''Alsof je met een modaal salaris in een Bugatti-showroom rondloopt''

( 31 reacties)
''Alsof je met een modaal salaris in een Bugatti-showroom rondloopt''

Alle ogen zijn bij FC Twente deze weken gericht op Ted van Leeuwen. De technisch directeur heeft de zware taak om met een lege portemonnee een Eredivisie-waardige selectie samen te stellen.

"Onze wensen zijn groot, maar zoals bekend hebben we geen geld", beaamt Van Leeuwen voor de camera van FOX Sports. "Dus het is alsof je met een modaal salaris in een Bugatti-showroom rondloopt, want we willen toch wel kwaliteit hebben."

Van Leeuwen heeft echter ook te maken met de klok. "Als het kan voor 3 augustus, wanneer PSV voor de deur staat, maar daar moeten we ons niet door laten dwingen", predikt hij geduld. "We moeten kijken naar 1 september en proberen voor dat weinige geld dat we hebben het allerbeste te krijgen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2019 om 22:19
    • Quote van 13 Jul 2019 om 22:11
      Munsterman had al dat geld niet aan anderen moeten geven maar in de club moeten houden, dan had Ted nu naar hartelust kunnen shoppen
    Je snapt er niet veel van maar schreeuwt maar wat. Dat jij tevreden bent met elk jaar voetballen voor de lol is jouw zaak. de meeste mensen hebben ambities in het leven.
  • 13 Jul 2019 om 22:11
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:54
      En dan maar over Munsterman klagen als die met geld gooit. Het kan waarschijnlijk zoals Ted ook aangeeft niet anders. Het is geen keuze die je hebt. Als je goede spelers wil, zul je de portomonee moeten trekken en een goed salaris moeten aanbieden anders kijken ze een deurtje verder. Pas als niemand ze wil dan accepteren ze een lager salaris. That's it!
    Munsterman had al dat geld niet aan anderen moeten geven maar in de club moeten houden, dan had Ted nu naar hartelust kunnen shoppen
  • 13 Jul 2019 om 13:54
    En dan maar over Munsterman klagen als die met geld gooit. Het kan waarschijnlijk zoals Ted ook aangeeft niet anders. Het is geen keuze die je hebt. Als je goede spelers wil, zul je de portomonee moeten trekken en een goed salaris moeten aanbieden anders kijken ze een deurtje verder. Pas als niemand ze wil dan accepteren ze een lager salaris. That's it!
  • 13 Jul 2019 om 11:43
    Als je WEET dat je modaal bent, leeft en kunt spenderen, waarom dan naar de Bugatti shop gaan ? Klinkt als verkwanselen van tijd.
  • 12 Jul 2019 om 21:20
    • Quote van 12 Jul 2019 om 20:57
      Denk dat men voorzichtig is met het noemen van namen. Zo'n speler kan er de balen van hebben dat hij nu al weet dat hij niet in aanmerking komt voor speeltijd bij de huidige club en er met de pet naar gooien. Hopen op een goede aanwinst die echt iets kan toevoegen, met name doelpunten.
    Clubs beginnen net aan de voorbereiding,is nu nog niet bekend of ze daar bij de eerste selectie komen,dus weten we nu niet wat er gehuurd kan worden, welke club of speler????? Maar maak je niet druk,er komt echt wel een goede spits,en iedereen die er meteen nu een wil hebben Mission Impossible,heb geduld,Aitor was er vorig seizoen pas op 31 juli,dus liever later en hopelijk wat goeds toch, jullie kunnen wel van alles willen,is niet realistisch,we zitten nog twee jaar bij de Stadsbank,zo is het en niets anders,en dan kun je niet veel,Ted is niet te benijden,maar het komt wel goed hoor. ,
  • 12 Jul 2019 om 20:57
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:24
      Buitenland en in Nederland,kun je nu eigenlijk niets over zeggen,licht eraan of ze verhuurd mogen worden,namen heb ik niet gevraagd,gissen kun je wel,Druif stond op de lijst,Venema misschien, Ajax misschien,of toch het buitenland? Liever wachten dan een halen met een hoog afbreukrisico,het is niet anders,en wie het word ??????
    Denk dat men voorzichtig is met het noemen van namen. Zo'n speler kan er de balen van hebben dat hij nu al weet dat hij niet in aanmerking komt voor speeltijd bij de huidige club en er met de pet naar gooien. Hopen op een goede aanwinst die echt iets kan toevoegen, met name doelpunten.
  • 12 Jul 2019 om 16:17
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:35
      Hij krijgt bij ons ook nog een grote smile van ted:)
    haha inderdaad en een Tour door het stadion, the wall of fame, en natuurlijk Vak P en als klap op de vuurpijl het Twente museum.
  • 12 Jul 2019 om 16:16
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:54
      Dat is een berg geld
    Dus Berg je maar.
  • 12 Jul 2019 om 16:13
    heel wat anders...we moeten de lange kant van het stadion afbouwen ..daarvoor investeetder vinden die de kantoren verhuurd en wij ca p aciteit van het stadion tot 40.000 uitbtlreuden gemiddeld pakweg wij 5000 man meer .zijn vele die meerdere scc willen hebben maar naast elkaar en dat lukt nu niet .dan wel
  • 12 Jul 2019 om 15:31
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:29
      Zou een stunt zijn als we Dolberg kunnen huren. Echter zal hij ook wel te veel salaris vragen.
    Huren hoeven we waarschijnlijk minder salaris.
  • 12 Jul 2019 om 15:29
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:24
      Buitenland en in Nederland,kun je nu eigenlijk niets over zeggen,licht eraan of ze verhuurd mogen worden,namen heb ik niet gevraagd,gissen kun je wel,Druif stond op de lijst,Venema misschien, Ajax misschien,of toch het buitenland? Liever wachten dan een halen met een hoog afbreukrisico,het is niet anders,en wie het word ??????
    Zou een stunt zijn als we Dolberg kunnen huren. Echter zal hij ook wel te veel salaris vragen.
  • 12 Jul 2019 om 15:24
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:09
      Zou mooi zijn als we een spits kunnen huren die net zo presteert als Ünal in zijn tijd bij Twente. Bij welke clubs wordt er gekeken naar spitsen, Duitsland, Engeland of gaat daar de voorkeur ook uit naar een Spanjaard dan wel Spaanstalige speler?
    Buitenland en in Nederland,kun je nu eigenlijk niets over zeggen,licht eraan of ze verhuurd mogen worden,namen heb ik niet gevraagd,gissen kun je wel,Druif stond op de lijst,Venema misschien, Ajax misschien,of toch het buitenland? Liever wachten dan een halen met een hoog afbreukrisico,het is niet anders,en wie het word ??????
  • 12 Jul 2019 om 15:09
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:51
      Met ons budget is het onmogelijk om een fatsoenlijke spits te halen, ze wachten tot er bij een topclub wat vrijkomt, willen graag aan ons verhuren,maar nu nog niet,hun voorbereiding met de internationals begint net,meesten hebben wel 4 of 5 goede spitsen,dus be patience,er komt echt wel een goede spits,tot die tijd moeten we het doen met wat er is,meerdere kandidaten.
    Zou mooi zijn als we een spits kunnen huren die net zo presteert als Ünal in zijn tijd bij Twente. Bij welke clubs wordt er gekeken naar spitsen, Duitsland, Engeland of gaat daar de voorkeur ook uit naar een Spanjaard dan wel Spaanstalige speler?
  • 12 Jul 2019 om 15:09
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:54
      Is die Hrgota nog een optie?
    Salaris,wat denk je dat ze bij Eintracht Frankfurt verdienen,gaat geloof ik naar Hadjuk Split,er komt wat beters, helaas moeten we wachten,veel geld zit vast in overbodige spelers, laat die Raiola Boere verkopen,of verhuren,voor zijn salaris kun je wel wat fatsoenlijks krijgen.
  • 12 Jul 2019 om 14:54
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:51
      Met ons budget is het onmogelijk om een fatsoenlijke spits te halen, ze wachten tot er bij een topclub wat vrijkomt, willen graag aan ons verhuren,maar nu nog niet,hun voorbereiding met de internationals begint net,meesten hebben wel 4 of 5 goede spitsen,dus be patience,er komt echt wel een goede spits,tot die tijd moeten we het doen met wat er is,meerdere kandidaten.
    Is die Hrgota nog een optie?
  • 12 Jul 2019 om 14:51
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:35
      Kansloos.
    Met ons budget is het onmogelijk om een fatsoenlijke spits te halen, ze wachten tot er bij een topclub wat vrijkomt, willen graag aan ons verhuren,maar nu nog niet,hun voorbereiding met de internationals begint net,meesten hebben wel 4 of 5 goede spitsen,dus be patience,er komt echt wel een goede spits,tot die tijd moeten we het doen met wat er is,meerdere kandidaten.
  • 12 Jul 2019 om 14:35
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:29
      Voetbal International schrijft:Marcus Berg is sinds zijn vertrek bij Al-Ain clubloos. De 32-jarige spits kan zijn loopbaan vervolgen bij FK Krasnodar. Is dit geen spits voor Twente?
    Kansloos.
  • 12 Jul 2019 om 13:54
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:13
      Hmm Krasnodar 1 miljoen per jaar of Twente 200.000 per jaar, hmm wat gaat hij doen?
    Dat is een berg geld
  • 12 Jul 2019 om 13:35
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:13
      Hmm Krasnodar 1 miljoen per jaar of Twente 200.000 per jaar, hmm wat gaat hij doen?
    Hij krijgt bij ons ook nog een grote smile van ted:)
  • 12 Jul 2019 om 13:28
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:29
      Voetbal International schrijft:Marcus Berg is sinds zijn vertrek bij Al-Ain clubloos. De 32-jarige spits kan zijn loopbaan vervolgen bij FK Krasnodar. Is dit geen spits voor Twente?
    Te hoog salaris
  • 12 Jul 2019 om 13:13
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:29
      Voetbal International schrijft:Marcus Berg is sinds zijn vertrek bij Al-Ain clubloos. De 32-jarige spits kan zijn loopbaan vervolgen bij FK Krasnodar. Is dit geen spits voor Twente?
    Hmm Krasnodar 1 miljoen per jaar of Twente 200.000 per jaar, hmm wat gaat hij doen?
  • 12 Jul 2019 om 12:49
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:29
      Voetbal International schrijft:Marcus Berg is sinds zijn vertrek bij Al-Ain clubloos. De 32-jarige spits kan zijn loopbaan vervolgen bij FK Krasnodar. Is dit geen spits voor Twente?
    Heeft er toch 35 gemaakt vorig seizoen in de zandbak =p Over salaris moet ik blijkbaar niet meer beginnen
  • 12 Jul 2019 om 12:47
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:29
      Voetbal International schrijft:Marcus Berg is sinds zijn vertrek bij Al-Ain clubloos. De 32-jarige spits kan zijn loopbaan vervolgen bij FK Krasnodar. Is dit geen spits voor Twente?
    Hoe jij precies dit goed schrijft. Dit is geen spits voor twente. Zijn salaris is al een veel te grote struikelblok.
  • 12 Jul 2019 om 12:38
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:29
      Voetbal International schrijft:Marcus Berg is sinds zijn vertrek bij Al-Ain clubloos. De 32-jarige spits kan zijn loopbaan vervolgen bij FK Krasnodar. Is dit geen spits voor Twente?
    Krasnodar heeft geld wij niet;)
  • 12 Jul 2019 om 12:37
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:23
      En weer terug !
    Hopelijk niet ^^
  • 12 Jul 2019 om 12:29
    Voetbal International schrijft:Marcus Berg is sinds zijn vertrek bij Al-Ain clubloos. De 32-jarige spits kan zijn loopbaan vervolgen bij FK Krasnodar. Is dit geen spits voor Twente?
  • 12 Jul 2019 om 12:23
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:22
      Maar toch heb je dan een auto om van A naar B mee te gaan
    En weer terug !
  • 12 Jul 2019 om 12:22
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:59
      En meestal kom je dan ook thuis met een tweedehands golf.
    Maar toch heb je dan een auto om van A naar B mee te gaan
  • 12 Jul 2019 om 12:06
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:59
      En meestal kom je dan ook thuis met een tweedehands golf.
    Meestal hebben ze geen golfs staan in een Bugatti showroom
  • 12 Jul 2019 om 12:01
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:59
      En meestal kom je dan ook thuis met een tweedehands golf.
    En wat wil je hiermee zeggen?
  • 12 Jul 2019 om 11:59
    En meestal kom je dan ook thuis met een tweedehands golf.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›