'FC Twente hoopt op de komst van middenvelder FC Barcelona'

( 83 reacties)
'FC Twente hoopt op de komst van middenvelder FC Barcelona'

FC Twente hoopt zich spoedig te verzekeren met de diensten van Oriol Busquets. Dat schrijft TC/Tubantia donderdagmorgen. De middenvelder staat onder contract bij FC Barcelona. 

Busquets ligt tot medio 2021 vast in de Catalaanse hoofdstad. FC Twente zet in op een huurconstructie, voor de periode van één seizoen. De Tukkers zijn echter niet de enige met interesse. Onder meer FC Utrecht en enkele Italiaanse clubs willen de defensieve middenvelder graag zien komen. 

Die concurrentie kan nog wel een serieus probleem worden. De Utrechters hebben namelijk een samenwerkingsverband met de Spanjaarden, de Italiaanse clubs hebben fors meer geld te besteden dan pak 'm beet FC Twente.

De hoofdrolspeler zelf zou echter hebben aangegeven dat hij het liefst naar Twente wil. Dat kan onder meer te maken hebben met het feit dat hij in de Grolsch Veste drie landgenoten treft: Aitor Cantalapiedra, Javier Espinosa en Julio Pleguezuelo.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Aug 2019 om 16:55
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:44
      Ziyech was echter effectief, en dat zie ik bij Esoinosa nog te weinig. Beetje net als bij Assaidi: het lijkt allemaal best wat, maar het heeft te weinig effect. Wat ik nog echt mis is een speler die ouderwets een prachtige steekpass kan geven. Ik denk dat Theo de laatste was die dat inzicht nog had en het ook kon.
    Espinoza is gewoon geen 10. Dus eigenlijk spelen we met def mid, cm, cm. Zet een echte 10 voor espinoza , laat espinoza iets inzakken en je hebt een prima passer op het middenveld. ( Doet van nature eigenlijk al , daarom zo weinig rendement) Verder heb je dan meer aansluiting met een aanval en meer scorend vermogen.
  • 22 Aug 2019 om 16:32
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:11
      Ik denk dat hij Espinosa juist in zn kracht laat spelen, Roemeratoe laat verdedigend te vaak steken vallen waardoor iedereen moet inzakken. Als Oriol verdedigend sterker hoeft Espinosa geen vuile meters meer te maken
    Juist
  • 22 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 22 Aug 2019 om 14:06
      Niks mis met Poetin prima kerel
    in ieder geval slimmer dan die dochter van Max Merkel..
  • 22 Aug 2019 om 14:06
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:45
      Die hoef ik niet aan te moedigen
    Niks mis met Poetin prima kerel
  • 22 Aug 2019 om 13:52
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:40
      hoe zit dat dan met suhsi's
    Als we 5 of 6 Japanners in het team ktijgen, komt dat ook op de kaart
  • 22 Aug 2019 om 13:51
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:20
      You racist bastard....
    Huh?
  • 22 Aug 2019 om 13:50
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:10
      Paella ipv beenham?
    Hahaha is best lekker. Maar dan moet je wel nog langer, bij de kiosken in de gracht, wachten op je versnaperingen. Dat is sowieso een punt waar Twente wel eens naar mag kijken. Door de inefficiënte manier van werken daar laat Twente duizenden euro's liggen.
  • 22 Aug 2019 om 13:45
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:32
      Beter op Spaanse les voor die paar Spaanse spelers dan op Russische les voor een eigenaar uit Rusland toch?
    Die hoef ik niet aan te moedigen
  • 22 Aug 2019 om 13:40
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:10
      Paella ipv beenham?
    hoe zit dat dan met suhsi's
  • 22 Aug 2019 om 13:35
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:04
      Toch 2 assist
    Die bij het 2de doelpunt tegen RKC was een mooie assist. De pass op Zekhnini wordt indd gerekend als assist maar is niet meer dan een korte pass net over de middellijn. Hij had er zeker tegen Groningen zoveel meer uit kunnen halen. Ruimte genoeg!
  • 22 Aug 2019 om 13:32
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:27
      Espinosa is een fantastische speler voor Twente, maar in mijn ogen verzaakt hij ook regelmatig. Ene moment 3 briljante passes in 1 minuut en vervolgens 5 hopeloze 'simpele' ballen daarna. Oogt soms heel gemakzuchtig, dat moet er echt uit. Die breedtepass diep in blessuretijd tegen RKC ook, oei oei oei... Even daarvoor zet hij wel een geweldige aanval op, dat dan weer wel. Om lang verhaal kort te maken, indien er versterking komt is espinosa in mijn ogen zeker niet onomstreden.
    Helemaal mee eens
  • 22 Aug 2019 om 13:11
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:04
      Toch 2 assist
    Ik denk dat hij Espinosa juist in zn kracht laat spelen, Roemeratoe laat verdedigend te vaak steken vallen waardoor iedereen moet inzakken. Als Oriol verdedigend sterker hoeft Espinosa geen vuile meters meer te maken
  • 22 Aug 2019 om 13:10
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    Paella ipv beenham?
  • 22 Aug 2019 om 13:09
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:21
      TC heb je zonnesteek Espinosa er uit, onze meest creatieve speler zondag toch 2 assist.
    Espinosa is geblesseerd kerel. ;)
  • 22 Aug 2019 om 13:04
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:44
      Ziyech was echter effectief, en dat zie ik bij Esoinosa nog te weinig. Beetje net als bij Assaidi: het lijkt allemaal best wat, maar het heeft te weinig effect. Wat ik nog echt mis is een speler die ouderwets een prachtige steekpass kan geven. Ik denk dat Theo de laatste was die dat inzicht nog had en het ook kon.
    Toch 2 assist
  • 22 Aug 2019 om 12:50
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:44
      als die gast van Barcelona als controleur komt, dan kan Espinosa gewoon lekker spelen in zijn kracht en creatief zijn en openingen PROBEREN (kan dus fout gaan) te vinden.
      Dan lost Busquets het wel op als dit fout gaat
    Ballen breed die hopeloos fout gaan, dat vind ik kwalijk voor een speler met zulke kwaliteiten. Dat mag gewoon niet fout gaan. Een opening vinden kan natuurlijk altijd fout gaan, maar dat is wat anders. Maar goed, we zullen het zien. Ik ben hoopvol gestemd.
  • 22 Aug 2019 om 12:44
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:40
      Dat wordt zo n zelfde soort discussie als dat het over Ziyech ging.... mopperen over dat hij soms niet mee verdedigd of balverlies lijd, maar de geniale passes waar gevaar/kansen/goals uitkomen worden dan niet gezien....
      Maar dat soort spelers heb je wel nodig om tot kansen/aanvallen/goals/spektakel te komen, onverwachte/creatieve gedachtes en pogingen brengen nou eenmaal meer risico met zich mee dat het fout gaat. Anders krijg je heeeeeeeeeeeeeel voorspelbaar voetbal...
      De rest moet dat maar oplossen, de huis/tuin/keuken voetballers

      Het verhaal van de dienende en bepalende spelers
    Ziyech was echter effectief, en dat zie ik bij Esoinosa nog te weinig. Beetje net als bij Assaidi: het lijkt allemaal best wat, maar het heeft te weinig effect. Wat ik nog echt mis is een speler die ouderwets een prachtige steekpass kan geven. Ik denk dat Theo de laatste was die dat inzicht nog had en het ook kon.
  • 22 Aug 2019 om 12:44
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:27
      Espinosa is een fantastische speler voor Twente, maar in mijn ogen verzaakt hij ook regelmatig. Ene moment 3 briljante passes in 1 minuut en vervolgens 5 hopeloze 'simpele' ballen daarna. Oogt soms heel gemakzuchtig, dat moet er echt uit. Die breedtepass diep in blessuretijd tegen RKC ook, oei oei oei... Even daarvoor zet hij wel een geweldige aanval op, dat dan weer wel. Om lang verhaal kort te maken, indien er versterking komt is espinosa in mijn ogen zeker niet onomstreden.
    als die gast van Barcelona als controleur komt, dan kan Espinosa gewoon lekker spelen in zijn kracht en creatief zijn en openingen PROBEREN (kan dus fout gaan) te vinden.
    Dan lost Busquets het wel op als dit fout gaat
  • 22 Aug 2019 om 12:43
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:01
      Kan hij mooi de plek van Espinosa invulling geven opdat Espinosa zich dan terug mag gaan knokken in de basis.
    Hij moet Espinosa uit de (verdedigende) wind houden, TC.
  • 22 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:01
      Ratjetoe komt nog tekort voor de eredivisie. Leuke middenvelder hoor, maar gewoon nog niet rijp genoeg. Komt nog wel...is nog jong en heeft nog een hele carrière voor zich.


      Het hoeft niet op steil en sprong Tally........
    Dit wordt een actie waardoor we jeugdspelers wegjagen. Domme actie dus!
  • 22 Aug 2019 om 12:40
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:21
      TC heb je zonnesteek Espinosa er uit, onze meest creatieve speler zondag toch 2 assist.
    Dat wordt zo n zelfde soort discussie als dat het over Ziyech ging.... mopperen over dat hij soms niet mee verdedigd of balverlies lijd, maar de geniale passes waar gevaar/kansen/goals uitkomen worden dan niet gezien....
    Maar dat soort spelers heb je wel nodig om tot kansen/aanvallen/goals/spektakel te komen, onverwachte/creatieve gedachtes en pogingen brengen nou eenmaal meer risico met zich mee dat het fout gaat. Anders krijg je heeeeeeeeeeeeeel voorspelbaar voetbal...
    De rest moet dat maar oplossen, de huis/tuin/keuken voetballers

    Het verhaal van de dienende en bepalende spelers
  • 22 Aug 2019 om 12:33
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:57
      CV.....waarom?
    Omdat die heel kwetsbaar zijn. Bijen maakt een redelijke ontwikkeling. Schenk is in mijn ogen een nog mindere versie van thesker. Aan de bal lijkt het heel wat, maar oh wat kwetsbaar met zijn snelheid en draaicirkel. Julio kunnen we nog niet veel van zeggen, maar een extra verdediger lijkt mij heen overbodige luxe.
  • 22 Aug 2019 om 12:33
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:57
      CV.....waarom?
    Omdat we 3 doelpunten tegenkrijgen thuis tegen rkc
  • 22 Aug 2019 om 12:30
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:57
      CV.....waarom?
    Dan zitten de Spanjaarden er warmpjes bij in de winter :D
  • 22 Aug 2019 om 12:27
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:21
      TC heb je zonnesteek Espinosa er uit, onze meest creatieve speler zondag toch 2 assist.
    Espinosa is een fantastische speler voor Twente, maar in mijn ogen verzaakt hij ook regelmatig. Ene moment 3 briljante passes in 1 minuut en vervolgens 5 hopeloze 'simpele' ballen daarna. Oogt soms heel gemakzuchtig, dat moet er echt uit. Die breedtepass diep in blessuretijd tegen RKC ook, oei oei oei... Even daarvoor zet hij wel een geweldige aanval op, dat dan weer wel. Om lang verhaal kort te maken, indien er versterking komt is espinosa in mijn ogen zeker niet onomstreden.
  • 22 Aug 2019 om 12:21
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:01
      Kan hij mooi de plek van Espinosa invulling geven opdat Espinosa zich dan terug mag gaan knokken in de basis.
    TC heb je zonnesteek Espinosa er uit, onze meest creatieve speler zondag toch 2 assist.
  • 22 Aug 2019 om 12:20
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:41
      Hij komt echt, alleen medische keuring nog, makkelijk zo een lijntje met Barcelona,lees Kluivert.
    Ze hopen dat hij zaterdag al minuten kan maken. Dus zal vandaag wel rond komen lijkt me.
  • 22 Aug 2019 om 12:15
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:01
      Kan hij mooi de plek van Espinosa invulling geven opdat Espinosa zich dan terug mag gaan knokken in de basis.
    Pfff wat een verstand..... Espinosa fijn laten staan! Dit is een verdedigend middenvelder. Dus Rommelratjetoe naar de bank.
  • 22 Aug 2019 om 12:14
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:01
      Kan hij mooi de plek van Espinosa invulling geven opdat Espinosa zich dan terug mag gaan knokken in de basis.
    Een nummer 10 uit het elftal uit het elftal en een nummer zit op die plek zetten. Geweldig idee! Wat een visie.
  • 22 Aug 2019 om 12:13
    Es viva es Spanja.
  • 22 Aug 2019 om 12:01
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:41
      Hij komt echt, alleen medische keuring nog, makkelijk zo een lijntje met Barcelona,lees Kluivert.
    Kan hij mooi de plek van Espinosa invulling geven opdat Espinosa zich dan terug mag gaan knokken in de basis.
  • 22 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:41
      Hij komt echt, alleen medische keuring nog, makkelijk zo een lijntje met Barcelona,lees Kluivert.
    Weet je ook of deze week nog mogelijk is?
  • 22 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:42
      Top! Gelijk in de basis zaterdag.... Nu nog een cv erbij!
    CV.....waarom?
  • 22 Aug 2019 om 11:42
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:41
      Hij komt echt, alleen medische keuring nog, makkelijk zo een lijntje met Barcelona,lees Kluivert.
    Top! Gelijk in de basis zaterdag.... Nu nog een cv erbij!
  • 22 Aug 2019 om 11:41
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
    Rommelratoe komt te kort, verhuren aan kkd club
  • 22 Aug 2019 om 11:41
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:03
      Is dit serieus of niet? En dat is dan behoorlijk vroeg of niet.
    Hij komt echt, alleen medische keuring nog, makkelijk zo een lijntje met Barcelona,lees Kluivert.
  • 22 Aug 2019 om 11:32
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    Beter op Spaanse les voor die paar Spaanse spelers dan op Russische les voor een eigenaar uit Rusland toch?
  • 22 Aug 2019 om 11:31
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:11
      Bovendien is het heel normaal uit te verliezen van Groningen en gelijk tegen PSV is gewoon goed!!! Ja normaal is thuis 1 punt tegen RKC slecht,maar als je RKC dit jaar goed bekijkt is het een prima ploeg desalniettemin thuis moet je altijd 3 punten pakken tegen de nummer 5 t/m 18. Maar heb je er een beetje kijk op dan heb je ook gezien dat met een fitte Berggreen krijgen we nog heel wat goals te zien!!! Helaas zagen we ook dat Bijen een eerstedivsie speler is!
    Er moet gewoon nog wat bij. Helemaal als er wat spelers geblesseerd raken. Nummer 6 een op een vervangen is al een goed begin. Stel dat er nu een back uitvalt of een verdediger. Dan haben wir ein problem. Of vuckic krijgt een terugslag. Dan heb je helemaal geen doelpunten meer. Dus er moeten nog wel 3 a 4 spelers bij. Tenzij we het hele jaar geen blessures hebben of wanneer je met van der Lely, boere en holscher wil spelen. Daar zou ik toch niet op willen gokken.
  • 22 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:16
      Astebleef kerel....dat meen ie toch werkelijk woar niet of wah?
    Ja Die zit al weer vroeg aan 't bier ;-)
  • 22 Aug 2019 om 11:16
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:53
      Ook dat weet je niet, het is vaker makkelijker voetballen tegen 11 man, dus dat kun je ook niet zeggen de wedstrijd had ook zo kunnen kantelen, helaas weten jij en ik dat niet.
    Astebleef kerel....dat meen ie toch werkelijk woar niet of wah?
  • 22 Aug 2019 om 11:15
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:32
      Wil jij beweren dat het niet zo is dan?
    Ik wil inderdaad beweren dat je beter tegen 9 man kan spelen met 11 man, dan 11 tegen 11. Gek hè?
  • 22 Aug 2019 om 11:13
    • Quote van 22 Aug 2019 om 11:11
      En natuurlijk weer een stok zoeken om Tedjen mee te slaan.....of niet Ss-er?


      Je was al sneu, maar toont ook niet aan 'beter' te worden. Zwaardere medicatie zou uitkomst kunnen bieden.


      #zoekcontactmetMediant
    De koning van Hispanje heb ik altijd geëerd........
  • 22 Aug 2019 om 11:11
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    En natuurlijk weer een stok zoeken om Tedjen mee te slaan.....of niet Ss-er?


    Je was al sneu, maar toont ook niet aan 'beter' te worden. Zwaardere medicatie zou uitkomst kunnen bieden.


    #zoekcontactmetMediant
  • 22 Aug 2019 om 11:09
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    Word tijd dat ze jou Noord Koreaans leren en daar lekker heen sturen. Zou goed bij je passen zielepoot
  • 22 Aug 2019 om 10:53
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    Kneusje ben je ook he.
  • 22 Aug 2019 om 10:49
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    Tegenwoordig gaat het overal zo, voorbeeld is Man City, die hebben ook veel Spanjaarden. Zolang ze kunnen voetballen maakt het me geen reet uit waar ze vandaan komen...
  • 22 Aug 2019 om 10:33
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:11
      Bovendien is het heel normaal uit te verliezen van Groningen en gelijk tegen PSV is gewoon goed!!! Ja normaal is thuis 1 punt tegen RKC slecht,maar als je RKC dit jaar goed bekijkt is het een prima ploeg desalniettemin thuis moet je altijd 3 punten pakken tegen de nummer 5 t/m 18. Maar heb je er een beetje kijk op dan heb je ook gezien dat met een fitte Berggreen krijgen we nog heel wat goals te zien!!! Helaas zagen we ook dat Bijen een eerstedivsie speler is!
    Klopt.
  • 22 Aug 2019 om 10:32
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:11
      Misschien moeten we voortaan maar met 9 man spelen om het zo onze tegenstander moeilijk te maken... Koekoek!
    Wil jij beweren dat het niet zo is dan?
  • 22 Aug 2019 om 10:29
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:14
      Wat een ongelofelijke bullshit zeg. Wat boeit het in vredesnaam waar een speler vandaan komt? Zolang hij goed kan voetballen en in het team past maakt dat geen ene fuck uit.
    Als ie wil knokken voor de club is ie welkom.
  • 22 Aug 2019 om 10:21
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:53
      Ook dat weet je niet, het is vaker makkelijker voetballen tegen 11 man, dus dat kun je ook niet zeggen de wedstrijd had ook zo kunnen kantelen, helaas weten jij en ik dat niet.
    Nee maar die 5 punten zeggen dus helemaal niks van waar we nu staan. Omdat 3 punten dus meer dan de helft behaald is tegen 9 man.
  • 22 Aug 2019 om 10:20
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    You racist bastard....
  • 22 Aug 2019 om 10:14
    • Quote van 22 Aug 2019 om 10:08
      Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
    Wat een ongelofelijke bullshit zeg. Wat boeit het in vredesnaam waar een speler vandaan komt? Zolang hij goed kan voetballen en in het team past maakt dat geen ene fuck uit.
  • 22 Aug 2019 om 10:11
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:53
      Ook dat weet je niet, het is vaker makkelijker voetballen tegen 11 man, dus dat kun je ook niet zeggen de wedstrijd had ook zo kunnen kantelen, helaas weten jij en ik dat niet.
    Bovendien is het heel normaal uit te verliezen van Groningen en gelijk tegen PSV is gewoon goed!!! Ja normaal is thuis 1 punt tegen RKC slecht,maar als je RKC dit jaar goed bekijkt is het een prima ploeg desalniettemin thuis moet je altijd 3 punten pakken tegen de nummer 5 t/m 18. Maar heb je er een beetje kijk op dan heb je ook gezien dat met een fitte Berggreen krijgen we nog heel wat goals te zien!!! Helaas zagen we ook dat Bijen een eerstedivsie speler is!
  • 22 Aug 2019 om 10:11
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:53
      Ook dat weet je niet, het is vaker makkelijker voetballen tegen 11 man, dus dat kun je ook niet zeggen de wedstrijd had ook zo kunnen kantelen, helaas weten jij en ik dat niet.
    Misschien moeten we voortaan maar met 9 man spelen om het zo onze tegenstander moeilijk te maken... Koekoek!
  • 22 Aug 2019 om 10:08
    Alle supporters op Spaanse les. Het wordt langzamerhand tijd dat we FC Twente in het Spaans moeten gaan aanmoedigen en toezingen. NO HABLE ESPAGNOL. VIVA ESPANA!!! Zijn er nu echt geen betaalbare opties in de regio (Nederland) te vinden? #gooiernogmaareenSpaansehuurspelerbijin
  • 22 Aug 2019 om 10:07
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
    Ik vind hem nog te speels en te slapjes. De laatste 2 wedstrijden hebben aangetoond dat het middenveld dringend behoefte heeft aan een speler die het niet schuwt om de beuk erin te gooien. Die balans in het team brengt, want dat is er nog te weinig. Graag zie ik een speler komen die ook zijn bek nog eens los trekt en de spelers op de plek durft te zetten. 5 punten is een leuke start, maar als je de komende 2 wedstrijden met lege handen staat is het ineens niet zo leuk meer. Prima dat men bij Twente ook ziet waar de pijn zit. Het gaat om de harde punten en daarin is in mijn ogen even geen plek voor onze jeugdige vriend. We hebben teveel spelers die fysiek niet hun mannetje staan.
  • 22 Aug 2019 om 10:03
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:55
      Hij kiest voor twente vanmorgen bij van valk in hengelo gezien met Tedje.
    Is dit serieus of niet? En dat is dan behoorlijk vroeg of niet.
  • 22 Aug 2019 om 10:00
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:33
      Dat denk jij :)
    Was jij er bij dan?
  • 22 Aug 2019 om 09:59
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:58
      Waarom duimen Beernt? Is geen bijster spectaculaire middenvelder, maar gewoon gemiddeld:


      https://www.youtube.com/watch?v=Tpxuf074DWo


      Ben wel benieuwd of hij komt en niet voor John van de Brom kiest, maar dat is vooralsnog afwachten.
    Deze positie hoef je ook niet spectaculair te zijn, kijk naar de “grote” Busquets
  • 22 Aug 2019 om 09:53
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:49
      Euhm, die 5 punten zijn voornamlijk gehaald tegen Groningen die met 9 man speelde. De andere punt is gehaald tegen RKC. Die punt tegen PSV is knap maar dat was grotendeels verdedigen. Niet het spel dat GG voor ogen heeft. Knappe prestatie maar ik zou me nog niet rijk rekenen. Enigzings geflateerd. Als Groningen de lijn van de eerste 20 min had doorgezet hadden we nu op 2 punten gestaan.
    Ook dat weet je niet, het is vaker makkelijker voetballen tegen 11 man, dus dat kun je ook niet zeggen de wedstrijd had ook zo kunnen kantelen, helaas weten jij en ik dat niet.
  • 22 Aug 2019 om 09:50
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:36
      Toch hebben we met hem in de selectie al 5 punten uit 3 wedstrijden. Zouden we er met busquets meer gehaald hebben? Vereer hebben we ook Jesse Bosch nog, in de voorbereiding deed hij het prima. Er zijn nog meer jonkies die moeten spelen om op niveau te komen, bijvoorbeeld mats wieffer.
    Het gaat om rust en balans....rust en balans op het middenveld. Nu staan er enkel offensief ingestelde middenvelders, en sommige vertikken het om mee terug te verdedigen.


    Tijd om daar een knaap neer te zetten die dit wel doet, en anderen figuurlijk een schop in de kloten geeft wanneer zij niet voor anderen willen knokken wanneer er verdedigt moet worden.
  • 22 Aug 2019 om 09:49
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:36
      Toch hebben we met hem in de selectie al 5 punten uit 3 wedstrijden. Zouden we er met busquets meer gehaald hebben? Vereer hebben we ook Jesse Bosch nog, in de voorbereiding deed hij het prima. Er zijn nog meer jonkies die moeten spelen om op niveau te komen, bijvoorbeeld mats wieffer.
    Euhm, die 5 punten zijn voornamlijk gehaald tegen Groningen die met 9 man speelde. De andere punt is gehaald tegen RKC. Die punt tegen PSV is knap maar dat was grotendeels verdedigen. Niet het spel dat GG voor ogen heeft. Knappe prestatie maar ik zou me nog niet rijk rekenen. Enigzings geflateerd. Als Groningen de lijn van de eerste 20 min had doorgezet hadden we nu op 2 punten gestaan.
  • 22 Aug 2019 om 09:38
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:36
      Toch hebben we met hem in de selectie al 5 punten uit 3 wedstrijden. Zouden we er met busquets meer gehaald hebben? Vereer hebben we ook Jesse Bosch nog, in de voorbereiding deed hij het prima. Er zijn nog meer jonkies die moeten spelen om op niveau te komen, bijvoorbeeld mats wieffer.
    Je moet dit jaar goed door komen en je ziet toch alle wedstrijden dat hij nog te ligt is? Geef hem de tijd maar komt gewoon nu nog te kort, en die 5 punten hadden we met deze spanjaard ook wel gehad. Mischien wel meer punten.
  • 22 Aug 2019 om 09:36
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:53
      Geen ruimte en tijd voor sentimenten. We moeten een goede nr. 6 hebben en als Godfried nog niet goed genoeg is, jammer maar helaas.
    Toch hebben we met hem in de selectie al 5 punten uit 3 wedstrijden. Zouden we er met busquets meer gehaald hebben? Vereer hebben we ook Jesse Bosch nog, in de voorbereiding deed hij het prima. Er zijn nog meer jonkies die moeten spelen om op niveau te komen, bijvoorbeeld mats wieffer.
  • 22 Aug 2019 om 09:35
    Roemetatoe kan je best verhuren.
  • 22 Aug 2019 om 09:35
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:32
      YouTube filmpje zegt me niks daar haalde die kale van halst ze ook vandaan toch? Dit Ventje kan echt wel wat anders speel ie niet bij Barcelona B. Ik zeg hier op ann der met.
    Deed hele hele voorbereiding mee bij Barcelona en maakte daar een prima indruk. Ik zie een Roemeratoe nog niet eens in staat om 1 Barcelona training mee te komen ( wat hier ook niet de standaard is..) Zou dus hardstikke mooi zijn als oriol Busquets hier op an komt
  • 22 Aug 2019 om 09:33
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:56
      Wat een gezwam
    Dat denk jij :)
  • 22 Aug 2019 om 09:32
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:58
      Waarom duimen Beernt? Is geen bijster spectaculaire middenvelder, maar gewoon gemiddeld:


      https://www.youtube.com/watch?v=Tpxuf074DWo


      Ben wel benieuwd of hij komt en niet voor John van de Brom kiest, maar dat is vooralsnog afwachten.
    YouTube filmpje zegt me niks daar haalde die kale van halst ze ook vandaan toch? Dit Ventje kan echt wel wat anders speel ie niet bij Barcelona B. Ik zeg hier op ann der met.
  • 22 Aug 2019 om 09:31
    • Quote van 22 Aug 2019 om 09:07
      Ben ik niet met je eens TC jij zegt geen spectaculaire middenvelder he? Die hebben we ook niet nodig maar wel een middenvelder die de rol van Brama over kan nemen, want daar ligt een heel groot probleem. En dat jij het dan bestempeld als geen spectaculaire middenvelder is niet de juiste uitspraak. Deze gast zal ongetwijfeld behoorlijk wat in zijn mars hebben want clubs uit Italie, Duitsland , dan moet je wel wat kunnen, ik denk dat we onze handjes dicht mogen knijpen met hem. Go for it Ted.
    We gaan het zien kerel. Dat er een vervanger voor Brama moet komen, dat is 100% zeker...en te zien geweest. Nu is er vooral chaos op het middenveld van FC Twente.


    Busquets of Pelupessy.....we gaan het zien. In Tedjen I trust in deze....kump wah good.
  • 22 Aug 2019 om 09:09
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
    Die jongen komt nog veel te kort, maar zal door inval beurten wel zijn minuten pakken. Maar je ziet tich duidelijk dat hij elke week nu nog te kort komt? Maar voor de toekomst nuttig.
  • 22 Aug 2019 om 09:07
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:58
      Waarom duimen Beernt? Is geen bijster spectaculaire middenvelder, maar gewoon gemiddeld:


      https://www.youtube.com/watch?v=Tpxuf074DWo


      Ben wel benieuwd of hij komt en niet voor John van de Brom kiest, maar dat is vooralsnog afwachten.
    Ben ik niet met je eens TC jij zegt geen spectaculaire middenvelder he? Die hebben we ook niet nodig maar wel een middenvelder die de rol van Brama over kan nemen, want daar ligt een heel groot probleem. En dat jij het dan bestempeld als geen spectaculaire middenvelder is niet de juiste uitspraak. Deze gast zal ongetwijfeld behoorlijk wat in zijn mars hebben want clubs uit Italie, Duitsland , dan moet je wel wat kunnen, ik denk dat we onze handjes dicht mogen knijpen met hem. Go for it Ted.
  • 22 Aug 2019 om 09:01
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
    Ratjetoe komt nog tekort voor de eredivisie. Leuke middenvelder hoor, maar gewoon nog niet rijp genoeg. Komt nog wel...is nog jong en heeft nog een hele carrière voor zich.


    Het hoeft niet op steil en sprong Tally........
  • 22 Aug 2019 om 09:00
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:58
      Roemeratoe komt er heus wel. Die zal nog genoeg minuten krijgen met inval beurtjes. Over Brama gesproken, ik heb het idee dat hij niet meer terug komt als voetballer.
    Dat idee heb ik ook. Die komt zeker voor de winterstop niet meer. En als je er al zo lang uit bent, hoe goed wordt je dan nog? Klaarstomen voor trainings functie
  • 22 Aug 2019 om 08:58
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
    Roemeratoe komt er heus wel. Die zal nog genoeg minuten krijgen met inval beurtjes. Over Brama gesproken, ik heb het idee dat hij niet meer terug komt als voetballer.
  • 22 Aug 2019 om 08:58
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Hij heeft zelf een voorkeur voor ons. Bron: Voetbalprimeur. Duimen dus.
    Waarom duimen Beernt? Is geen bijster spectaculaire middenvelder, maar gewoon gemiddeld:


    https://www.youtube.com/watch?v=Tpxuf074DWo


    Ben wel benieuwd of hij komt en niet voor John van de Brom kiest, maar dat is vooralsnog afwachten.
  • 22 Aug 2019 om 08:56
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:55
      Hij kiest voor twente vanmorgen bij van valk in hengelo gezien met Tedje.
    Wat een gezwam
  • 22 Aug 2019 om 08:55
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Hij heeft zelf een voorkeur voor ons. Bron: Voetbalprimeur. Duimen dus.
    Hij kiest voor twente vanmorgen bij van valk in hengelo gezien met Tedje.
  • 22 Aug 2019 om 08:53
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
    Hij kan heus ook minuten maken; nu is de druk ook te groot; kan hij langzaam groeien
  • 22 Aug 2019 om 08:53
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:51
      Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
    Geen ruimte en tijd voor sentimenten. We moeten een goede nr. 6 hebben en als Godfried nog niet goed genoeg is, jammer maar helaas.
  • 22 Aug 2019 om 08:51
    Hij heeft zelf een voorkeur voor ons. Bron: Voetbalprimeur. Duimen dus.
  • 22 Aug 2019 om 08:51
    Ik vrees met grote vrezen dat dit alweer het einde betekent voor Roemeratoe. Als deze knaap komt, moet hij natuurlijk spelen en als Brama over een paar weken ook weer fit is, is deze eigen jeugd speler het kind vd rekening. Hij krijgt dan geen kansen meer. En dat terwijl die jongen vlieguren moet maken om door te breken. Hoe kijken jullie hier naar?
  • 22 Aug 2019 om 08:48
    • Quote van 22 Aug 2019 om 08:25
      Of hij gaat naar Utrecht, wat ik niet hoop.
    Ja, dat staat ook als mogelijkheid in het artikel!
  • 22 Aug 2019 om 08:25
    Of hij gaat naar Utrecht, wat ik niet hoop.
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›