'Ajax toont verregaande belangstelling en aast op Promes'

( 17 reacties)
'Ajax toont verregaande belangstelling en aast op Promes'

Ajax heeft haar zinnen gezet op Quincy Promes. Volgens het Spaanse medium Estadio Deportivo willen de Amsterdammers de 27-jarige international wegplukken bij zijn club Sevilla.

Naast Ajax zijn er meerdere clubs die azen op de handtekening van de oud-speler van FC Twente, die pas één seizoen achter de rug heeft in Spanje. Bij Sevilla, dat een jaar geleden 21 miljoen euro overmaakte naar Spartak Moskou, heeft Promes nog een contract tot medio 2023.

Uit de berichtgeving van Estadio Deportivo wordt niet duidelijk of Marc Overmars zich al gemeld heeft bij Sevilla, maar Ajax zou wel de club zijn 'met de meeste belangstelling' voor Promes, die in het verleden bij Go Ahead Eagles samenwerkte met trainer Erik ten Hag. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2019 om 14:03
    • Quote van 12 Jun 2019 om 13:22
      Fake nieuws.
    Inderdaad. Zo komen de praatjes in de wereld!
  • 12 Jun 2019 om 13:22
    • Quote van 12 Jun 2019 om 11:37
      O.a. NOS.nl kijk maar https://nos.nl/artikel/2287425-maher-volgt-zijn-hart-bij-keuze-voor-utrecht-en-droomt-nog-van-oranje.html
    Fake nieuws.
  • 12 Jun 2019 om 11:37
    • Quote van 12 Jun 2019 om 05:41
      Bron?
    O.a. NOS.nl kijk maar https://nos.nl/artikel/2287425-maher-volgt-zijn-hart-bij-keuze-voor-utrecht-en-droomt-nog-van-oranje.html
  • 12 Jun 2019 om 11:10
    • Quote van 12 Jun 2019 om 08:13
      Waar ik van baal, en ik weet nog niet of ik strafrechtelijk sterk sta maar dat ga ik onderzoeken, is dat ik nog altijd in de veronderstelling ben dat mijn Twente-idool, buitenspeler met een prachtige steekpass, overzicht op ieder moment, doelgericht maar zeker niet egoistisch en echt een voorbeeld binnen en buiten de lijnen, ik heb het natuurlijk over Joshua John, nog steeds bij Bursaspor zou spelen. Hier op Twentefans is er geen moment aandacht besteed aan zijn transfer naar Kaisar FK Qizilorda. Nou ga ik niet zeggen dat ik, als ik dit geweten had, een seizoenskaart had aangeschaft voor deze club maar een abonnement op Kaisar-TV had ik zeer zeker overwogen en omdat je alleen zo’n abonnement kunt afsluiten voor een heel jaar ben ik nu te laat en mis ik zijn skills dit seizoen. Gelukkig heb ik rechtsbijstand en ze zijn druk in de weer hoe ik toch een soort van tegemoetkoming kan krijgen....@twentefans, ik verwacht heus geen 9 artikelen zoals bij Maher, maar zomaar voorbij gaan aan dit kunnen jullie echt niet maken.
    Helemaal eens!!!!
  • 12 Jun 2019 om 08:52
    • Quote van 12 Jun 2019 om 01:19
      Utrecht kan het salaris van Promes toch nooit betalen , slimpie!
    Nou zeg nooit nooit, kan maar zo naar Utrecht gaan , zie Maher!!
  • 12 Jun 2019 om 08:32
    • Quote van 12 Jun 2019 om 01:36
      Maher gaat al naar FC Utrecht.
    Is dit al door twentefans bevestigd?
  • 12 Jun 2019 om 08:13
    Waar ik van baal, en ik weet nog niet of ik strafrechtelijk sterk sta maar dat ga ik onderzoeken, is dat ik nog altijd in de veronderstelling ben dat mijn Twente-idool, buitenspeler met een prachtige steekpass, overzicht op ieder moment, doelgericht maar zeker niet egoistisch en echt een voorbeeld binnen en buiten de lijnen, ik heb het natuurlijk over Joshua John, nog steeds bij Bursaspor zou spelen. Hier op Twentefans is er geen moment aandacht besteed aan zijn transfer naar Kaisar FK Qizilorda. Nou ga ik niet zeggen dat ik, als ik dit geweten had, een seizoenskaart had aangeschaft voor deze club maar een abonnement op Kaisar-TV had ik zeer zeker overwogen en omdat je alleen zo’n abonnement kunt afsluiten voor een heel jaar ben ik nu te laat en mis ik zijn skills dit seizoen. Gelukkig heb ik rechtsbijstand en ze zijn druk in de weer hoe ik toch een soort van tegemoetkoming kan krijgen....@twentefans, ik verwacht heus geen 9 artikelen zoals bij Maher, maar zomaar voorbij gaan aan dit kunnen jullie echt niet maken.
  • 12 Jun 2019 om 05:41
    • Quote van 12 Jun 2019 om 01:36
      Maher gaat al naar FC Utrecht.
    Bron?
  • 12 Jun 2019 om 02:00
    • Quote van 12 Jun 2019 om 01:36
      Maher gaat al naar FC Utrecht.
    R/woooosh
  • 12 Jun 2019 om 01:36
    • Quote van 11 Jun 2019 om 21:32
      Denk dat Ajax Maher ook gaat halen.
    Maher gaat al naar FC Utrecht.
  • 12 Jun 2019 om 01:19
    Utrecht kan het salaris van Promes toch nooit betalen , slimpie!
  • 12 Jun 2019 om 00:37
    Zou ajax echt meer dan 21 miljoen bieden? :o
  • 11 Jun 2019 om 23:38
    • Quote van 11 Jun 2019 om 21:32
      Denk dat Ajax Maher ook gaat halen.
    ik ook man, is al gespot in amsterdam
  • 11 Jun 2019 om 22:48
    • Quote van 11 Jun 2019 om 21:40
      Nou lekker dan eerst Maher voor onze neus wegkapen en nu dus Promes... mot niet gekker worden.
    Is nog niet zeker dat Promes naar Ajax gaat. Het schijnt dat Utrecht ook interesse heeft.
  • 11 Jun 2019 om 21:40
    Nou lekker dan eerst Maher voor onze neus wegkapen en nu dus Promes... mot niet gekker worden.
  • 11 Jun 2019 om 21:32
    Denk dat Ajax Maher ook gaat halen.
  • 11 Jun 2019 om 21:32
    Weer die Jeroen Kapteijns zeker