'Andersen arriveert in Lyon: recordtransfer bijna rond'

( 23 reacties)
'Andersen arriveert in Lyon: recordtransfer bijna rond'

Joachim Andersen verruilde in de zomer van 2017 FC Twente voor het Italiaanse Sampdoria. De verdediger maakte in Italië zoveel indruk dat hij inmiddels voor een mooie transfer staat, wat ook FC Twente geen windeieren legt.

Olympique Lyon wil de mandekker heel graag vastleggen en daar willen de Fransen ver voor gaan. Andersen kost inclusief bonussen dertig miljoen euro en zoveel is nog nooit betaald voor een Deense voetballer. Op dit moment is Jannik Vestergaard de duurste voetballer uit de Deense geschiedenis. Hij verruilde afgelopen zomer Borussia Mönchengladbach in voor een avontuur bij Southampton.

Bilel Ghazi is journalist van L'Equipe en hij verwacht dat de deal snel rond komt. ''Joachim Andersen arriveerde deze donderdagmiddag in Lyon, waar hij de medische keuring zal doorstaan voordat hij zijn contract ondertekent. Alle elementen van de contractuele verbintenis zijn afgehandeld. Olympique Lyon betaalt  € 26 miljoen (+ € 4 miljoen bonus) aan Sampdoria.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 11:21
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:52
      @Tys, Dirty Harry en twente-4-ever: Klopt het dat zaakwaarnemer Bunge het geld opeist wat de Noabers verzameld hebben? Wie kan er hier wat duidelijkheid overgeven? Stond op Twente.net
    Nee, er zijn met Bunge betalingsafspraken gemaakt. Wel is er overleg geweest over het spelersfonds om irritatie te voorkomen. Budget blijft beschikbaar.
  • 12 Jul 2019 om 11:11
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:52
      @Tys, Dirty Harry en twente-4-ever: Klopt het dat zaakwaarnemer Bunge het geld opeist wat de Noabers verzameld hebben? Wie kan er hier wat duidelijkheid overgeven? Stond op Twente.net
    Dat kan je beter aan Ans vragen, die namen die jij noemt heb ik vooral over spelers horen praten maar nauwelijks over de financiën.
  • 12 Jul 2019 om 10:52
    @Tys, Dirty Harry en twente-4-ever: Klopt het dat zaakwaarnemer Bunge het geld opeist wat de Noabers verzameld hebben? Wie kan er hier wat duidelijkheid overgeven? Stond op Twente.net
  • 12 Jul 2019 om 10:43
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:40
      Wij hebben de 2 slechtste spitsen van ED , toch ?
    Zonder twijfel Piet.
  • 12 Jul 2019 om 10:40
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:34
      Gladon is gewoon niet zo heel goed.
    Wij hebben de 2 slechtste spitsen van ED , toch ?
  • 12 Jul 2019 om 10:34
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:34
      Ben je daar wel zeker van ? Is bijna niet mogelijk
    Gladon is gewoon niet zo heel goed.
  • 12 Jul 2019 om 10:34
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:03
      Boere is beter dan gladon.
    Ben je daar wel zeker van ? Is bijna niet mogelijk
  • 12 Jul 2019 om 10:32
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:28
      Volgens mij Had hij nog een 1 jarig contrakt... als dat dan zo was, wat moet je Dan?
    Hij had een optie om te verlengen, maar z'n salaris was niet houdbaar. Zelfde voor Ter Avest destijds, had ook een optie in zijn contract maar was financieel niet haalbaar.

    Jammer, want met de juiste begeleiding zijn dat jongens die je veel op kunnen leveren.
  • 12 Jul 2019 om 10:28
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:49
      Dit vond ik destijds al een speler die twente veel te makkelijk heeft laten lopen!!!
    Volgens mij Had hij nog een 1 jarig contrakt... als dat dan zo was, wat moet je Dan?
  • 12 Jul 2019 om 10:09
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:49
      Dit vond ik destijds al een speler die twente veel te makkelijk heeft laten lopen!!!
    Dat krijg je als je in de financiële shit zit.
  • 12 Jul 2019 om 09:57
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:03
      Boere is beter dan gladon.
    Eens
  • 12 Jul 2019 om 09:31
    • Quote van 12 Jul 2019 om 07:54
      Is gladon niet Oke als spits, is transfervrij, En Ricardo van Reijn is ook transfervrij, met al dit binnengekomen geld is toch wel iets mogelijk
    Geld is er niet. Grote deel gaat om de schulden af te lossen. Zoals ik al zei wordt dit seizoen overleven en kun je het seizoen daarop weer verder bouwen naar de subtop. Dit is helaas de realiteit.
  • 12 Jul 2019 om 09:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:58
      Klopt helemaal,maar dat geld heb je niet meteen,moet je achteraan,het grootste deel om schulden versneld af te lossen,de rest is voor het spelers budget.Wel weer een meevaller, begroot was een tekort van 3,5 miljoen dit seizoen, maar met de goede SCC verkoop, skyboxen, sponsor plaatsen,1,8 miljoen,verhuur kantoren stadion,2 ton,en de solidariteitsbijdragen die we krijgen is dat al afgedekt,dus heel goed voor ons.
    Eppie ik lees net op een andere site dat het geld voor het spelersfonds nog niet beschikbaar is? Ik dacht toch dat het vandaag rond moest Zijn? Weet jij daar iets meer van?
  • 12 Jul 2019 om 09:12
    • Quote van 12 Jul 2019 om 08:58
      Klopt helemaal,maar dat geld heb je niet meteen,moet je achteraan,het grootste deel om schulden versneld af te lossen,de rest is voor het spelers budget.Wel weer een meevaller, begroot was een tekort van 3,5 miljoen dit seizoen, maar met de goede SCC verkoop, skyboxen, sponsor plaatsen,1,8 miljoen,verhuur kantoren stadion,2 ton,en de solidariteitsbijdragen die we krijgen is dat al afgedekt,dus heel goed voor ons.
    Inderdaad. Nog iets gehoord jij voor de jap waar ze eventueel belangstelling voor hebben?
  • 12 Jul 2019 om 08:58
    • Quote van 12 Jul 2019 om 07:46
      Opleidingsvergoeding. 4 jaar bij onze Fc. Een half procent per jaar is dus 2 procent van 26mljo. Zou dus 520.000,- moeten zijn.
    Klopt helemaal,maar dat geld heb je niet meteen,moet je achteraan,het grootste deel om schulden versneld af te lossen,de rest is voor het spelers budget.Wel weer een meevaller, begroot was een tekort van 3,5 miljoen dit seizoen, maar met de goede SCC verkoop, skyboxen, sponsor plaatsen,1,8 miljoen,verhuur kantoren stadion,2 ton,en de solidariteitsbijdragen die we krijgen is dat al afgedekt,dus heel goed voor ons.
  • 12 Jul 2019 om 08:49
    Dit vond ik destijds al een speler die twente veel te makkelijk heeft laten lopen!!!
  • 12 Jul 2019 om 08:03
    • Quote van 12 Jul 2019 om 07:54
      Is gladon niet Oke als spits, is transfervrij, En Ricardo van Reijn is ook transfervrij, met al dit binnengekomen geld is toch wel iets mogelijk
    Boere is beter dan gladon.
  • 12 Jul 2019 om 07:54
    Is gladon niet Oke als spits, is transfervrij, En Ricardo van Reijn is ook transfervrij, met al dit binnengekomen geld is toch wel iets mogelijk
  • 12 Jul 2019 om 07:47
    Solidariteitsvergoeding van een paar ton levert het op. Maar vooralsnog is iedere kruimel welkom.
  • 12 Jul 2019 om 07:46
    • Quote van 12 Jul 2019 om 07:20
      Houden wij hier nog iets aan over? In 2017 ging hij weg en niet in 2007.
    Opleidingsvergoeding. 4 jaar bij onze Fc. Een half procent per jaar is dus 2 procent van 26mljo. Zou dus 520.000,- moeten zijn.
  • 12 Jul 2019 om 07:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 07:20
      Houden wij hier nog iets aan over? In 2017 ging hij weg en niet in 2007.
    Nope
  • 12 Jul 2019 om 07:20
    Houden wij hier nog iets aan over? In 2017 ging hij weg en niet in 2007.
  • 12 Jul 2019 om 07:20
    Zomer van 2017 bedoel je zeker
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›