Garcia over Boere: ''Hij mag weg, maar kan nog belangrijk zijn voor ons''

( 9 reacties)
Garcia over Boere: ''Hij mag weg, maar kan nog belangrijk zijn voor ons''

Gonzalo Garcia ging zaterdagavond in op Oriol Busquets. De middenvelder van FC Barcelona wordt naar alle waarschijnlijkheid gehuurd van de Catalaanse grootmacht. 

"Wanneer hij komt? Ik weet het niet. Men is bezig met het papierwerk, ik hoop hem zo snel mogelijk te begroeten. Misschien morgen, misschien overmorgen. Ik hoop in ieder geval dat het zo snel mogelijk is", aldus Garcia tegenover FOX Sports

Garcia ging ook in op de situatie van Tom Boere. "De club heeft hem de afgelopen week ruimte gegeven om te onderhandelen met andere clubs. Hij staat nog bij ons onder contract en hij zit op de bank, want we hebben simpelweg niet meer spelers."

Garcia twijfelde geen seconde. "Ik ken Tom goed, het is een goede jongen. Als ik hem nodig heb, dan staat hij er. Hij mag weg, maar kan nog belangrijk zijn voor ons."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Aug 2019 om 12:22
    Dan zeg je hij mag weg en laat het daarbij!
  • 26 Aug 2019 om 00:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 23:34
      Belangrijk zijn voor ons maar wel 90 minuten op de bank laten zitten. Snap ik geen reet van.
    Als je een speler wilt verkopen ga je niet zeggen dat ie er geen kut van kan.
  • 25 Aug 2019 om 23:45
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:26
      Dat ligt niet alleen aan berggreen. Als spits moet je bediend worden en dat(net als vuscic trouwens)gebeurd niet .
    Als je een spits aanvoer wilt geven heb je juist een vuckic achter de spits nodig. De vleugels zijn te egoïstisch. Had Aitor vorig jaar al last van, zal niks beter zijn dit jaar. Sushi geeft ook te weinig af. Zie persoonlijk ook liever Zekhnini op de vleugel. En snelheid en een voorzet
  • 25 Aug 2019 om 23:34
    Belangrijk zijn voor ons maar wel 90 minuten op de bank laten zitten. Snap ik geen reet van.
  • 25 Aug 2019 om 14:24
    Gewoon Boere tot aan de winterstop houden. Daarna is hopelijk Berggreen helemaal fit. Voordeel dan kun je met een gerust hart Boere laten invallen
  • 25 Aug 2019 om 13:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:11
      En 2 weken geleden zei je dat hij niet meer welkom was.. Had gisteren liever Boere gezien dan die Berggreen die niet eens fits is en je er geen reet aan hebt.
    Ligt zeker aan fitheid,maar geloof me als je er een beetje kijk op hebt zie je wel dat Berggreen als spits meer kwaliteit heeft dan Boere,maar fitheid is belangrijk net als voor de rest van de selectie!
  • 25 Aug 2019 om 13:23
    Sterker je hebt hem al nodig hoe langer je wacht hoe moeilijker het gaat worden wedstrijden te winnen!
  • 25 Aug 2019 om 12:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:11
      En 2 weken geleden zei je dat hij niet meer welkom was.. Had gisteren liever Boere gezien dan die Berggreen die niet eens fits is en je er geen reet aan hebt.
    Dat ligt niet alleen aan berggreen. Als spits moet je bediend worden en dat(net als vuscic trouwens)gebeurd niet .
  • 25 Aug 2019 om 12:11
    En 2 weken geleden zei je dat hij niet meer welkom was.. Had gisteren liever Boere gezien dan die Berggreen die niet eens fits is en je er geen reet aan hebt.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›