Nacho vertrekt bij FC Twente en tekent bij Nederlandse club

( 37 reacties)
Nacho vertrekt bij FC Twente en tekent bij Nederlandse club

Nacho Monsalve maakt aankomend seizoen de overstap van FC Twente naar NAC. De verdediger vertrekt transfervrij en tekent voor twee jaar, met een optie voor nog twee jaar, in Breda.

''Ik ben blij dat ik hier heb kunnen tekenen en kan niet wachten om het veld op te gaan'', vertelt Nacho in een reactie op de officiële website van NAC. ''We hebben als team een duidelijke opdracht komend seizoen en dat is promoveren. Het afgelopen seizoen is het mij gelukt bij FC Twente, ik ben gretig om het met NAC nog een keer over te doen, met dezelfde intensiteit. Het liefst nog beter.''

Foto: Sportfoto Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jun 2019 om 14:30
    • Quote van 25 Jun 2019 om 07:58
      Was een redelijke bankzitter, Nacho weg en Lely blijft. Tha fuq .... :-/
    Volgens mij begrijp jij bewust dingen niet. Dat Lely hier nog een contract heeft en je hem aan de straatstenen niet kwijtraakt is helemaal niet zo moeilijk te bedenken.
  • 25 Jun 2019 om 09:39
    Nacho is niet goed genoeg om bij FC Twente op eredivisieniveau een basisplaats te krijgen. Dan is dit een begrijpelijke keuze.
  • 25 Jun 2019 om 09:00
    • Quote van 25 Jun 2019 om 07:58
      Was een redelijke bankzitter, Nacho weg en Lely blijft. Tha fuq .... :-/
    Denk dat als NAC komt voor vd Lely dat hij dan ook weg mag, echter betaald daar natuurlijk niemand een afkoopsom voor.
  • 25 Jun 2019 om 08:25
    • Quote van 25 Jun 2019 om 07:58
      Was een redelijke bankzitter, Nacho weg en Lely blijft. Tha fuq .... :-/
    Lely heeft nog een eenjarig contract....niets aan te doen. Afkopen, en daarmee kunnen ontbinden is geen optie.
  • 25 Jun 2019 om 07:58
    • Quote van 25 Jun 2019 om 07:09
      Te zwak voor Twente in de eredivisie, prima voor bij een dominantere club in de KKD. Succes in breda!
    Was een redelijke bankzitter, Nacho weg en Lely blijft. Tha fuq .... :-/
  • 25 Jun 2019 om 07:56
    • Quote van 25 Jun 2019 om 06:57
      Ik vrees dat Salsa het nu ook voor gezien houdt. Die twee wisten elkaar goed te vinden en het zou zo maar kunnen dat hij ook naar Breda verkast. Ik bedoel smaken verschillen nou eenmaal maar het was in ieder geval een pittige speler....
    Als je nu Taco had gezegd ipv Salsa.... wellicht was 't dan wel grappig geweest. Nu #fail
  • 25 Jun 2019 om 07:09
    Te zwak voor Twente in de eredivisie, prima voor bij een dominantere club in de KKD. Succes in breda!
  • 25 Jun 2019 om 06:57
    Ik vrees dat Salsa het nu ook voor gezien houdt. Die twee wisten elkaar goed te vinden en het zou zo maar kunnen dat hij ook naar Breda verkast. Ik bedoel smaken verschillen nou eenmaal maar het was in ieder geval een pittige speler....
  • 25 Jun 2019 om 05:49
    • Quote van 24 Jun 2019 om 23:27
      Nou ik denk dat Ted het niet in hem zag zitten. Als het dan toch een succes blijkt bij NAC, zal die zeggen , ik kon niet anders
    Je moet ook realistisch zijn, buiten zijn goede discipline en doorzettings vermogen heeft hij oké gepresteerd. Dit zijn niet de jongens die andere naar een hoger niveau tillen. Leuk voor hem dat hij hij top kkd mag spelen, daarbij wens ik hem heel veel succes.
  • 25 Jun 2019 om 02:26
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:36
      Jammer, maar begrijpelijk. Hij snapt zelf ook dat hij hier op de bank beland, gezien het ed niveau waarschijnlijk wel flink aanpoten wordt voor hem en Verhaegh beter is. KKD kent hij. Blinkt hij net een beetje uit. En NAC is een kutclub, waar alles al mis gaat, dus al snel 1 van de beste spelers. Vind het wel mooi te zien dat hij voor speelminuten kiest, boven salaris... want NAC heeft volgens mij nog minder geld dan wij
    NAC is toch pas overgenomen volgens mij bij goedkeuring van de KNVB is daar weer geld zat!
  • 25 Jun 2019 om 00:58
    • Quote van 25 Jun 2019 om 00:44
      Jij bent bullshit en ze zouden jou een levenslange ban moeten geven
    Helemaal mee eens!
  • 25 Jun 2019 om 00:44
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:40
      Gvd wat een bullshit man dat hij niet is verlengd.
    Jij bent bullshit en ze zouden jou een levenslange ban moeten geven
  • 24 Jun 2019 om 23:27
    • Quote van 24 Jun 2019 om 22:27
      Bullshit Ward. Garcia zag 'het' niet zitten in Nacho. Daarop is zijn contract niet verlengd....
    Nou ik denk dat Ted het niet in hem zag zitten. Als het dan toch een succes blijkt bij NAC, zal die zeggen , ik kon niet anders
  • 24 Jun 2019 om 22:34
    • Quote van 24 Jun 2019 om 22:27
      Bullshit Ward. Garcia zag 'het' niet zitten in Nacho. Daarop is zijn contract niet verlengd....
    Tyssie zegt dat ie een lager salaris aangeboden heeft gekregen en waarschijnlijk moest banken. Dus vind het op zich niet zo vreemd.
  • 24 Jun 2019 om 22:27
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:54
      Is gewoon bang dat hij 2e keus wordt achter verhaegh. Wat waarschijnlijk ook zou gebeuren.
    Bullshit Ward. Garcia zag 'het' niet zitten in Nacho. Daarop is zijn contract niet verlengd....
  • 24 Jun 2019 om 22:12
    Verbaasd me altijd weer ...sommige uitspraken hier op dit forum...en dan de mond vol hebben over respect
  • 24 Jun 2019 om 21:54
    Is gewoon bang dat hij 2e keus wordt achter verhaegh. Wat waarschijnlijk ook zou gebeuren.
  • 24 Jun 2019 om 21:54
    Is gewoon bang dat hij 2e keus wordt achter verhaegh. Wat waarschijnlijk ook zou gebeuren.
  • 24 Jun 2019 om 21:50
    Hij gaat naar NAC omdat het dichter bij Spanje is .
  • 24 Jun 2019 om 21:50
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:41
      Ik vond 1,88 voor een back al vrij lang.
    Hahaha, maar vind dit echt heel jammer...
  • 24 Jun 2019 om 21:49
    Nacho heeft eerder gezegd tevreden te zijn in Enschede, een en al pure bullshit. Of hij is bang om in de Eredivisie te spelen, wat me ook niks zou verbazen
  • 24 Jun 2019 om 21:42
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:40
      Gvd wat een bullshit man dat hij niet is verlengd.
    Doe's ff normaal Dennis. Garcia zag er geen heil in en wilde niet verder met Nacho.....
  • 24 Jun 2019 om 21:41
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:40
      Gvd wat een bullshit man dat hij niet is verlengd.
    Ik vond 1,88 voor een back al vrij lang.
  • 24 Jun 2019 om 21:40
    Gvd wat een bullshit man dat hij niet is verlengd.
  • 24 Jun 2019 om 21:38
    Ikzeg. Jammer maar ik wens hem zeker het allerbeste en sterkte en succes toe bij nac.
  • 24 Jun 2019 om 21:37
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:36
      Volgende bericht: Ricardinho tekent contract bij Feyenoord.
    Dan zou bij mij de vlag uit gaan! Lekker degradatie voor die kakkerlakken
  • 24 Jun 2019 om 21:36
    Volgende bericht: Ricardinho tekent contract bij Feyenoord.
  • 24 Jun 2019 om 21:36
    Jammer, maar begrijpelijk. Hij snapt zelf ook dat hij hier op de bank beland, gezien het ed niveau waarschijnlijk wel flink aanpoten wordt voor hem en Verhaegh beter is. KKD kent hij. Blinkt hij net een beetje uit. En NAC is een kutclub, waar alles al mis gaat, dus al snel 1 van de beste spelers. Vind het wel mooi te zien dat hij voor speelminuten kiest, boven salaris... want NAC heeft volgens mij nog minder geld dan wij
  • 24 Jun 2019 om 21:34
    Voor beiden de beste oplossing lijkt me
  • 24 Jun 2019 om 21:34
    Aju
  • 24 Jun 2019 om 21:34
    Denk dat Twente niet verder met hem wou, anders ga je niet naar NAC.
  • 24 Jun 2019 om 21:33
    Hij Zal wel niet als 2e keus op de rechterkant in de pikorde achter Verhaegh willen zijn.
  • 24 Jun 2019 om 21:33
    Beter voor Twente
  • 24 Jun 2019 om 21:33
    Ik denk dat hij ook niet goed genoeg is voor de eredivisie. En dan bedoel ik zijn snelheid.
  • 24 Jun 2019 om 21:33
    Pure middelmaat te onrustig geen voorzet in huis. Leuk voor kkd niveau wat hem te sieren valt is zijn gretigheid en doorzettingsvermogen wens hem veel geluk.
  • 24 Jun 2019 om 21:32
    Jammer en imo onbegrijpelijk