FC Twente was bezig met spits: ''Boere ging echter pas op het laatst weg''

( 40 reacties)
FC Twente was bezig met spits: ''Boere ging echter pas op het laatst weg''

Haris Vuckic is momenteel de vaste spits bij FC Twente. Samen met Emil Berggreen moet hij de spitspositie vervullen. Volgens Tijmen van Wissing zijn ze op zoek geweest naar een andere spits voor de ploeg van Gonzalo Garcia.

"Ik denk dat ze daar wel mee bezig zijn geweest, maar goed je weet ook niet of er financieel ruimte was. Boere ging pas op het laatste moment weg. Dat zijn allemaal dingen waar je mee te maken hebt. Maar het is wel dun wat de spitspositie betreft", begint Van Wissing, die onder meer doelt op de blessuregevoelige Berggreen. "Hij blijft dus elke week een vraagstuk. Hij had een reactie na de invalbeurt tegen RKC, toen heeft hij een kwartiertje gespeeld."

Van Wissing snapt de keuze voor Vuckic momenteel wel. "Als dit de keuze is van García en Vuckic staat er op dit moment goed voor en je hebt Berggreen als alternatief", zegt Van Wissing, die snapt dat Tom Boere is vertrokken. "Ik kan me wel voorstellen dat je verlichting zoekt in de begroting. Als je dan Oosterwijk ook nog hebt dan heb je voldoende personen die in de spits kunnen spelen. Al had ik Boere altijd in mijn selectie gehouden."

"Ik vind de positie op rechtsbuiten veel labieler, want wat als er wat met Aitor gebeurt. Die plek kan wel een probleem worden, evenals centraal achterin. Al hebben ze daar die Engelsman (Latibeaudiere, red.) voor gehaald", aldus de clubwatcher van FC Twente.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Sep 2019 om 23:07
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:48
      Denk je echt dat anderen jouw sarcasme niet door hebben en weten dat jij het allemaal maar kut en kloten vindt?

      hahahahaha
    Ik vind wel eens een kut ja..... lekker.
  • 8 Sep 2019 om 21:41
    • Quote van 8 Sep 2019 om 19:46
      De transferperiode is voorbij. Tijd voor bezinning!
      Een blad aan de boom veranderd niet zo snel hoor. Alleen in de herfst.
      Ik heb alles nog een goed geanalyseerd en ben tot de conclusie gekomen dat we in deze competitie best hoog kunnen eindigen.
      Om de doodeenvoudige reden dat de rest niet veel beter is.
      Ik ben niet iemand die mensen gaat bedanken, als iedereen gewoon zijn gezonde verstand gebruikt en gaat doen waarvoor ze betaald worden kunnen we dit jaar eindigen bij de eerste zes.
    Volgens mij had je het de week voor de eerste wedstrijd over de mogelijkheid dat we na 5 wedstrijden nog niet gescoord zouden hebben. Correct me if I'm wrong. Nu heb je het over plek 4-6. Uiteindelijk heb je aan beide voorspellingen weinig. Gewoon elke wedstrijd hopen, schreeuwen en zingen voor de overwinning en het ook accepteren als dat een keer niet lukt.
  • 8 Sep 2019 om 20:47
    • Quote van 8 Sep 2019 om 19:53
      Zo lust me er nog wel 1 unglaublich.over een paar weken denk je dat ze EL halen en over een paar maand ist weer kut.
    Ik kan niet in de toekomst kijken, alles is mogelijk op deze planeet.
    Knvb beker winnen en EL halen is ook mogelijk!
    Gewoon positief blijven!
  • 8 Sep 2019 om 19:53
    • Quote van 8 Sep 2019 om 19:46
      De transferperiode is voorbij. Tijd voor bezinning!
      Een blad aan de boom veranderd niet zo snel hoor. Alleen in de herfst.
      Ik heb alles nog een goed geanalyseerd en ben tot de conclusie gekomen dat we in deze competitie best hoog kunnen eindigen.
      Om de doodeenvoudige reden dat de rest niet veel beter is.
      Ik ben niet iemand die mensen gaat bedanken, als iedereen gewoon zijn gezonde verstand gebruikt en gaat doen waarvoor ze betaald worden kunnen we dit jaar eindigen bij de eerste zes.
    Zo lust me er nog wel 1 unglaublich.over een paar weken denk je dat ze EL halen en over een paar maand ist weer kut.
  • 8 Sep 2019 om 19:46
    • Quote van 8 Sep 2019 om 18:55
      Jij draait ook als een blad aan de boom in je mening of niet? Eerst stond je te janken dat er niets deugde, en dat er allemaal complotten gaande waren, en nu heb je ineens wel alle vertrouwen in Gracia en zijn selectie...die er dankzij Tedjen staat???
    De transferperiode is voorbij. Tijd voor bezinning!
    Een blad aan de boom veranderd niet zo snel hoor. Alleen in de herfst.
    Ik heb alles nog een goed geanalyseerd en ben tot de conclusie gekomen dat we in deze competitie best hoog kunnen eindigen.
    Om de doodeenvoudige reden dat de rest niet veel beter is.
    Ik ben niet iemand die mensen gaat bedanken, als iedereen gewoon zijn gezonde verstand gebruikt en gaat doen waarvoor ze betaald worden kunnen we dit jaar eindigen bij de eerste zes.
  • 8 Sep 2019 om 18:55
    • Quote van 8 Sep 2019 om 11:30
      ?????
      Kut en kloten?
      Aan het eind van het seizoen krijg ik gelijk.
      Nu mag jij het kut en kloten vinden!
    Jij draait ook als een blad aan de boom in je mening of niet? Eerst stond je te janken dat er niets deugde, en dat er allemaal complotten gaande waren, en nu heb je ineens wel alle vertrouwen in Gracia en zijn selectie...die er dankzij Tedjen staat???
  • 8 Sep 2019 om 16:56
    • Quote van 8 Sep 2019 om 11:30
      ?????
      Kut en kloten?
      Aan het eind van het seizoen krijg ik gelijk.
      Nu mag jij het kut en kloten vinden!
    Hoop dat je gelijk krijgt. Er zijn onlogischere dingen in het voetbal gebeurd.
  • 8 Sep 2019 om 16:48
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:44
      Gaan gewoon voor het Kampioenschap.
    Denk je echt dat anderen jouw sarcasme niet door hebben en weten dat jij het allemaal maar kut en kloten vindt?

    hahahahaha
  • 8 Sep 2019 om 16:46
    • Quote van 8 Sep 2019 om 10:33
      Als iedereen fit is, zou FcT een goede middenmoter zijn. Echter dat is meestal niet het geval. Handhaving zit er wel in. Over 4 weken weten we of de balans nu is bereikt.
    Mijn naam is Citro, ik masturbeer terwijl ik beleer.
  • 8 Sep 2019 om 16:44
    • Quote van 8 Sep 2019 om 10:41
      Met deze geweldige groep en trainer kun je voor plek 4-6 gaan. Knvb beker winnen en europees voetbal halen.
    Gaan gewoon voor het Kampioenschap.
  • 8 Sep 2019 om 11:30
    • Quote van 8 Sep 2019 om 11:27
      Denk je echt dat anderen jouw sarcasme niet door hebben en weten dat jij het allemaal maar kut en kloten vindt?
    ?????
    Kut en kloten?
    Aan het eind van het seizoen krijg ik gelijk.
    Nu mag jij het kut en kloten vinden!
  • 8 Sep 2019 om 11:27
    • Quote van 8 Sep 2019 om 10:41
      Met deze geweldige groep en trainer kun je voor plek 4-6 gaan. Knvb beker winnen en europees voetbal halen.
    Denk je echt dat anderen jouw sarcasme niet door hebben en weten dat jij het allemaal maar kut en kloten vindt?
  • 8 Sep 2019 om 11:19
    • Quote van 8 Sep 2019 om 10:41
      Met deze geweldige groep en trainer kun je voor plek 4-6 gaan. Knvb beker winnen en europees voetbal halen.
    ja en we winnen van Duitsland en worden wereldkampioen..aub..
  • 8 Sep 2019 om 10:50
    • Quote van 8 Sep 2019 om 10:41
      Met deze geweldige groep en trainer kun je voor plek 4-6 gaan. Knvb beker winnen en europees voetbal halen.
    Dat is wel erg opportunistisch....
  • 8 Sep 2019 om 10:41
    Met deze geweldige groep en trainer kun je voor plek 4-6 gaan. Knvb beker winnen en europees voetbal halen.
  • 8 Sep 2019 om 10:33
    • Quote van 8 Sep 2019 om 08:37
      Ikzeg. Hoe je het ook bekijkt wij kunnen op dit moment niet anders zo als ik al aangaf vechten om in de eredivisie te blijven en boven aan in het rechter rijtje en alles daarna is mooi meegenomen.
    Als iedereen fit is, zou FcT een goede middenmoter zijn. Echter dat is meestal niet het geval. Handhaving zit er wel in. Over 4 weken weten we of de balans nu is bereikt.
  • 8 Sep 2019 om 09:34
    • Quote van 8 Sep 2019 om 08:37
      Ikzeg. Hoe je het ook bekijkt wij kunnen op dit moment niet anders zo als ik al aangaf vechten om in de eredivisie te blijven en boven aan in het rechter rijtje en alles daarna is mooi meegenomen.
    Je onderschat Twente en de selectie. Vechten om erin te blijven? We blijven erin, een plek veilig in de middenmoot (9-12) alles meer is bonus.
  • 8 Sep 2019 om 08:37
    Ikzeg. Hoe je het ook bekijkt wij kunnen op dit moment niet anders zo als ik al aangaf vechten om in de eredivisie te blijven en boven aan in het rechter rijtje en alles daarna is mooi meegenomen.
  • 8 Sep 2019 om 08:26
    Deze selectie is goed genoeg voor een leuk seizoen .
  • 8 Sep 2019 om 00:09
    Top 10 is haalbaar met deze selectie dus is het niet nodig om nog meer te investeren. Als Vuckic tot de winterstop fit blijft en berggreen terugkomt zijn we dan veilig. En dansers kan je dan alsnog een goede spits huren voor weinig omdat die op de bank zit bij een topclub.
  • 7 Sep 2019 om 20:07
    En toen bleef het stil vanaf Munki... zijn adres........
  • 7 Sep 2019 om 19:29
    • Quote van 7 Sep 2019 om 17:39
      Jij lult ook alleen maar met de wind mee, toevallig heeft tedjen deze tekst uitgekraamt. Het is gewoon een heel dunne selectie als er nog 2 of 3 uitvallen heb je gewoon een groot probleem
    Tuurlijk wil je graag elke positie dubbel bezet hebben die kwalitatief in de basis kunnen spelen. Dat zit er helaas nu nog niet in. Je komt erg paniekerig over. We hebben nu 17 spelers die in mijn ogen in de basis kunnen staan. Als ik Brama en Berggreen mee tel kom ik aan 19 spelers. Spelers als de lange, holscher, bosch, zerrouki, bosch, wieffer en oosterwijk reken ik hier niet bij. De rest moet je aan kunnen vullen met jong twente spelers.
  • 7 Sep 2019 om 18:30
    • Quote van 7 Sep 2019 om 17:39
      Jij lult ook alleen maar met de wind mee, toevallig heeft tedjen deze tekst uitgekraamt. Het is gewoon een heel dunne selectie als er nog 2 of 3 uitvallen heb je gewoon een groot probleem
    Als dit.....als dat......als zus....als zo Munkikiii?


    Is er serieus geld voor een brede selectie, en zo ja....hoeveel is er dan nog beschikbaar?
  • 7 Sep 2019 om 18:14
    • Quote van 7 Sep 2019 om 17:39
      Jij lult ook alleen maar met de wind mee, toevallig heeft tedjen deze tekst uitgekraamt. Het is gewoon een heel dunne selectie als er nog 2 of 3 uitvallen heb je gewoon een groot probleem
    Dat heeft elke ploeg als er 2 of 3 uitvallen. Ted heeft het gewoon goed gedaan. Hij had moeilijk geld uit kunnen geven dat er niet is. Ze hadden natuurlijk nog graag 2 aanvallers erbij gehad. Maar het is hoe het is. Als we 20 punten hebben in de winterstop. Heeft García het met deze selectie gewoon goed gedaan.
  • 7 Sep 2019 om 18:11
    • Quote van 7 Sep 2019 om 15:10
      Van Wissing denkt veel, maar weet in de praktijk weinig tot niets.

      De prioriteit lag namelijk helemaal niet (meer) bij een spits sinds het aantrekken van Berggreen. Daarnaast bleek ook dat Haris prima uit de voeten kon in de spits. Waarom dan nog een spits Tijmen? Exact, dat weet je zelf niet eens flapdrol. Prio was op het laatst een betere CV dan Schenk, en dus heeft Tedjen een CV gehuurd van Man. City.


      Tijmen van Wissing is een lulhannes eerste klasse!
    Tijmen is een GAE supporter, wil Twente alleen maar afkraken. Dus het interesseert me niet echt wat hij vindt. Wel jammer dat hij onze spelers mag interviewen en hierbij zijn mening de hele tijd doordrukt
  • 7 Sep 2019 om 18:09
    • Quote van 7 Sep 2019 om 17:39
      Jij lult ook alleen maar met de wind mee, toevallig heeft tedjen deze tekst uitgekraamt. Het is gewoon een heel dunne selectie als er nog 2 of 3 uitvallen heb je gewoon een groot probleem
    Laat staan als er 18 uitvallen.
  • 7 Sep 2019 om 17:39
    • Quote van 7 Sep 2019 om 16:06
      Met deze selectie moet je de eerste seizoenshelft mee door kunnen komen. In de winterstop kan er nog wel wat bijkomen.
    Jij lult ook alleen maar met de wind mee, toevallig heeft tedjen deze tekst uitgekraamt. Het is gewoon een heel dunne selectie als er nog 2 of 3 uitvallen heb je gewoon een groot probleem
  • 7 Sep 2019 om 16:06
    Met deze selectie moet je de eerste seizoenshelft mee door kunnen komen. In de winterstop kan er nog wel wat bijkomen.
  • 7 Sep 2019 om 15:52
    • Quote van 7 Sep 2019 om 14:17
      Waarom pas op het laatst dan de contractjes ontbinden? Hadden ze veel eerder kunnen doen! Beleid ????
    Pas op he de forumhond blaft tegen je....
  • 7 Sep 2019 om 15:49
    • Quote van 7 Sep 2019 om 14:17
      Waarom pas op het laatst dan de contractjes ontbinden? Hadden ze veel eerder kunnen doen! Beleid ????
    Contract ontbinden is compleet zinloos als FCT het volledige salaris op moet hoesten. Boere zal zelf op het laatste moment akkoord zijn gegaan.
  • 7 Sep 2019 om 15:35
    • Quote van 7 Sep 2019 om 15:10
      Van Wissing denkt veel, maar weet in de praktijk weinig tot niets.

      De prioriteit lag namelijk helemaal niet (meer) bij een spits sinds het aantrekken van Berggreen. Daarnaast bleek ook dat Haris prima uit de voeten kon in de spits. Waarom dan nog een spits Tijmen? Exact, dat weet je zelf niet eens flapdrol. Prio was op het laatst een betere CV dan Schenk, en dus heeft Tedjen een CV gehuurd van Man. City.


      Tijmen van Wissing is een lulhannes eerste klasse!
    Bovendien kunnen Zekh en Keito ook prima x op rechts
  • 7 Sep 2019 om 15:10
    Van Wissing denkt veel, maar weet in de praktijk weinig tot niets.

    De prioriteit lag namelijk helemaal niet (meer) bij een spits sinds het aantrekken van Berggreen. Daarnaast bleek ook dat Haris prima uit de voeten kon in de spits. Waarom dan nog een spits Tijmen? Exact, dat weet je zelf niet eens flapdrol. Prio was op het laatst een betere CV dan Schenk, en dus heeft Tedjen een CV gehuurd van Man. City.


    Tijmen van Wissing is een lulhannes eerste klasse!
  • 7 Sep 2019 om 15:09
    • Quote van 7 Sep 2019 om 14:26
      Hij zegt “ik denk” dus dan is het zo? tuurlijk
    Denk dat we met 5 willekeurige forumleden twee kratten bier, een fles jagermeister en drie flessen tequila een beter programma op kunnen zetten dan van Wissing en vrienden. Wat een onzinnig gelul.
  • 7 Sep 2019 om 14:58
    • Quote van 7 Sep 2019 om 14:26
      Hij zegt “ik denk” dus dan is het zo? tuurlijk
    Dat was ook het eerste wat in me op kwam. Kerel kan niet eens denken.
  • 7 Sep 2019 om 14:55
    • Quote van 7 Sep 2019 om 14:17
      Waarom pas op het laatst dan de contractjes ontbinden? Hadden ze veel eerder kunnen doen! Beleid ????
    De club hoopte toch nog iets te kunnen vangen. Daarnaast is dit ook een spel, als je vroeg in de zomer wil ontbinden moet je ook meer afkopen. Een lely bijv wil niet wat laten vallen als er geen club is met interesse, dan blijft hij lekker bij twente. Andere clubs weten dat ook, die wachten totdat de druk bij twente ligt op het laatste moment.
  • 7 Sep 2019 om 14:35
    • Quote van 7 Sep 2019 om 14:17
      Waarom pas op het laatst dan de contractjes ontbinden? Hadden ze veel eerder kunnen doen! Beleid ????
    Donder op man, je probeert als club wat te vangen voor Boere.
  • 7 Sep 2019 om 14:26
    Hij zegt “ik denk” dus dan is het zo? tuurlijk
  • 7 Sep 2019 om 14:17
    Waarom pas op het laatst dan de contractjes ontbinden? Hadden ze veel eerder kunnen doen! Beleid ????
  • 7 Sep 2019 om 14:17
    Waarom pas op het laatst dan de contractjes ontbinden? Hadden ze veel eerder kunnen doen! Beleid ????
  • 7 Sep 2019 om 13:50
    Iets met open deuren.....
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›