VIDEO | Dit is de mogelijke FC Twente-aanwinst Busquets

( 8 reacties)
VIDEO | Dit is de mogelijke FC Twente-aanwinst Busquets

FC Twente heeft haar pijlen gericht op Oriol Busquets. De Tukkers willen de twintigjarige middenvelder huren van FC Barcelona.

FC Twente heeft in de strijd om Busquets, die geen familie is van Sergio Busquets, concurrentie van FC Utrecht en clubs uit het buitenland als Borussia Mönchengladbach. Zijn voorkeur zou echter uitgaan naar FC Twente, vanwege de aanwezigheid van meerdere Spanjaarden. Hieronder een aantal hoogtepunten van Busquets.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Aug 2019 om 13:55
    Een speler die graag aan de bal is, altijd aanspeelbaar is en zich niet verstopt. Prima versterking lijkt mij. Type Holla :-)
  • 22 Aug 2019 om 13:54
    Zal toch wel kunnen voetballen als je regelelmatig met het 1e mee mag trainen!
  • 22 Aug 2019 om 13:44
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:53
      Hij kan in ieder geval goed knuffelen en hij heeft een goede Zorro in huis. De rest Vd beelden zegt mij niet zoveel. Met enige fantasie kun je van heel veel opnames zelfs van mij nog een compilatie maken waarin het lijkt alsof ik heeeeeel goed kan voebulle
    Zolang hij niet met de vrouwen van andere spelers knuffelt....... Zo eentje hebben we ook al eens gehad. Lag niet zo goed in het team destijds.
  • 22 Aug 2019 om 13:16
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:53
      Hij kan in ieder geval goed knuffelen en hij heeft een goede Zorro in huis. De rest Vd beelden zegt mij niet zoveel. Met enige fantasie kun je van heel veel opnames zelfs van mij nog een compilatie maken waarin het lijkt alsof ik heeeeeel goed kan voebulle
    Er staan ook een aantal video's op YouTube waarin al zijn balcontacten van een wedstrijd te zien zijn. Die zijn wat mij betreft handiger om te bekijken.
  • 22 Aug 2019 om 12:55
    Type Frenkie de Jong
  • 22 Aug 2019 om 12:53
    Hij kan in ieder geval goed knuffelen en hij heeft een goede Zorro in huis. De rest Vd beelden zegt mij niet zoveel. Met enige fantasie kun je van heel veel opnames zelfs van mij nog een compilatie maken waarin het lijkt alsof ik heeeeeel goed kan voebulle
  • 22 Aug 2019 om 12:29
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:25
      Als die zijn ?Broer? Mee zou kunnen nemen zou dat mooi zijn:-)
    Geen familie helaas :p
  • 22 Aug 2019 om 12:25
    Als die zijn ?Broer? Mee zou kunnen nemen zou dat mooi zijn:-)
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›