'Gutiérrez kan transfer maken naar Mexicaanse topclub'

( 20 reacties)
'Gutiérrez kan transfer maken naar Mexicaanse topclub'

Cruz Azul hoopt zich in de zomerse transferperiode te versterken met voormalig FC Twente-middenvelder Felipe Gutiérrez, weet Goal. De Mexicaanse club heeft concrete interesse voor de international van Chili.

Gutiérrez staat onder contract bij Sporting Kansas City, waar hij onbetwiste basisspeler is. Afgelopen weekend was hij nog tweemaal trefzeker in de wedstrijd tegen Toronto FC (2-2 red.).

Gutiérrez stond van 2012 tot 2016 onder contract bij FC Twente, dat hem uiteindelijk verkocht aan Real Betis. De 28-jarige kwam uiteindelijk tot 108 wedstrijden in het shirt van de Tukkers, waarin hij tien keer scoorde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2019 om 23:00
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:58
      Hoe zit het met Maher dan? Heeft die al club?
    Zou ik ook wel willen weten ja! :D
  • 11 Jun 2019 om 11:15
    Ikzeg. Ook hem wens ik heel veel plezier en succes en sterkte bij zijn nieuwe werkgever.
  • 10 Jun 2019 om 20:56
    • Quote van 10 Jun 2019 om 20:51
      Nee was onder Rini Coolen.
    Onder Rini Coolen zo zo
  • 10 Jun 2019 om 20:51
    • Quote van 10 Jun 2019 om 18:51
      Onder Advocaat ??
    Nee was onder Rini Coolen.
  • 10 Jun 2019 om 19:27
    Nee onder Gert Jan Verbeek toch ?
  • 10 Jun 2019 om 18:55
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:34
      Ach Adem Maher heeft hier nog half jaar gespeeld, weet je wel onder GJV.
    Onder wie?
  • 10 Jun 2019 om 18:51
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:58
      Hoe zit het met Maher dan? Heeft die al club?
    Onder Advocaat ??
  • 10 Jun 2019 om 17:49
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:56
      Tuurlijk we betalen wel met een cadeaukaart.
    Voor een gratis abonnement op de Tubantia plus een Grolsch brouwerij tour wil hij het vast wel doen.
  • 10 Jun 2019 om 17:34
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:26
      Wie is maher? Nog nooit van gehoord. Ik zal hier wel graag een artikel voorbij zien willen komen van wie dat is.
    Ach Adem Maher heeft hier nog half jaar gespeeld, weet je wel onder GJV.
  • 10 Jun 2019 om 17:26
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:58
      Hoe zit het met Maher dan? Heeft die al club?
    Wie is maher? Nog nooit van gehoord. Ik zal hier wel graag een artikel voorbij zien willen komen van wie dat is.
  • 10 Jun 2019 om 17:24
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:22
      Ik weet niet. Maar denk wel dat hij bij een club als, laten we zeggen, Utrecht zou passen. Denk je ook niet?
    Weet ik niet, misschien wel hij is bij ons fit geworden toch?
  • 10 Jun 2019 om 17:22
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:58
      Hoe zit het met Maher dan? Heeft die al club?
    Ik weet niet. Maar denk wel dat hij bij een club als, laten we zeggen, Utrecht zou passen. Denk je ook niet?
  • 10 Jun 2019 om 17:20
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:58
      Hoe zit het met Maher dan? Heeft die al club?
    Krijgt Twente nog een vergoeding voor Maher? ...........
  • 10 Jun 2019 om 17:20
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:09
      Een tijdje onder een steen geleefd?

      https://www.fcutrecht.nl/nieuws/2019/juni/kwaliteitsimpuls-adam-maher-naar-fc-utrecht/
    Bennie snapt het nie.
  • 10 Jun 2019 om 17:12
    • Quote van 10 Jun 2019 om 17:09
      Een tijdje onder een steen geleefd?

      https://www.fcutrecht.nl/nieuws/2019/juni/kwaliteitsimpuls-adam-maher-naar-fc-utrecht/
    Echt waar???
  • 10 Jun 2019 om 17:09
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:58
      Hoe zit het met Maher dan? Heeft die al club?
    Een tijdje onder een steen geleefd?

    https://www.fcutrecht.nl/nieuws/2019/juni/kwaliteitsimpuls-adam-maher-naar-fc-utrecht/
  • 10 Jun 2019 om 16:58
    Hoe zit het met Maher dan? Heeft die al club?
  • 10 Jun 2019 om 16:56
    • Quote van 10 Jun 2019 om 16:28
      Terughalen die man
    Tuurlijk we betalen wel met een cadeaukaart.
  • 10 Jun 2019 om 16:28
    Terughalen die man