Van Leeuwen legt 'vleugelflitser' vast: ''Komeetachtige snelheid''

( 43 reacties)
Van Leeuwen legt 'vleugelflitser' vast: ''Komeetachtige snelheid''

FC Twente heeft zich versterkt met Queensy Menig. De vleugelaanvaller tekende maandagmiddag een tweejarig contract met een optie voor nog een seizoen.

Technisch directeur Ted van Leeuwen is blij met de versterking. "Er ontstond wat financiële ruimte nadat Tom Boere, Jelle van der Heyden, Jeroen van der Lely en Alex Laukart op de laatste dag van de window vertrokken", legt Van Leeuwen uit op de officiële website van FC Twente.

"Toen Queensy zijn contract bij Nantes net voor het einde van de window ontbonden had, hoefden we niet lang na te denken", vervolgt Van Leeuwen. "Met zijn komeetachtige snelheid is hij van het type speler dat perfect bij dit FC Twente past. Hij kan als vleugelflitser zowel op links als op rechts uit de voeten. Goede leeftijd, Ajax-achtergrond, scorend vermogen en veel snelheid."

Volgens Van Leeuwen past FC Twente ook goed bij Menig, maar hij vraagt geduld. "Queensy heeft weinig gespeeld vorig seizoen en zal dus ritme en inhoud moeten opbouwen", beseft hij. "Dat kan prima bij ons, want met Zekhnini, Nakamura en Aitor hadden we al drie spelers voor de twee vleugelposities, maar vier is beter. Met Queensy Menig heeft FC Twente bovendien een speler voor de toekomst."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Sep 2019 om 17:04
    • Quote van 9 Sep 2019 om 22:14
      Frank nord Ierland tegen Duitsland is echt een topper. De moeite waart om te kijken
    gemist! :)
    Maar Nederland kan de borst dus ook nat maken?
  • 10 Sep 2019 om 13:36
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:08
      " Goede leeftijd, Ajax-achtergrond, scorend vermogen", zegt Van Leeuwen. Datzelfde was ook van toepassing op Tom Boere......
    Alleen heeft JvH die gehaald en niet TvL......
  • 10 Sep 2019 om 13:08
    " Goede leeftijd, Ajax-achtergrond, scorend vermogen", zegt Van Leeuwen. Datzelfde was ook van toepassing op Tom Boere......
  • 10 Sep 2019 om 00:41
    • Quote van 9 Sep 2019 om 22:14
      Frank nord Ierland tegen Duitsland is echt een topper. De moeite waart om te kijken
    Jammer van de einduitslag
  • 10 Sep 2019 om 00:40
    • Quote van 9 Sep 2019 om 21:00
      Tja, sommigen willen je de mond snoeren en komen dan met dit soort opmerkingen. Hebben zelfs niets te vertellen en gaan dan maar op de man spelen en ongevraagd advies geven aan medeforumleden. Loat goan. Gewoon jezelf zijn en je mening blijven geven en er vooral boven blijven staan. We laten ons niet klein maken.....:-)
    Helemaal mee eens! De forumleden hier kunnen zeer agressief uit de hoek komen hier en beschuldigen je soms zeer onterecht!
  • 9 Sep 2019 om 22:14
    • Quote van 9 Sep 2019 om 20:26
      Geen aandacht geven dat wil die juist heb jij hem gegeven
    Frank nord Ierland tegen Duitsland is echt een topper. De moeite waart om te kijken
  • 9 Sep 2019 om 21:48
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:46
      Zolang het geen gevalletje "Mokhtar" wordt vind ik het prima. Die was, ook bij Zwolle, een prima speler maar kwam bij ons de cornervlag nog niet voorbij.
    Onze huidige buitenspelers draaien ook nog zomaar de verdediging vd tegenstander dol. Dat soort spelers zijn er überhaupt bijna niet meer. Aitor bijv moet het vd standaard situaties hebben vanwege zijn schot. Zekhnini kan heel hard rennen en dan binnenkant voet krullen. Keito is misschien wel helemaal geen buitenspeler. Kortom maak je geen illusies want hij zal echt niet heel beter zijn dan een “Slagveer of Mokthar”.
  • 9 Sep 2019 om 21:00
    • Quote van 9 Sep 2019 om 20:33
      Ik ben nu aandachtig aan het meelezen en lees dat er gezegd word dat je jou geen aandacht moet geven terwijl ik er aan dacht dat ze dat ook wel is over mij hebben gezegd.
    Tja, sommigen willen je de mond snoeren en komen dan met dit soort opmerkingen. Hebben zelfs niets te vertellen en gaan dan maar op de man spelen en ongevraagd advies geven aan medeforumleden. Loat goan. Gewoon jezelf zijn en je mening blijven geven en er vooral boven blijven staan. We laten ons niet klein maken.....:-)
  • 9 Sep 2019 om 20:33
    • Quote van 9 Sep 2019 om 20:28
      Jij geeft er ook aandacht aan. Hoe weet jij nu wat ik wil?
    Ik ben nu aandachtig aan het meelezen en lees dat er gezegd word dat je jou geen aandacht moet geven terwijl ik er aan dacht dat ze dat ook wel is over mij hebben gezegd.
  • 9 Sep 2019 om 20:28
    • Quote van 9 Sep 2019 om 20:26
      Geen aandacht geven dat wil die juist heb jij hem gegeven
    Jij geeft er ook aandacht aan. Hoe weet jij nu wat ik wil?
  • 9 Sep 2019 om 20:26
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:59
      Gaat alles goed, ik herken je er niet meer in terug..
    Geen aandacht geven dat wil die juist heb jij hem gegeven
  • 9 Sep 2019 om 20:23
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:59
      Gaat alles goed, ik herken je er niet meer in terug..
    Alles ok hier. We zijn de weg omhoog weer ingeslagen. Ben zo blij dat we eindelijk weer positief mogen zijn en dat er zoveel positieve dingen gebeuren. Ik geloof er weer in. Hopelijk gaan we de komende jaren weer leuke dingen meemaken en kunnen we het weer over voetbal hebben zoals het hoort. Niet meer dat calimero gedrag. Daar wordt je echt ziek van.
  • 9 Sep 2019 om 19:59
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:32
      Yes een vleugelflitser, die hadden we nog nodig.Knvb beker halen, Europees voetbal halen wordt nu makkelijker.We eindigen nu zeker bij de eerste 6.
      Top. Ben blij dat we Ted hebben. Hij gaat ons weer gezond maken. Wat een topspelers heeft die man gehaald. En verstand van trainers heeft die ook al.Ted eerst ontslaan maar gelukkig weer teruggehaald.Dit is een hele snelle speler, die hard kan lopen!
    Gaat alles goed, ik herken je er niet meer in terug..
  • 9 Sep 2019 om 19:32
    Yes een vleugelflitser, die hadden we nog nodig.Knvb beker halen, Europees voetbal halen wordt nu makkelijker.We eindigen nu zeker bij de eerste 6.
    Top. Ben blij dat we Ted hebben. Hij gaat ons weer gezond maken. Wat een topspelers heeft die man gehaald. En verstand van trainers heeft die ook al.Ted eerst ontslaan maar gelukkig weer teruggehaald.Dit is een hele snelle speler, die hard kan lopen!
  • 9 Sep 2019 om 19:30
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:26
      Hij heeft nooit in het grote Nantes zelf gespeeld Frank.
    Dat zeg ik toch? Die stap was te groot van pec naar Nantes... dat bedoel ik daarmee... daar heeft hij geen kans gekregen omdat hij niet goed genoeg was waarschijnlijk (of dat de trainer hem niet mocht? Geen idee volg Nantes niet) 1 van de weinige competities die ik niet volg :)
  • 9 Sep 2019 om 19:30
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:10
      Vind ik toch weer niet beste bam... menig 2 seizoenen lang vaste waarde bij pec en prima cijfers... zijn laatste seizoen daar minder gespeeld maar nog zeker wel de helft had toen ook concurrentie van mokhtar en Thomas als ik het goed heb... verdiende een mooie transfer naar Nantes maar kwam daar niet aan te pas (wat geen schande is is een prima subtopper in Frankrijk dus grote stap vanaf pec) hij zal weer ff ritme op moeten doen maar zal echt wel zijn waarde gaan hebben.. is het niet dit seizoen dan wel als aitor en nakamura volgend seizoen weg zijn
    Laten we het hopen Frank! Iig voldoende ED ervaring. Dat scheelt.
  • 9 Sep 2019 om 19:28
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:25
      In ben het in grote lijnen met je eens hoor, maar zowel Boere, Tigha en Assaidi hebben nooit een bepaalde belofte waar kunnen maken. Tigha heeft nooit zijn streefgewicht bereikt en Boere kan niet voetballen. Assaidi had veel acties, maar het rendement was nihil. Queensy is een speler die veelal vanuit de counter heeft gespeeld bij PEC, en dus moet ik nog maar zien hoe hij zich hier gaat manifesteren.



      Uiteraard hoop ik ook dat hij geld op gaat leveren, en niet afgekocht moet gaan worden.
    Klopt maar op dat moment had je niet beter.... slagveer? :)
    Menig komt ook uit de Ajax opleiding... counter en snelheid is absoluut zijn grote wapen en gevaar maar hij kan ook wel wat meer hoor maar goed gewoon lekker klaarstomen... in het verleden je grootste successen mee behaald dat soort spelers ophalen en ontwikkelen (Elia) en dan hopen dat alles hier klopt en zo n jongen zich goed voelt en je de jackpot vangt
  • 9 Sep 2019 om 19:26
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:25
      Dat is toch hetzelfde als niet slagen bij Nantes 1?
    Hij heeft nooit in het grote Nantes zelf gespeeld Frank.
  • 9 Sep 2019 om 19:26
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:18
      Nantes 2 Frank....Nantes 2, en zelfs daar zijn laatste jaar maar 1 wedstrijd gespeeld. Of hij daadwerkelijk zijn waarde gaat hebben, dat moet nog maar blijken want garanties heb je niet.
    En indd garanties heb je niet... dat zei ik ook met: dat het van het hele team dit jaar is afwachten of het goed is of niet.... geld voor drommel bijen espinosa menig aitor... voor iedereen
  • 9 Sep 2019 om 19:25
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:18
      Daar doe je geen gewaagde uitspraak mee dat staat ja nota bene in de tekst van ted... posities dubbel bezet en in alle rust klaarstomen aangezien we nakamura aitor en zekhie ook hebben.... En hij jaar geen wedstrijd gespeeld heeft...
      Dacht ik zeg het ff voordat je na 3 potjes begint: waar is menig nou?
      Ken je wel langer dan vandaag... net zo als dat je tigha er bij haalt nu... heb dat bij nac altijd een goede speler gevonden... En heb ook altijd gezegd dat hij te zwaar was.... ik heb alleen altijd gezegd dat met dat brandhout elftal dat degradeerde ik liever 4-3-3 zou spelen met assaidi en tigha op de flanken dan dat 5-3-2 gekut met hooiveld als breekijzer... En de momenten dat hij tigha dan eindelijk gebruikte deed hij dat altijd ipv assaidi telkens maar in dat flutsysteem dat niet werkte...

      Dus dat wat ik voor ogen had hebben we nooit kunnen bekijken want we speelden geen 4-3-3.... verder heb ik toen nog wel leuke dingen van hem gezien hoor in een drama draaiend elftal... fraaie goal in arena kan ik me herinneren maar hij was gewoon veeeeeeeel te zwaar... En dat zei ik ook wel... En dus spreken we achteraf inderdaad van een mislukte huur voor veel centen dat geef ik gerust toe hoor... heb het alleen niet kunnen beoordelen op de manier hoe ik het voor mij zag en dat was 4-3-3 assaidi- boere-tigha met jensen op tien erachter... dat was in mijn ogen het beste wat we op dat moment hadden...
    In ben het in grote lijnen met je eens hoor, maar zowel Boere, Tigha en Assaidi hebben nooit een bepaalde belofte waar kunnen maken. Tigha heeft nooit zijn streefgewicht bereikt en Boere kan niet voetballen. Assaidi had veel acties, maar het rendement was nihil. Queensy is een speler die veelal vanuit de counter heeft gespeeld bij PEC, en dus moet ik nog maar zien hoe hij zich hier gaat manifesteren.



    Uiteraard hoop ik ook dat hij geld op gaat leveren, en niet afgekocht moet gaan worden.
  • 9 Sep 2019 om 19:25
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:18
      Nantes 2 Frank....Nantes 2, en zelfs daar zijn laatste jaar maar 1 wedstrijd gespeeld. Of hij daadwerkelijk zijn waarde gaat hebben, dat moet nog maar blijken want garanties heb je niet.
    Dat is toch hetzelfde als niet slagen bij Nantes 1?
  • 9 Sep 2019 om 19:18
    • Quote van 9 Sep 2019 om 19:10
      Vind ik toch weer niet beste bam... menig 2 seizoenen lang vaste waarde bij pec en prima cijfers... zijn laatste seizoen daar minder gespeeld maar nog zeker wel de helft had toen ook concurrentie van mokhtar en Thomas als ik het goed heb... verdiende een mooie transfer naar Nantes maar kwam daar niet aan te pas (wat geen schande is is een prima subtopper in Frankrijk dus grote stap vanaf pec) hij zal weer ff ritme op moeten doen maar zal echt wel zijn waarde gaan hebben.. is het niet dit seizoen dan wel als aitor en nakamura volgend seizoen weg zijn
    Nantes 2 Frank....Nantes 2, en zelfs daar zijn laatste jaar maar 1 wedstrijd gespeeld. Of hij daadwerkelijk zijn waarde gaat hebben, dat moet nog maar blijken want garanties heb je niet.
  • 9 Sep 2019 om 19:18
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:48
      Precies BAM. Niets meer dan dit. Gewoon een nuttige aanvulling voor de bank...niets meer op dit moment.
    Daar doe je geen gewaagde uitspraak mee dat staat ja nota bene in de tekst van ted... posities dubbel bezet en in alle rust klaarstomen aangezien we nakamura aitor en zekhie ook hebben.... En hij jaar geen wedstrijd gespeeld heeft...
    Dacht ik zeg het ff voordat je na 3 potjes begint: waar is menig nou?
    Ken je wel langer dan vandaag... net zo als dat je tigha er bij haalt nu... heb dat bij nac altijd een goede speler gevonden... En heb ook altijd gezegd dat hij te zwaar was.... ik heb alleen altijd gezegd dat met dat brandhout elftal dat degradeerde ik liever 4-3-3 zou spelen met assaidi en tigha op de flanken dan dat 5-3-2 gekut met hooiveld als breekijzer... En de momenten dat hij tigha dan eindelijk gebruikte deed hij dat altijd ipv assaidi telkens maar in dat flutsysteem dat niet werkte...

    Dus dat wat ik voor ogen had hebben we nooit kunnen bekijken want we speelden geen 4-3-3.... verder heb ik toen nog wel leuke dingen van hem gezien hoor in een drama draaiend elftal... fraaie goal in arena kan ik me herinneren maar hij was gewoon veeeeeeeel te zwaar... En dat zei ik ook wel... En dus spreken we achteraf inderdaad van een mislukte huur voor veel centen dat geef ik gerust toe hoor... heb het alleen niet kunnen beoordelen op de manier hoe ik het voor mij zag en dat was 4-3-3 assaidi- boere-tigha met jensen op tien erachter... dat was in mijn ogen het beste wat we op dat moment hadden...
  • 9 Sep 2019 om 19:10
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:29
      Als je mazzel hebt is het een gevalletje onvolwassen voetballer die met 25 volwassen wordt, als je pech hebt is het een Olaitan in de dop.

      Hoe dan ook, een invaller..... ze moeten toch wat.
    Vind ik toch weer niet beste bam... menig 2 seizoenen lang vaste waarde bij pec en prima cijfers... zijn laatste seizoen daar minder gespeeld maar nog zeker wel de helft had toen ook concurrentie van mokhtar en Thomas als ik het goed heb... verdiende een mooie transfer naar Nantes maar kwam daar niet aan te pas (wat geen schande is is een prima subtopper in Frankrijk dus grote stap vanaf pec) hij zal weer ff ritme op moeten doen maar zal echt wel zijn waarde gaan hebben.. is het niet dit seizoen dan wel als aitor en nakamura volgend seizoen weg zijn
  • 9 Sep 2019 om 19:09
    Als die kan ballen en in het belang van het team kan voetballen dan is het een goede aanwinst
  • 9 Sep 2019 om 18:48
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:29
      Als je mazzel hebt is het een gevalletje onvolwassen voetballer die met 25 volwassen wordt, als je pech hebt is het een Olaitan in de dop.

      Hoe dan ook, een invaller..... ze moeten toch wat.
    Precies BAM. Niets meer dan dit. Gewoon een nuttige aanvulling voor de bank...niets meer op dit moment.
  • 9 Sep 2019 om 18:47
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:18
      24 jaar... gewoon meegetraind.... het is niet dat hij een jaar geblesseerd geweest is.... wedstrijdritme rammen ze er vast in bij de beloften... ziet er op foto ook niet uit alsof hij jaar lang bij de mac gelopen heeft
    Sorry Frank, ik reageer wel op jou, want nu doe je ook een uitspraak die mij doet lachen.


    Het lijkt me logisch dat Queensy een jaar niet geblesseerd is geweest, want hij heeft een jaar niet gespeeld. :)))



    Niet iedereen hoeft voetbal te volgen om het te zien Frank, want jij zag het ook helemaal fout in Tighangmat. ;)
  • 9 Sep 2019 om 18:46
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:29
      Als je mazzel hebt is het een gevalletje onvolwassen voetballer die met 25 volwassen wordt, als je pech hebt is het een Olaitan in de dop.

      Hoe dan ook, een invaller..... ze moeten toch wat.
    Zolang het geen gevalletje "Mokhtar" wordt vind ik het prima. Die was, ook bij Zwolle, een prima speler maar kwam bij ons de cornervlag nog niet voorbij.
  • 9 Sep 2019 om 18:29
    • Quote van 9 Sep 2019 om 18:24
      En laat het 3 potjes meer zijn... je hebt aitor nakamura en zekhnini zoals ted zegt... transfervrij... 24 jaar... Ajax opleiding/jong oranje klant geweest... 2 jaar contract... ik vind het een goede zet... uiteraard afwachten wat het wordt maar dat geld voor het hele team dit jaar :)
    Als je mazzel hebt is het een gevalletje onvolwassen voetballer die met 25 volwassen wordt, als je pech hebt is het een Olaitan in de dop.

    Hoe dan ook, een invaller..... ze moeten toch wat.
  • 9 Sep 2019 om 18:24
    • Quote van 9 Sep 2019 om 17:50
      Hoezo met 5 potjes fit? Heeft toch nauwelijks gespeeld verleden jaar?
    En laat het 3 potjes meer zijn... je hebt aitor nakamura en zekhnini zoals ted zegt... transfervrij... 24 jaar... Ajax opleiding/jong oranje klant geweest... 2 jaar contract... ik vind het een goede zet... uiteraard afwachten wat het wordt maar dat geld voor het hele team dit jaar :)
  • 9 Sep 2019 om 18:18
    • Quote van 9 Sep 2019 om 17:50
      Hoezo met 5 potjes fit? Heeft toch nauwelijks gespeeld verleden jaar?
    24 jaar... gewoon meegetraind.... het is niet dat hij een jaar geblesseerd geweest is.... wedstrijdritme rammen ze er vast in bij de beloften... ziet er op foto ook niet uit alsof hij jaar lang bij de mac gelopen heeft
  • 9 Sep 2019 om 18:17
    • Quote van 9 Sep 2019 om 17:18
      Een verkapte sneer uitdelen in jouw laatste zin Frank? Waarom schijn je dat toch vaak nodig te hebben?


      Over Tigha gesproken. Jij had keer op keer het volste vertrouwen in zijn meerwaarde voor FC Twente.....toch? En dan praat je nu over andere situaties? Welke situaties dan bij een speler die het afgelopen seizoen 1 wedstrijd mocht spelen voor Nantes 2, en die het jaar daarvoor totaal geen potten heeft kunnen breken bij PEC?


      Het is momenteel gewoon een transfervrije KWW speler, of wil jij beweren dat jij hem het afgelopen seizoen hebt gevolgd als zelfbenoemde voetbalvolger?
    Sorry tc ik vind het lastig met iemand over voetbal kletsen die geen voetbal ziet/volgt... lijkt me beter dat ik dat dan ook niet doe meer met jou... komen wij toch nooit uit en is vervelend voor de rest... dus laten we dat maar niet doen
  • 9 Sep 2019 om 17:50
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:30
      Yup 24 jaar... is met 5 potjes wedstrijdfit en dit zijn nou spelers waar je zomaar waarde mee kunt creëren... beter dan huren... totaal andere situatie dan de tigha s en assaidis
      Dat weten de mensen die voetbal volgen
    Hoezo met 5 potjes fit? Heeft toch nauwelijks gespeeld verleden jaar?
  • 9 Sep 2019 om 17:18
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:30
      Yup 24 jaar... is met 5 potjes wedstrijdfit en dit zijn nou spelers waar je zomaar waarde mee kunt creëren... beter dan huren... totaal andere situatie dan de tigha s en assaidis
      Dat weten de mensen die voetbal volgen
    Een verkapte sneer uitdelen in jouw laatste zin Frank? Waarom schijn je dat toch vaak nodig te hebben?


    Over Tigha gesproken. Jij had keer op keer het volste vertrouwen in zijn meerwaarde voor FC Twente.....toch? En dan praat je nu over andere situaties? Welke situaties dan bij een speler die het afgelopen seizoen 1 wedstrijd mocht spelen voor Nantes 2, en die het jaar daarvoor totaal geen potten heeft kunnen breken bij PEC?


    Het is momenteel gewoon een transfervrije KWW speler, of wil jij beweren dat jij hem het afgelopen seizoen hebt gevolgd als zelfbenoemde voetbalvolger?
  • 9 Sep 2019 om 17:14
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:26
      Lekker toch, voor niets opgepikt en een toekomstige kas speler
    Niet voor niets. Elke speler vraagt tekengeld twentesupp. ;)
  • 9 Sep 2019 om 17:02
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:30
      Yup 24 jaar... is met 5 potjes wedstrijdfit en dit zijn nou spelers waar je zomaar waarde mee kunt creëren... beter dan huren... totaal andere situatie dan de tigha s en assaidis
      Dat weten de mensen die voetbal volgen
    Ik ben blij dat we van die marokkanen af zijn. Dat soort ego trippers hoef ik hier niet meer.
  • 9 Sep 2019 om 16:30
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:26
      Lekker toch, voor niets opgepikt en een toekomstige kas speler
    Yup 24 jaar... is met 5 potjes wedstrijdfit en dit zijn nou spelers waar je zomaar waarde mee kunt creëren... beter dan huren... totaal andere situatie dan de tigha s en assaidis
    Dat weten de mensen die voetbal volgen
  • 9 Sep 2019 om 16:28
    Geen idee of deze jongen ballen kan. Maar ach, nagenoegen overal een dubbele bezetting.
  • 9 Sep 2019 om 16:26
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:23
      Vorig seizoen welgeteld 1 wedstrijd gespeeld.

      Met de kerst verwacht ik Queensy 100% fit.....
    Lekker toch, voor niets opgepikt en een toekomstige kas speler
  • 9 Sep 2019 om 16:23
    Vorig seizoen welgeteld 1 wedstrijd gespeeld.

    Met de kerst verwacht ik Queensy 100% fit.....
  • 9 Sep 2019 om 16:18
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:14
      "Queensy heeft weinig gespeeld vorig seizoen en zal dus ritme en inhoud moeten opbouwen", beseft hij. "Dat kan prima bij ons,
      Tuurlijk kan dat prima bij ons. Volgend jaar inzetbaar....
    Daarom ook getekend voor 2 jaar... Jaar om fit te worden, jaar om zich te bewijzen en dan ja of nee de optie lichten ;)
  • 9 Sep 2019 om 16:17
    • Quote van 9 Sep 2019 om 16:14
      "Queensy heeft weinig gespeeld vorig seizoen en zal dus ritme en inhoud moeten opbouwen", beseft hij. "Dat kan prima bij ons,
      Tuurlijk kan dat prima bij ons. Volgend jaar inzetbaar....
    Valt nog mee. Voor hetzelfde geld was hij nog aan het herstellen van een 2,5 jaar lange blessure.
  • 9 Sep 2019 om 16:14
    "Queensy heeft weinig gespeeld vorig seizoen en zal dus ritme en inhoud moeten opbouwen", beseft hij. "Dat kan prima bij ons,
    Tuurlijk kan dat prima bij ons. Volgend jaar inzetbaar....
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›