OFFICIEEL | Matos naar FC Twente: ''Ken Aitor en Gonzalez nog''

( 35 reacties)
OFFICIEEL | Matos naar FC Twente: ''Ken Aitor en Gonzalez nog''

FC Twente heeft zich voor komend seizoen versterkt met Jose Matos. De 24-jarige vleugelverdediger komt op huurbasis over van Cadiz CF.

Matos komt uit de jeugdopleiding van Sevilla en verlengde vandaag ook zijn contract bij Cadiz tot medio 2022. De Spanjaard meldde zich daarna in De Lutte, waar hij aansluit bij het trainingskamp van FC Twente. "Ik ben blij hier te zijn", vertelt Matos op de officiële website van FC Twente.

"Voor mij is deze transfer een heel mooie nieuwe stap, spelen in de Eredivisie", vervolgt de linksback. "Afgelopen seizoen heb ik FC Twente regelmatig gevolgd, omdat ik Aitor en Gonzalez nog ken van Sevilla. De coach en de spelers die ik afgelopen tijd gesproken heb gaven mij het juiste gevoel. Ik kijk er erg naar uit om op het veld te staan."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 23:36
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:10
      Ik heb al een jaarkaart sind eind jaren 70. En blijf hem elk jaar netjes verlengen. Maar wanbeleid als dit heb ik nog niet eerder gezien. En iedereen loopt de polonaise met Ted. Hij helpt onze club sneller na de kloten dan welke directeur dan ook, uit het verleden. Alles begint bij scouting en de jeugd. Ga eens scouten bij de top van de amateurs. Daar lopen pareltjes rond die zelfs door Twente te betalen zijn. Nee Ted haalt liever huurspelers uit Spanje. Alleen al voor het salaris van één zo'n spanjool, haal je drie jongens bij de amateurs vandaan. En dan doen we er misschien 5 of 6 jaar over om weer te groeien. So what??? Nu staan we stil. Wat vorig seizoen gebeurde mbt transfers, gebeurd nu weer. En volgend jaar moet er weer gebedeld worden omdat er geen geld gegenereerd wordt. Op deze wijze blijven we in een vicieuze cirkel zitten, en zullen we uiteindelijk een neerwaartse spiraal inzetten. Men mag mij negatief noemen, maar misschien moeten jullie eens gaan nadenken ipv dom achter Ted aan te lopen. Viir de korte termijn diet hij misschien goed werk, maar hij heeft geen enkele visie voor wat de toekomst betreft.
    En met een half amateurelftal keer je na 1 seizoen terug naar de keuken divisie en kan de grolsch veste op slot. Goeiedag waar een onzin weer. Ted heeft genoeg transferwaarde binnengehaald, Aitor, Espinosa en nu Selahi en Julio. En Ted kan gerust een elftal vol jonge honden neerzetten maar dan ga je eveneens binnen een jaar terug naar de keuken. Een aantal huurlingen en ervaren spelers is nou eenmaal nodig om het algemene niveau op te krikken.
  • 11 Jul 2019 om 21:20
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:21
      Als je het hele interview leest zie je dat TvL doelt op het feit dat FcT nu aantrekkelijker is voor voetballer omdat we in de ED voetballen. Niet dat we nu makkelijke spelers kunnen kopen. TvL maakt een combi van spelers die waarde kunnen creëren en huurspelers die andere spelers beter maken of er voor gaan zorgen dat we ons kunnen handhaven.
    Daarom heet het ook een stappenplan. Je kunt geen schakelaar omzetten. Elk jaar een stap gaat voor stabiliteit zorgen.... Dan kan iedereen meegroeien. Als TvL goed opgevolgd wordt, waarbij zijn netwerk overgenomen wordt, b.v. door iemand uit eigen gelederen, is een belangrijke positie ingevuld. Wat betreft de AD positie moeten er na dit seizoen ook stappen gezet worden, als je tenminste over 3 jaren een goede opvolger voor PvdK wilt....
  • 11 Jul 2019 om 20:59
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:10
      Ik heb al een jaarkaart sind eind jaren 70. En blijf hem elk jaar netjes verlengen. Maar wanbeleid als dit heb ik nog niet eerder gezien. En iedereen loopt de polonaise met Ted. Hij helpt onze club sneller na de kloten dan welke directeur dan ook, uit het verleden. Alles begint bij scouting en de jeugd. Ga eens scouten bij de top van de amateurs. Daar lopen pareltjes rond die zelfs door Twente te betalen zijn. Nee Ted haalt liever huurspelers uit Spanje. Alleen al voor het salaris van één zo'n spanjool, haal je drie jongens bij de amateurs vandaan. En dan doen we er misschien 5 of 6 jaar over om weer te groeien. So what??? Nu staan we stil. Wat vorig seizoen gebeurde mbt transfers, gebeurd nu weer. En volgend jaar moet er weer gebedeld worden omdat er geen geld gegenereerd wordt. Op deze wijze blijven we in een vicieuze cirkel zitten, en zullen we uiteindelijk een neerwaartse spiraal inzetten. Men mag mij negatief noemen, maar misschien moeten jullie eens gaan nadenken ipv dom achter Ted aan te lopen. Viir de korte termijn diet hij misschien goed werk, maar hij heeft geen enkele visie voor wat de toekomst betreft.
    We hebben momenteel 2 huurlingen. Verder 2 spelers die vanwege hun leeftijd geen transfer zullen maken. Verder een hoop pröttel die voornamelijk van voor de komst van TvL is. De rest van de selectie, het deel met transferwaarde, is grotendeels door TvL gratis opgehaald.
  • 11 Jul 2019 om 20:44
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:39
      Kan hij niet, wanneer die over dat gras kruipt krijgt die schaafplekken op die dunne witte beentjes van hem ;))
    Hahaha Ted trapt hem bij de eerste de beste vraag door de lutte.
  • 11 Jul 2019 om 20:39
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:38
      Vraag het hem zelf eens inplaats achter je computertje de held uit te hangen. Hij zit regelmatig in de dug out op de Training ga er na toe Kom op je kunt het hero
    Kan hij niet, wanneer die over dat gras kruipt krijgt die schaafplekken op die dunne witte beentjes van hem ;))
  • 11 Jul 2019 om 20:38
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:10
      Ik heb al een jaarkaart sind eind jaren 70. En blijf hem elk jaar netjes verlengen. Maar wanbeleid als dit heb ik nog niet eerder gezien. En iedereen loopt de polonaise met Ted. Hij helpt onze club sneller na de kloten dan welke directeur dan ook, uit het verleden. Alles begint bij scouting en de jeugd. Ga eens scouten bij de top van de amateurs. Daar lopen pareltjes rond die zelfs door Twente te betalen zijn. Nee Ted haalt liever huurspelers uit Spanje. Alleen al voor het salaris van één zo'n spanjool, haal je drie jongens bij de amateurs vandaan. En dan doen we er misschien 5 of 6 jaar over om weer te groeien. So what??? Nu staan we stil. Wat vorig seizoen gebeurde mbt transfers, gebeurd nu weer. En volgend jaar moet er weer gebedeld worden omdat er geen geld gegenereerd wordt. Op deze wijze blijven we in een vicieuze cirkel zitten, en zullen we uiteindelijk een neerwaartse spiraal inzetten. Men mag mij negatief noemen, maar misschien moeten jullie eens gaan nadenken ipv dom achter Ted aan te lopen. Viir de korte termijn diet hij misschien goed werk, maar hij heeft geen enkele visie voor wat de toekomst betreft.
    Vraag het hem zelf eens inplaats achter je computertje de held uit te hangen. Hij zit regelmatig in de dug out op de Training ga er na toe Kom op je kunt het hero
  • 11 Jul 2019 om 20:21
    • Quote van 11 Jul 2019 om 20:10
      Ik heb al een jaarkaart sind eind jaren 70. En blijf hem elk jaar netjes verlengen. Maar wanbeleid als dit heb ik nog niet eerder gezien. En iedereen loopt de polonaise met Ted. Hij helpt onze club sneller na de kloten dan welke directeur dan ook, uit het verleden. Alles begint bij scouting en de jeugd. Ga eens scouten bij de top van de amateurs. Daar lopen pareltjes rond die zelfs door Twente te betalen zijn. Nee Ted haalt liever huurspelers uit Spanje. Alleen al voor het salaris van één zo'n spanjool, haal je drie jongens bij de amateurs vandaan. En dan doen we er misschien 5 of 6 jaar over om weer te groeien. So what??? Nu staan we stil. Wat vorig seizoen gebeurde mbt transfers, gebeurd nu weer. En volgend jaar moet er weer gebedeld worden omdat er geen geld gegenereerd wordt. Op deze wijze blijven we in een vicieuze cirkel zitten, en zullen we uiteindelijk een neerwaartse spiraal inzetten. Men mag mij negatief noemen, maar misschien moeten jullie eens gaan nadenken ipv dom achter Ted aan te lopen. Viir de korte termijn diet hij misschien goed werk, maar hij heeft geen enkele visie voor wat de toekomst betreft.
    Dan ben je zeker geen successuporter.
  • 11 Jul 2019 om 20:10
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:43
      Dan zul jij nu wel geen jaarkaart meer hebben,de naam zegt het al Successuporter,na 2010 bleek ook wel dat er heelveel successuporters waren,gaat het slecht zijn ze allemaal weg,gaat het goed willen ze er weer graag bij horen.En hoe negatief jij hier overkomt,zal je nu wel de eerste jaren niet meer in het stadion komen,tot dat het weer goed gaat.
    Ik heb al een jaarkaart sind eind jaren 70. En blijf hem elk jaar netjes verlengen. Maar wanbeleid als dit heb ik nog niet eerder gezien. En iedereen loopt de polonaise met Ted. Hij helpt onze club sneller na de kloten dan welke directeur dan ook, uit het verleden. Alles begint bij scouting en de jeugd. Ga eens scouten bij de top van de amateurs. Daar lopen pareltjes rond die zelfs door Twente te betalen zijn. Nee Ted haalt liever huurspelers uit Spanje. Alleen al voor het salaris van één zo'n spanjool, haal je drie jongens bij de amateurs vandaan. En dan doen we er misschien 5 of 6 jaar over om weer te groeien. So what??? Nu staan we stil. Wat vorig seizoen gebeurde mbt transfers, gebeurd nu weer. En volgend jaar moet er weer gebedeld worden omdat er geen geld gegenereerd wordt. Op deze wijze blijven we in een vicieuze cirkel zitten, en zullen we uiteindelijk een neerwaartse spiraal inzetten. Men mag mij negatief noemen, maar misschien moeten jullie eens gaan nadenken ipv dom achter Ted aan te lopen. Viir de korte termijn diet hij misschien goed werk, maar hij heeft geen enkele visie voor wat de toekomst betreft.
  • 11 Jul 2019 om 19:33
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:21
      Als je het hele interview leest zie je dat TvL doelt op het feit dat FcT nu aantrekkelijker is voor voetballer omdat we in de ED voetballen. Niet dat we nu makkelijke spelers kunnen kopen. TvL maakt een combi van spelers die waarde kunnen creëren en huurspelers die andere spelers beter maken of er voor gaan zorgen dat we ons kunnen handhaven.
    Precies!! Je bent in vele gevallen als FCT aantrekkelijker voor een speler nu je in de eredivisie speelt dan vorig jaar toen we net naar de KKD waren gedegradeerd. Dat heeft hij gezegd en bedoeld!
  • 11 Jul 2019 om 19:21
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:16
      Het punt is alleen dat Ted eerst in allerlei interviews aangeeft dat het halen van spelers dit jaar veel makkelijker gaat dan afgelopen jaar en later ook dat ze spelerswaarde willen creëren op het veld. Dan is het niet raar dat supporters daar een bepaalde verwachting bij krijgen. Namelijk jonge spelers contracteren met veel potentie. Dat strookt niet met huurspelers en oude spelers
    Als je het hele interview leest zie je dat TvL doelt op het feit dat FcT nu aantrekkelijker is voor voetballer omdat we in de ED voetballen. Niet dat we nu makkelijke spelers kunnen kopen. TvL maakt een combi van spelers die waarde kunnen creëren en huurspelers die andere spelers beter maken of er voor gaan zorgen dat we ons kunnen handhaven.
  • 11 Jul 2019 om 19:16
    • Quote van 11 Jul 2019 om 19:05
      Dat zal best maar bij ons zijn er een aantal die niet realistisch zijn! Er is vaak gezegd dat het jaren zal duren voordat er weer wat kan. De genoemde clubs hebben niet zoveel miljoenen schuld als wij. Het is niet uit te sluiten dat wij spelers op de bank hebben zitten die een beter contract hebben dan welke speler bij Emmen en Fortuna. Het is niet met elkaar te vergelijken. Uit het spelersfonds kun je wat spelers huren maar niet kopen en vervolgens een jaar betalen. Iedereen zou graag sneller willen maar het moet kunnen!! En bij ons kan het (nog) niet!!
    Het punt is alleen dat Ted eerst in allerlei interviews aangeeft dat het halen van spelers dit jaar veel makkelijker gaat dan afgelopen jaar en later ook dat ze spelerswaarde willen creëren op het veld. Dan is het niet raar dat supporters daar een bepaalde verwachting bij krijgen. Namelijk jonge spelers contracteren met veel potentie. Dat strookt niet met huurspelers en oude spelers
  • 11 Jul 2019 om 19:05
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:54
      Jahoor, zelfs FC Emmen en Fortuna contracteren gewoon spelers. Die halen ook nauwelijks huurspelers. Je kunt op zijn minst proberen om wat waarde te creëren op het veld, nota bene de doelstelling van Ted.
    Dat zal best maar bij ons zijn er een aantal die niet realistisch zijn! Er is vaak gezegd dat het jaren zal duren voordat er weer wat kan. De genoemde clubs hebben niet zoveel miljoenen schuld als wij. Het is niet uit te sluiten dat wij spelers op de bank hebben zitten die een beter contract hebben dan welke speler bij Emmen en Fortuna. Het is niet met elkaar te vergelijken. Uit het spelersfonds kun je wat spelers huren maar niet kopen en vervolgens een jaar betalen. Iedereen zou graag sneller willen maar het moet kunnen!! En bij ons kan het (nog) niet!!
  • 11 Jul 2019 om 19:04
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:59
      Jij snapt het,jij snapt het ook niet,want je lult al net zo dan Johan Crff destijds,niemand begreep hem alleen hij zelf. Als je niet veel kunt,dan moet je tevreden zijn met de middelen wat je tot beschikking hebt of krijgt.En je kunt overal wel negatief over doen,daar word de situatie waar twente in zit echt niet anders van,het enigste wat er kan gebeuren ,omdat hij zo negatief is dat hin het met de rikketik krijgt van de stress.
    Nee dit is een lekker duidelijk verhaal :D
  • 11 Jul 2019 om 19:02
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:57
      Man hoe dan? Die clubs kunnen misschien wel klein transferbedrag betalen wij nu nog niet. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
    Die clubs hebben het echt niet veel breder dan Twente. Dan hadden ze van de 14 miljoen cash die ze vorig jaar hebben gekregen maar een miljoen opzij moeten zetten want met deze selectie ga je gewoon weer terug naar de KKD en ben je weer terug bij af.
  • 11 Jul 2019 om 18:59
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:51
      Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon gelijk. Ik snap wel dat mensen zich zorgen maken. Het beleid slaat echt nergens op en iedereen snapt dat je hiermee niet vooruit komt. Ik denk dat er veel in het stadion graag een keer goed voetbal willen zien, hoef je geen successupporter voor te zijn.
    Jij snapt het,jij snapt het ook niet,want je lult al net zo dan Johan Crff destijds,niemand begreep hem alleen hij zelf. Als je niet veel kunt,dan moet je tevreden zijn met de middelen wat je tot beschikking hebt of krijgt.En je kunt overal wel negatief over doen,daar word de situatie waar twente in zit echt niet anders van,het enigste wat er kan gebeuren ,omdat hij zo negatief is dat hin het met de rikketik krijgt van de stress.
  • 11 Jul 2019 om 18:58
    Afgelopen seizoen heeft Ted van Leeuwen een wonder verricht door met zeer beperkte middelen een kampioensploeg te formeren voor de KKD. Nu moet hij met nog minder een Eredivisie-waardig team samen stellen. Blijkbaar heeft een groot aantal mensen hier een gebrek aan realiteitszin, door te gaan klagen wanneer er spelers gehuurd worden.
  • 11 Jul 2019 om 18:57
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:54
      Jahoor, zelfs FC Emmen en Fortuna contracteren gewoon spelers. Die halen ook nauwelijks huurspelers. Je kunt op zijn minst proberen om wat waarde te creëren op het veld, nota bene de doelstelling van Ted.
    Man hoe dan? Die clubs kunnen misschien wel klein transferbedrag betalen wij nu nog niet. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
  • 11 Jul 2019 om 18:56
    • Quote van 11 Jul 2019 om 18:51
      Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon gelijk. Ik snap wel dat mensen zich zorgen maken. Het beleid slaat echt nergens op en iedereen snapt dat je hiermee niet vooruit komt. Ik denk dat er veel in het stadion graag een keer goed voetbal willen zien, hoef je geen successupporter voor te zijn.
    Man man andere clubs hebben ook leuk voetbal laten zien, maar de malloot zeikt alles af wat er nu bij Twente gebeurt. Anders als je zoveel begrip voor hem hebt breng jij dan ff vuilniszak geld. We weten waar we het van moeten hebben, en leuk voetbal ligt ook aan de intentie van de trainer.
  • 11 Jul 2019 om 18:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:32
      Er is simpelweg geen geld voor nieuwe spelers. Dan moet je in het categorie transfervrij of huren kijken. Het is het aankomende jaar of jaren niet anders.
    Jahoor, zelfs FC Emmen en Fortuna contracteren gewoon spelers. Die halen ook nauwelijks huurspelers. Je kunt op zijn minst proberen om wat waarde te creëren op het veld, nota bene de doelstelling van Ted.
  • 11 Jul 2019 om 18:51
    Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon gelijk. Ik snap wel dat mensen zich zorgen maken. Het beleid slaat echt nergens op en iedereen snapt dat je hiermee niet vooruit komt. Ik denk dat er veel in het stadion graag een keer goed voetbal willen zien, hoef je geen successupporter voor te zijn.
  • 11 Jul 2019 om 18:43
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:48
      Ik vindt er weinig positiefs aan! Volgend jaar weer een nieuw elftal smeden. Geen spelers die verkocht worden, dus weer geen geld. Hoe ziet Ted de toekomst voor zich. Met huurspelers genereer je nooit geld, en zul je je nooit stabiel in de subtop kunnen gaan vestigen. Met steeds die huurspelers, hoe goed ze ook mogen zijn, speel je elk jaar weer voor handhaving, en kom je nooit vooruit. Er is geld nu! Er zal geïnvesteerd moeten worden in een eigen elftal!
    Dan zul jij nu wel geen jaarkaart meer hebben,de naam zegt het al Successuporter,na 2010 bleek ook wel dat er heelveel successuporters waren,gaat het slecht zijn ze allemaal weg,gaat het goed willen ze er weer graag bij horen.En hoe negatief jij hier overkomt,zal je nu wel de eerste jaren niet meer in het stadion komen,tot dat het weer goed gaat.
  • 11 Jul 2019 om 18:37
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:02
      Ander niveau man, ander niveau. Dit was Eerste Divisie. Het is gewoon stront bagger hoe het gaat, invergelijking met andere clubs. Het verbaasd mij dat zo'n club nog 20.000 supporters op de been kan brengen. Kan je wel vertellen als de verkoop op dit moment zou starten. Dan worden er niet zoveel verkocht. Amateurisme heerst bij Twente.
    Ik denk dat jij samen met Succes supporter in forum op moet richten. Jullie zijn sorry voor mijn taalgebruik 2 onmeunige zeikers. Het is Fucking bij jou UT al net zo als bij Successupporter pleur op met dat negatieve geluk en richt een antibeleids forum Twente of zo. We moeten doen waarmee het nu kan niets meer of minder. Jullie brengen alleen maar negativiteit, en de ene malloot denkt nog harder als de andere malloot dat we bakken geld hebben. Pleur aub op van dit forum als het alleen maar zo moet Mafklappers. Bah bah
  • 11 Jul 2019 om 18:30
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:34
      Het verbaasd me dat er nog steeds negatief gereageerd wordt als Twente weer een speler gevonden heeft en dat hij dan gehuurd wordt.
      De situatie is toch duidelijk dat er niet gekocht kan worden. transfervrije spelers en huurlingen dat kan nog gerealiseerd worden uit de spelersfonds. Twente gaat voor handhaving komend jaar. Het is niet aders.
    +1
  • 11 Jul 2019 om 17:34
    Het verbaasd me dat er nog steeds negatief gereageerd wordt als Twente weer een speler gevonden heeft en dat hij dan gehuurd wordt.
    De situatie is toch duidelijk dat er niet gekocht kan worden. transfervrije spelers en huurlingen dat kan nog gerealiseerd worden uit de spelersfonds. Twente gaat voor handhaving komend jaar. Het is niet aders.
  • 11 Jul 2019 om 17:32
    Er is simpelweg geen geld voor nieuwe spelers. Dan moet je in het categorie transfervrij of huren kijken. Het is het aankomende jaar of jaren niet anders.
  • 11 Jul 2019 om 17:07
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:02
      Ander niveau man, ander niveau. Dit was Eerste Divisie. Het is gewoon stront bagger hoe het gaat, invergelijking met andere clubs. Het verbaasd mij dat zo'n club nog 20.000 supporters op de been kan brengen. Kan je wel vertellen als de verkoop op dit moment zou starten. Dan worden er niet zoveel verkocht. Amateurisme heerst bij Twente.
    Hahaha man man man wat een negativiteit weer, UT hier zit te juichen als heracles weer ergens iemand vandaan tovert maar doen wij het is het weer niks. Echt houd toch eens je muil.
  • 11 Jul 2019 om 17:03
    • Quote van 11 Jul 2019 om 17:02
      Ander niveau man, ander niveau. Dit was Eerste Divisie. Het is gewoon stront bagger hoe het gaat, invergelijking met andere clubs. Het verbaasd mij dat zo'n club nog 20.000 supporters op de been kan brengen. Kan je wel vertellen als de verkoop op dit moment zou starten. Dan worden er niet zoveel verkocht. Amateurisme heerst bij Twente.
    Hij heeft het denk ik over 2010.
  • 11 Jul 2019 om 17:02
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:56
      Zelfs toen we kampioen werden hadden we een aantal huurspelers bij de club rondlopen. Je moet kortom een keer ophouden met zo onmeunig dom te nuilen.
    Ander niveau man, ander niveau. Dit was Eerste Divisie. Het is gewoon stront bagger hoe het gaat, invergelijking met andere clubs. Het verbaasd mij dat zo'n club nog 20.000 supporters op de been kan brengen. Kan je wel vertellen als de verkoop op dit moment zou starten. Dan worden er niet zoveel verkocht. Amateurisme heerst bij Twente.
  • 11 Jul 2019 om 17:01
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:48
      Ik vindt er weinig positiefs aan! Volgend jaar weer een nieuw elftal smeden. Geen spelers die verkocht worden, dus weer geen geld. Hoe ziet Ted de toekomst voor zich. Met huurspelers genereer je nooit geld, en zul je je nooit stabiel in de subtop kunnen gaan vestigen. Met steeds die huurspelers, hoe goed ze ook mogen zijn, speel je elk jaar weer voor handhaving, en kom je nooit vooruit. Er is geld nu! Er zal geïnvesteerd moeten worden in een eigen elftal!
    Welk geld, die 1.5m die bedoeld is voor evt huursom en en salaris. Je bent behoorlijk irritant met je negatieve gelul. Blijkbaar lees je de helft maar, begrijp je er niets van en moet je wel iets om te zeiken hebben.
  • 11 Jul 2019 om 16:56
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:48
      Ik vindt er weinig positiefs aan! Volgend jaar weer een nieuw elftal smeden. Geen spelers die verkocht worden, dus weer geen geld. Hoe ziet Ted de toekomst voor zich. Met huurspelers genereer je nooit geld, en zul je je nooit stabiel in de subtop kunnen gaan vestigen. Met steeds die huurspelers, hoe goed ze ook mogen zijn, speel je elk jaar weer voor handhaving, en kom je nooit vooruit. Er is geld nu! Er zal geïnvesteerd moeten worden in een eigen elftal!
    Zelfs toen we kampioen werden hadden we een aantal huurspelers bij de club rondlopen. Je moet kortom een keer ophouden met zo onmeunig dom te nuilen.
  • 11 Jul 2019 om 16:48
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:35
      Moet jij werkelijk alles negatief benaderen?
    Ik vindt er weinig positiefs aan! Volgend jaar weer een nieuw elftal smeden. Geen spelers die verkocht worden, dus weer geen geld. Hoe ziet Ted de toekomst voor zich. Met huurspelers genereer je nooit geld, en zul je je nooit stabiel in de subtop kunnen gaan vestigen. Met steeds die huurspelers, hoe goed ze ook mogen zijn, speel je elk jaar weer voor handhaving, en kom je nooit vooruit. Er is geld nu! Er zal geïnvesteerd moeten worden in een eigen elftal!
  • 11 Jul 2019 om 16:35
    • Quote van 11 Jul 2019 om 16:31
      Huur!!! Nog steeds niets voor de toekomst. Er zijn centjes!!!!
    Moet jij werkelijk alles negatief benaderen?
  • 11 Jul 2019 om 16:31
    Huur!!! Nog steeds niets voor de toekomst. Er zijn centjes!!!!
  • 11 Jul 2019 om 16:23
    Ben benieuwd. Iets zegt me dat dit nog wel wat kan worden.
  • 11 Jul 2019 om 16:20
    Mijn gevoel is goed bij deze speler!
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›