Open sollicitatie Gonzalez: ''Ik wil voor FC Twente spelen''

( 33 reacties)
Open sollicitatie Gonzalez: ''Ik wil voor FC Twente spelen''

FC Twente hoopt nog een seizoen een beroep te kunnen doen op Cristián Gonzalez. De verdediger werd afgelopen seizoen gehuurd van Sevilla.

Gonzalez staat zelf open voor een extra jaar bij FC Twente. Technisch directeur Ted van Leeuwen heeft al aangeklopt bij Sevilla. "Ik hoop dat ik nog een jaar voor FC Twente mag spelen", zegt Gonzalez in gesprek met Twente Insite. "Ik heb een geweldig gevoel overgehouden aan vorig seizoen en de support van de fans."

De Uruguayaanse verdediger kan ook rekenen op belangstelling vanuit Mexico, maar Gonzalez heeft een duidelijk doel. "Ik wil niet naar een andere club, ik wil spelen voor FC Twente. Ik wacht nu op bericht van mijn zaakwaarnemer", aldus de 22-jarige verdediger, die nu gewoon meetraint bij Sevilla en dus fit is.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jul 2019 om 13:56
    • Quote van 17 Jul 2019 om 18:41
      zo iemand blijft geen jaar fit, zelfde als vuckic met zijn geschiedenis. Je kon er op wachten dat hij van de ene blessure in de andere zou vallen. Ted wil kwaliteit halen zonder geld, dan moet je die gok maar nemen en hopen dat hij in een mindere competitie iig langer fit blijft.
    Een keer moet het moment komen dat iemand fit blijft. Ik vraag me af of er in kaart is gebracht hoe/waardoor deze spelers geblesseerd raken. Als je dat duidelijk in beeld hebt en de meeste blessures zijn op dezelfde manier ontstaan dan moet je zien te voorkomen dat de speler in die situatie terechtkomt, tenminste voor zover mogelijk. Helemaal uitsluiten en voorkomen zit er niet in.
  • 18 Jul 2019 om 10:14
    • Quote van 18 Jul 2019 om 10:10
      Als Julio beter blijkt te zijn dan Peet dan hoort die gewoon in de basis, niks geen gezeik over exoten.
    Misschien Julio op linksback als Matos niet basiswaardig blijkt.
  • 18 Jul 2019 om 10:10
    • Quote van 18 Jul 2019 om 09:57
      Bijen Gonz is een ingespeeld duo...….. hebben een jaar lang succesvol en met hoog rendement samengespeeld. Bijen scoort ook nog eens veel. Dat iemand van Arsenal komt zegt geen ene moer. Julio is in principe de nieuweling en zal zich ertussen moeten vechten.
      Verder moeten we verschrikkelijk oppassen dat we de Nederlandse enclave niet blindelings gaan negeren ten faveure van exoten van Ted. Vorig seizoen heeft ons dit punten gekost.
    Als Julio beter blijkt te zijn dan Peet dan hoort die gewoon in de basis, niks geen gezeik over exoten.
  • 18 Jul 2019 om 09:57
    Bijen Gonz is een ingespeeld duo...….. hebben een jaar lang succesvol en met hoog rendement samengespeeld. Bijen scoort ook nog eens veel. Dat iemand van Arsenal komt zegt geen ene moer. Julio is in principe de nieuweling en zal zich ertussen moeten vechten.
    Verder moeten we verschrikkelijk oppassen dat we de Nederlandse enclave niet blindelings gaan negeren ten faveure van exoten van Ted. Vorig seizoen heeft ons dit punten gekost.
  • 18 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 18 Jul 2019 om 08:38
      Misschien gaat Bijen wel naar de bank, we hebben nu ook die Plegezuelo van Arsenal he?
    Zou je Bijen op de bank durven te zetten? Als Pleggy echt goed is en Gonzo komt terug, denk ik dat ik Peetje wel zou banken.
  • 18 Jul 2019 om 08:38
    • Quote van 18 Jul 2019 om 07:02
      Mooi, dan kan het salaris ook omlaag :-) Welkom terug Gonzo! Met Bijen achterin toch wat zekerheid! Opbouwend bagger, alle ballen inleveren bij de backs. Problem solved.
    Misschien gaat Bijen wel naar de bank, we hebben nu ook die Plegezuelo van Arsenal he?
  • 18 Jul 2019 om 07:02
    Mooi, dan kan het salaris ook omlaag :-) Welkom terug Gonzo! Met Bijen achterin toch wat zekerheid! Opbouwend bagger, alle ballen inleveren bij de backs. Problem solved.
  • 17 Jul 2019 om 19:06
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:42
      Inderdaad daar gaan we niet beter van worden veel te vaak en lang geblesseerd laatste jaren en volgens mij hebben we er al wat van GLAS rond lopen bij ons. Moet er niet aan denken als ze allemaal te gelijk bij ons in de ziekenboeg belanden.
    Toch bevestigd zojuist. Kww
  • 17 Jul 2019 om 18:41
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:22
      Het ideale maatje voor Vuckic... Waarom komen ze bij hem uit? Je hebt nooit zekerheid dat een speler een heel seizoen fit blijft, dit is toch een groter risico omdat hij al veel blessures heeft gehad. Al kan hij ook fit blijven, die garantie heb je net zo min.
    zo iemand blijft geen jaar fit, zelfde als vuckic met zijn geschiedenis. Je kon er op wachten dat hij van de ene blessure in de andere zou vallen. Ted wil kwaliteit halen zonder geld, dan moet je die gok maar nemen en hopen dat hij in een mindere competitie iig langer fit blijft.
  • 17 Jul 2019 om 17:22
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:21
      Mooizo, maar lijkt me een hele lastige keuze wie dan we bank gaat warmhouden. Bijen, Plegzuelo of Gonzalez?
    Kunnen ze mooi samen uitvechten en aan GGG om te bepalen. Haalt alleen maar de meeste drang en motivatie naar boven, toch? De verdediging is erg belangrijk komend seizoen dus enige concurrentie lijkt me niet verkeerd!
  • 17 Jul 2019 om 17:10
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:41
      Laat maar komen die terriër.
    Die gast vreet de tegenstanders met kleren en al op ahhaahaha. Heerlijke speler. Lijkt me belangrijk voor in de verdediging, 200% strijdlust.
  • 17 Jul 2019 om 15:42
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:17
      Emil Berggreen staat al bijna een jaar aan de kant door een spierblessure. Daarnaast heeft hij in zijn gehele loopbaan al een compleet seizoen gemist door 1 blessure en helaas blijft het daar niet bij. Vanaf seizoen 2015-2016 4 à 5 blessures per seizoen.
    Inderdaad daar gaan we niet beter van worden veel te vaak en lang geblesseerd laatste jaren en volgens mij hebben we er al wat van GLAS rond lopen bij ons. Moet er niet aan denken als ze allemaal te gelijk bij ons in de ziekenboeg belanden.
  • 17 Jul 2019 om 15:41
    Laat maar komen die terriër.
  • 17 Jul 2019 om 15:35
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:22
      Het ideale maatje voor Vuckic... Waarom komen ze bij hem uit? Je hebt nooit zekerheid dat een speler een heel seizoen fit blijft, dit is toch een groter risico omdat hij al veel blessures heeft gehad. Al kan hij ook fit blijven, die garantie heb je net zo min.
    Her is een gerucht... Ik zou me er nog niet zo aan hechten aan dit idee
  • 17 Jul 2019 om 15:28
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:21
      Mooizo, maar lijkt me een hele lastige keuze wie dan we bank gaat warmhouden. Bijen, Plegzuelo of Gonzalez?
    Pleg kan eventueel ook als back dienen
  • 17 Jul 2019 om 15:27
    Klein weetje: vanaf seizoen 2015-2016 staat Berggreen al 1200 dagen met blessures aan de kant.
  • 17 Jul 2019 om 15:26
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:23
      De informatie heb ik trouwens van transfermarkt.com. Voor als bepaalde mensen om een bron gaan vragen. (Kuch, kuch, UT.)
    Word je niet moe van jezelf wijsneusje. Wat jij eruit flippert 0,0 restwaarde.
  • 17 Jul 2019 om 15:23
    De informatie heb ik trouwens van transfermarkt.com. Voor als bepaalde mensen om een bron gaan vragen. (Kuch, kuch, UT.)
  • 17 Jul 2019 om 15:22
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:17
      Emil Berggreen staat al bijna een jaar aan de kant door een spierblessure. Daarnaast heeft hij in zijn gehele loopbaan al een compleet seizoen gemist door 1 blessure en helaas blijft het daar niet bij. Vanaf seizoen 2015-2016 4 à 5 blessures per seizoen.
    Het ideale maatje voor Vuckic... Waarom komen ze bij hem uit? Je hebt nooit zekerheid dat een speler een heel seizoen fit blijft, dit is toch een groter risico omdat hij al veel blessures heeft gehad. Al kan hij ook fit blijven, die garantie heb je net zo min.
  • 17 Jul 2019 om 15:21
    Mooizo, maar lijkt me een hele lastige keuze wie dan we bank gaat warmhouden. Bijen, Plegzuelo of Gonzalez?
  • 17 Jul 2019 om 15:19
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:17
      Emil Berggreen staat al bijna een jaar aan de kant door een spierblessure. Daarnaast heeft hij in zijn gehele loopbaan al een compleet seizoen gemist door 1 blessure en helaas blijft het daar niet bij. Vanaf seizoen 2015-2016 4 à 5 blessures per seizoen.
    Past dus prima in jez Profiel =p
  • 17 Jul 2019 om 15:17
    Emil Berggreen staat al bijna een jaar aan de kant door een spierblessure. Daarnaast heeft hij in zijn gehele loopbaan al een compleet seizoen gemist door 1 blessure en helaas blijft het daar niet bij. Vanaf seizoen 2015-2016 4 à 5 blessures per seizoen.
  • 17 Jul 2019 om 15:13
    Graag, goede verdediger.
  • 17 Jul 2019 om 15:12
    • Quote van 17 Jul 2019 om 15:11
      Twente gaan vanmiddag Emil Berggreen presenteren
    Bron?
  • 17 Jul 2019 om 15:11
    Twente gaan vanmiddag Emil Berggreen presenteren
  • 17 Jul 2019 om 15:04
    Loat moar komme! Wil graag veur ons Twente spelen dus das altied goed
  • 17 Jul 2019 om 14:58
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:50
      Ene Verhaegh.
    Ohja tuurlijk sorry, was em aant sloapen
  • 17 Jul 2019 om 14:52
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:48
      En dan? Wie van de 3 gaat banken? Pluguezelo, Gonzalez en Peet.
    en schenk hebben we ook nog, dus ben benieuwd wie het worden, bij voetbalprimeur verwachten ze plezuego en bijen in de basis, maar ze hebben ook selahi in de basis in plaats van haris
  • 17 Jul 2019 om 14:51
    Altijd welkom, sloopkogel!
  • 17 Jul 2019 om 14:50
    Zou mooi zijn ,welkom terug !
  • 17 Jul 2019 om 14:50
    • Quote van 17 Jul 2019 om 14:49
      Wie is eigenlijk onze rechtsback?
    Ene Verhaegh.
  • 17 Jul 2019 om 14:49
    Wie is eigenlijk onze rechtsback?
  • 17 Jul 2019 om 14:48
    En dan? Wie van de 3 gaat banken? Pluguezelo, Gonzalez en Peet.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›