OFFICIEEL | Menig tekent contract: ''FC Twente is een mooie club''

( 13 reacties)
OFFICIEEL | Menig tekent contract: ''FC Twente is een mooie club''

FC Twente heeft zich definitief versterkt met Queensy Menig. De vleugelaanvaller heeft een tweejarig contract met een optie voor nog een seizoen getekend, dat meldt FC Twente op de officiële website.

Menig was transfervrij nadat hij zijn contract bij het Franse Nantes liet ontbinden. De 24-jarige aanvaller kon daardoor na het sluiten van de transferperiode een verbintenis tekenen. "FC Twente is een mooie club, een van de clubs die op mijn lijstje stond als ik in Nederland terug zou keren", reageert Menig.

"Een aantal jongens ken ik al; met Wout Brama heb ik bij PEC Zwolle gespeeld en met Joël Drommel en Calvin Verdonk bij Jong Oranje", vervolgt hij. "Ik ben blij hier te zijn, in een vertrouwde omgeving weer lekker voetballen. Ik kijk er naar uit."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Sep 2019 om 20:00
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:48
      Zekhnini kan ook vanaf rechts. Het belangrijkste is dat alles voorin dubbel bezet is.
    Eens en dan kan aitor de bekerwedstrijd tegen amateurs keer rust krijgen ofzo
  • 9 Sep 2019 om 19:48
    • Quote van 9 Sep 2019 om 15:58
      Ik denk dat als aitor wegvalt Keito naar rechts gaat, en dan Zekhnini/menig op links. Ook Menig is namelijk een linksbuiten
    Zekhnini kan ook vanaf rechts. Het belangrijkste is dat alles voorin dubbel bezet is.
  • 9 Sep 2019 om 18:02
    • Quote van 9 Sep 2019 om 17:01
      Een Zwolle-Bobo?
    Een andere Zwolle bobo... Stegeman.. heeft trouwens een ongeluk veroorzaakt met teveel drank op. Is het laatste woord ook nog niet over gesproken. Wat een sukkel.
  • 9 Sep 2019 om 17:01
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:42
      Wie is die nogal suf kijkende zestiger met een rood fietsenframe op zijn neus en dito lullig sjaaltje om zijn nek?
    Een Zwolle-Bobo?
  • 9 Sep 2019 om 16:50
    • Quote van 9 Sep 2019 om 15:55
      Nice
    Nantes toch ?
  • 9 Sep 2019 om 16:49
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:10
      Ik mis in het 'voorkauwrijtje' een fantastisch stadion met fanatieke supporters.
    Heerlijk toch een keer een normale reactie...
  • 9 Sep 2019 om 16:42
    Wie is die nogal suf kijkende zestiger met een rood fietsenframe op zijn neus en dito lullig sjaaltje om zijn nek?
  • 9 Sep 2019 om 16:16
    Menig andere club wilde hem ook hebben.
  • 9 Sep 2019 om 16:10
    Ik mis in het 'voorkauwrijtje' een fantastisch stadion met fanatieke supporters.
  • 9 Sep 2019 om 16:02
    Ik hoop dat Queensy menig supporter kan doen verrassen
  • 9 Sep 2019 om 15:58
    • Quote van 9 Sep 2019 om 15:55
      veras ons menig ! ik denk stand in aitor toch ?
    Ik denk dat als aitor wegvalt Keito naar rechts gaat, en dan Zekhnini/menig op links. Ook Menig is namelijk een linksbuiten
  • 9 Sep 2019 om 15:55
    veras ons menig ! ik denk stand in aitor toch ?
  • 9 Sep 2019 om 15:55
    Nice
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›