in zeven jaar nipt

García duidelijk over FC Twente: ''Maak je geen zorgen''

( 15 reacties)
García duidelijk over FC Twente: ''Maak je geen zorgen''

FC Twente zou zich voor komend seizoen kunnen versterken met Manu García. De middenvelder van Manchester City zou zijn aangeboden bij FC Twente.

Het is echter de vraag of de Engelse topclub hem nog een seizoen wil verhuren. García speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij het Franse Toulouse, waar hij tot 31 wedstrijden kwam. Eerder werd de Spanjaard al verhuurd aan Alavés en NAC Breda.

García weet niet wat Manchester City nu met hem van plan is. "Ik heb aanbiedingen op veel plaatsen (onder meer Italië en Spanje, red.), maar ik weet niet zeker wat ik ga doen", zegt de 21-jarige middenvelder in gesprek met L'Equipe. "Niets is gedefinieerd. Ik moet met City praten. Maar ik denk dat ze me zullen verkopen."

García heeft nog een contract tot medio 2020 bij Manchester City. Hij lijkt zelf niet open te staan voor een transfer naar FC Twente. "Maak je geen zorgen", reageert de Spanjaard onder een foto van B-Side Rats, een supporterssite van NAC Breda.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2019 om 22:34
    • Quote van 22 May 2019 om 18:54
      Gelukkig niet naar Twente
    Idd, we hebben spelers nodig die graag bij Twente willen voetballen.
  • 22 May 2019 om 21:36
    • Quote van 22 May 2019 om 21:34
      Lul op man, dit soort spelers moet je koesteren, en jij vergeet dat het in de Eredivisie niet zo Fysiek als hots knots voetbal in de KKD. En je zult zien wat deze speler nog laat zien, fysieke standbeelden hebben we er helaas nog 2 van Boere en Oosterwijk. En ook vd Lely is fysiek nog minder, en kan ook niet voetballen. Laat ze deze spelers met vd Heyden en Holscher heel snel proberen te slijten.
    Ik hoop het, maar ik ga voor jou niet oplullen....
  • 22 May 2019 om 21:34
    • Quote van 22 May 2019 om 21:27
      Espinosa moet eerst eens meer Espinazie gaan eten.
    Lul op man, dit soort spelers moet je koesteren, en jij vergeet dat het in de Eredivisie niet zo Fysiek als hots knots voetbal in de KKD. En je zult zien wat deze speler nog laat zien, fysieke standbeelden hebben we er helaas nog 2 van Boere en Oosterwijk. En ook vd Lely is fysiek nog minder, en kan ook niet voetballen. Laat ze deze spelers met vd Heyden en Holscher heel snel proberen te slijten.
  • 22 May 2019 om 21:27
    • Quote van 22 May 2019 om 17:06
      We hebben Espinosa al, stukken beter.
    Espinosa moet eerst eens meer Espinazie gaan eten.
  • 22 May 2019 om 21:09
    • Quote van 22 May 2019 om 18:54
      Gelukkig niet naar Twente
    Matusiwa ook niet hoorde ik net, gaat waarschijnlijk naar Groningen. Dat vind ik wel jammer...
  • 22 May 2019 om 20:49
    • Quote van 22 May 2019 om 17:06
      We hebben Espinosa al, stukken beter.
    Pfff
  • 22 May 2019 om 18:54
    Gelukkig niet naar Twente
  • 22 May 2019 om 17:43
    • Quote van 22 May 2019 om 17:39
      Als ik dit lees laat hem aub naar een andere club gaan !
    zit verkeerde kop op ook
  • 22 May 2019 om 17:39
    Als ik dit lees laat hem aub naar een andere club gaan !
  • 22 May 2019 om 17:27
    2 Garcia's lijkt me al meer dan genoeg. We zitten ook niet op hem te wachten, je wilt graag voor FC Twente spelen of niet.
  • 22 May 2019 om 17:23
    Next. Zou deze hond al vanaf dag 1 haten als hij zou komen, met dit soort uitspraken mag je terug naar NAC maar hoef je hier niet te komen
  • 22 May 2019 om 17:10
    Ted zou eens naar Roberts Uldrikis van FC Sion moeten kijken, jonge zeer talentvolle speler. Echt een beer van een vent à la Janko. Verder de transfervrije Braydon Manu van Hallescher FC (Bundesliga 3), zeer snelle en technische linksbuiten.
  • 22 May 2019 om 17:08
    1 jarige contract jongens. Wat kan ons schelen wat die ratten er van moeten denken. Ik zeg transfervrij overnemen en Man City terugkoopclausule geven. Dan ga je er altijd op financieel gebied vooruit. Voetballend hebben we allemaal kunnen zien hoe hij NAC door de Eredivisie heeft geloodst. Ik zou hem niet zo snel afschrijven. Nogmaals die Ratten hebben helemoal niks te willen. Het is wat Twente, Man City en Manu Garcia willen.
  • 22 May 2019 om 17:06
    We hebben Espinosa al, stukken beter.
  • 22 May 2019 om 17:04
    Zit ook helemaal niet op die rat te wachten. Lekker wegblijven hier
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›