Open sollicitatie uit Almelo: ''Zou wel naar FC Twente willen''

( 31 reacties)
Open sollicitatie uit Almelo: ''Zou wel naar FC Twente willen''

Wout Droste vertrekt transfervrij bij Heracles Almelo. Het seizoen zit er voor de Oldenzaler op, nadat Heracles dinsdag door FC Utrecht werd uitgeschakeld in de play-offs.

De dertigjarige Oldenzaler liet al eerder weten open te staan voor een overgang naar FC Twente, de club waar hij in de jeugd speelde. "Het is voor mij een mooie club. Ik heb er een historie en waardering opgebouwd voor die club. Er is nog totaal geen contact geweest met FC Twente, maar ik zou er wel heen willen ja", zegt Droste tegenover RTV Oost. "Het is alleen niet mijn enige hoop."

Hij hoopt stiekem ook wel op een buitenlands avontuur. "Australië, Amerika of Japan lijkt me wel wat", geeft hij aan. "Als voetballer is het wat makkelijker om daar te komen, dan met een andere baan. Dus dat zou een leuk avontuur zijn. Een verrijking voor jezelf."

Bij Heracles Almelo was geen plek meer voor Droste. "Ze willen wat jongere spelers inzetten. Voor mij is het misschien ook wel een goed moment om eens ergens anders te gaan kijken. Toch vertrek ik met een beetje pijn in mijn hart. Ik heb hier vier mooie seizoenen gehad, en nu een mooi afscheid. De supporters gunnen me het beste en ik heb hier veel waardering gekregen", aldus Droste.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 May 2019 om 11:06
    • Quote van 22 May 2019 om 18:18
      Nacho vind ik nog steed een centrale verdediger. Ik zie liever een wat technische speler met een voorzet op de back. Ik zou gewoon een rondkijken er moet toch wel ergens wat leuks rondlopen.
    De momenten dat hij centraal stond (aan het begin van het seizoen), vond ik hem niet sterk. Maar hij mag mij gaan verassen.
  • 23 May 2019 om 11:03
    • Quote van 22 May 2019 om 15:33
      Waarom zou hij dan wel mogen komen? Je geeft redenen genoeg aan om hem niet te halen. De man is voorbijgestreeft door breukers die het hier ook niet kon bolwerken. Lekker naar japan gaan
    Terwijl ik schrijf, denk ik ook en dan valt bij mij soms ook het kwartje. Ik kan de tekst dan wel wissen, maar dan wordt het zo gekunsteld.
  • 23 May 2019 om 11:00
    • Quote van 22 May 2019 om 15:27
      Is die Julio niet voor het centrum?
    Hij kan op beide posities spelen.
  • 23 May 2019 om 10:03
    Is niet goed genoeg.
  • 23 May 2019 om 05:09
    Denk dat twente juist een paar goede mentaliteit voetballers van Heracles kan gebruiken,want goede mentaliteit is al jaren ver te zoeken binnen de fct.
  • 23 May 2019 om 05:05
    • Quote van 22 May 2019 om 21:09
      En dan ga je maar voor de ‘vijand’ spelen?
    Het is werk hoor er moet brood op de plank komen!!!!
  • 22 May 2019 om 21:09
    • Quote van 22 May 2019 om 17:37
      Hij zat in de jeugd van Twente, en hij wou altijd al voor Twente spelen.
    En dan ga je maar voor de ‘vijand’ spelen?
  • 22 May 2019 om 20:39
    Geeft hem een waterijsje aub
  • 22 May 2019 om 18:38
    • Quote van 22 May 2019 om 17:37
      De club uit haaksbergen heet HSC, en daar ben ik erg trots op !
    gelijk heb je henk en idd mag je trots op zijn
  • 22 May 2019 om 18:22
    Niet aan beginnen. Alleen een ouder iemand halen, als hij iets toevoegd. Zie ik hem niet doen.Dan liever een jonkie.
  • 22 May 2019 om 18:18
    • Quote van 22 May 2019 om 15:22
      Wat mij betreft mag hij hier komen, maar met Julio en eventueel Nacho hebben we al 2 backs op rechts. Voor de doorstroming van de jeugd zou het ook minder handig zijn.
    Nacho vind ik nog steed een centrale verdediger. Ik zie liever een wat technische speler met een voorzet op de back. Ik zou gewoon een rondkijken er moet toch wel ergens wat leuks rondlopen.
  • 22 May 2019 om 17:51
    • Quote van 22 May 2019 om 16:59
      Ja en mijn mening is dat die niet kan voetballen en daarmee basta.
    Dat kan ik mij nog steeds niet voorstellen, hoe je voor het mooie Twente kunt zijn en ook voor die kut paupers uit Almelo. Dat kan gewoon niet......wat een ziek gedoe
  • 22 May 2019 om 17:49
    Meteen laten tekenen 5 jarig contract. TOPPER.
  • 22 May 2019 om 17:49
    Meteen laten tekenen 5 jarig contract. TOPPER.
  • 22 May 2019 om 17:41
    Absoluut niet aan beginnen geen zwart/wit denkers in ons mooie rode shirt.
  • 22 May 2019 om 17:38
    Niet meer aan beginnen, staat de jeugd in de weg !
  • 22 May 2019 om 17:37
    • Quote van 22 May 2019 om 16:21
      Niet slim als hij hier komt. Hij gaat gehaat worden omdat hij van Heracles is
    Hij zat in de jeugd van Twente, en hij wou altijd al voor Twente spelen.
  • 22 May 2019 om 17:37
    • Quote van 22 May 2019 om 16:43
      hhc hardenberg of htc haaksbergen ..mssn kan ie daar terecht..
    De club uit haaksbergen heet HSC, en daar ben ik erg trots op !
  • 22 May 2019 om 16:59
    • Quote van 22 May 2019 om 16:25
      En jij kan het weten want? Jij was afgelopen seizoen 50% calimero
    Ja en mijn mening is dat die niet kan voetballen en daarmee basta.
  • 22 May 2019 om 16:57
    • Quote van 22 May 2019 om 15:23
      Astebleef niet zeg..... Moest Breukers voor zich dulden....dat zegt genoeg lijkt me.
    Niet dat ik breukers zo goed vind... maar had hem afgelopen jaar liever dan rica.. en jouw vergelijk komt uit een ander tijdperk waar de standaard wat hoger lag hè. Desondanks zie ik het niet zitten in Droste.
  • 22 May 2019 om 16:55
    Alsjeblieft niet halen
  • 22 May 2019 om 16:43
    hhc hardenberg of htc haaksbergen ..mssn kan ie daar terecht..
  • 22 May 2019 om 16:25
    • Quote van 22 May 2019 om 15:17
      Heb je niks aan.. slechte speler.
    En jij kan het weten want? Jij was afgelopen seizoen 50% calimero
  • 22 May 2019 om 16:21
    Niet slim als hij hier komt. Hij gaat gehaat worden omdat hij van Heracles is
  • 22 May 2019 om 16:11
    • Quote van 22 May 2019 om 15:17
      Heb je niks aan.. slechte speler.
    +1
  • 22 May 2019 om 15:33
    • Quote van 22 May 2019 om 15:22
      Wat mij betreft mag hij hier komen, maar met Julio en eventueel Nacho hebben we al 2 backs op rechts. Voor de doorstroming van de jeugd zou het ook minder handig zijn.
    Waarom zou hij dan wel mogen komen? Je geeft redenen genoeg aan om hem niet te halen. De man is voorbijgestreeft door breukers die het hier ook niet kon bolwerken. Lekker naar japan gaan
  • 22 May 2019 om 15:29
    Mooi naar Japan laten gaan, vind het zeer matige speler, en krijg je ook nog te horen van die Paupers uiy Almelo dat wij hun afdankertjes willen. Next
  • 22 May 2019 om 15:27
    • Quote van 22 May 2019 om 15:22
      Wat mij betreft mag hij hier komen, maar met Julio en eventueel Nacho hebben we al 2 backs op rechts. Voor de doorstroming van de jeugd zou het ook minder handig zijn.
    Is die Julio niet voor het centrum?
  • 22 May 2019 om 15:23
    Astebleef niet zeg..... Moest Breukers voor zich dulden....dat zegt genoeg lijkt me.
  • 22 May 2019 om 15:22
    Wat mij betreft mag hij hier komen, maar met Julio en eventueel Nacho hebben we al 2 backs op rechts. Voor de doorstroming van de jeugd zou het ook minder handig zijn.
  • 22 May 2019 om 15:17
    Heb je niks aan.. slechte speler.