''Mijn gevoel zegt dat FC Twente er een middenvelder bij gaat halen''

( 31 reacties)
''Mijn gevoel zegt dat FC Twente er een middenvelder bij gaat halen''

FC Twente speelde zondagmiddag met 3-3 gelijk tegen RKC Waalwijk en de spelers van trainer Gonzalo Garcia waren na afloop gesloopt. Conditioneel is FC Twente volgens presentator Bert van Losser niet de sterkste ploeg van de Eredivisie.

"Nee, maar er waren ook grote ruimtes op het middenveld", reageert verslaggever Tijmen van Wissing bij De Oosttribune. "Espinosa speelde erg ongelukkig en Roemeratoe ging tegen zijn eigen defensie aanspelen."

Van Wissing denkt dat het middenveld nog niet compleet is. "Mijn gevoel zegt dat FC Twente er nog een middenvelder bij gaat halen. Die gaan echt nog wel een 'nummer 6' aantrekken", voorspelt de clubwatcher. "Roemeratoe speelde teveel op safe en dat is nog niet een speler die dat middenveld naar zijn hand kan zetten. Dat kan je ook niet verwachten van zo'n jonge jongen, maar ze zijn nog wel zoekende."

Van Losser oppert de naam van PSV-middenvelder Bart Ramselaar. "Hij staat al wel anderhalf jaar stil, maar ik vind het echt een uitstekende speler", aldus Van Wissing. Voormalig FC Twente-trainer Jan van Staa ziet het niet zomaar gebeuren. "Ramselaar is een kwaliteitsspeler en daar zal veel belangstelling voor zijn, maar ik weet niet wat ze in Eindhoven met hem van plan zijn. Hij moet wel aan het voetballen toekomen. Voor elke Eredivisie-club is hij een versterking."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 20:01
    • Quote van 20 Aug 2019 om 09:03
      Er is geen rust en geen balans op het middenveld. Geen sturing...geen kapitein. Iedereen doet maar wat. Daar wordt de slag verloren.... Btw: Tedjen met Pelupessy in onderhandeling volgens mijn informatie.
    Waarom zou Pelypessi naar Twente komen. Vorig jaar bijna alles gespeeld. Competitie is in Engeland pas begonnen. Kan me niet voorstellen dat hij dan nu al de neus maakt deze kant op te komen. Ramselaar niet aan beginnen. Heeft het laatste half jaar onder Cocu niet gespeeld. Vorig seizoen niet gespeeld Hij speelt nu niet terwijl het middenveld van PSV bagger is. Heeft vorig jaar zelfs bij Jong PSV niet echt best gespeeld. Twente kam niet nog meer risicovolle spelers er bij hebben
  • 20 Aug 2019 om 17:54
    • Quote van 20 Aug 2019 om 09:07
      Ik zie zou gewoon met een 10 (vuckic)gaan spelen. Dan kan selahi op def mid en espinoza kan dan lekker met pasjes strooien rond middenveld. Die maakt namelijk vooral zij fouten rond de 16 en is nauwelijks gevaarlijk. Maar snel tikken is die goed in. Dan heb je je balans en je scorend vermogen.
    Eens maar als je een labyad of vd boomen kunt halen heeft dat mijn voorkeur
  • 20 Aug 2019 om 13:18
    • Quote van 20 Aug 2019 om 08:30
      Binnen FCT weet men dat het voetbal is veranderd waarin een mix van fysieke duel kracht en technische vaardigheid benodigd is in het hedendaagse voetbal. Ook voor handhaving zijn bepaalde type fysieke spelers nodig. Een sterke middenvelder en verdediger met duel kracht zullen derhalve nog komen vermoed ik. De basis contouren zien er op zich prima uit voor handhaving, alleen een paar puntjes op de i nog.
    helemaal mee eens. een grote brede 6 hebben we nodig die gewoon duels en kopduels wint.
  • 20 Aug 2019 om 10:36
    • Quote van 20 Aug 2019 om 09:03
      Er is geen rust en geen balans op het middenveld. Geen sturing...geen kapitein. Iedereen doet maar wat. Daar wordt de slag verloren.... Btw: Tedjen met Pelupessy in onderhandeling volgens mijn informatie.
    Volgens mijn informatie zit Pelupessy heerlijk in Engeland en is er geen enkel contact. Daarnaast zal hij eerst nog wel 3x nadenken voor hij op iets van Twente ingaat..
  • 20 Aug 2019 om 09:34
    • Quote van 20 Aug 2019 om 08:42
      Wat een rare reactie op een heel normale goed onder bouwde reactie. Ik vind namelijk dat hij gelijk heeft. Middenveld heeft geen scorend vermogen. Alleen vuckic. Men wil niet door met boere dus dan blijft bergreen over. Bergreen is een risico dat hebben GG en Ted zelf ook gezegd. Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben te zien dat daar nog wat bij moet. Transfermarkt.nl geeft hele mooie overzichten van blessure historie. Misschien moet je daarna je reactie nog maar eens herzien.
    Dank
  • 20 Aug 2019 om 09:07
    • Quote van 20 Aug 2019 om 09:03
      Er is geen rust en geen balans op het middenveld. Geen sturing...geen kapitein. Iedereen doet maar wat. Daar wordt de slag verloren.... Btw: Tedjen met Pelupessy in onderhandeling volgens mijn informatie.
    Ik zie zou gewoon met een 10 (vuckic)gaan spelen. Dan kan selahi op def mid en espinoza kan dan lekker met pasjes strooien rond middenveld. Die maakt namelijk vooral zij fouten rond de 16 en is nauwelijks gevaarlijk. Maar snel tikken is die goed in. Dan heb je je balans en je scorend vermogen.
  • 20 Aug 2019 om 09:03
    • Quote van 20 Aug 2019 om 08:42
      Wat een rare reactie op een heel normale goed onder bouwde reactie. Ik vind namelijk dat hij gelijk heeft. Middenveld heeft geen scorend vermogen. Alleen vuckic. Men wil niet door met boere dus dan blijft bergreen over. Bergreen is een risico dat hebben GG en Ted zelf ook gezegd. Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben te zien dat daar nog wat bij moet. Transfermarkt.nl geeft hele mooie overzichten van blessure historie. Misschien moet je daarna je reactie nog maar eens herzien.
    Er is geen rust en geen balans op het middenveld. Geen sturing...geen kapitein. Iedereen doet maar wat. Daar wordt de slag verloren.... Btw: Tedjen met Pelupessy in onderhandeling volgens mijn informatie.
  • 20 Aug 2019 om 08:42
    • Quote van 20 Aug 2019 om 08:01
      Omdat jij links- of rechtsom toch geen vertrouwen hebt in Tedjen, Fredjen en Gracia......


      Dit jaar geldt handhaving, en voor die doelstelling heeft Gracia momenteel een prima selectie. FC Twente heeft nog geen wedstrijd verloren....staat keurig 8e, en dat is momenteel uitstekend.


      Er is er maar 1 in paniek, en dat ben jij Ss-er......
    Wat een rare reactie op een heel normale goed onder bouwde reactie. Ik vind namelijk dat hij gelijk heeft. Middenveld heeft geen scorend vermogen. Alleen vuckic. Men wil niet door met boere dus dan blijft bergreen over. Bergreen is een risico dat hebben GG en Ted zelf ook gezegd. Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben te zien dat daar nog wat bij moet. Transfermarkt.nl geeft hele mooie overzichten van blessure historie. Misschien moet je daarna je reactie nog maar eens herzien.
  • 20 Aug 2019 om 08:30
    Binnen FCT weet men dat het voetbal is veranderd waarin een mix van fysieke duel kracht en technische vaardigheid benodigd is in het hedendaagse voetbal. Ook voor handhaving zijn bepaalde type fysieke spelers nodig. Een sterke middenvelder en verdediger met duel kracht zullen derhalve nog komen vermoed ik. De basis contouren zien er op zich prima uit voor handhaving, alleen een paar puntjes op de i nog.
  • 20 Aug 2019 om 08:01
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:29
      Wwarom hoor, en lees ik niets over een extra aanvaller. Voordat Vuckic en Berggreen fit en op elkaar ingespeeld zijn, zijn we minstens 2 maanden verder. Als ze überhaupt blessurevrij blijven. Twente moet ook vooruit kijken. Volgend jaar hebben we alleen Berggreen nog. Waarom niet ook een versterking voorin halen, die het doel gemakkelijk weet te vinden. En die een contract voor minimaal 2 jaar aanbieden. Er hoeft maar één van onze aanvallers geblesseerd te raken en we hebben een groot probleem. Dan moet er weer met paniek ingegrepen worden. Op een gevalletje "Friday" zit niemand te wachten.
    Omdat jij links- of rechtsom toch geen vertrouwen hebt in Tedjen, Fredjen en Gracia......


    Dit jaar geldt handhaving, en voor die doelstelling heeft Gracia momenteel een prima selectie. FC Twente heeft nog geen wedstrijd verloren....staat keurig 8e, en dat is momenteel uitstekend.


    Er is er maar 1 in paniek, en dat ben jij Ss-er......
  • 20 Aug 2019 om 07:30
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:29
      Wwarom hoor, en lees ik niets over een extra aanvaller. Voordat Vuckic en Berggreen fit en op elkaar ingespeeld zijn, zijn we minstens 2 maanden verder. Als ze überhaupt blessurevrij blijven. Twente moet ook vooruit kijken. Volgend jaar hebben we alleen Berggreen nog. Waarom niet ook een versterking voorin halen, die het doel gemakkelijk weet te vinden. En die een contract voor minimaal 2 jaar aanbieden. Er hoeft maar één van onze aanvallers geblesseerd te raken en we hebben een groot probleem. Dan moet er weer met paniek ingegrepen worden. Op een gevalletje "Friday" zit niemand te wachten.
    Een aanval met Zekhnini, Nakamura en Aitor lijkt me goed. Alle 3 behendig en creatief, en van alle 3 weten we dat ze goals kunnen maken. Dan Vuckic terug naar het middenveld ipv Roemeratoe. Dan heb je de sterkst mogelijke opstelling voor dit jaar denk ik.
  • 20 Aug 2019 om 04:04
    • Quote van 19 Aug 2019 om 23:27
      Ik ga het hier niet nog een keer aan tedjen vertellen Branco van der boomen de ideale nr 6
    Helemaal mee eens, haal die op
  • 20 Aug 2019 om 00:42
    • Quote van 19 Aug 2019 om 21:32
      Clint Leemans (Pec Zwolle) een optie? Eentje die duelkracht beheerst. Neerzetten zoals Sander van der Streek bij Utrecht vaak word benut.
    Eens
  • 20 Aug 2019 om 00:41
    • Quote van 19 Aug 2019 om 21:47
      Denk dat als ramselaar komt het een gevalletje maher zal worden. Niks dus.
    Hoe durf je
  • 20 Aug 2019 om 00:05
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:29
      Ik heb net met Messi gesproken. Die had niet zoveel zin om naar Enschede te komen. Gemiste kans zei ik tegen hem.
    Heb net met de officier van infrastructuur gesproken. Helaas kan Ramselaar (leeftijd) niet op tijd aan komen in Enschede door een file op de A2 van Arnhem op weg naar Enschede !
  • 19 Aug 2019 om 23:27
    Ik ga het hier niet nog een keer aan tedjen vertellen Branco van der boomen de ideale nr 6
  • 19 Aug 2019 om 22:51
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:40
      Optie voor nog een jaar.
    Weet ik maar eerst maar 1 jaar.
  • 19 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:32
      Berggreen contract 1 seizoen.
    Optie voor nog een jaar.
  • 19 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:29
      Wwarom hoor, en lees ik niets over een extra aanvaller. Voordat Vuckic en Berggreen fit en op elkaar ingespeeld zijn, zijn we minstens 2 maanden verder. Als ze überhaupt blessurevrij blijven. Twente moet ook vooruit kijken. Volgend jaar hebben we alleen Berggreen nog. Waarom niet ook een versterking voorin halen, die het doel gemakkelijk weet te vinden. En die een contract voor minimaal 2 jaar aanbieden. Er hoeft maar één van onze aanvallers geblesseerd te raken en we hebben een groot probleem. Dan moet er weer met paniek ingegrepen worden. Op een gevalletje "Friday" zit niemand te wachten.
    Berggreen contract 1 seizoen.
  • 19 Aug 2019 om 22:29
    • Quote van 19 Aug 2019 om 22:26
      Heb net met hem gebeld, hij zit in de auto onderweg naar Enschede !
    Ik heb net met Messi gesproken. Die had niet zoveel zin om naar Enschede te komen. Gemiste kans zei ik tegen hem.
  • 19 Aug 2019 om 22:29
    Wwarom hoor, en lees ik niets over een extra aanvaller. Voordat Vuckic en Berggreen fit en op elkaar ingespeeld zijn, zijn we minstens 2 maanden verder. Als ze überhaupt blessurevrij blijven. Twente moet ook vooruit kijken. Volgend jaar hebben we alleen Berggreen nog. Waarom niet ook een versterking voorin halen, die het doel gemakkelijk weet te vinden. En die een contract voor minimaal 2 jaar aanbieden. Er hoeft maar één van onze aanvallers geblesseerd te raken en we hebben een groot probleem. Dan moet er weer met paniek ingegrepen worden. Op een gevalletje "Friday" zit niemand te wachten.
  • 19 Aug 2019 om 22:26
    Heb net met hem gebeld, hij zit in de auto onderweg naar Enschede !
  • 19 Aug 2019 om 22:16
    Gewoon al je laatste centen spenderen aan labyad... in een competitie waarin de verschillen klein zijn maken zijn 10 goals het verschil in een mooie positionering zo rond plek 10 en misschien ietsjes hoger
  • 19 Aug 2019 om 21:47
    Denk dat als ramselaar komt het een gevalletje maher zal worden. Niks dus.
  • 19 Aug 2019 om 21:34
    • Quote van 19 Aug 2019 om 21:32
      Clint Leemans (Pec Zwolle) een optie? Eentje die duelkracht beheerst. Neerzetten zoals Sander van der Streek bij Utrecht vaak word benut.
    Laat die lekker bij Pec. Zeer matige speler.
  • 19 Aug 2019 om 21:32
    Clint Leemans (Pec Zwolle) een optie? Eentje die duelkracht beheerst. Neerzetten zoals Sander van der Streek bij Utrecht vaak word benut.
  • 19 Aug 2019 om 21:23
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:50
      Ramselaar is geen 6 en dus ook niet de middenvelder die we nodig hebben. Mooi naar een andere club laten gaan dus.
    Seliha is ook wel een optie voor 6. Een bijtertje volgens mij. Espinoza staat bijna heel de wedstrijd op linkermid om een of andere vage reden. Dus een speler voor espinoza kan geen kwaad . Vuckic als enige scorende middenvelder is wel karig. Epinoza heeft er bijvoorbeeld maar 4 in liggen in de kk leage terwijl hij op verschillende aanvallende positie heeft gespeeld. Volgens mij is hij gewoon een cm die lekker past. Rond de 16 veel te veel balverlies en weinig gevaar. Daarom zakt hij ook uit zichzelf om dat hij dat volgens mij fijner vind.
  • 19 Aug 2019 om 21:18
    Wat keals op 't veld mag wel, slappe hap nu.
  • 19 Aug 2019 om 21:10
    • Quote van 19 Aug 2019 om 20:50
      Ramselaar is geen 6 en dus ook niet de middenvelder die we nodig hebben. Mooi naar een andere club laten gaan dus.
    Maar wel n goeie speler
  • 19 Aug 2019 om 20:50
    Ramselaar is geen 6 en dus ook niet de middenvelder die we nodig hebben. Mooi naar een andere club laten gaan dus.
  • 19 Aug 2019 om 20:50
    Mijn gevoel zegt dat er nog 3 spelers bij komen
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›