Lang ambitieus: ''Hoop dat ik veel goals kan maken in de Grolsch Veste'' BREAKING | 'FC Twente wil centrale verdediger huren van Feyenoord' FC Twente mist drietal in thuiswedstrijd tegen FC Groningen BREAKING | 'FC Twente heeft Lang binnen en huurt Ajax-aanvaller' Garcia tevreden over Aitor en Vuckic: ''Hebben een goede Aitor nodig''

Van der Kraan: ''Er is de mogelijkheid om nog een speler te halen''

( 51 reacties)
Van der Kraan: ''Er is de mogelijkheid om nog een speler te halen''

Gonzalo García wil in januari de transfermarkt op met FC Twente. Algemeen directeur Paul van der Kraan laat weten dat er budget is om iets te doen deze winter.

''We hadden rekening gehouden met de invulling gehouden met de linksbackpositie, omdat het contract met Calvin Verdonk oorspronkelijk tot 1 januari zou lopen'', erkent hij in gesprek met De Telegraaf. De huurling van Feyenoord blijft mogelijk toch tot het einde van het seizoen en daarom is er wat mogelijk op de transfermarkt.

''Er is de mogelijkheid om nog een speler te halen'', geeft Van der Kraan aan. ''Maar in elke linie een nieuwe speler halen, lijkt me erg optimistisch. De begroting die we hebben opgesteld is leidend. Het is wel zo, dat als er vanuit de huidige selectie spelers vertrekken, er budget vrij zal komen om iets meer te doen.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Dec 2019 om 19:45
    Er is dus ook naar het vertrekken van de grootverdieners weinig tot geen geld om de selectie te versterken. We worden weer mooi aan het lijntje gehouden met een vage TD en een kansloze technische staf die totaal ook nog geen enkele ervaring heeft op het hoogste niveau.
  • 16 Dec 2019 om 18:29
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:56
      Mark van Bommel (Hoofdcoach) Assistent Fred Rutten. TD: Art Langeler. Heeft naast KNVB ook 5 jaar ervaring bij jeugdopleiding PSV.
    Geen Rutten man , die laat de boel voor 1 x 100 € meer ook in de steek .
  • 16 Dec 2019 om 14:22
    Hoe krijg jij die ENTER in de tekst?
  • 16 Dec 2019 om 14:13
    • Quote van 16 Dec 2019 om 14:08
      Beste is er 50 miljoen inpompen, dan ben je van alle problemen af. Kun je knowhow binnenhalen en goede spelers. Maar wie wil dat en wie kan dat?
      Als je blijft aanklooien dan kan het nog 10 jaar duren voordat er weer een klein beetje geld op de plank ligt.
      Het is een keuze. We hebben helaas geen van Seumeren die elk jaar de gaten dicht.
      Zie artikel VI

      https://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-schrijft-voor-de-tiende-keer-rode-cijfers-onder-van-seumeren
    als ik het budget van anderen bekijk doen wij het idd al jaren niet goed..idd
  • 16 Dec 2019 om 14:08
    • Quote van 16 Dec 2019 om 13:55
      gelukkig doen ze op jou nooit wat uit..-:))
    Beste is er 50 miljoen inpompen, dan ben je van alle problemen af. Kun je knowhow binnenhalen en goede spelers. Maar wie wil dat en wie kan dat?
    Als je blijft aanklooien dan kan het nog 10 jaar duren voordat er weer een klein beetje geld op de plank ligt.
    Het is een keuze. We hebben helaas geen van Seumeren die elk jaar de gaten dicht.
    Zie artikel VI

    https://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-schrijft-voor-de-tiende-keer-rode-cijfers-onder-van-seumeren
  • 16 Dec 2019 om 14:02
    • Quote van 16 Dec 2019 om 13:55
      gelukkig doen ze op jou nooit wat uit..-:))
    Hoef ook niet. Ik geef alleen advies.
  • 16 Dec 2019 om 13:55
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:56
      Mark van Bommel (Hoofdcoach) Assistent Fred Rutten. TD: Art Langeler. Heeft naast KNVB ook 5 jaar ervaring bij jeugdopleiding PSV.
    gelukkig doen ze op jou nooit wat uit..-:))
  • 16 Dec 2019 om 13:42
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:18
      Laat Fred Rutten de plaats van Ted van Leeuwen innemen en Erwin Koeman als hoofdtrainer en García als assistent, en die overbodige Sander Boschker mag ook wel vertrekken !
    Fred was in zijn top jaren bij ons trainer en td. We hebben nu minimaal budget dus waarom niet weer zo n dubbelfunctie voor iemand. Zal desnoods iemand die td is en García ondersteund op de bank. Fred Rutten, Erwin Koeman, Art Langeler, Maurice Stein, Henk ten Cate, zijn zo maar een aantal namen. Al vraag ik me af of het echt beter is dat Ted echt vertrekt. Ans is geen fan van Ted en is vaak goed ingelicht maar of dat werkelijk gelijk reden is voor zijn ontslag weet ik niet. Al is hij wel verantwoordelijk voor García. Boschker mag van mij blijven gezien de groei van Drommel de afgelopen jaren.
  • 16 Dec 2019 om 13:33
    • Quote van 16 Dec 2019 om 13:06
      Jij spoort niet...
    Dat was al langer bekend. Komt door al die red bull , daar ga hij hele rare dingen van zeggen.
  • 16 Dec 2019 om 13:15
    • Quote van 16 Dec 2019 om 13:06
      Jij spoort niet...
    Jij snapt het niet. Mark van Bommel is niet goed genoeg voor het niveau van PSV. Maar voor het niveau van Twente van nu, is hij na dit seizoen een uitstekende kandidaat. De jonge lichting van 0-19 wat uitstekend pres teert, kijkt op van zo'n grote naam binnen de Twentse muren. Presteert van Bommel, word Twente automatisch ook weer geliefd in de media. Maar dit alles moet dan wel met de juiste samenstelling van mensen. M.Van Bomnel (hoofdcoach) Fred Rutten (assistent) en Art Langer TD.
  • 16 Dec 2019 om 13:06
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:56
      Mark van Bommel (Hoofdcoach) Assistent Fred Rutten. TD: Art Langeler. Heeft naast KNVB ook 5 jaar ervaring bij jeugdopleiding PSV.
    Jij spoort niet...
  • 16 Dec 2019 om 13:03
    Paul from the Crane
  • 16 Dec 2019 om 12:56
    Mark van Bommel (Hoofdcoach) Assistent Fred Rutten. TD: Art Langeler. Heeft naast KNVB ook 5 jaar ervaring bij jeugdopleiding PSV.
  • 16 Dec 2019 om 12:30
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:27
      Goed verwoordt, al die negatievelingen die gelijk lopen te zeuren dat de trainer of bestuur weg moet, dat zijn juist de mensen zonder visie. Al die dingen gaan ten koste van het budget.
    In deze tijd hebben we juist geen behoefte aan positievelingen. Kan ze missen als de trommelaars .
  • 16 Dec 2019 om 12:29
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:10
      Volgens mij ligt het zowel complexer als simpeler. Ted was aan het begin van dit seizoen de gevierde man. Met weinig middelen dag hij een ED waardig team op de been gebracht. We waren zelf even bang dat hij maar Feyenoord zou vertrekken. Ook de keuze voor GG was gewaagd maar pakte goed uit. Nu het spel minder wordt en de punten uit blijven, kan hij opeens niks meer van. Zelfde geldt voor GG. Vraag is nu: wat is wijs. Kunnen ze er echt geen bal van of zit alles nu gewoon tegen? Stel dat we anderen voor de groep zetten gaat dit ten koste van budget. Maar heeft het garanties? Verleden wijs uit dat het ontslag praktisch nooit wat uithaalt. Clomplex en simpel dus. TvL en GG zijn zo goed als de prestaties op het veld. Maar wat is wijs? Misschien eens afwijken van wat vaker gedaan hebben en Fct blijven steunen. Als de druk van de veste negatief gaat worden, worden de prestaties ook niet beter.
    Het zijn steeds weer dezelfde excuses die men gebruikt. Waar is de knowhow?
    Ga de jaren eens langs, er zijn steeds mensen aangesteld en weer snel ontslagen. Waarom omdat men troep binnenhaalt en het logische gevolg is dat je dan in de problemen komt.
    Stop met troep binnen halen die aan de touwtjes mogen trekken en je zult zien hoe snel FC Twente de weg naar boven gaat vinden. Vooral in een Mickey Mouse competitie is dat helemaal niet moeilijk. Men maakt het moeilijk bij FC Twente. Dat is de leidraad. Waarom? Omdat iedereen langs mekaar heen lult en er geen leider is. Knuffelbeleid. Want als er een sterke leider is/komt dan lult men weer over angstcultuur. Deze club is ziek. Heel ziek! Men weet niet eens hoe je moet voetballen en hoe je beleid moet maken waardoor je niet steeds in de problemen komt. Pak de bron aan, dan zie je pas verandering. Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen maar bij FC Twente lopen allemaal ezels. Landlopers, passanten. Iemand met hart voor de zaak zou het nooit zover laten komen en gaan vechten en emoties uiten. Dat alles is er niet bij FC Twente. Het is allemaal recht lullen wat krom is, jaar in jaar uit.
  • 16 Dec 2019 om 12:27
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:10
      Volgens mij ligt het zowel complexer als simpeler. Ted was aan het begin van dit seizoen de gevierde man. Met weinig middelen dag hij een ED waardig team op de been gebracht. We waren zelf even bang dat hij maar Feyenoord zou vertrekken. Ook de keuze voor GG was gewaagd maar pakte goed uit. Nu het spel minder wordt en de punten uit blijven, kan hij opeens niks meer van. Zelfde geldt voor GG. Vraag is nu: wat is wijs. Kunnen ze er echt geen bal van of zit alles nu gewoon tegen? Stel dat we anderen voor de groep zetten gaat dit ten koste van budget. Maar heeft het garanties? Verleden wijs uit dat het ontslag praktisch nooit wat uithaalt. Clomplex en simpel dus. TvL en GG zijn zo goed als de prestaties op het veld. Maar wat is wijs? Misschien eens afwijken van wat vaker gedaan hebben en Fct blijven steunen. Als de druk van de veste negatief gaat worden, worden de prestaties ook niet beter.
    Goed verwoordt, al die negatievelingen die gelijk lopen te zeuren dat de trainer of bestuur weg moet, dat zijn juist de mensen zonder visie. Al die dingen gaan ten koste van het budget.
  • 16 Dec 2019 om 12:25
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:18
      Laat Fred Rutten de plaats van Ted van Leeuwen innemen en Erwin Koeman als hoofdtrainer en García als assistent, en die overbodige Sander Boschker mag ook wel vertrekken !
    Ted Fred 1 kliek heb je geen hol aan. Bleuming ook met zijn 5 jarig contract kerel lacht zich de ballen uut de bokse DROOM JOB
  • 16 Dec 2019 om 12:24
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:18
      Laat Fred Rutten de plaats van Ted van Leeuwen innemen en Erwin Koeman als hoofdtrainer en García als assistent, en die overbodige Sander Boschker mag ook wel vertrekken !
    Waarom Sander weg dan??
  • 16 Dec 2019 om 12:18
    Laat Fred Rutten de plaats van Ted van Leeuwen innemen en Erwin Koeman als hoofdtrainer en García als assistent, en die overbodige Sander Boschker mag ook wel vertrekken !
  • 16 Dec 2019 om 12:13
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:55
      ANS: Wat zeg je er van..Garcia einde contract en niet meer verlengen. Na dit seizoen Mark van Bommel en Fred Rutten op de bank in Enschede.
    Aub geen uitstralingloze Van Bommel, liever Erwin Koeman !
  • 16 Dec 2019 om 12:12
    Er zijn nog veel mensen die het wel goed zien komen. Een maand geleden had ik hetzelfde gedacht en gezegd. Maar het wordt niet beter. Het wordt zelfs slechter. Er is geen vertrouwen in deze groep. 1 goal tegen en het hele team is van slag en je verliest uiteindelijk dik. Of het de trainer, de TD of de spelers zijn is moeilijk te zeggen met al die besloten trainingen. Maar het is ondermaats, al maanden. Dat vertrouwen komt er niet opeens. Je ziet het ook aan het publiek. Het was bijna leeg tijdens de ereronde. Ik geloof niet dat ik dat ooit heb gezien! De club worstelt. In elke afdeling. Er moet iets gebeuren, en heel snel ook! Want degradatie is het einde.
  • 16 Dec 2019 om 12:10
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:41
      Daar hebben we het over, dat jaar in jaar uit dingen worden gedaan die geen resultaat opleveren. Waar ligt dat aan? Aan het beleid toch, geen knowhow, maar op de gok dingen veranderen zonder beleid te voeren dat iedere club moet doen om de supporters en sponsors te pleasen. Ze betalen niet voor jan lul. Wat we vandaag de dag te zien krijgen slaat gewoon nergens op. Heeft totaal niets met voetbal te maken. Als je steeds weer trainers, TD en spelers haalt die er niets van bakken dan is het logische gevolg dat je MOET ontslaan. Als je in eerste instantie je huiswerk goed doet hoef je ook niet telkens bij te sturen of mensen te ontslaan. Daar ligt het probleem.
    Volgens mij ligt het zowel complexer als simpeler. Ted was aan het begin van dit seizoen de gevierde man. Met weinig middelen dag hij een ED waardig team op de been gebracht. We waren zelf even bang dat hij maar Feyenoord zou vertrekken. Ook de keuze voor GG was gewaagd maar pakte goed uit. Nu het spel minder wordt en de punten uit blijven, kan hij opeens niks meer van. Zelfde geldt voor GG. Vraag is nu: wat is wijs. Kunnen ze er echt geen bal van of zit alles nu gewoon tegen? Stel dat we anderen voor de groep zetten gaat dit ten koste van budget. Maar heeft het garanties? Verleden wijs uit dat het ontslag praktisch nooit wat uithaalt. Clomplex en simpel dus. TvL en GG zijn zo goed als de prestaties op het veld. Maar wat is wijs? Misschien eens afwijken van wat vaker gedaan hebben en Fct blijven steunen. Als de druk van de veste negatief gaat worden, worden de prestaties ook niet beter.
  • 16 Dec 2019 om 12:08
    Graag een slager in het centrum zodat die slapjanus van een Bijen naar de belofte kan, wat een slapjanus was dat zaterdag weer zeg. Schenk opzouten naar de bank en dan die Engelsman met Franse naam er in.
  • 16 Dec 2019 om 11:55
    ANS: Wat zeg je er van..Garcia einde contract en niet meer verlengen. Na dit seizoen Mark van Bommel en Fred Rutten op de bank in Enschede.
  • 16 Dec 2019 om 11:41
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:23
      Wat moet er gebeuren dan? Ted ontslaan? trainer ontslaan? denk je nu echt dat dit helpt? Kijk naar de afgelopen jaren, hoeveel mensen er zijn ontslagen.. heeft dat ons beter gemaakt? Nogmaals: Wees reëel, er zit niet meer in dan dit! Je mag niet verwachten dat je met een lege knip én na degradatie in het linker rijtje komt met super voetbal. Daarnaast was bijna de gehele jeugd en scouting weg bezuinigd.. er stond vorig jaar géén organisatie. Knijp je handjes dicht met plek 12. De mazzel.
    Daar hebben we het over, dat jaar in jaar uit dingen worden gedaan die geen resultaat opleveren. Waar ligt dat aan? Aan het beleid toch, geen knowhow, maar op de gok dingen veranderen zonder beleid te voeren dat iedere club moet doen om de supporters en sponsors te pleasen. Ze betalen niet voor jan lul. Wat we vandaag de dag te zien krijgen slaat gewoon nergens op. Heeft totaal niets met voetbal te maken. Als je steeds weer trainers, TD en spelers haalt die er niets van bakken dan is het logische gevolg dat je MOET ontslaan. Als je in eerste instantie je huiswerk goed doet hoef je ook niet telkens bij te sturen of mensen te ontslaan. Daar ligt het probleem.
  • 16 Dec 2019 om 11:41
    zijn eR goede centrale verdedigers bij Sevilla B of Man City reserves?
  • 16 Dec 2019 om 11:27
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:03
      Ikzeg. Ros. Ik ben het niet met u eens. Er moet nu heel snel iets gebeuren anders is het echt over en uit met ons mooie fctwente.
    Komt nog wel heeft bij mij ook lang geduurd voordat mijn oogkleppen af vielen. Maar komt ongetwijfeld mag ik hopen toch?
  • 16 Dec 2019 om 11:25
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:23
      Wat moet er gebeuren dan? Ted ontslaan? trainer ontslaan? denk je nu echt dat dit helpt? Kijk naar de afgelopen jaren, hoeveel mensen er zijn ontslagen.. heeft dat ons beter gemaakt? Nogmaals: Wees reëel, er zit niet meer in dan dit! Je mag niet verwachten dat je met een lege knip én na degradatie in het linker rijtje komt met super voetbal. Daarnaast was bijna de gehele jeugd en scouting weg bezuinigd.. er stond vorig jaar géén organisatie. Knijp je handjes dicht met plek 12. De mazzel.
    Voordat je het weet als het zo verder gaat sta je op plek 17.
  • 16 Dec 2019 om 11:23
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:48
      Totale crisis voor zijn?!?! Is gebleken dat we daar heel erg kundig in zijn. 3 trainers binnen een jaar ontslaan en degraderen. Nee.. we mogen god op onze blote knieën bedanken dat jij het niet voor het vertellen hebt.
    Nee zo blijven doorgaan, aankloten, pappen en nat houden, dan gaat het van zelf goed komen he? Man open je ogen en kijk in wat voor neerwaartse spiraal we zitten, Ik heb GG lang genoeg verdedigde, maar je moet ook de kloten hebben om te zeggen, hij is te licht en het gaat zo de verkeerde kant op. Gelukkig zit ik niet aan het roer maar jij ook niet, want jij bent van het pappen en nathouden,en maar blijven doen of er niets aan de hand is. Wil jij eingelijk nog wel naar je club volgend seizoen?
  • 16 Dec 2019 om 11:23
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:03
      Ikzeg. Ros. Ik ben het niet met u eens. Er moet nu heel snel iets gebeuren anders is het echt over en uit met ons mooie fctwente.
    Wat moet er gebeuren dan? Ted ontslaan? trainer ontslaan? denk je nu echt dat dit helpt? Kijk naar de afgelopen jaren, hoeveel mensen er zijn ontslagen.. heeft dat ons beter gemaakt? Nogmaals: Wees reëel, er zit niet meer in dan dit! Je mag niet verwachten dat je met een lege knip én na degradatie in het linker rijtje komt met super voetbal. Daarnaast was bijna de gehele jeugd en scouting weg bezuinigd.. er stond vorig jaar géén organisatie. Knijp je handjes dicht met plek 12. De mazzel.
  • 16 Dec 2019 om 11:11
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:53
      Ikzeg. Tf. U heeft gelijk, en laat ie ted mee nemen en holcher gratis erbij.
    Haha inderdaad!
  • 16 Dec 2019 om 11:04
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:01
      Hou toch op. Men betaald ervoor. Dit is al jaren aan de gang. Slecht voetbal, geen passie, geen inzet, geen fitte spelers, geen enkele voetbal gogme. Helemaal niets om blij van te worden. Dat we van ver komen weten we allemaal. Dat is geen excuus. Er zijn vele clubs die het met weinig moeten doen maar wel meer voetbal en inzet tonen dan deze slappe hap steeds bij FC Twente.
    Ikzeg. Sc 69 +100
  • 16 Dec 2019 om 11:03
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:48
      Totale crisis voor zijn?!?! Is gebleken dat we daar heel erg kundig in zijn. 3 trainers binnen een jaar ontslaan en degraderen. Nee.. we mogen god op onze blote knieën bedanken dat jij het niet voor het vertellen hebt.
    Ikzeg. Ros. Ik ben het niet met u eens. Er moet nu heel snel iets gebeuren anders is het echt over en uit met ons mooie fctwente.
  • 16 Dec 2019 om 11:03
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:53
      Ik heb het wel degelijk gezien. Mensen lijken te vergeten dat twente uit de degradatie komt. Wees eens reëel! We hebben een team om te strijden tegen degradatie.. We moeten weer bouwen en dat is... helaas onderaan de ladder beginnen en met de poten in de drek.
    ik heb geen strijd gezien ..de spanjolen en Ted zijn passanten..Terug naar Twentse roots .. bestuur alles...
  • 16 Dec 2019 om 11:01
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:53
      Ik heb het wel degelijk gezien. Mensen lijken te vergeten dat twente uit de degradatie komt. Wees eens reëel! We hebben een team om te strijden tegen degradatie.. We moeten weer bouwen en dat is... helaas onderaan de ladder beginnen en met de poten in de drek.
    Hou toch op. Men betaald ervoor. Dit is al jaren aan de gang. Slecht voetbal, geen passie, geen inzet, geen fitte spelers, geen enkele voetbal gogme. Helemaal niets om blij van te worden. Dat we van ver komen weten we allemaal. Dat is geen excuus. Er zijn vele clubs die het met weinig moeten doen maar wel meer voetbal en inzet tonen dan deze slappe hap steeds bij FC Twente.
  • 16 Dec 2019 om 11:00
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:53
      Ik heb het wel degelijk gezien. Mensen lijken te vergeten dat twente uit de degradatie komt. Wees eens reëel! We hebben een team om te strijden tegen degradatie.. We moeten weer bouwen en dat is... helaas onderaan de ladder beginnen en met de poten in de drek.
    Ikzeg. Ros het laatste ben ik totaal met u eens 11.man moeten helemaal tot het uiterste gaan en dan zakken in de drek dan hebben ze alles gegeven maar dat zie ik niet meer gebeuren.
  • 16 Dec 2019 om 11:00
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:50
      Denk je dat ja? tel al die ontslagvergoedingen eens op. Mede door alle ontslagen zijn we gedegradeerd.
    na degradatie houd onze FCT op te bestaan ..begrijp dat nou ..van de 2 kwaden zijn dan eventuele zijn de afkoopsommen het minst erg...
  • 16 Dec 2019 om 10:57
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:50
      Denk je dat ja? tel al die ontslagvergoedingen eens op. Mede door alle ontslagen zijn we gedegradeerd.
    Ikzeg. T.ros. ontslagen toen had bij de eerste nooit mogen gebeuren klopt maar wat er nu aan de hand is is de toekomst dit gaat helemaal verkeerd daarom nu direct handelen nu kan het nog anders is alles te laat, want ccc krijgt deze 11 in het veld niet meer aan de praat. En dan is het echt over en uit.
  • 16 Dec 2019 om 10:53
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:23
      heb je het niet gezien .joh het is met de week slechter..zo kan het echt niet langer..morgen kowet ..die knokken voor iedere meter en ruiken hun kans. wij gaan dat niet redden..
    Ik heb het wel degelijk gezien. Mensen lijken te vergeten dat twente uit de degradatie komt. Wees eens reëel! We hebben een team om te strijden tegen degradatie.. We moeten weer bouwen en dat is... helaas onderaan de ladder beginnen en met de poten in de drek.
  • 16 Dec 2019 om 10:53
    • Quote van 16 Dec 2019 om 09:30
      Ik zeg.Nu onze trainer nog !
    Ikzeg. Tf. U heeft gelijk, en laat ie ted mee nemen en holcher gratis erbij.
  • 16 Dec 2019 om 10:52
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:17
      Geen crisis? Nou moet niet gekker worden, je kunt beter de totale chaos voor zijn en op tijd handelen. Dus zou goed zijn dat zowel GG en Ted zelf ontslag nemen.
    Ikzeg. Jadie. +100
  • 16 Dec 2019 om 10:50
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:18
      zo..ist het is veel goedkoper dan degraderen ..
    Denk je dat ja? tel al die ontslagvergoedingen eens op. Mede door alle ontslagen zijn we gedegradeerd.
  • 16 Dec 2019 om 10:48
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:17
      Geen crisis? Nou moet niet gekker worden, je kunt beter de totale chaos voor zijn en op tijd handelen. Dus zou goed zijn dat zowel GG en Ted zelf ontslag nemen.
    Totale crisis voor zijn?!?! Is gebleken dat we daar heel erg kundig in zijn. 3 trainers binnen een jaar ontslaan en degraderen. Nee.. we mogen god op onze blote knieën bedanken dat jij het niet voor het vertellen hebt.
  • 16 Dec 2019 om 10:23
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:12
      Rustig, het is geen crisis. Twente doet wat een andere club na degradatie doet.. En dat is kwakkelen. Er zit niet meer in.
    heb je het niet gezien .joh het is met de week slechter..zo kan het echt niet langer..morgen kowet ..die knokken voor iedere meter en ruiken hun kans. wij gaan dat niet redden..
  • 16 Dec 2019 om 10:18
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:17
      Geen crisis? Nou moet niet gekker worden, je kunt beter de totale chaos voor zijn en op tijd handelen. Dus zou goed zijn dat zowel GG en Ted zelf ontslag nemen.
    zo..ist het is veel goedkoper dan degraderen ..
  • 16 Dec 2019 om 10:17
    • Quote van 16 Dec 2019 om 09:53
      Dit had ik al verwacht. Overal lees ik van alles over spelers aantrekken en versterkingen, andere trainers etc. Dat Twente zijn we nog steeds niet, nog lang niet zelfs. Het is officieel crisis nu. Er is dus ook (nog steeds) geen geld om maar iets te doen. 1 speler, die het hele team moet redden in een half seizoen?! Het is dit jaar erop of eronder. García moet de boel aan het draaien krijgen en snel ook.
    echte trainer/coach boven GG en snel afscheid nemen van Ted... dan mogelijke versterkingen ...alles is int belang van de club degradatie kunnen wij ons niet veroorloven ...
  • 16 Dec 2019 om 10:17
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:12
      Rustig, het is geen crisis. Twente doet wat een andere club na degradatie doet.. En dat is kwakkelen. Er zit niet meer in.
    Geen crisis? Nou moet niet gekker worden, je kunt beter de totale chaos voor zijn en op tijd handelen. Dus zou goed zijn dat zowel GG en Ted zelf ontslag nemen.
  • 16 Dec 2019 om 10:12
    Rustig, het is geen crisis. Twente doet wat een andere club na degradatie doet.. En dat is kwakkelen. Er zit niet meer in.
  • 16 Dec 2019 om 09:53
    Dit had ik al verwacht. Overal lees ik van alles over spelers aantrekken en versterkingen, andere trainers etc. Dat Twente zijn we nog steeds niet, nog lang niet zelfs. Het is officieel crisis nu. Er is dus ook (nog steeds) geen geld om maar iets te doen. 1 speler, die het hele team moet redden in een half seizoen?! Het is dit jaar erop of eronder. García moet de boel aan het draaien krijgen en snel ook.
  • 16 Dec 2019 om 09:30
    • Quote van 16 Dec 2019 om 09:19
      Ikzeg. Net binnen van bommel ontslagen bij psv.
    Ik zeg.Nu onze trainer nog !
  • 16 Dec 2019 om 09:19
    Ikzeg. Net binnen van bommel ontslagen bij psv.
zaterdag 18 januari 2020
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›