'Promes-transfer lastig verhaal voor Ajax door mega-clausule'

( 24 reacties)
'Promes-transfer lastig verhaal voor Ajax door mega-clausule'

Quincy Promes zou volgens Spaanse media hoog op het verlanglijstje staan van Ajax, maar dit kan nog weleens een lastig verhaal gaan worden. Dit weet het Spaanse medium Sport.

In het contract van Promes is namelijk een transferclausule van 150 miljoen euro opgenomen. De oud-speler van onder meer FC Twente mag dus niet zomaar vertrekken bij Sevilla, waar hij sinds de zomer van 2018 speelt.

Afgelopen zomer betaalde Sevilla nog ruim twintig miljoen euro voor de komst van Promes (27), die overkwam van Spartak Moskou. Bij Sevilla speelt Promes veel als opkomende vleugelverdediger, een rol waar hij niet tevreden mee is.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2019 om 13:36
    • Quote van 13 Jun 2019 om 13:04
      Doet me denken aan Teletubbies en het niveau dat daarmee gepaard gaat. Herhalen heel veel herhalen, en het leuk blijven vinden. Ronduit beschamend.

      Sowieso is klagen over artikelen op een commerciele site al een beetje dom. Helemaal in Die war vanwege het woordje fans in de URL, arme stumperds.
    Wat denk je dat Maher er van vindt dan?
  • 13 Jun 2019 om 13:04
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:55
      Is allang geen humor meer.....begint triest te worden.
    Doet me denken aan Teletubbies en het niveau dat daarmee gepaard gaat. Herhalen heel veel herhalen, en het leuk blijven vinden. Ronduit beschamend.

    Sowieso is klagen over artikelen op een commerciele site al een beetje dom. Helemaal in Die war vanwege het woordje fans in de URL, arme stumperds.
  • 13 Jun 2019 om 11:55
    • Quote van 13 Jun 2019 om 11:45
      heb jij geen humor?
    Is allang geen humor meer.....begint triest te worden.
  • 13 Jun 2019 om 11:45
    • Quote van 13 Jun 2019 om 10:42
      Dus iets is pas officieel als Twentefans het post? Doe een kleine moeite en Google de naam Adam maher. Zie hier: https://www.ad.nl/transfer-talk/maher-vervolgt-loopbaan-bij-fc-utrecht~a4bd3e21/?referer=https://www.google.nl/&
    heb jij geen humor?
  • 13 Jun 2019 om 10:42
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:50
      Echt niet, niets is rond anders had Twentefans daar wel wat over gemeld.
    Dus iets is pas officieel als Twentefans het post? Doe een kleine moeite en Google de naam Adam maher. Zie hier: https://www.ad.nl/transfer-talk/maher-vervolgt-loopbaan-bij-fc-utrecht~a4bd3e21/?referer=https://www.google.nl/&
  • 13 Jun 2019 om 07:09
    • Quote van 12 Jun 2019 om 22:34
      Maher wel
    Sowieso
  • 12 Jun 2019 om 22:44
    • Quote van 12 Jun 2019 om 22:34
      Krijgen we over die 130 miljoen nog een opleidingsvergoeding?
    Waarom kopen wij hem niet? Zonde om naar Ajax te laten gaan toch?
  • 12 Jun 2019 om 22:43
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:49
      Het is al meer dan een week bekend dat hij naar Utrecht is..
    Is Maher echt naar Utrecht? Of lees ik dat niet goed, dat kan toch niet waar zijn...
  • 12 Jun 2019 om 22:34
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:29
      Hoe kan promes 150 miljoen waard zijn zo goed is hij ook weer niet
    Maher wel
  • 12 Jun 2019 om 22:34
    • Quote van 12 Jun 2019 om 22:24
      130 miljoen ,....dat kan Ajax niet betalen hoor.
    Krijgen we over die 130 miljoen nog een opleidingsvergoeding?
  • 12 Jun 2019 om 22:24
    130 miljoen ,....dat kan Ajax niet betalen hoor.
  • 12 Jun 2019 om 21:45
    Die Promes hangt de mooi in.
  • 12 Jun 2019 om 18:41
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:31
      Niemand stelt dat hij dat waard is. In Spanje zijn gelimiteerde afkoopsommen deel van het contract. Die ga je natuurlijk zo hoog mogelijk gooien, zodat je onderhandelpositie sterk is en je niet onaangenaam opeens je speler ziet vertrekken.
    Oh oke
  • 12 Jun 2019 om 18:40
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:49
      Het is al meer dan een week bekend dat hij naar Utrecht is..
    Echt???
  • 12 Jun 2019 om 18:31
    • Quote van 12 Jun 2019 om 18:29
      Hoe kan promes 150 miljoen waard zijn zo goed is hij ook weer niet
    Niemand stelt dat hij dat waard is. In Spanje zijn gelimiteerde afkoopsommen deel van het contract. Die ga je natuurlijk zo hoog mogelijk gooien, zodat je onderhandelpositie sterk is en je niet onaangenaam opeens je speler ziet vertrekken.
  • 12 Jun 2019 om 18:29
    Hoe kan promes 150 miljoen waard zijn zo goed is hij ook weer niet
  • 12 Jun 2019 om 17:56
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:50
      Echt niet, niets is rond anders had Twentefans daar wel wat over gemeld.
    Ik wou net zeggen, ik heb niks over maher gezien op twentefans, net zoals dat we nooit iets in het stadion hebben gezien van maher..... ;)
  • 12 Jun 2019 om 17:50
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:49
      Het is al meer dan een week bekend dat hij naar Utrecht is..
    Echt niet, niets is rond anders had Twentefans daar wel wat over gemeld.
  • 12 Jun 2019 om 17:49
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:12
      Maher en der zijn er geruchten dat hij naar Utrecht gaat.
    Het is al meer dan een week bekend dat hij naar Utrecht is..
  • 12 Jun 2019 om 17:45
    Wat gaat het weer doen morgen?
  • 12 Jun 2019 om 17:12
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:12
      Maher en der zijn er geruchten dat hij naar Utrecht gaat.
    Bedankt voor de Informatie.
  • 12 Jun 2019 om 17:12
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:01
      Maher al een nieuwe club?
    Maher en der zijn er geruchten dat hij naar Utrecht gaat.
  • 12 Jun 2019 om 17:10
    • Quote van 12 Jun 2019 om 17:01
      Maher al een nieuwe club?
    Ja
  • 12 Jun 2019 om 17:01
    Maher al een nieuwe club?
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›