''Vermoed dat FC Twente bezig is geweest met andere buitenspeler''

( 32 reacties)
''Vermoed dat FC Twente bezig is geweest met andere buitenspeler''

FC Twente versterkte zich deze week nog met Queensy Menig. De vleugelaanvaller werd transfervrij vastgelegd, nadat zijn contract bij Nantes was ontbonden.

"Dat is wel interessant, want deze had je dan ook wel iets eerder vast kunnen leggen", zegt clubwatcher Tijmen van Wissing bij de podcast van De Oosttribune. "Ik vermoed dat ze dan ook nog bezig zijn geweest met een andere buitenspeler. Dit was wel de plek waar de meeste nood nog was, want Aitor is eigenlijk de enige rechtsbuiten in de selectie. Dan vind ik dit een heel interessante keuze."

Zijn collega Nico Wantia, die PEC Zwolle op de voet volgt, is niet zo te spreken over Menig. "Dit bewijst volgens mij dat zelfs de beste technisch directeur van Nederland weleens een foutje maakt", doelt hij op de keuze van Ted van Leeuwen om Menig vast te leggen. "Het laatste half jaar dat hij bij PEC Zwolle speelde, was echt waardeloos. Hij heeft weinig in de basis gespeeld en maar één doelpuntje gemaakt."

Menig werd begin 2018 verhuurd aan PEC Zwolle en keerde vervolgens terug bij Nantes. "Volgens mij heeft hij de afgelopen tijd ook niet meer gespeeld in Frankrijk", weet Wantia. "Ik denk dat Aitor voorlopig niet hoeft te vrezen voor z'n plek. Maar hij heeft wel snelheid, dus een tegenstander moet zich er wel op instellen. Misschien dat er dan voor een ander wat meer ruimte komt."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Sep 2019 om 22:28
    • Quote van 12 Sep 2019 om 21:24
      Dus jij denkt dat niemand hier een abonnement op FOX heeft en eens een wedstrijdje van een andere club ziet of eens een wedstrijdje van een andere club bezoekt? Dit is net zo'n onzin als de 99,9% waar je het over had. Menig is een prima speler voor de breedte en voor de counter. We moeten hem niet inbrengen als we iets moeten forceren. Menig heeft ruimte nodig. In dat geval hebben we meer aan Berggreen.
    Hyperbolen Gertjan, hyperbolen.
  • 12 Sep 2019 om 21:24
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:30
      Wat een onzin, alsof je niet kritisch mag zijn op voorhand. Er zit daar iemand die Zwolle op de voet heeft gevolgd, wedden dat NUL posters alhier Menig meer dan 2x een volle 90 minuten heeft zien spelen? Je mag dus gewoon de woorden van die watcher serieus nemen, en hopen dat Menig hier het tegendeel bewijst. Heul heul simpel.

      Als ik bij TV Oost zou zitten, dan zou de helft hier last hebben van een hoge bloedbruk……

      Laten we maar niet doen.
    Dus jij denkt dat niemand hier een abonnement op FOX heeft en eens een wedstrijdje van een andere club ziet of eens een wedstrijdje van een andere club bezoekt? Dit is net zo'n onzin als de 99,9% waar je het over had. Menig is een prima speler voor de breedte en voor de counter. We moeten hem niet inbrengen als we iets moeten forceren. Menig heeft ruimte nodig. In dat geval hebben we meer aan Berggreen.
  • 12 Sep 2019 om 18:46
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:54
      Ja ja, opgefokt duracel konijn. Kalm nu maar.
    Jij bent opgefokt vandaar dat je je reactie 2 x plaatst. Wie is er dan dat opgefokte Duracell konijn?? Juist jij Van.
  • 12 Sep 2019 om 11:24
    Heeft Menig al een bal voor ons getrapt?
  • 12 Sep 2019 om 10:30
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:19
      Denk dat jij het niet snapt kritiek geef je als iemand een kans of kansen heeft gehad! Niet wanneer iemand nog geen bal in Enschede heeft aangeraakt!!! Maar ze zoeken nog iemand bij tv Oost de lat ligt laag,iets voor jou misschien?
    Wat een onzin, alsof je niet kritisch mag zijn op voorhand. Er zit daar iemand die Zwolle op de voet heeft gevolgd, wedden dat NUL posters alhier Menig meer dan 2x een volle 90 minuten heeft zien spelen? Je mag dus gewoon de woorden van die watcher serieus nemen, en hopen dat Menig hier het tegendeel bewijst. Heul heul simpel.

    Als ik bij TV Oost zou zitten, dan zou de helft hier last hebben van een hoge bloedbruk……

    Laten we maar niet doen.
  • 12 Sep 2019 om 10:19
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:13
      Mooi al die platgetrapte piemels hier. Ome W zegt iets kritisch en een Zwolle Watcher geeft een mening op basis observaties uit het recente verleden, oh oh oh heilsschennis! Blasphemy! Vanwege de hosanna-stemming mag er geen kritische noot gesproken worden, niet over het spel, niet over de TD (die een waslijst aan geflopte spelers bij FCT heeft neergekwakt in het verleden), ja iedereen moet in de polonaise.
      Feit is dat menig als talent gezien is door Nante, onmiddelijk doorgeschoven naar Oldham. Teruggestuurd. Aan Zwolle gesleten, zeer licht bevonden. En dat contract (tot 2022) ontbonden. Je hebt dus een Agyepongetje in de gelederen, waarbij je enkel een dikke KWW kunt zetten.
      Dat wordt gewoon eerlijk uitgesproken hier.
      Niet zo huilen bij feedback of een kritische noot

    Denk dat jij het niet snapt kritiek geef je als iemand een kans of kansen heeft gehad! Niet wanneer iemand nog geen bal in Enschede heeft aangeraakt!!! Maar ze zoeken nog iemand bij tv Oost de lat ligt laag,iets voor jou misschien?
  • 12 Sep 2019 om 10:12
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:00
      Zekhnini is inderdaad een mooi wapen om tegen backs te brengen die op 70% zitten.... kan ten alle tijden een wedstrijd ombuigen.
    Nou en zekhie en menig kan je met mekaar vergelijken
  • 12 Sep 2019 om 10:11
    • Quote van 12 Sep 2019 om 10:03
      Mwah, met goed scouten kom je een heel eind. Nogmaals, het gaat me hier om de overtrokken calimero-reacties op Wissing. Laat die jongens lekker analyseren, laat ze lekker kritisch blijven. Vinger aan de pols. Het domme klapvee alhier is alweer vergeten hoe het met ongeleid projectiel Joop is afgelopen.

      Ted heeft ogenschijnlijk een redelijk goed team neergekwakt, hij kan zich dus een mispeer permitteren. Niemand die het hem kwalijk zal nemen.
    In de reactie waarop ik reageer ga je in op de geflopte spelers en op Menig. In veel mindere mate op de analytici, die mogen van mij ook roepen wat ze willen, daar worden ze voor betaald. Natuurlijk is niet iedere aankoop een versterking, Menig is een risico maar dat waren Aitor, Espinoza, Zekhnini, Julio en al die anderen net zo goed. Maar ook in de jaren voor Ted waren er plenty miskopen... Parker, Arkram, Javadov, Castaignos, Bajrami en noem maar op.... je kan ruzie maken met iedereen hier maar je kan beter blij zijn met hoe het nu gaat en hopen dat we over een paar jaar meer financiële mogelijkheden hebben.
  • 12 Sep 2019 om 10:03
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:59
      Maar wat wil je nou precies zeggen? Het is toch niets nieuws dat we beperkt zijn in dat wat we halen? Zekerheidjes gaan wel voetballen bij clubs met meer mogelijkheden en voor een beter salaris. Ik snap niet waar je al die woorden voor nodig hebt om aan te geven dat dit een gokje is... alle aankopen zijn gokjes.
    Mwah, met goed scouten kom je een heel eind. Nogmaals, het gaat me hier om de overtrokken calimero-reacties op Wissing. Laat die jongens lekker analyseren, laat ze lekker kritisch blijven. Vinger aan de pols. Het domme klapvee alhier is alweer vergeten hoe het met ongeleid projectiel Joop is afgelopen.

    Ted heeft ogenschijnlijk een redelijk goed team neergekwakt, hij kan zich dus een mispeer permitteren. Niemand die het hem kwalijk zal nemen.
  • 12 Sep 2019 om 10:00
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:49
      Mooie is gewoon dat we met Zekhnini en Menig twee snelle spelers kunnen inbrengen om de verdediging kapot te spelen tegen het eind van de wedstrijd. Gevaar stichten doen dat soort jongens altijd wel, zeker als de backs een beetje vermoeid zijn
    Zekhnini is inderdaad een mooi wapen om tegen backs te brengen die op 70% zitten.... kan ten alle tijden een wedstrijd ombuigen.
  • 12 Sep 2019 om 09:59
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:13
      Mooi al die platgetrapte piemels hier. Ome W zegt iets kritisch en een Zwolle Watcher geeft een mening op basis observaties uit het recente verleden, oh oh oh heilsschennis! Blasphemy! Vanwege de hosanna-stemming mag er geen kritische noot gesproken worden, niet over het spel, niet over de TD (die een waslijst aan geflopte spelers bij FCT heeft neergekwakt in het verleden), ja iedereen moet in de polonaise.
      Feit is dat menig als talent gezien is door Nante, onmiddelijk doorgeschoven naar Oldham. Teruggestuurd. Aan Zwolle gesleten, zeer licht bevonden. En dat contract (tot 2022) ontbonden. Je hebt dus een Agyepongetje in de gelederen, waarbij je enkel een dikke KWW kunt zetten.
      Dat wordt gewoon eerlijk uitgesproken hier.
      Niet zo huilen bij feedback of een kritische noot

    Maar wat wil je nou precies zeggen? Het is toch niets nieuws dat we beperkt zijn in dat wat we halen? Zekerheidjes gaan wel voetballen bij clubs met meer mogelijkheden en voor een beter salaris. Ik snap niet waar je al die woorden voor nodig hebt om aan te geven dat dit een gokje is... alle aankopen zijn gokjes.
  • 12 Sep 2019 om 09:59
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:50
      Wat een verhaal, menig is gehaald voor de breedte lekker belangrijk
    Voor de breedte, wat is dat dan? 'De breedte' is zo'n waardeloze term waardoor de Laukartjes en de Borventjes van deze wereld in de schaduw aan het scrotum van het Ros kunnen sabbelen. Het gaat me hier niet om Menig, ik hoop dat die jongen het licht zal zien en ons allen kan bekoren. Het gaat me hier om de overtrokken reacties op Wissing en co, die gewoon wekelijks hun kijk geven, vragen stellen en dat redelijk doen. Als Wissing en co dit niet deden, dan waren het wel anderen, en die zouden eveneens dergelijk commentaar ontvangen.

    Gelukkig hebben jullie Ja Die, die heeft een goed gesprek gehad met TV Oost, of niet Ja Die?
  • 12 Sep 2019 om 09:54
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:33
      Wat zou ik het mooi vinden dat die gast de pannen van het dak speelt, want alleen om jou zo lekker je ongelijk over alles wat je zij, voor het begin van dit seizoen. Voorlopig gaat het goed met GG, en Ted hè? Maar dat had jij niet verwacht, en ik hoop dat die Mening de pannen van het dak speelt, en Ted heeft het gewoon super gedaan, en GG doet het super, want het is eindelijk bij vlagen weer genieten in de Veste.
    Ja ja, opgefokt duracel konijn. Kalm nu maar.
  • 12 Sep 2019 om 09:54
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:33
      Wat zou ik het mooi vinden dat die gast de pannen van het dak speelt, want alleen om jou zo lekker je ongelijk over alles wat je zij, voor het begin van dit seizoen. Voorlopig gaat het goed met GG, en Ted hè? Maar dat had jij niet verwacht, en ik hoop dat die Mening de pannen van het dak speelt, en Ted heeft het gewoon super gedaan, en GG doet het super, want het is eindelijk bij vlagen weer genieten in de Veste.
    Ja ja, opgefokt duracel konijn. Kalm nu maar.
  • 12 Sep 2019 om 09:51
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:33
      Wat zou ik het mooi vinden dat die gast de pannen van het dak speelt, want alleen om jou zo lekker je ongelijk over alles wat je zij, voor het begin van dit seizoen. Voorlopig gaat het goed met GG, en Ted hè? Maar dat had jij niet verwacht, en ik hoop dat die Mening de pannen van het dak speelt, en Ted heeft het gewoon super gedaan, en GG doet het super, want het is eindelijk bij vlagen weer genieten in de Veste.
    Menig is ook gehalld voor de breedte dus tjah dat lulverhaal van bam ach hij kan zo aansluiten bij wissink en zooi
  • 12 Sep 2019 om 09:50
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:13
      Mooi al die platgetrapte piemels hier. Ome W zegt iets kritisch en een Zwolle Watcher geeft een mening op basis observaties uit het recente verleden, oh oh oh heilsschennis! Blasphemy! Vanwege de hosanna-stemming mag er geen kritische noot gesproken worden, niet over het spel, niet over de TD (die een waslijst aan geflopte spelers bij FCT heeft neergekwakt in het verleden), ja iedereen moet in de polonaise.
      Feit is dat menig als talent gezien is door Nante, onmiddelijk doorgeschoven naar Oldham. Teruggestuurd. Aan Zwolle gesleten, zeer licht bevonden. En dat contract (tot 2022) ontbonden. Je hebt dus een Agyepongetje in de gelederen, waarbij je enkel een dikke KWW kunt zetten.
      Dat wordt gewoon eerlijk uitgesproken hier.
      Niet zo huilen bij feedback of een kritische noot

    Wat een verhaal, menig is gehaald voor de breedte lekker belangrijk
  • 12 Sep 2019 om 09:49
    Mooie is gewoon dat we met Zekhnini en Menig twee snelle spelers kunnen inbrengen om de verdediging kapot te spelen tegen het eind van de wedstrijd. Gevaar stichten doen dat soort jongens altijd wel, zeker als de backs een beetje vermoeid zijn
  • 12 Sep 2019 om 09:49
    Wat dom lullen die wissink je wordt er stront beroerd van. NEE TIJMEN JE KON HEM NIET EERDER VASTLEGGEN WANT DAN HAD JE EEN TRANSFERSOM MOETEN BETELEN
  • 12 Sep 2019 om 09:05
    Die jongen kan wel voetballen dat heeft hij al bewezen. Soms spelen er andere zaken mee waardoor iemand minder speelt, belangstelling andere clubs, prive, karakter, omgeving. Als Garcia deze man weer op de rails krijgt, dus gemotiveerd, dan kan dit zomaar een schot in de roos zijn.
  • 12 Sep 2019 om 08:43
    Verschrikkelijke lamlul van een van Wissin, hou je kop dicht en beoordeel hem pas als hij voor ons meerdere minuten heeft gemaakt. Niet na de 1e dag dat hij bij ons is ofzo.......
  • 12 Sep 2019 om 08:33
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:13
      Mooi al die platgetrapte piemels hier. Ome W zegt iets kritisch en een Zwolle Watcher geeft een mening op basis observaties uit het recente verleden, oh oh oh heilsschennis! Blasphemy! Vanwege de hosanna-stemming mag er geen kritische noot gesproken worden, niet over het spel, niet over de TD (die een waslijst aan geflopte spelers bij FCT heeft neergekwakt in het verleden), ja iedereen moet in de polonaise.
      Feit is dat menig als talent gezien is door Nante, onmiddelijk doorgeschoven naar Oldham. Teruggestuurd. Aan Zwolle gesleten, zeer licht bevonden. En dat contract (tot 2022) ontbonden. Je hebt dus een Agyepongetje in de gelederen, waarbij je enkel een dikke KWW kunt zetten.
      Dat wordt gewoon eerlijk uitgesproken hier.
      Niet zo huilen bij feedback of een kritische noot

    Wat zou ik het mooi vinden dat die gast de pannen van het dak speelt, want alleen om jou zo lekker je ongelijk over alles wat je zij, voor het begin van dit seizoen. Voorlopig gaat het goed met GG, en Ted hè? Maar dat had jij niet verwacht, en ik hoop dat die Mening de pannen van het dak speelt, en Ted heeft het gewoon super gedaan, en GG doet het super, want het is eindelijk bij vlagen weer genieten in de Veste.
  • 12 Sep 2019 om 08:26
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:18
      Je bent nog vergeten om TvL een "oudijzerboer" te noemen.... :-)
    TvL?? daar heb ik nog nooit van gehoord, bestaat helemaal niet man..pfff
  • 12 Sep 2019 om 08:18
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:13
      Mooi al die platgetrapte piemels hier. Ome W zegt iets kritisch en een Zwolle Watcher geeft een mening op basis observaties uit het recente verleden, oh oh oh heilsschennis! Blasphemy! Vanwege de hosanna-stemming mag er geen kritische noot gesproken worden, niet over het spel, niet over de TD (die een waslijst aan geflopte spelers bij FCT heeft neergekwakt in het verleden), ja iedereen moet in de polonaise.
      Feit is dat menig als talent gezien is door Nante, onmiddelijk doorgeschoven naar Oldham. Teruggestuurd. Aan Zwolle gesleten, zeer licht bevonden. En dat contract (tot 2022) ontbonden. Je hebt dus een Agyepongetje in de gelederen, waarbij je enkel een dikke KWW kunt zetten.
      Dat wordt gewoon eerlijk uitgesproken hier.
      Niet zo huilen bij feedback of een kritische noot

    Je bent nog vergeten om TvL een "oudijzerboer" te noemen.... :-)
  • 12 Sep 2019 om 08:13
    Mooi al die platgetrapte piemels hier. Ome W zegt iets kritisch en een Zwolle Watcher geeft een mening op basis observaties uit het recente verleden, oh oh oh heilsschennis! Blasphemy! Vanwege de hosanna-stemming mag er geen kritische noot gesproken worden, niet over het spel, niet over de TD (die een waslijst aan geflopte spelers bij FCT heeft neergekwakt in het verleden), ja iedereen moet in de polonaise.
    Feit is dat menig als talent gezien is door Nante, onmiddelijk doorgeschoven naar Oldham. Teruggestuurd. Aan Zwolle gesleten, zeer licht bevonden. En dat contract (tot 2022) ontbonden. Je hebt dus een Agyepongetje in de gelederen, waarbij je enkel een dikke KWW kunt zetten.
    Dat wordt gewoon eerlijk uitgesproken hier.
    Niet zo huilen bij feedback of een kritische noot

  • 12 Sep 2019 om 08:09
    Wie neemt er nu die Tv oost reporters serieus ,een v Wissen, een Van Losser ,een Ten Voorde ? Allemaal beunhazen ,kampioen af zeikerds !
  • 12 Sep 2019 om 07:44
    • Quote van 12 Sep 2019 om 05:32
      Beetje onzin om deze speler als mislukt te bestempelen en als een fout van Ted voor dat hij ook maar 1 sec speeltijd heeft gehad! Ok in Frankrijk weinig gespeeld, maar je kan ook zeggen ze haalden hem toen wel weg bij Zwolle!!! In de sport heb je als speler goede en slechte periodes heel anders dan de journalisten bij Oost die kennen alleen maar slechte periodes!
    Inderdaad, en ook nog i.p.v. "het lijkt er op dat zelfs de beste technisch directeur van Nederland weleens een foutje maakt" gewoon stellen dat het al bewezen is. Op basis waarvan? 1 training? Of resultaten uit het verleden?
  • 12 Sep 2019 om 07:16
    De heren weten het allemaal weer zo goed die jongen wordt nu al afgebrand.
  • 12 Sep 2019 om 07:00
    Wat ik zelf opmerkelijk vindt is dat het altijd ted en García is.... terwijl García samenwerkt met die vd ree (wat rik304 scherp opmerkte) en Peter niemeyer?.... en ted met o.a. evert...Ik vind het meer credits voor het hele team volgens mij doen ze het allemaal tezamen.... niet alleen nu maar ook al in tijdperken van pusic en jvh etc... maar goed de eindverantwoordelijke krijgt vaak de credits en/of de kritiek i know
  • 12 Sep 2019 om 06:05
    Ik had verwacht dat FCT op de slotdag Timo Werner en Dries Mertens aan zou trekken. Dan is Menig wel een tegenvaller.
  • 12 Sep 2019 om 05:33
    Wat is het een ongelovige flapdrol die wissing! Kampioen de koe in de kont kijken! Uitspraken die nergens op gebaseerd zijn en kampioen dom lullen
  • 12 Sep 2019 om 05:32
    Beetje onzin om deze speler als mislukt te bestempelen en als een fout van Ted voor dat hij ook maar 1 sec speeltijd heeft gehad! Ok in Frankrijk weinig gespeeld, maar je kan ook zeggen ze haalden hem toen wel weg bij Zwolle!!! In de sport heb je als speler goede en slechte periodes heel anders dan de journalisten bij Oost die kennen alleen maar slechte periodes!
  • 11 Sep 2019 om 23:18
    Elke leek weet dat Ted een behoorlijk lijstje met namen voor elke positie heeft. Dus bedankt voor het met geweldige kracht intrappen van deze open deur v. Wissing. Het zijn een beetje gesprekken die je op de soos ook hebt, bij TV Oost.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›