Leuke beelden: Garcia en De Lange showen skills op trainingsveld Trainingsvelden onbespeelbaar; FC Twente wijkt uit naar kunstgras Boere wekt interesse en sluit vertrek bij Uerdingen niet uit TUSSENSTAND | Vrije verkoop bekerduel FC Twente - Go Ahead Eagles gestart Eredivisie-clubs leggen wedstrijd minuut stil als statement tegen racisme

'Lazio zoekt lange spits en zet Oosterwijk op lijstje'

( 51 reacties)
'Lazio zoekt lange spits en zet Oosterwijk op lijstje'

Jari Oosterwijk mag zich op de belangstelling van Lazio verheugen. De Italiaanse club is op zoek naar een lange spits en heeft de aanvaller van FC Twente op een lijstje staan, dat meldt Corriere dello Sport. Ook Radiosei brengt Oosterwijk in verband met Lazio.

In eerste instantie werden Bas Dost (Sporting Lissabon), Pietro Pellegri (AS Monaco) en de transfervrije Fernando Llorente aan de Italiaanse club gelinkt. Die drie opties zijn echter prijzig en dus is Lazio op zoek naar alternatieven.

Een dure spits is niet wenselijk, omdat Ciro Immobile de onbetwiste nummer één is bij I Biancocelesti. Trainer Simone Inzaghi wil echter een spits met lengte achter de hand hebben en heeft daarom het vizier op Oosterwijk gericht, die nog tot medio 2020 vastligt bij FC Twente. Eerder werd Mbwana Samatta van RC Genk genoemd, maar hij heeft met 1.80 meter niet de gewenste lengte.

Lazio heeft naast Immobile momenteel met Felipe Caicedo en Bobby Adekanye, die deze zomer gratis werd vastgelegd, meer smaken in de punt van de aanval. Bankzitter Caicedo mag echter vertrekken van technisch directeur Igli Tare.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Aug 2019 om 12:14
    Van der Lely binnenkort naar AC Milan? Pffff.
  • 15 Aug 2019 om 09:48
    45 miljoen direct en 125 miljoen uitgesmeerd over 5 jaar. Doorverkoop percentage valt over te onderhandelen .
  • 14 Aug 2019 om 23:45
    Broodje aap verhaal !
  • 14 Aug 2019 om 20:48
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:58
      If he doesn't stay at Twente, we let him sleep with the fishes in the Twentecanal. #LazioVaffanculo
    Hahahahha
  • 14 Aug 2019 om 20:15
    Terugnaardetop zoekt mooie vrouw en zet Doutzen Kroes op lijstje.
  • 14 Aug 2019 om 19:58
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:50
      Dost,Pellegri en Oosterwijk in 1 adem.... wtf ?

      Okay mensen, allemaal op twitter en insta, schrijven over het mega-verlies Jari, hem en zijn kwaliteiten ophemelen.....
      Tekst: oh no ,please don't leave us Jari, our biggest talent, strong in the air and fear of defenders #lazio #JariStayTwente
    If he doesn't stay at Twente, we let him sleep with the fishes in the Twentecanal. #LazioVaffanculo
  • 14 Aug 2019 om 19:50
    Dost,Pellegri en Oosterwijk in 1 adem.... wtf ?

    Okay mensen, allemaal op twitter en insta, schrijven over het mega-verlies Jari, hem en zijn kwaliteiten ophemelen.....
    Tekst: oh no ,please don't leave us Jari, our biggest talent, strong in the air and fear of defenders #lazio #JariStayTwente
  • 14 Aug 2019 om 18:44
    Niet iedereen die Jari heet kan goed voetballen. Voor een lange spits kopt hij er bar weinig in, vind zijn afstandsschot nog het beste. Misschien handig om hier even in het Italiaans te gaan janken om het naderende vertrek van Oosterwijk. Dan houden we er mss nog wat meer aan over
  • 14 Aug 2019 om 18:43
    DieVan Leeuwen kan goed lullen zeg. Die kan van een drol nog een gebakje maken!
  • 14 Aug 2019 om 18:17
    Briljant, strik er om en persoonlijk afleveren voor de hoofdingang.
  • 14 Aug 2019 om 17:36
    HA! Zou wat zijn als de club daar ook nog een leuk zakcentje aan over houdt
  • 14 Aug 2019 om 17:36
    • Quote van 14 Aug 2019 om 17:19
      WTF???
    Wat is er Dennis. Heeft je moeder je even in de steek gelaten?
  • 14 Aug 2019 om 17:34
    Oosterwijk naar Leeds was al de grootste lariekoek , dat er nog een lamlul rondloopt die denkt ik verzin een nog grotere club is niet goed bij zn hoofd. Ik geloof het pas als er staat Jari Oosterwijk in de belangstelling van Rochdale of RW Essen o.i.d.
  • 14 Aug 2019 om 17:22
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:59
      Currywurst:) bitte
    Aber gerne doch =)
  • 14 Aug 2019 om 17:19
    WTF???
  • 14 Aug 2019 om 17:09
    Jaja en Emmen wordt kampioen.
  • 14 Aug 2019 om 16:59
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:45
      Sambal bij?
    Currywurst:) bitte
  • 14 Aug 2019 om 16:59
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:39
      Hij legt er straks in de Serie A 20 in en gaat vervolgens voor 100 miljoen naar Juventus. Helaas zonder doorverkooppercentage.
    Ja 30 denk ik
  • 14 Aug 2019 om 16:56
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:54
      Zolang Fabrizio Romano en DiMarzio niks zeggen geloof ik er niks van.
    https://www.corrieredellosport.it/news/calcio/calcio-mercato/2019/08/14-60007252/lazio_non_solo_llorente_c_un_mister_x/ Hier nog een bron. Staat ergens onderaan.
  • 14 Aug 2019 om 16:39
    • Quote van 14 Aug 2019 om 16:01
      Lulverhaal, die prutser wil niemand
    Hij legt er straks in de Serie A 20 in en gaat vervolgens voor 100 miljoen naar Juventus. Helaas zonder doorverkooppercentage.
  • 14 Aug 2019 om 16:26
    Lol
  • 14 Aug 2019 om 16:23
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:45
      Sambal bij?
    Pesto, of Mozzerella, het is Italië..... :-)
  • 14 Aug 2019 om 16:08
    Onzin.
  • 14 Aug 2019 om 16:02
    Hebben die scouts stront in hun ogen? Wat zien zij wat wij niet zien?
  • 14 Aug 2019 om 16:01
    Lulverhaal, die prutser wil niemand
  • 14 Aug 2019 om 15:54
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:34
      https://twitter.com/Lazio_Land/status/1161608463191031809 Als ik sommige reacties lees lijkt dit toch wel dat ze soms wel goede info hebben. Het is natuurlijk altijd wachten dat het in Nederland door een tubantia ofzo ook gemeld wordt. Anders blijft het altijd gissen of het klopt.
    Zolang Fabrizio Romano en DiMarzio niks zeggen geloof ik er niks van.
  • 14 Aug 2019 om 15:45
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:41
      Maar wel direct afrekenen graag! Wilt u er ook zegels bij?
    Sambal bij?
  • 14 Aug 2019 om 15:41
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:32
      8 miljoen! Geen cent minder ! =p
    Maar wel direct afrekenen graag! Wilt u er ook zegels bij?
  • 14 Aug 2019 om 15:38
    Geloof je het zelf...... Wedden dat hier niks van komt. Kkd is een goed niveau voor hem, en Lazio heeft interesse in hem. jajajaja
  • 14 Aug 2019 om 15:36
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:22
      Ze hebben Jari blijkbaar nog nooit zien springen. Ted kan niet meet stuk als-ie Oosterwijk aan die Italianen weet te slijten
    Dan krijgt Ted zijn standbeeld precies voor de ingang tussen kufo en boschker in op stadion hoogte!!!
  • 14 Aug 2019 om 15:34
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:28
      Ik ben zelf ook actief op Twitter en zit redelijk in het Italiaanse voetbal, waar lees je dit?
    https://twitter.com/Lazio_Land/status/1161608463191031809 Als ik sommige reacties lees lijkt dit toch wel dat ze soms wel goede info hebben. Het is natuurlijk altijd wachten dat het in Nederland door een tubantia ofzo ook gemeld wordt. Anders blijft het altijd gissen of het klopt.
  • 14 Aug 2019 om 15:33
    Maak je mij niet wijs voor Oosterwijk zal niet snel een betaald voetbal organisatie komen alleen sikkels zien daar talent in!!!
  • 14 Aug 2019 om 15:32
    8 miljoen! Geen cent minder ! =p
  • 14 Aug 2019 om 15:32
    Net als Leeds laatst zeker hahaha
  • 14 Aug 2019 om 15:32
    Het is een korreltje zout verhaal.
  • 14 Aug 2019 om 15:29
    Het is nog geen 1 april toch?
  • 14 Aug 2019 om 15:28
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:23
      Toch lees ik op Twitter dat het best wel eens serieus kan zijn.
    Op wie zijn twitter? Als ik wat op twitter slinger is het ook niet ineens waarheid.
  • 14 Aug 2019 om 15:28
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:23
      Toch lees ik op Twitter dat het best wel eens serieus kan zijn.
    Ik ben zelf ook actief op Twitter en zit redelijk in het Italiaanse voetbal, waar lees je dit?
  • 14 Aug 2019 om 15:25
    Metnemm'n! En wanneer wordt Boere nou eens verkocht? Duurt allemaal wel lang zeg....
  • 14 Aug 2019 om 15:24
    Mot niet gekker worden haha go for it ;-)
  • 14 Aug 2019 om 15:23
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:20
      CdS is een van de slechts ingevoerde Italiaanse bronnen in Italie, ik ga er vanuit dat dit complete bullshit is.
    Toch lees ik op Twitter dat het best wel eens serieus kan zijn.
  • 14 Aug 2019 om 15:22
    Ze hebben Jari blijkbaar nog nooit zien springen. Ted kan niet meet stuk als-ie Oosterwijk aan die Italianen weet te slijten
  • 14 Aug 2019 om 15:22
    Is weer een grap!!!
  • 14 Aug 2019 om 15:21
    • Quote van 14 Aug 2019 om 15:21
      Ruilen tegen zeknini
    Zekhini is van Fiorentina...
  • 14 Aug 2019 om 15:21
    Ruilen tegen zeknini
  • 14 Aug 2019 om 15:21
    Krijgen ze boere er gratis bij.
  • 14 Aug 2019 om 15:21
    Nou vooruit, omdat ze zo’n mooi shirt hebben; 5 mln.
  • 14 Aug 2019 om 15:20
    CdS is een van de slechts ingevoerde Italiaanse bronnen in Italie, ik ga er vanuit dat dit complete bullshit is.
  • 14 Aug 2019 om 15:18
    Lazio? Serieus?
  • 14 Aug 2019 om 15:18
    Zou goed als ballenjongen zijn. Maar als spits van lazio. Laat me niet lachen.
  • 14 Aug 2019 om 15:15
    Om voetbalschoenen te poetsen zeker.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›