'FC Twente troeft Heracles en 'Wolves' af': ''Contract lag klaar''

( 11 reacties)
'FC Twente troeft Heracles en 'Wolves' af': ''Contract lag klaar''

Een opsteker voor de jeugdopleiding van FC Twente. De Enschedese club is erin geslaagd Casper Staring en Bram Marsman langer aan zich te binden, ondanks de belangstelling van andere clubs. Dat meldt TC Tubantia maandagmorgen.

Staring tekent bij FC Twente een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog een extra jaar. "Hij stond ook in de belangstelling van Heracles. In Almelo lag er een contract klaar voor de defensieve middenvelder, die het afgelopen seizoen een goede ontwikkeling doormaakte en dat nu beloond ziet worden met een contract bij FC Twente", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde.

Ook Marsman blijft bij FC Twente. En óók hij stond elders op het verlanglijstje. "De buitenspeler van onder 16 uit Vroomshoop stond in de serieuze belangstelling van het Engelse Wolverhampton Wanderes, maar de jeugdinternational geeft de voorkeur aan een langer verblijf in Enschede", aldus Ten Voorde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2019 om 11:05
    Ikzeg. Dit is super als het werkelijk de waarheid is Ikzeg. De jeugd die echt wil heeft de toekomst ook bij ons fctwente. Ik blijf duimen.
  • 10 Jun 2019 om 18:45
    • Quote van 10 Jun 2019 om 18:15
      Marsman heeft nog niets getekend,en trainer van zijn elftal gaat naar PSV helaas,dus afwachten maar jongens,wees niet te vroeg blij.
    Ja Idrissi was nog een goede trainer ook.
  • 10 Jun 2019 om 18:15
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:33
      Eens
    Marsman heeft nog niets getekend,en trainer van zijn elftal gaat naar PSV helaas,dus afwachten maar jongens,wees niet te vroeg blij.
  • 10 Jun 2019 om 17:33
    • Quote van 10 Jun 2019 om 12:38
      Denk dat die jongens heel slim zijn met deze keuzes! Fc Twente begint aan een nieuw hoofdstuk van de wederopbouw daar moet je deel van uit willen maken! Dan komen er straks hele andere clubs aan de deur kloppen!!!
    Eens
  • 10 Jun 2019 om 17:33
    • Quote van 10 Jun 2019 om 10:17
      Goed Bezig Twente en boys uiteraard dat je Twente trouw blijft en niet naar calimero gaat zegt al genoeg.
    Eens
  • 10 Jun 2019 om 13:03
    Iemand enig idee wat voor type spelers dit zijn, en hoe groot de kan is dat ze daadwerkelijk bij het 1e kunnen aansluiten?
  • 10 Jun 2019 om 12:51
    Je moet ook je eigen jeugd koesteren. Vooral als het getalenteerd is. Het gaat de goede kant op en laten we hopen op een verassend seizoen. Het zal nog niet gaan met oogstrelend voetbal maar laten we uit de gevarenzone blijven. Anders moet je bang zijn voor de heen en weer.:-(
  • 10 Jun 2019 om 12:38
    Denk dat die jongens heel slim zijn met deze keuzes! Fc Twente begint aan een nieuw hoofdstuk van de wederopbouw daar moet je deel van uit willen maken! Dan komen er straks hele andere clubs aan de deur kloppen!!!
  • 10 Jun 2019 om 10:17
    Goed Bezig Twente en boys uiteraard dat je Twente trouw blijft en niet naar calimero gaat zegt al genoeg.
  • 10 Jun 2019 om 10:11
    • Quote van 10 Jun 2019 om 10:08
      Top!
    De toekomst zoooo belangrijk.
  • 10 Jun 2019 om 10:08
    Top!