''Stel dat FC Twente daar wint, dan doe je echt hele goede zaken'' Leuke beelden: Garcia en De Lange showen skills op trainingsveld Boere eerlijk: ''Heb het ontslag van Rene Hake nooit begrepen'' ''Busquets staat verdedigend ook absoluut zijn mannetje'' Trainingsvelden onbespeelbaar; FC Twente wijkt uit naar kunstgras

'FC Twente heeft streefbedrag binnen en wil drie nieuwe spelers'

( 75 reacties)
'FC Twente heeft streefbedrag binnen en wil drie nieuwe spelers'

FC Twente heeft het streefbedrag van 1,4 miljoen euro op kunnen halen bij investeerders. Het bedrag komt ten goede aan het spelersbudget, waarmee technisch directeur Ted van Leeuwen nieuwe spelers kan halen.

Volgens Voetbal International wil FC Twente-trainer Gonzalo García voor het einde van de transferperiode nog drie nieuwe spelers halen. De oefenmeester hoopt een verdediger, een middenvelder en een aanvaller aan de selectie te kunnen toevoegen.

Een deel van de 1,4 miljoen euro is al wel gebruikt door FC Twente. De investeerders krijgen een rentevergoeding over het beschikbaar gestelde geld, maar delen niet mee in de winst op eventuele spelersverkopen.

Met het beschikbare geld kan Van Leeuwen iets makkelijker spelers vastleggen. Rafik Zekhnini, Keito Nakamura, Giorgi Aburjania, José Matos, Julio Pleguezuelo, Lindon Selahi, Emil Berggreen en Paul Verhaegh kwamen transfervrij of op huurbasis naar Enschede. Matos is lange tijd uitgeschakeld door een blessure en zal waarschijnlijk niet meer in actie komen voor FC Twente.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Aug 2019 om 11:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:06
      Het meest irritante er aan is nog wel dat mensen met kennis van zaken bijna niet meer posten omdat ze geen zin hebben in het belerende gezeik en het betweterige. Ik denk dat ze een sm hebben samen gedrukt in de pers en hij deze voor zijn kop heeft.
    Blijf daarin geloven, zou ik zeggen....
  • 15 Aug 2019 om 11:06
    • Quote van 14 Aug 2019 om 20:24
      Die jongen weet alleen wat hij leest, valt meermaals door het mandje.

      Hij stelde dat de 1.5 al binnen was, fout. Een week later verscheen een artikel dat anders beweerde.

      Uiteindelijk is het 1.4 gebleken, citrosmurf heeft ergens gelezen dat 2/3 vergeven was, dus lulhannes weet dat er dan enkel 4 a 5 ton over kan zijn.

      Ik noem hem brilsmurf, een ander mr-google. Als ondernemer heeft hij gewoon kvk toegang, heeft vanaf 1 Aug, elk uur, lopen F5'en en wist zodoende dat pvdk eindelijk volledig geinstalleerd was. Citro is een onmeunige lulhannes die geweldig kan verkopen aan het klootjesvolk, de techniek van herhalen in een andere bewoording. Enkelen hier trappen er nog in, schaar je niet bij die minimale meute.
    Even kort: de 1,5 Mio voor 2 jaren, dus 3 Mio voor het spelersfonds is correct. Jammer dat je het verschil tussen het aangaan van de verplichting en de liquiditeitspositie niet begrijpt. Dat heb ik echter al eerder uitgelegd. De rest van jouw post is weer eens gebaseerd op frustratie, of o.d. Dat weten we inmiddels op waarde in te schatten.
  • 14 Aug 2019 om 21:06
    • Quote van 14 Aug 2019 om 20:24
      Die jongen weet alleen wat hij leest, valt meermaals door het mandje.

      Hij stelde dat de 1.5 al binnen was, fout. Een week later verscheen een artikel dat anders beweerde.

      Uiteindelijk is het 1.4 gebleken, citrosmurf heeft ergens gelezen dat 2/3 vergeven was, dus lulhannes weet dat er dan enkel 4 a 5 ton over kan zijn.

      Ik noem hem brilsmurf, een ander mr-google. Als ondernemer heeft hij gewoon kvk toegang, heeft vanaf 1 Aug, elk uur, lopen F5'en en wist zodoende dat pvdk eindelijk volledig geinstalleerd was. Citro is een onmeunige lulhannes die geweldig kan verkopen aan het klootjesvolk, de techniek van herhalen in een andere bewoording. Enkelen hier trappen er nog in, schaar je niet bij die minimale meute.
    Het meest irritante er aan is nog wel dat mensen met kennis van zaken bijna niet meer posten omdat ze geen zin hebben in het belerende gezeik en het betweterige. Ik denk dat ze een sm hebben samen gedrukt in de pers en hij deze voor zijn kop heeft.
  • 14 Aug 2019 om 21:04
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:57
      Ik vind het een erg vroege conclusie na 2 potjes wat verhaegh betreft :)
    En schijnt niet helemaal fit te zijn.
  • 14 Aug 2019 om 20:52
    • Quote van 14 Aug 2019 om 20:40
      Twente gaat Calvin Verdonk van Feyenoord halen ;)
    Vind ik niet goed genoeg, zie dan nog liever Buttner of van Hintum komen.
  • 14 Aug 2019 om 20:40
    Twente gaat Calvin Verdonk van Feyenoord halen ;)
  • 14 Aug 2019 om 20:24
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:30
      Dus jij beweert hier nu dat er nog 500.000 is? Waar haal jij dat vandaan ben ik heel benieuwd na.
    Die jongen weet alleen wat hij leest, valt meermaals door het mandje.

    Hij stelde dat de 1.5 al binnen was, fout. Een week later verscheen een artikel dat anders beweerde.

    Uiteindelijk is het 1.4 gebleken, citrosmurf heeft ergens gelezen dat 2/3 vergeven was, dus lulhannes weet dat er dan enkel 4 a 5 ton over kan zijn.

    Ik noem hem brilsmurf, een ander mr-google. Als ondernemer heeft hij gewoon kvk toegang, heeft vanaf 1 Aug, elk uur, lopen F5'en en wist zodoende dat pvdk eindelijk volledig geinstalleerd was. Citro is een onmeunige lulhannes die geweldig kan verkopen aan het klootjesvolk, de techniek van herhalen in een andere bewoording. Enkelen hier trappen er nog in, schaar je niet bij die minimale meute.
  • 14 Aug 2019 om 20:17
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:57
      Dat is niet zo moeilijk, even optellen: Nakamura, Arburjania, Zekhnini, Berggreen, allemaal binnengehaald vanuit het spelersfonds. Verder mag je zelf het artikel in de Tubantia opzoeken rond de 15e Juli j.l., waarin Paul van der Kraan zelf aangeeft dat er al uit het spelersfonds geput is en er even pas op de plaats gemaakt moet worden..... Alles uit onafhankelijke bron dus.... en ook uit eigen netwerk, maar dat ter zijde.
    Volgens mij was er iets van 500.000 gebruikt, en niet 1 miljoen. Maar goed jij zal wel gelijk hebben.....
  • 14 Aug 2019 om 19:57
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:40
      Ja maar jij praat of er al bijna een miljoen is uitgegeven. Ik wil graag weten hoe je bij deze cijfers komt?
    Dat is niet zo moeilijk, even optellen: Nakamura, Arburjania, Zekhnini, Berggreen, allemaal binnengehaald vanuit het spelersfonds. Verder mag je zelf het artikel in de Tubantia opzoeken rond de 15e Juli j.l., waarin Paul van der Kraan zelf aangeeft dat er al uit het spelersfonds geput is en er even pas op de plaats gemaakt moet worden..... Alles uit onafhankelijke bron dus.... en ook uit eigen netwerk, maar dat ter zijde.
  • 14 Aug 2019 om 19:47
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:43
      En transfervrije spelers vragen geen tekengeld...komen gratis en voor niets binnen wandelen?


      Dream on Citro.....
    Denk je echt dat FcT zoveel budget heeft? Of dat de Spaanse spelers het krijgen? Inderdaad... dream on.....
  • 14 Aug 2019 om 19:43
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:29
      Er worden geen transfersommen betaald. Spelers komen of transfervrij of worden gehuurd. Just omdat anders het budget niet toereikend zou zijn.
    En transfervrije spelers vragen geen tekengeld...komen gratis en voor niets binnen wandelen?


    Dream on Citro.....
  • 14 Aug 2019 om 19:40
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:28
      Hoezo gokken? Adhv gemaakte afspraken kun je zeker wel verplichtingen aangaan, het zijn n.l. salarissen die maandelijks betaald moeten worden, het heeft dus geen directe invloed op de liquiditeit van FcT. En het klopt dat een gedeelte van het spelersbudget al gealloceerd is, dat wist je toch, want dat is al eerder gemeld.
    Ja maar jij praat of er al bijna een miljoen is uitgegeven. Ik wil graag weten hoe je bij deze cijfers komt?
  • 14 Aug 2019 om 19:33
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:19
      Brama reken ik voorlopig niet op, Vuckic we weten allemaal hoe blessure gevoelig hij is, dan blijven er buiten de jongens uit eigen jeugd 3 over want die zijn nog niet helemaal klaar voor continu spelen. En onze Jap moet je lekker voorin laten staan.
    Tuurlijk moet je daar rekening mee houden, maar als je nu naar de selectie kijkt zou ik niet meteen gaan voor een middenvelder jij wel?
  • 14 Aug 2019 om 19:29
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:45
      Hoe kan dat nou te goede komen van het spelersbudget, spelers worden voor 2 tot 3 jaar getekend en als er een aankoopsom wordt betaald dan is daar neem ik aan de eenmalige 1,4 voor. Ben benieuwd hoe ze dat denken te doen dan, één speler erbij lijkt dan verantwoord.
    Er worden geen transfersommen betaald. Spelers komen of transfervrij of worden gehuurd. Just omdat anders het budget niet toereikend zou zijn.
  • 14 Aug 2019 om 19:28
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:54
      Waar haal jij het vandaan dat er nog maar 500.000 over is van de 1.4 miljoen? Dus ze hebben uitgegeven terwijl het nog niet binnen was? Ik hoor graag van iemand anders die jou verhaal bevestigd. Want ik kan niet geloven dat er op voorhand met een bedrag van 1 miljoen gegokt is.
    Hoezo gokken? Adhv gemaakte afspraken kun je zeker wel verplichtingen aangaan, het zijn n.l. salarissen die maandelijks betaald moeten worden, het heeft dus geen directe invloed op de liquiditeit van FcT. En het klopt dat een gedeelte van het spelersbudget al gealloceerd is, dat wist je toch, want dat is al eerder gemeld.
  • 14 Aug 2019 om 19:23
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:19
      Brama reken ik voorlopig niet op, Vuckic we weten allemaal hoe blessure gevoelig hij is, dan blijven er buiten de jongens uit eigen jeugd 3 over want die zijn nog niet helemaal klaar voor continu spelen. En onze Jap moet je lekker voorin laten staan.
    Zo ist... En we kunnen nog wel een goede middenvelder gebruiken. Iemand die de bal opeist, de bal kan vasthouden en ook nog een fatsoeblijke bal kan geven. Spits erbij en vervanger voor de linksback en je bent al een heel end.
  • 14 Aug 2019 om 19:19
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:12
      Snap eigenlijk ook niet zo goed dat ze nog een middenvelder willen hebben met de opties die ze nu hebben: Brama roemaratoe espinoza vukicic nakamura selahi bosch zerrouki, zijn er gewoon 8 voor 3 plekken.
    Brama reken ik voorlopig niet op, Vuckic we weten allemaal hoe blessure gevoelig hij is, dan blijven er buiten de jongens uit eigen jeugd 3 over want die zijn nog niet helemaal klaar voor continu spelen. En onze Jap moet je lekker voorin laten staan.
  • 14 Aug 2019 om 19:12
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:56
      Vuckic en espinosa kunnen beide op tien spelen... nakamura zou het ook kunnen.... ik zou voor een linksback en spits gaan en gonzales huren
    Snap eigenlijk ook niet zo goed dat ze nog een middenvelder willen hebben met de opties die ze nu hebben: Brama roemaratoe espinoza vukicic nakamura selahi bosch zerrouki, zijn er gewoon 8 voor 3 plekken.
  • 14 Aug 2019 om 19:02
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:56
      Vuckic en espinosa kunnen beide op tien spelen... nakamura zou het ook kunnen.... ik zou voor een linksback en spits gaan en gonzales huren
    Gonzales gaat zo goed als zeker naar de segunda división
  • 14 Aug 2019 om 18:59
    Buttner, Piazon, Chanturia en Bony zou mooi koppel zijn om te huren of transfervrij binnen te halen zijn bekenden van Ted maar ik vrees niet te betalen in salaris.
  • 14 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:35
      Iedereen heeft het over een linksback en een spits maar laten we ook even oog hebben voor een rechtsback, onze Spaanse vriend is geen echt rechtbank en Verhaegh kan het ook allemaal niet meer aan...
    Ik vind het een erg vroege conclusie na 2 potjes wat verhaegh betreft :)
  • 14 Aug 2019 om 18:56
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:20
      Spits, linksback en aanvallende middenvelder( eentje die scoringsdrift heeft) Dan nog een verdediger voor de bank die op verschillende posities in de verdediging uit de voeten kan. Dan ben je een heel eind.
    Vuckic en espinosa kunnen beide op tien spelen... nakamura zou het ook kunnen.... ik zou voor een linksback en spits gaan en gonzales huren
  • 14 Aug 2019 om 18:54
    • Quote van 14 Aug 2019 om 18:34
      Als er nog budget is voor 3, Matos geblesseerd raakt, kunnen er nog steeds maar 3 spelers gehaald worden.....nu voor andere positie(s)..... omdat de prioriteiten anders liggen... Ik hoop het hiermee uitgelegd te hebben?
    Waar haal jij het vandaan dat er nog maar 500.000 over is van de 1.4 miljoen? Dus ze hebben uitgegeven terwijl het nog niet binnen was? Ik hoor graag van iemand anders die jou verhaal bevestigd. Want ik kan niet geloven dat er op voorhand met een bedrag van 1 miljoen gegokt is.
  • 14 Aug 2019 om 18:53
    Gonzales huren.... nieuwe linksback na blessure matos... en een echte spits....

  • 14 Aug 2019 om 18:45
    Hoe kan dat nou te goede komen van het spelersbudget, spelers worden voor 2 tot 3 jaar getekend en als er een aankoopsom wordt betaald dan is daar neem ik aan de eenmalige 1,4 voor. Ben benieuwd hoe ze dat denken te doen dan, één speler erbij lijkt dan verantwoord.
  • 14 Aug 2019 om 18:34
    • Quote van 14 Aug 2019 om 17:24
      https://www.twentefans.nl/nieuws/hoofdnieuws/243136/fc-twente-zoekt-nog-drie-versterkingen-op-meerdere-posities Artikel van 5 dagen geleden voor de blessure van Matos. Toen zocht Twente al 3 spelers. Vervolgens: https://www.twentefans.nl/nieuws/hoofdnieuws/243774/herstel-matos-minimaal-negen-maanden-fc-twente-zoekt-vervanger En nu zoeken ze er nog steeds 3? Wat heb ik gemist?
    Als er nog budget is voor 3, Matos geblesseerd raakt, kunnen er nog steeds maar 3 spelers gehaald worden.....nu voor andere positie(s)..... omdat de prioriteiten anders liggen... Ik hoop het hiermee uitgelegd te hebben?
  • 14 Aug 2019 om 17:50
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:50
      Hangt van zijn paspoort af. Ik hoop wel dat de nieuwe aanwinsten al ergens meegedraaid hebben in een voorbereiding. Aan spelers met een maand conditionele achterstand hebben wij momenteel niets.
    Iedereen die nu komt moet er direct staan lijkt me. Die nastic heeft gewoon meegetraind volgens mij. Maar het zou me niet verbazen als Ted iemand haalt die nog op geen enkel forum is genoemd.
  • 14 Aug 2019 om 17:24
    https://www.twentefans.nl/nieuws/hoofdnieuws/243136/fc-twente-zoekt-nog-drie-versterkingen-op-meerdere-posities Artikel van 5 dagen geleden voor de blessure van Matos. Toen zocht Twente al 3 spelers. Vervolgens: https://www.twentefans.nl/nieuws/hoofdnieuws/243774/herstel-matos-minimaal-negen-maanden-fc-twente-zoekt-vervanger En nu zoeken ze er nog steeds 3? Wat heb ik gemist?
  • 14 Aug 2019 om 17:15
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:21
      Vervanger voor Matos komt er aan...
    Bojan Nastic? Voorheen RC Genk. Nu contractvrij. Twente had hem al eerder op de korrel.
  • 14 Aug 2019 om 17:13
    • Quote van 14 Aug 2019 om 17:11
      Laat die schapenneuker met zijn misselijke lachje lekker wegblijven.
    +1
  • 14 Aug 2019 om 17:11
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:41
      Dan ga ik voor een stadionverbod viezerik dat het is.
    Laat die schapenneuker met zijn misselijke lachje lekker wegblijven.
  • 14 Aug 2019 om 16:50
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:39
      Okey! Je zit waarschijnlijk ook met een werkvergunning natuurlijk...
    Hangt van zijn paspoort af. Ik hoop wel dat de nieuwe aanwinsten al ergens meegedraaid hebben in een voorbereiding. Aan spelers met een maand conditionele achterstand hebben wij momenteel niets.
  • 14 Aug 2019 om 16:50
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:41
      Dan ga ik voor een stadionverbod viezerik dat het is.
    Die komt niet... zie smiley....
  • 14 Aug 2019 om 16:49
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:04
      helaas..... :-)
    Als Ted volgens z'n Zuid-Europa notitieboekje te werk gaat dan komt-ie met Nastic op de proppen
  • 14 Aug 2019 om 16:41
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:40
      Amir Absalem ;)
    Dan ga ik voor een stadionverbod viezerik dat het is.
  • 14 Aug 2019 om 16:39
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:29
      Zeer waarschijnlijk ja. Of ie er gelijk zal staan is afwachten.
    Okey! Je zit waarschijnlijk ook met een werkvergunning natuurlijk...
  • 14 Aug 2019 om 16:29
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:06
      Iemand enig idee of er een nieuwe linksback is voor RKC?
    Zeer waarschijnlijk ja. Of ie er gelijk zal staan is afwachten.
  • 14 Aug 2019 om 16:11
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:06
      Iemand enig idee of er een nieuwe linksback is voor RKC?
    Van de lely maf je gratis meenemen. Kom hem zelfs brengen.
  • 14 Aug 2019 om 16:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:19
      Gracia heeft zelf ondervonden dat Vuckfiets geen spits is, en beter speelt achter de spitsen.
    Juist. Komend vanuit het middenveld is hij sterk. Type vd Beek. Een diepgaande middenvelder hebben we nu niet. Dat ontbreekt nog in het huidige spel.
  • 14 Aug 2019 om 16:06
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:06
      Iemand enig idee of er een nieuwe linksback is voor RKC?
    Dat moet je de technisch directeur van RKC vragen ;)
  • 14 Aug 2019 om 16:06
    Iemand enig idee of er een nieuwe linksback is voor RKC?
  • 14 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:40
      Amir Absalem ;)
    helaas..... :-)
  • 14 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:35
      Citro heeft geen info en zuigt alles uit zijn duim.
    Klopt anders wel hoor wat Citro zegt.
  • 14 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:36
      Was (ook) al bekend... ;)
    Ik wist niet dat je wist dat ie er heel snel al is.... :-)
  • 14 Aug 2019 om 16:03
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:36
      Citro is de google guru van twentefans:)
    Blijf "geloven" zou ik zeggen.... :-)
  • 14 Aug 2019 om 16:03
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:35
      Citro heeft geen info en zuigt alles uit zijn duim.
    Prima uitgangspunt, dan is alle info positief, toch? :-)
  • 14 Aug 2019 om 16:01
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:30
      Dus jij beweert hier nu dat er nog 500.000 is? Waar haal jij dat vandaan ben ik heel benieuwd na.
    Ik noem bewust geen exact bedrag, ik zeg bewust dat het dichterbij 500K ligt dan 1,5 Mio.... Dit omdat alleen de directie de exacte stand weet. CV is bv "onderweg", maar is nog niet getekend, feitelijk al wel een verplichting.... etc.
  • 14 Aug 2019 om 15:40
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:21
      Vervanger voor Matos komt er aan...
    Amir Absalem ;)
  • 14 Aug 2019 om 15:38
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:35
      Iedereen heeft het over een linksback en een spits maar laten we ook even oog hebben voor een rechtsback, onze Spaanse vriend is geen echt rechtbank en Verhaegh kan het ook allemaal niet meer aan...
    Ik zie nog wel wat in paultje... Was de eerste 2 wedstrijden niet best. Maar ik weet wat hij kan! Heb hem jaren zien spelen namelijk
  • 14 Aug 2019 om 15:36
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:21
      Vervanger voor Matos komt er aan...
    Was (ook) al bekend... ;)
  • 14 Aug 2019 om 15:36
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:35
      Citro heeft geen info en zuigt alles uit zijn duim.
    Citro is de google guru van twentefans:)
  • 14 Aug 2019 om 15:35
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:30
      Dus jij beweert hier nu dat er nog 500.000 is? Waar haal jij dat vandaan ben ik heel benieuwd na.
    Citro heeft geen info en zuigt alles uit zijn duim.
  • 14 Aug 2019 om 15:35
    Iedereen heeft het over een linksback en een spits maar laten we ook even oog hebben voor een rechtsback, onze Spaanse vriend is geen echt rechtbank en Verhaegh kan het ook allemaal niet meer aan...
  • 14 Aug 2019 om 15:30
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:23
      Een gedeelte van het bedrag is al besteed, we hebben over het resterende bedrag..... dat is dichterbij 500K nog beschikbaar, dan 500K salaris per speler.....
    Dus jij beweert hier nu dat er nog 500.000 is? Waar haal jij dat vandaan ben ik heel benieuwd na.
  • 14 Aug 2019 om 15:28
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:16
      Jij wil ook lekker makkelijk scoren. Met oud nieuws en vervolgens jou info noemen.
    Ik hoef niet te scoren kerel. Ik deel gewoon hetgeen ik hoor.
  • 14 Aug 2019 om 15:27
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:26
      Helder, Ik dacht al je kan meer spelers krijgen voor 1,4m. Maar er is dus al wat verbruikt. Enig idee wat die rotschop van Groningen ons heeft gekost?
    Eerst moet de vervanger er zijn, dan kun het het uitrekenen....
  • 14 Aug 2019 om 15:26
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:23
      Een gedeelte van het bedrag is al besteed, we hebben over het resterende bedrag..... dat is dichterbij 500K nog beschikbaar, dan 500K salaris per speler.....
    Helder, Ik dacht al je kan meer spelers krijgen voor 1,4m. Maar er is dus al wat verbruikt. Enig idee wat die rotschop van Groningen ons heeft gekost?
  • 14 Aug 2019 om 15:23
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:21
      Vind 3 eigenlijk best weinig. Ze vonden 5 ton salaris toch teveel om te betalen.
    Een gedeelte van het bedrag is al besteed, we hebben over het resterende bedrag..... dat is dichterbij 500K nog beschikbaar, dan 500K salaris per speler.....
  • 14 Aug 2019 om 15:21
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:20
      "Het spelersfonds en de wens om 3 versterkingen te halen is inderdaad "oud nieuws".....
    Vind 3 eigenlijk best weinig. Ze vonden 5 ton salaris toch teveel om te betalen.
  • 14 Aug 2019 om 15:21
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:09
      Oud nieuws TC, Ben erg benieuwd hoeveel minuten Berggreen dit seizoen gaat maken. Een back is sowieso geen overbodige luxe. Persoonlijk zie ik Haris liever een linie zakken en dan Rommelratoe nog ff laten werken aan zijn fysieke gesteldheid. Een Spits is echt een must en een vervanger voor Matos. Het middenveld vind ik nog niet zo belangrijk.
    Vervanger voor Matos komt er aan...
  • 14 Aug 2019 om 15:20
    Spits, linksback en aanvallende middenvelder( eentje die scoringsdrift heeft) Dan nog een verdediger voor de bank die op verschillende posities in de verdediging uit de voeten kan. Dan ben je een heel eind.
  • 14 Aug 2019 om 15:20
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:03
      Dat was toch al bekend?
    "Het spelersfonds en de wens om 3 versterkingen te halen is inderdaad "oud nieuws".....
  • 14 Aug 2019 om 15:19
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:09
      Oud nieuws TC, Ben erg benieuwd hoeveel minuten Berggreen dit seizoen gaat maken. Een back is sowieso geen overbodige luxe. Persoonlijk zie ik Haris liever een linie zakken en dan Rommelratoe nog ff laten werken aan zijn fysieke gesteldheid. Een Spits is echt een must en een vervanger voor Matos. Het middenveld vind ik nog niet zo belangrijk.
    Gracia heeft zelf ondervonden dat Vuckfiets geen spits is, en beter speelt achter de spitsen.
  • 14 Aug 2019 om 15:18
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:03
      Dat was toch al bekend?
    Nou komt het in een stroomversnelling. Tom heeft ook van Tedjen te horen gekregen dat hij uit mag kijken naar een andere werkgever en niet op (veel) speeltijd hoeft te rekenen.
  • 14 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:01
      FC Twente wil volgens mijn info naast een linksback ook een extra spits....
    Jij wil ook lekker makkelijk scoren. Met oud nieuws en vervolgens jou info noemen.
  • 14 Aug 2019 om 15:15
    Toch zou ik vol gaan om die Ramselaar van Psv te huren. Daarnaast kijken of er nog ruimte is voor een spits.
  • 14 Aug 2019 om 15:13
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:09
      Oud nieuws TC, Ben erg benieuwd hoeveel minuten Berggreen dit seizoen gaat maken. Een back is sowieso geen overbodige luxe. Persoonlijk zie ik Haris liever een linie zakken en dan Rommelratoe nog ff laten werken aan zijn fysieke gesteldheid. Een Spits is echt een must en een vervanger voor Matos. Het middenveld vind ik nog niet zo belangrijk.
    Inderdaad. Gewoon een extra spits aantrekken zodat Vuckic naar het middenveld kan. Middenveld is al goed bezet inmiddels. Dus vooral defensieve en aanvallende versterkingen aantrekken.
  • 14 Aug 2019 om 15:09
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:01
      FC Twente wil volgens mijn info naast een linksback ook een extra spits....
    Oud nieuws TC, Ben erg benieuwd hoeveel minuten Berggreen dit seizoen gaat maken. Een back is sowieso geen overbodige luxe. Persoonlijk zie ik Haris liever een linie zakken en dan Rommelratoe nog ff laten werken aan zijn fysieke gesteldheid. Een Spits is echt een must en een vervanger voor Matos. Het middenveld vind ik nog niet zo belangrijk.
  • 14 Aug 2019 om 15:03
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:01
      FC Twente wil volgens mijn info naast een linksback ook een extra spits....
    Dat was toch al bekend?
  • 14 Aug 2019 om 15:01
    FC Twente wil volgens mijn info naast een linksback ook een extra spits....
  • 14 Aug 2019 om 14:58
    • Quote van 14 Aug 2019 om 14:53
      Oke jongens, zet de playstation maar weer uit.
    sorry was nog aan het dromen, maar ben weer terug op aarde ;)
  • 14 Aug 2019 om 14:53
    • Quote van 14 Aug 2019 om 14:52
      Ik heb Messi en Sergio Ramos vanochtend ook in Enschede gezien. ;)
    Dat kan niet volgens mij volgens mij is Messi aan het werk of heeft nog vakantie:-)
  • 14 Aug 2019 om 14:53
    • Quote van 14 Aug 2019 om 14:52
      Ik heb Messi en Sergio Ramos vanochtend ook in Enschede gezien. ;)
    Oke jongens, zet de playstation maar weer uit.
  • 14 Aug 2019 om 14:52
    • Quote van 14 Aug 2019 om 14:22
      ronaldo vanmorgen al in de veste gespot ;), maar mooi dat het geld er is nu doorpakken en de spelers halen
    Ik heb Messi en Sergio Ramos vanochtend ook in Enschede gezien. ;)
  • 14 Aug 2019 om 14:22
    ronaldo vanmorgen al in de veste gespot ;), maar mooi dat het geld er is nu doorpakken en de spelers halen
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›