Boere over Turkse interesse: ''Sta open voor een mooi avontuur''

( 35 reacties)
Boere over Turkse interesse: ''Sta open voor een mooi avontuur''

Het is nog maar de vraag hoelang Tom Boere nog speler van FC Twente is. De aanvaller staat in de belangstelling van het Turkse Denizlispor. Boere is bezig aan zijn derde seizoen in Enschede en ligt nog tot medio 2020 vast. 

"De berichten over die interesse kloppen", aldus Boere tegenover 1Twente. "In het voetbal weet je het nooit, al is dat echt weer zo'n dooddoener. Ik sta open voor een mooi avontuur, absoluut. Maar dan moet wel alles kloppen. Het is nog niet rond en dus ben ik gewoon speler van FC Twente." 

Het feit dat 'alles moet kloppen' wordt nader uitgelegd door Boere. "Het land, de omgeving, de stad, kan je er goed leven? Allemaal dat soort dingen. Of er nog andere kapers op de kust zijn? Er spelen altijd wel dingen, maar vooralsnog kan ik daar niet teveel over zeggen." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jul 2019 om 19:07
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:26
      Ik denk niet dat alle vier lukt, stel elia zou komen, zie ik zo een constructie als met Tadic wel zitten, eerst nog jaar of 2 voetballen, dan jeugdcoach worden.
    Elia heeft alles in zich om geen coach te worden.
  • 21 Jul 2019 om 18:52
    • Quote van 21 Jul 2019 om 18:14
      Miskleunen hou je altijd. Als er van de5 aankopen 3 slagen ben je goed bezig als TD. Twente moet alleen sneller doorselecteren. Niet mislukte aankopen/ jeugd eeuwig laten hangen. Staan indirect ook de nieuwe jeugd in de weg. Doorselecteren dus. Die korte contracten helpen daar wel aan mee. Geld verdienen wordt dan weer lastiger. Heb zo z’n voor en nadelen.
    Dus alles valt en staat met een goede scouting, zodat je geen tonnen salaris betaalt aan spelers die je aan de straatstenen niet kwijtraakt.
  • 21 Jul 2019 om 18:14
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:49
      Inderdaad, mooi dat we na dit seizoen helemaal weer op kunnen bouwen, geen miskleunen meer van de technische staf en we kunnen weer omhoog kijken.
    Miskleunen hou je altijd. Als er van de5 aankopen 3 slagen ben je goed bezig als TD. Twente moet alleen sneller doorselecteren. Niet mislukte aankopen/ jeugd eeuwig laten hangen. Staan indirect ook de nieuwe jeugd in de weg. Doorselecteren dus. Die korte contracten helpen daar wel aan mee. Geld verdienen wordt dan weer lastiger. Heb zo z’n voor en nadelen.
  • 21 Jul 2019 om 18:02
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:49
      Inderdaad, mooi dat we na dit seizoen helemaal weer op kunnen bouwen, geen miskleunen meer van de technische staf en we kunnen weer omhoog kijken.
    Met Brondeel staat de duurste nog onder contract voor 2 jaar toch?
  • 21 Jul 2019 om 17:49
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:45
      geen van 4 gaat lukken ben ik bang. Holscher had ted nooit mee mogen nemen, wat een absurde fout is dat geweest zeg. Gelukkig lopen de contracten van deze 4 volgend jaar af. Oprotten en nooit meer terugkomen.
    Inderdaad, mooi dat we na dit seizoen helemaal weer op kunnen bouwen, geen miskleunen meer van de technische staf en we kunnen weer omhoog kijken.
  • 21 Jul 2019 om 17:45
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:26
      Ik denk niet dat alle vier lukt, stel elia zou komen, zie ik zo een constructie als met Tadic wel zitten, eerst nog jaar of 2 voetballen, dan jeugdcoach worden.
    geen van 4 gaat lukken ben ik bang. Holscher had ted nooit mee mogen nemen, wat een absurde fout is dat geweest zeg. Gelukkig lopen de contracten van deze 4 volgend jaar af. Oprotten en nooit meer terugkomen.
  • 21 Jul 2019 om 17:24
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:06
      Wel grappig hoe hier spelers al vooraf weer afgebrand worden, eens holscher heeft 2 kansen gehad en komt te kort, maar vd lely ( in het seizoen dat we nog in EREDIVISIE zaten deed hij het prima op rechts back en af en toe links) en vder heyden ( hij vindt altijd in de kleine ruimte de oplossing met bal) vind ik wel ere divisie waardig. Jari moet je als stoor zender naast een bal vaste spits in 2 spitsen systeem plaatsen. Hij heeft hij heeft een prima schot Zeker van buiten de zestien. Drommel werd 2 seizoenen ook afgebrand, maar staat er nu wel. Dus ik heb in hun wel vertrouwen, voor de breedte en meer, komt goed.
    Allemaal pure middelmaat wat jij opnoemt. Zo snel mogelijk van de hand doen. Komen allemaal te kort en is jammer van de salariskosten.
  • 21 Jul 2019 om 17:23
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:06
      Wel grappig hoe hier spelers al vooraf weer afgebrand worden, eens holscher heeft 2 kansen gehad en komt te kort, maar vd lely ( in het seizoen dat we nog in EREDIVISIE zaten deed hij het prima op rechts back en af en toe links) en vder heyden ( hij vindt altijd in de kleine ruimte de oplossing met bal) vind ik wel ere divisie waardig. Jari moet je als stoor zender naast een bal vaste spits in 2 spitsen systeem plaatsen. Hij heeft hij heeft een prima schot Zeker van buiten de zestien. Drommel werd 2 seizoenen ook afgebrand, maar staat er nu wel. Dus ik heb in hun wel vertrouwen, voor de breedte en meer, komt goed.
    Met zulke spelers belandt je weer terug in de kkd. Nee gewoon zo snel mogelijk wegdoen.
  • 21 Jul 2019 om 17:19
    • Quote van 21 Jul 2019 om 15:32
      Al eerder geschreven, die gasten gaan niet weg, als je ze niet iets aanbiedt. Ze krijgen een te leuk salaris en er zijn geen clubs die op hun wachten. Dus 1 oplossing, deze spelers verhuren waarbij Twente een deel van het salaris betaald. Dan zijn er wellicht nog kkd teams of 5de liga von Deutschland die hen nog wil. Dan heb je in elk geval nog wat geld en geen stoorzenders in de selectie. Daarmee kunnen we dan, samen met het fonds nog iets doen. Ik de k aan Tjaronn en niet aan Elia
    Gaat niet om wat de spelers willen. Andere clubs pakken dat anders aan. Kijk naar Feyenoord en tapia. PSV laat spelers ook niet meegaan op trainingskamp die geen toekomst meer hebben. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/887706/troost-hij-heeft-geen-toekomst-bij-feyenoord-en-moet-meewerken-aan-een-transfer-.html Wij maar lief speelminuten geven etc.
  • 21 Jul 2019 om 17:06
    Wel grappig hoe hier spelers al vooraf weer afgebrand worden, eens holscher heeft 2 kansen gehad en komt te kort, maar vd lely ( in het seizoen dat we nog in EREDIVISIE zaten deed hij het prima op rechts back en af en toe links) en vder heyden ( hij vindt altijd in de kleine ruimte de oplossing met bal) vind ik wel ere divisie waardig. Jari moet je als stoor zender naast een bal vaste spits in 2 spitsen systeem plaatsen. Hij heeft hij heeft een prima schot Zeker van buiten de zestien. Drommel werd 2 seizoenen ook afgebrand, maar staat er nu wel. Dus ik heb in hun wel vertrouwen, voor de breedte en meer, komt goed.
  • 21 Jul 2019 om 16:50
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:23
      Daar zitten ze wel op te wachten. Ze hopen holscher, oosterwijk, van der lely en van der Heijden ook nog te slijten.
    Graag in deze volgorde ook: 1) Holscher 2) van de Lely 3) Oosterwijk 4) van der Heijden Kunnen we geen beloning uitreiken voor wie ze weet te slijten? Gewoon 1/3e van het salaris meegeven als afkoopsom...in beroerde tijden moet je creatief zijn.
  • 21 Jul 2019 om 15:32
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:57
      Ligt ook een beetje aan Twente zelf. Ze mogen mee op trainigskamp. Krijgen. Speelminuten etc. Als je ze weg wil hebbe gewoon uit de selectie zetten en zeggen dat ze opzoek mogen naar een andere club.
    Al eerder geschreven, die gasten gaan niet weg, als je ze niet iets aanbiedt. Ze krijgen een te leuk salaris en er zijn geen clubs die op hun wachten. Dus 1 oplossing, deze spelers verhuren waarbij Twente een deel van het salaris betaald. Dan zijn er wellicht nog kkd teams of 5de liga von Deutschland die hen nog wil. Dan heb je in elk geval nog wat geld en geen stoorzenders in de selectie. Daarmee kunnen we dan, samen met het fonds nog iets doen. Ik de k aan Tjaronn en niet aan Elia
  • 21 Jul 2019 om 14:57
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:33
      Het is wachten tot boere verkocht wordt. Dan gaat er al wat salaris weg. Dan hopen dat er nog een wonder bestaat dat er van de mislukte 4 spelers die iedereen liever kwijt is dan rijk er een club voor meld die ze wil overnemen. Maar ik denk dat ik eerder een loterij win dan dat gebeurd.
    Ligt ook een beetje aan Twente zelf. Ze mogen mee op trainigskamp. Krijgen. Speelminuten etc. Als je ze weg wil hebbe gewoon uit de selectie zetten en zeggen dat ze opzoek mogen naar een andere club.
  • 21 Jul 2019 om 14:34
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:26
      Ik denk niet dat alle vier lukt, stel elia zou komen, zie ik zo een constructie als met Tadic wel zitten, eerst nog jaar of 2 voetballen, dan jeugdcoach worden.
    Dat hoop ik toch niet, dat er lukraak oud-profs als jeugdcoach worden aangesteld.
  • 21 Jul 2019 om 14:33
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:28
      Op de vraag of er nog nieuws is als antwoord gekregen pas als er geld is,dus budget is op, moeten er eerst wat gaan zodat er salaris ruimte is,of het laatste half miljoen van het spelersfonds moet nog doorgaan.Toch jammer dat dit voorlopig ?, niet lukt,zulke spelers kunnen ons echt versterken.
    Het is wachten tot boere verkocht wordt. Dan gaat er al wat salaris weg. Dan hopen dat er nog een wonder bestaat dat er van de mislukte 4 spelers die iedereen liever kwijt is dan rijk er een club voor meld die ze wil overnemen. Maar ik denk dat ik eerder een loterij win dan dat gebeurd.
  • 21 Jul 2019 om 14:28
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:58
      Twente heeft chery al een contract aangeboden. Dus er zal daar wel een klein beetje ruimte voor zijn. De zaakwaarnemer van Elia heeft Elia ook bij twente aangeboden. Ik zal niet weten of daar ook nog ruimte voor zal zijn.
    Op de vraag of er nog nieuws is als antwoord gekregen pas als er geld is,dus budget is op, moeten er eerst wat gaan zodat er salaris ruimte is,of het laatste half miljoen van het spelersfonds moet nog doorgaan.Toch jammer dat dit voorlopig ?, niet lukt,zulke spelers kunnen ons echt versterken.
  • 21 Jul 2019 om 14:27
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:25
      Voor chery heb ik goede hoop. Elia durf ik niks over te zeggen. Als het lukt, dan eindig je tussen plek 8t/m 12.
    Misschien wel hoger, ik weet niet hoe goed ze beide nog zijn.
  • 21 Jul 2019 om 14:26
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:23
      Daar zitten ze wel op te wachten. Ze hopen holscher, oosterwijk, van der lely en van der Heijden ook nog te slijten.
    Ik denk niet dat alle vier lukt, stel elia zou komen, zie ik zo een constructie als met Tadic wel zitten, eerst nog jaar of 2 voetballen, dan jeugdcoach worden.
  • 21 Jul 2019 om 14:25
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:00
      Zal toch eens wat zijn Elia en Chery! Blijf het hopen, al verwacht ik het niet.
    Voor chery heb ik goede hoop. Elia durf ik niks over te zeggen. Als het lukt, dan eindig je tussen plek 8t/m 12.
  • 21 Jul 2019 om 14:23
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:03
      Dat zou echt top zijn! Maar jah vaak te mooi om waar te zijn. Misschien met verkoop boere en die extra 5 ton vaninvesteerders
    Daar zitten ze wel op te wachten. Ze hopen holscher, oosterwijk, van der lely en van der Heijden ook nog te slijten.
  • 21 Jul 2019 om 14:03
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:58
      Twente heeft chery al een contract aangeboden. Dus er zal daar wel een klein beetje ruimte voor zijn. De zaakwaarnemer van Elia heeft Elia ook bij twente aangeboden. Ik zal niet weten of daar ook nog ruimte voor zal zijn.
    Dat zou echt top zijn! Maar jah vaak te mooi om waar te zijn. Misschien met verkoop boere en die extra 5 ton vaninvesteerders
  • 21 Jul 2019 om 14:00
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:58
      Twente heeft chery al een contract aangeboden. Dus er zal daar wel een klein beetje ruimte voor zijn. De zaakwaarnemer van Elia heeft Elia ook bij twente aangeboden. Ik zal niet weten of daar ook nog ruimte voor zal zijn.
    Zal toch eens wat zijn Elia en Chery! Blijf het hopen, al verwacht ik het niet.
  • 21 Jul 2019 om 13:58
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:47
      Denk ik ook. Je kan een prima elftal neerzetten als je wat salaris kan betalen. Denk dat je dan tjaron chery en elia wel haalbaar geweest waren. Helaas haben wir kein geld.
    Twente heeft chery al een contract aangeboden. Dus er zal daar wel een klein beetje ruimte voor zijn. De zaakwaarnemer van Elia heeft Elia ook bij twente aangeboden. Ik zal niet weten of daar ook nog ruimte voor zal zijn.
  • 21 Jul 2019 om 13:56
    Ikzeg. Boere ja boere een spits die nooit zeurt en niet of nauwelijks geblesseerd is ,ook ik heb wel is gedacht van man o man waar ben je nu je staat verkeerd of hij mist weer iets, ja hij had zuiver op drachten om met het hele team te promoveren ik had hem zeker willen houden en in de eredivisie. Maar ik gun boere zeker een geweldige club in het buitenland toe. Ikzeg. Boere wat u ook doet of beslis ik wens u het allerbeste. Succes.
  • 21 Jul 2019 om 13:47
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:44
      Zijn salaris gaan ze hier niet betalen ben ik bang.
    Denk ik ook. Je kan een prima elftal neerzetten als je wat salaris kan betalen. Denk dat je dan tjaron chery en elia wel haalbaar geweest waren. Helaas haben wir kein geld.
  • 21 Jul 2019 om 13:45
    Huidige buitenspelers matchen niet met boere. Hij was alleen goed met Oosterwijk naast zich.( Die opstelling zal het wel niet meer worden) Aangezien de voorhoede vrijwel intact is gebleven lijkt het me slim om te vertrekken. Geen match. Daar kan die jongen weinig aan doen. Vraag me af of die sterke spits succesvol word. Persoonlijk denk ik dat een wendbare technisch begaafde spits meer in het team past.
  • 21 Jul 2019 om 13:44
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:36
      Elia gaat niet naar Feyenoord toe. Ze willen liever de jeugd de kans geven. Zal hij dan misschien naar twente komen.
    Zijn salaris gaan ze hier niet betalen ben ik bang.
  • 21 Jul 2019 om 13:36
    Elia gaat niet naar Feyenoord toe. Ze willen liever de jeugd de kans geven. Zal hij dan misschien naar twente komen.
  • 21 Jul 2019 om 13:31
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:06
      Afgezien of we hem met z’n allen wel of niet goed genoeg vinden voor ons Twente. Feit is wel dat Boere nooit zeurt en bijna nooit geblesseerd is dus het is hem van harte gegund!
    Hij laat zien dat hij een echte prof is.
  • 21 Jul 2019 om 13:16
    Jammer dat hij gaat
  • 21 Jul 2019 om 13:16
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:06
      Afgezien of we hem met z’n allen wel of niet goed genoeg vinden voor ons Twente. Feit is wel dat Boere nooit zeurt en bijna nooit geblesseerd is dus het is hem van harte gegund!
    +1
  • 21 Jul 2019 om 13:06
    Afgezien of we hem met z’n allen wel of niet goed genoeg vinden voor ons Twente. Feit is wel dat Boere nooit zeurt en bijna nooit geblesseerd is dus het is hem van harte gegund!
  • 21 Jul 2019 om 13:03
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:57
      Simpele reactie Tukkerclan!
    Klopt, ik weet ook dat voor 99% alles om de moneten draait wanneer een voetballer zegt dat alles moet kloppen.
  • 21 Jul 2019 om 12:57
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:40
      "Dan moet wel alles kloppen".

      Wat bedoel je precies Tom....speeltijd en een bak salaris, of bedoel je dat de Lahmacun met Döner lekker moet zijn?
    Simpele reactie Tukkerclan!
  • 21 Jul 2019 om 12:40
    "Dan moet wel alles kloppen".

    Wat bedoel je precies Tom....speeltijd en een bak salaris, of bedoel je dat de Lahmacun met Döner lekker moet zijn?
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›