Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' 'FC Twente wil Chery terughalen, Vuckic en Hölscher mogen weg' Van Leeuwen erkent: ''De discipline is ook een aandachtspunt'' 'Gemakzucht' bij FC Twente: ''Werd rommeliger in de kleedkamer'' Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat''

'FC Twente huurt rechtsback Troupée voor de rest van het seizoen'

( 169 reacties)
'FC Twente huurt rechtsback Troupée voor de rest van het seizoen'

FC Twente heeft de eerste versterking van de winterse transferperiode bijna binnen. Giovanni Troupée wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van FC Utrecht. 

De Enschedeërs hopen dat de vleugelverdediger komende maandag al op het trainingsveld staat. In de Domstad brak Troupée op jonge leeftijd door, maar zijn ontwikkeling valt de laatste twee seizoenen tegen. Vorig seizoen werd hij al uitgeleend aan ADO Den Haag en dit jaar mag hij zich bewijzen in de Grolsch Veste.
 
De Tukkers zijn al langere tijd op zoek naar een rechtsback en die heeft technisch manager Ted van Leeuwen nu dus gevonden, weten TC Tubantia en het Algemeen Dagblad te melden. De club is nog niet klaar op de transfermarkt. Er wordt nog druk gezocht naar een centrale verdediger en ook voorin mag er nog wat kwaliteit bij. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2020 om 11:02
    • Quote van 12 Jan 2020 om 09:20
      Decoratie stuk was kenneth Perez ook met zijn 34 jaar. Toch was hij van waarde. Siem de Jong 30 jaar doet al mee met de voltallige groepstraining sinds afgelopen juni en heeft de oefenwdstrijden in Qatar meegespeeld. Is bankzitter omdat er betere spelers nu zijn. De ervaring van Siem de Jong kan Twente nu goed gebruiken. Gelijk huren met optie tot koop en daarna 2 jaar contract geven. Siem kan het nog steeds.
    Perez speelde nog toen hij gehaald werd. Een wezenlijk verschil UT....
  • 12 Jan 2020 om 10:57
    Mooi, dat lijkt me idd een versterking. Hoop dat hij snel in de passen is. Een directe versterking, want dat was toch het doel? Nu de rest nog.
  • 12 Jan 2020 om 10:17
    • Quote van 12 Jan 2020 om 09:10
      Off topic: Karim el amadi na dit seizoen transervrij, zelf sluit hij een terugkeer naar Twente niet uit!
    Lezen we volgens mij elk jaar van hem en Elia dat ze terug willen
  • 12 Jan 2020 om 10:16
    • Quote van 12 Jan 2020 om 09:20
      Decoratie stuk was kenneth Perez ook met zijn 34 jaar. Toch was hij van waarde. Siem de Jong 30 jaar doet al mee met de voltallige groepstraining sinds afgelopen juni en heeft de oefenwdstrijden in Qatar meegespeeld. Is bankzitter omdat er betere spelers nu zijn. De ervaring van Siem de Jong kan Twente nu goed gebruiken. Gelijk huren met optie tot koop en daarna 2 jaar contract geven. Siem kan het nog steeds.
    Precies voor in de situatie waar we nu in zitten prima versterking
  • 12 Jan 2020 om 10:12
    • Quote van 12 Jan 2020 om 09:10
      Off topic: Karim el amadi na dit seizoen transervrij, zelf sluit hij een terugkeer naar Twente niet uit!
    Niet meer aan beginnen
  • 12 Jan 2020 om 09:20
    • Quote van 12 Jan 2020 om 01:29
      Ik hoop van niet. Een over de top decoratiestuk van Ajax? Wat moeten wij daar nog mee? Vanaf 10 laten spelen...of onder de lat zetten?
    Decoratie stuk was kenneth Perez ook met zijn 34 jaar. Toch was hij van waarde. Siem de Jong 30 jaar doet al mee met de voltallige groepstraining sinds afgelopen juni en heeft de oefenwdstrijden in Qatar meegespeeld. Is bankzitter omdat er betere spelers nu zijn. De ervaring van Siem de Jong kan Twente nu goed gebruiken. Gelijk huren met optie tot koop en daarna 2 jaar contract geven. Siem kan het nog steeds.
  • 12 Jan 2020 om 09:19
    Ik zie Siem de Jong wel zitten, is gewoon een hele goede voetballer voor Twente.
  • 12 Jan 2020 om 09:10
    Off topic: Karim el amadi na dit seizoen transervrij, zelf sluit hij een terugkeer naar Twente niet uit!
  • 12 Jan 2020 om 01:42
    Geen Siem aub. Al 3 jaar niks meer van gezien.
  • 12 Jan 2020 om 01:29
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:42
      Siem de jong in gesprek met fct
    Ik hoop van niet. Een over de top decoratiestuk van Ajax? Wat moeten wij daar nog mee? Vanaf 10 laten spelen...of onder de lat zetten?
  • 12 Jan 2020 om 00:17
    • Quote van 11 Jan 2020 om 23:50
      Eerst Luuk de Jong bij Twente en nu Siem. Die hebben we nodig voor de opbouw van de club.
    Haha hij is er nog niet he.
  • 12 Jan 2020 om 00:08
    Ik dacht dat Ted alleen maar spelers wilde hebben:"doe ons beter maken" Ik twijfel hieraan eerlijk gezegd!
  • 11 Jan 2020 om 23:50
    • Quote van 11 Jan 2020 om 21:33
      Een van het bestuur heeft met Siem gesproken in Hengelo
    Eerst Luuk de Jong bij Twente en nu Siem. Die hebben we nodig voor de opbouw van de club.
  • 11 Jan 2020 om 22:53
    • Quote van 11 Jan 2020 om 22:30
      Naam ameteros word ook door tys genoemd in ander forum. Gezien als eventuele versterking
    Klopt, daar heb ik het ook vandaan. Ik was hem eigenlijk vergeten. Maar zal echt een prima versterking voor ons zijn.
  • 11 Jan 2020 om 22:48
    Als troupee zijn niveau van 2 seizoenen weer kan halen bij fctwente is het een goede speler die gehuurd wordt. Dus bij deze speler is het ook afwachten wat hij kan brengen op dit moment.
  • 11 Jan 2020 om 22:40
    • Quote van 11 Jan 2020 om 20:26
      Dat is een versterking. Weet je meer.....
    Daar heb ik persoonlijk meer twijfels over dan Troupee. Ik begrijp dat hij een optie is en zelf ook graag meer wil spelen maar denk dat hij zwaar over zijn top is. Bovendien (en zo reeel moeten we zijn) is momenteel elke speler die voor Twente wil spelen twijfelachtig. Anders hadden ze namelijk wel bij een subtopper getekend.
  • 11 Jan 2020 om 22:38
    • Quote van 11 Jan 2020 om 22:30
      Naam ameteros word ook door tys genoemd in ander forum. Gezien als eventuele versterking
    Daarom zegt hij het ook waarschijnlijk.
  • 11 Jan 2020 om 22:30
    • Quote van 11 Jan 2020 om 21:43
      Ik zou armenteros proberen. Prima speler die makkelijk scoort en weet hoe hij in de eredivisie moet spelen. Maar siem mag ook. Kunnen we afscheid nemen van vuckic, dan kan siem en armenteros allebei komen.
    Naam ameteros word ook door tys genoemd in ander forum. Gezien als eventuele versterking
  • 11 Jan 2020 om 22:24
    • Quote van 11 Jan 2020 om 21:33
      Een van het bestuur heeft met Siem gesproken in Hengelo
    Maar is het een serieuze optie?
  • 11 Jan 2020 om 22:22
    Siem de Jong, 30 jaar pas. Heeft gisteren intern aan gegeven dat hij weg wil(bron:voetbalprimeur). Het schijnt dat hij na een ongeluk(?) nooit meer zijn oude niveau heeft gehaald, maar wel een goede profmentaliteit heeft. Het lijkt mij geen slechte voor deze ploeg. Als 10 of als spits.
  • 11 Jan 2020 om 21:43
    • Quote van 11 Jan 2020 om 21:33
      Een van het bestuur heeft met Siem gesproken in Hengelo
    Ik zou armenteros proberen. Prima speler die makkelijk scoort en weet hoe hij in de eredivisie moet spelen. Maar siem mag ook. Kunnen we afscheid nemen van vuckic, dan kan siem en armenteros allebei komen.
  • 11 Jan 2020 om 21:33
    • Quote van 11 Jan 2020 om 20:26
      Dat is een versterking. Weet je meer.....
    Een van het bestuur heeft met Siem gesproken in Hengelo
  • 11 Jan 2020 om 21:17
    • Quote van 11 Jan 2020 om 20:28
      Jij bent ook echt wel erg serieus of niet? Meneer de betweter.
    Ooh dus zo gaat dat bij jou? Iemand zegt er wat van en die word meteen betweter genoemd?
  • 11 Jan 2020 om 20:41
    • Quote van 11 Jan 2020 om 20:26
      Dat is een versterking. Weet je meer.....
    Zou inderdaad heel mooi zijn
  • 11 Jan 2020 om 20:28
    • Quote van 11 Jan 2020 om 20:18
      Maar jij gelooft wel heel weinig, op alles zet je iets raars neer, is het zo moeilijk als iemand iets beters weet?
    Jij bent ook echt wel erg serieus of niet? Meneer de betweter.
  • 11 Jan 2020 om 20:26
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:42
      Siem de jong in gesprek met fct
    Dat is een versterking. Weet je meer.....
  • 11 Jan 2020 om 20:18
    • Quote van 11 Jan 2020 om 20:12
      In de fabeltjeskrant...
    Maar jij gelooft wel heel weinig, op alles zet je iets raars neer, is het zo moeilijk als iemand iets beters weet?
  • 11 Jan 2020 om 20:12
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:46
      Waar lees je dat?
    In de fabeltjeskrant...
  • 11 Jan 2020 om 20:10
    • Quote van 11 Jan 2020 om 19:28
      Probleem is dat spelers die wel regelmatig spelen voor Fct niet haalbaar zijn of bij de amateurs spelen. Zekerheidjes halen is dus gewoon geen optie. Snap niet dat sommigen alleen maar zeuren en zeiken over aankoopbeleid. Ik geloof er geen bal van dat een andere TD even een subtopwaardig team bij elkaar haalt zonder geld.
    Zonder geld is er niet veel meer mogelijk als dit. We leven niet meer in het tijdperk dat alles mogelijk scheen. Eerste jaren blijft overleven, anders hadden we maar met Red Bull in zee moeten gaan.
  • 11 Jan 2020 om 19:28
    • Quote van 11 Jan 2020 om 17:53
      Ik wil niet negatief zijn over deze speler maar er wordt weer een risico genomen dat het niet de speler is die we nodig hebben.Telang niet op nivo gespeeld kan een valkuil blijken.Maar als je gokt kan je ook winnen daar maar op hopen.De treck record van Ted in dergelijke gevallen is niet positief.Dus KWW
    Probleem is dat spelers die wel regelmatig spelen voor Fct niet haalbaar zijn of bij de amateurs spelen. Zekerheidjes halen is dus gewoon geen optie. Snap niet dat sommigen alleen maar zeuren en zeiken over aankoopbeleid. Ik geloof er geen bal van dat een andere TD even een subtopwaardig team bij elkaar haalt zonder geld.
  • 11 Jan 2020 om 18:57
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:42
      Siem de jong in gesprek met fct
    Bron?
  • 11 Jan 2020 om 18:50
    Kwalitatief, wellicht beter dan wat we hebben..... Iemand die het weet?
  • 11 Jan 2020 om 18:49
    iig een jongen die wil ballen... lijkt me dat hij baalt van zij n reserverol
  • 11 Jan 2020 om 18:49
    iig een jongen die wil ballen... lijkt me dat hij baalt van zij n reserverol
  • 11 Jan 2020 om 18:46
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:42
      Siem de jong in gesprek met fct
    Waar lees je dat?
  • 11 Jan 2020 om 18:43
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:02
      Nu kan julio naar het centrum en kan sws petra gaan banken. Spelers zoals Troupee is het maximale wat je kunt halen op dit moment
    Als hij zijn nivo haalt kan die waardevol zijn
  • 11 Jan 2020 om 18:43
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:02
      Nu kan julio naar het centrum en kan sws petra gaan banken. Spelers zoals Troupee is het maximale wat je kunt halen op dit moment
    Als hij zijn nivo haalt kan die waardevol zijn
  • 11 Jan 2020 om 18:43
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:02
      Nu kan julio naar het centrum en kan sws petra gaan banken. Spelers zoals Troupee is het maximale wat je kunt halen op dit moment
    Als hij zijn nivo haalt kan die waardevol zijn
  • 11 Jan 2020 om 18:42
    Siem de jong in gesprek met fct
  • 11 Jan 2020 om 18:11
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:02
      Nu kan julio naar het centrum en kan sws petra gaan banken. Spelers zoals Troupee is het maximale wat je kunt halen op dit moment
    Het is niet goed of het deugt niet
  • 11 Jan 2020 om 18:10
    • Quote van 11 Jan 2020 om 18:02
      Nu kan julio naar het centrum en kan sws petra gaan banken. Spelers zoals Troupee is het maximale wat je kunt halen op dit moment
    Ik zou gewoon busquets in de verdediging laten in combinatie met een nieuwe sterke verdediger. Dan kan de def mid een harde werker zijn omdat busquets dan opbouwt. Julio is ook nog maar afwachten. Die deed het ook niet geweldig bij het tweede.
  • 11 Jan 2020 om 18:02
    • Quote van 11 Jan 2020 om 17:53
      Ik wil niet negatief zijn over deze speler maar er wordt weer een risico genomen dat het niet de speler is die we nodig hebben.Telang niet op nivo gespeeld kan een valkuil blijken.Maar als je gokt kan je ook winnen daar maar op hopen.De treck record van Ted in dergelijke gevallen is niet positief.Dus KWW
    Nu kan julio naar het centrum en kan sws petra gaan banken. Spelers zoals Troupee is het maximale wat je kunt halen op dit moment
  • 11 Jan 2020 om 17:54
    • Quote van 11 Jan 2020 om 15:59
      Voor niveau Twente een zeer leuke aanwinst.
    Met nog paar Utrecht jaarkaarthouders gesproken en ook zij vinden hem een prima speler. Hij wilde gewoon persé spelen omdat Klaiber alles bij Utrecht speelt.
  • 11 Jan 2020 om 17:53
    Ik wil niet negatief zijn over deze speler maar er wordt weer een risico genomen dat het niet de speler is die we nodig hebben.Telang niet op nivo gespeeld kan een valkuil blijken.Maar als je gokt kan je ook winnen daar maar op hopen.De treck record van Ted in dergelijke gevallen is niet positief.Dus KWW
  • 11 Jan 2020 om 15:59
    Voor niveau Twente een zeer leuke aanwinst.
  • 11 Jan 2020 om 15:48
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:47
      Kom bijna elke week in Hengelo, onze trainer kan alleen amper Engels en Nederlands
    Dan zeg je gewoon: ¿Te gustaría volver a poner a Julio en el centro?
  • 11 Jan 2020 om 15:28
    • Quote van 11 Jan 2020 om 15:03
      Ik snap als je bijen niet goed vind, maar over 90 procent is gewoon goed, daar kan je niet omheen.
    Als middenvelder of aanvaller is dat hoog, maar als centrale verdediger 1/10 ballen verspelen is niet uit de hoogte
  • 11 Jan 2020 om 15:26
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:21
      In de zomer ja, en salarissen?
    Van dat geld zijn volgens mij Busquets (om niet?), Nakamura, Zekhnini en Latibeaudiere gehuurd en zijn Menig en Verdonk aangetrokken. Tegelijk zijn Boere, Lely, Laukart en Oosterwijk vertrokken. Er zal echt nog een deel van het geld over zijn.
  • 11 Jan 2020 om 15:03
    • Quote van 11 Jan 2020 om 14:39
      Dat is normaal als verdediger, je hoeft alleen maar een balletje breed te spelen als peet zijnde, het zou een schande zijn als ze pass nauwkeurigheid niet zo hoog was
    Ik snap als je bijen niet goed vind, maar over 90 procent is gewoon goed, daar kan je niet omheen.
  • 11 Jan 2020 om 14:39
    • Quote van 11 Jan 2020 om 13:42
      Hij geeft inderdaad wel eeen oaar tegengoals weg. Maar als ik kijk naar de spelersstatistieken van de hele eredivisie. Staat Peet op 3 met hoeveel hij uitverdedigd per wedstrijd. 5.5 namelijk. Nauwkeurige passes staat hij op 14, met 53.2 waarvan 90.8% lukt. Beste van Twente in dit opzicht. Die 9.2% passes die niet lukken zijn dan alleen gelijk tegengoals
    Dat is normaal als verdediger, je hoeft alleen maar een balletje breed te spelen als peet zijnde, het zou een schande zijn als ze pass nauwkeurigheid niet zo hoog was
  • 11 Jan 2020 om 14:24
    • Quote van 11 Jan 2020 om 14:14
      Vast net als Fred Friday dezelfde zaakwaarnemer als Ted, Fred R of de grote vriend die Friday ook binnen bracht, want ..... er moet toch verdiend worden nietwaar! Een versterking, laat me niet lachen. Wedden dat ie na de 1 ste wedstrijd weer op de bank eindigt. Weer geld verspild. Lekker Ted!
    Wat een lulverhaal... 1 klein bezoeken aan google en je ziet dat ze niet dezelfde zaakwaarnemer hebben. Ik wordt een beetje ziek van de alom negativiteit hier. Mensen zijn zo negatief dat er zelfs shit bedacht wordt om nog maar negativer te zijn. Ik heb betere shit te doen op mn zaterdag. Tabee!
  • 11 Jan 2020 om 14:15
    Als hij hier zijn niveau van destijds bij Utrecht haalt is hij een aanwinst. Kwam toch terug van een blessure? Volgens mij gaf UtrechtseTukker onlangs al aan dat Troupée naar Twente zou komen, je had gelijk! :-)
  • 11 Jan 2020 om 14:14
    Vast net als Fred Friday dezelfde zaakwaarnemer als Ted, Fred R of de grote vriend die Friday ook binnen bracht, want ..... er moet toch verdiend worden nietwaar! Een versterking, laat me niet lachen. Wedden dat ie na de 1 ste wedstrijd weer op de bank eindigt. Weer geld verspild. Lekker Ted!
  • 11 Jan 2020 om 14:12
    • Quote van 11 Jan 2020 om 13:59
      Want Utrecht is momenteel vergelijkbaar met Twente? Tijden zijn veranderd Melbuul...
    Prima voor versterking voor ons Twente. Dit seizoen nederig zijn en het seizoen overleven. Daarna komt langzamerhand weer betere tijden. Nu geduld en volledig achter de club staan!
  • 11 Jan 2020 om 13:59
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:36
      is idd te slecht voor FC Utrecht...is ook niks voor ons dus..
    Want Utrecht is momenteel vergelijkbaar met Twente? Tijden zijn veranderd Melbuul...
  • 11 Jan 2020 om 13:58
    • Quote van 11 Jan 2020 om 13:27
      Hoezo!! laatste 3 officiële wedstrijden met Busquets in de achterhoede maar liefst 11 (elf) tegengoals geïncasseerd. Ver onder de maat. Onze Peet Bijen is weliswaar geen topverdediger maar heeft veel betere statistieken. Gooi die gekleurde bril maar weg en beoordeel objectief.
    Peet Bijen beter? He stop hoor als je achter elkaar zo vaak opzichtig in de fout gaat, dan hoor je niet te spelen. Op zulke fouten heb ik Busqets nog niet kunnen betrappen. Ook geen top maar beter als Bijen in ieder geval.
  • 11 Jan 2020 om 13:48
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:31
      ‘ Zijn ontwikkeling staat stil, niet goed genoeg voor Den Haag, dus .......halen we hem naar Twente.
    Precies wat ik dacht... en aangezien hier al een hele tijd NIEMAND progressie boekt heb ik hier een zwaar hoofd in. Ach, deze knaap heeft in ieder geval weer een tijdje onderdak.
  • 11 Jan 2020 om 13:42
    • Quote van 11 Jan 2020 om 13:33
      Betere statistieken? My ass! Petra faalt elke wedstrijd en geeft elke wedstrijd 1 of meerdere tegendoelpunten weg. Hoe kun je het nog slechter doen dan?
    Hij geeft inderdaad wel eeen oaar tegengoals weg. Maar als ik kijk naar de spelersstatistieken van de hele eredivisie. Staat Peet op 3 met hoeveel hij uitverdedigd per wedstrijd. 5.5 namelijk. Nauwkeurige passes staat hij op 14, met 53.2 waarvan 90.8% lukt. Beste van Twente in dit opzicht. Die 9.2% passes die niet lukken zijn dan alleen gelijk tegengoals
  • 11 Jan 2020 om 13:33
    • Quote van 11 Jan 2020 om 13:27
      Hoezo!! laatste 3 officiële wedstrijden met Busquets in de achterhoede maar liefst 11 (elf) tegengoals geïncasseerd. Ver onder de maat. Onze Peet Bijen is weliswaar geen topverdediger maar heeft veel betere statistieken. Gooi die gekleurde bril maar weg en beoordeel objectief.
    Betere statistieken? My ass! Petra faalt elke wedstrijd en geeft elke wedstrijd 1 of meerdere tegendoelpunten weg. Hoe kun je het nog slechter doen dan?
  • 11 Jan 2020 om 13:27
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:34
      Centraal achterin tot nu toe de beste bij ons. Absoluut niet waardeloos. Maakt nauwelijks fouten en is opbouwend sterk. Lekker laten staan daar, is toch gehuurd. Type Gonzalez er naast en je hebt het stabiel staan centraal achterin.
    Hoezo!! laatste 3 officiële wedstrijden met Busquets in de achterhoede maar liefst 11 (elf) tegengoals geïncasseerd. Ver onder de maat. Onze Peet Bijen is weliswaar geen topverdediger maar heeft veel betere statistieken. Gooi die gekleurde bril maar weg en beoordeel objectief.
  • 11 Jan 2020 om 13:26
    • Quote van 11 Jan 2020 om 13:24
      Juist. Want dan gaat het financieel beter voor de wind.
    Precies
  • 11 Jan 2020 om 13:24
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:33
      Het nut alleen al om niet te degraderen dit seizoen is het al waard om het op deze manier te doen misschien?
    Juist. Want dan gaat het financieel beter voor de wind.
  • 11 Jan 2020 om 13:14
    Het afvoerputje begint alweer aardig vol te lopen, gehuurt nog wel maw tis niet en wordt niet wat
  • 11 Jan 2020 om 13:05
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:46
      Echt een goede back. Heel blij met deze versterking!!! Top gedaan Ted. Nu alleen nog een vervanger voor bijen halen dan hebben we weer een stabiele verdediging. Met verdonk, schenk, pleguzuelo en troupee niks mis mee. Weet iemand of gonzales van vorig jaar veel speelt bij de club waar die nu speelt? Anders hem oppikken?????
    Zijn contract loopt in de zomer af, dus het is zeker een poging waard.
  • 11 Jan 2020 om 12:43
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:35
      Jammer dat de meesten hier al weer een negatief oordeel vellen. Geef de speler eerst een een kans, het is ook NOOIT goed, nu halen ze mijn inziens een redelijke speler,als ze niets halen is het ook NIET goed . Ik zeg Giovanni laat zien wat je kunt, en laat die bij voorbaat negatievelingen een poepie ruiken !!!!
    +100. Word er ook niet goed van hier.
  • 11 Jan 2020 om 12:42
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:01
      Lewandovski. En dat waren zeker serieuze berichten. Die kon Twente destijds al niet eens betalen.
    De bruyne moesten ze toen 5 mil voor betalen
  • 11 Jan 2020 om 12:36
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:11
      Geen succes bij Utrecht en ADO. Inderdaad type Verdonk. Gehuurd, geen binding met club, weinig ervaring. Gaat ons mentaal zwakke team niet op sleeptouw nemen. De kas is leeg helaas
    is idd te slecht voor FC Utrecht...is ook niks voor ons dus..
  • 11 Jan 2020 om 12:35
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:21
      In de zomer ja, en salarissen?
    Salarissen worden daar toch niet uitbetaald.
  • 11 Jan 2020 om 12:34
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:11
      Juist, Busyuets valt erg tegen. In de verdediging waardeloos en op middenveld te veel balverlies en ook geen creatieve spelverdeler. Maar ja, het is een hype, komt van het grote Barcelona!!!. Moet simplistich beredeneerd dan wel goed zijn?! Kortom, tot nu toe een verkeerde investering. Om die jongen een plek te garanderen wordt er steeds geswitcht, wat funest is voor spel en team.
    Centraal achterin tot nu toe de beste bij ons. Absoluut niet waardeloos. Maakt nauwelijks fouten en is opbouwend sterk. Lekker laten staan daar, is toch gehuurd. Type Gonzalez er naast en je hebt het stabiel staan centraal achterin.
  • 11 Jan 2020 om 12:33
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:10
      Ik hoop toch dat hier een optie tot koop bij zit. Anders zie ik het nut niet van in hem te huren.
    Het nut alleen al om niet te degraderen dit seizoen is het al waard om het op deze manier te doen misschien?
  • 11 Jan 2020 om 12:21
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:15
      Onzin, 1.5 mln gereserveerd, kas is niet leeg.
    In de zomer ja, en salarissen?
  • 11 Jan 2020 om 12:15
    • Quote van 11 Jan 2020 om 12:11
      Geen succes bij Utrecht en ADO. Inderdaad type Verdonk. Gehuurd, geen binding met club, weinig ervaring. Gaat ons mentaal zwakke team niet op sleeptouw nemen. De kas is leeg helaas
    Onzin, 1.5 mln gereserveerd, kas is niet leeg.
  • 11 Jan 2020 om 12:11
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:27
      Ook een beetje kort door de bocht. Busquets komt ook van Barca, maar of ik hem nu echt zo goed vind? Ik een beter elftal draai je automatisch beter mee, maar of hij Twente echt sterker heeft gemaakt tot nu toe? Dat je van een grotere club komt betekend niet dat je automatisch een versterking bent.
    Juist, Busyuets valt erg tegen. In de verdediging waardeloos en op middenveld te veel balverlies en ook geen creatieve spelverdeler. Maar ja, het is een hype, komt van het grote Barcelona!!!. Moet simplistich beredeneerd dan wel goed zijn?! Kortom, tot nu toe een verkeerde investering. Om die jongen een plek te garanderen wordt er steeds geswitcht, wat funest is voor spel en team.
  • 11 Jan 2020 om 12:11
    Geen succes bij Utrecht en ADO. Inderdaad type Verdonk. Gehuurd, geen binding met club, weinig ervaring. Gaat ons mentaal zwakke team niet op sleeptouw nemen. De kas is leeg helaas
  • 11 Jan 2020 om 12:11
    Ben er blij mee, een speler die altijd 100% geeft! En dat is precies wat we nodig hadden.
  • 11 Jan 2020 om 12:10
    Ik hoop toch dat hier een optie tot koop bij zit. Anders zie ik het nut niet van in hem te huren.
  • 11 Jan 2020 om 12:01
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:56
      Wat voor spelers we allemaal wel niet hebben laten lopen
    Lewandovski. En dat waren zeker serieuze berichten. Die kon Twente destijds al niet eens betalen.
  • 11 Jan 2020 om 12:01
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:56
      Wat voor spelers we allemaal wel niet hebben laten lopen
    Tja en misschien waren ze allemaal wel geflopt bij ons en had je er nooit meer wat van gehoord. Of misschien hadden we ze een jaar later voor veel te weinig verkocht. Zoveel clubs laten spelers lopen die later wereldtoppers zijn geworden. Je doet er achteraf niets meer aan.
  • 11 Jan 2020 om 12:00
    Dit komp uit de pet van kammetje kan niet anders
  • 11 Jan 2020 om 11:56
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:51
      Wat wil je hiermee zeggen?
    Wat voor spelers we allemaal wel niet hebben laten lopen
  • 11 Jan 2020 om 11:56
    Uit 2016: Renato Sanches kon voor 250.000 euro naar FC Twente: 'Wat een speler!' Dinsdag, 14 juni 2016 om 08:45 Bayern München verzekerde zich in mei voor minimaal 35 miljoen euro de komst van Renato Sanches en het had niet veel gescheeld of de achttienjarige middenvelder had zijn doorbraak kunnen beleven in het shirt van FC Twente. Technisch manager Cees Lok zag drie jaar geleden echter van Sanches' komst af.
  • 11 Jan 2020 om 11:52
    Uit 2015: Opmerkelijke onthulling: 'FC Twente testte spits van veertig miljoen euro af' FC Twente lijkt enkele jaren geleden een flinke inschattingsfout te hebben gemaakt. Jan Mulder kwam zondag met de opmerkelijke onthulling dat de Tukkers de kans hadden om Diego Costa in te lijven.
  • 11 Jan 2020 om 11:51
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:50
      Ook uit 2010: Kevin de Bruyne komt niet naar FC Twente. ENSCHEDE - Volgens voorzitter Joop Munsterman zijn de onderhandelingen met RC Genk niet goed verlopen. De preses gaat er dan ook vanuit dat de selectie zoals die nu is in ieder geval tot de winterstop zo blijft. Dat betekent dat er geen nieuwe aankopen meer zullen komen bij de Enschedese ploeg
    Wat wil je hiermee zeggen?
  • 11 Jan 2020 om 11:50
    Ook uit 2010: Kevin de Bruyne komt niet naar FC Twente. ENSCHEDE - Volgens voorzitter Joop Munsterman zijn de onderhandelingen met RC Genk niet goed verlopen. De preses gaat er dan ook vanuit dat de selectie zoals die nu is in ieder geval tot de winterstop zo blijft. Dat betekent dat er geen nieuwe aankopen meer zullen komen bij de Enschedese ploeg
  • 11 Jan 2020 om 11:48
    Bericht uit 2010: PSV en FC Twente kunnen fluiten naar de diensten van Robert Lewandowski. De aanvaller van Lech Poznán stond in de verregaande belangstelling van de Eindhovenaren en de Tukkers, maar gaat liever op avontuur in Duitsland. Daar kan hij aan de slag bij Borussia Dortmund, die hem graag voor vier jaar wil vastleggen. Lewandowski heeft zijn zinnen gezet op de Bundesligist, aldus Voetbal International.
  • 11 Jan 2020 om 11:47
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:42
      Ga een keer naar Hengelo en vraag netjes aan Gracia of hij Julio een keer centraal wil zetten tijdens een oefenpartij. ;)
    Kom bijna elke week in Hengelo, onze trainer kan alleen amper Engels en Nederlands
  • 11 Jan 2020 om 11:45
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:43
      En juist dat afwachtende kunnen we niet gebruiken. Julio centraal is daarom ook een risico. We hebben jongens nodig die er vol op gaan. Daarom vind ik de keuze voor Troupee ook een goede.
    Same here Timu.....
  • 11 Jan 2020 om 11:44
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:42
      Hoezo wil iedereen een nieuwe centrale verdediger? Je hebt een ventje van onder de 21 van Engeland er lopen die ook nog aanvoerder is en komt van Manchester city opleiding dus betekent echt wel dat hij wat kan. En julio moet je centraal neerzetten gg moet ik kappen met elke x schenk en busquets achterin zetten laat lekker schenk ergens gaan biljarten en busquets ergens op het middenveld snap echt niet waarom iedereen nieuwe centrale verdediger wilt van dit team kun je z’n leuk team maken
    Gracia wil een centrale verdediger opdat hij die kan misbruiken op de positie van 'valse spits' ofzo. ;)
  • 11 Jan 2020 om 11:44
    Al die reacties hier. Dacht dat deze topic aan Troupee gewijd was. Lijkt me voor Twente in ieder geval prima versterking.
  • 11 Jan 2020 om 11:43
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:40
      Goede uitleg, hij is wel vrij afwachtend. Maar zou hem wel een keer willen zien op CV
    En juist dat afwachtende kunnen we niet gebruiken. Julio centraal is daarom ook een risico. We hebben jongens nodig die er vol op gaan. Daarom vind ik de keuze voor Troupee ook een goede.
  • 11 Jan 2020 om 11:42
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:40
      Goede uitleg, hij is wel vrij afwachtend. Maar zou hem wel een keer willen zien op CV
    Ga een keer naar Hengelo en vraag netjes aan Gracia of hij Julio een keer centraal wil zetten tijdens een oefenpartij. ;)
  • 11 Jan 2020 om 11:42
    Hoezo wil iedereen een nieuwe centrale verdediger? Je hebt een ventje van onder de 21 van Engeland er lopen die ook nog aanvoerder is en komt van Manchester city opleiding dus betekent echt wel dat hij wat kan. En julio moet je centraal neerzetten gg moet ik kappen met elke x schenk en busquets achterin zetten laat lekker schenk ergens gaan biljarten en busquets ergens op het middenveld snap echt niet waarom iedereen nieuwe centrale verdediger wilt van dit team kun je z’n leuk team maken
  • 11 Jan 2020 om 11:41
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Het kan zeker een leuk team worden. Als je iedereen op zn eigen plek zet!
  • 11 Jan 2020 om 11:41
    Troupee jongens. Meer dan prima toch.
  • 11 Jan 2020 om 11:41
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:35
      Jammer dat de meesten hier al weer een negatief oordeel vellen. Geef de speler eerst een een kans, het is ook NOOIT goed, nu halen ze mijn inziens een redelijke speler,als ze niets halen is het ook NIET goed . Ik zeg Giovanni laat zien wat je kunt, en laat die bij voorbaat negatievelingen een poepie ruiken !!!!
    Beste reactie op dit topic, tot nu toe.
  • 11 Jan 2020 om 11:40
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:38
      Veel van de gasten die deze zomer zijn binnen gehaald kun je niet echt beoordelen. De meesten stonden bijna altijd op een voor hun vreemde plek. Als se trainer daar eens mee zou beginnen maken we al een flinke stap. Maar ja die trainer van ons is een eigenwijs.
    Die kan ons echt wel eens de kop gaan kosten Vlek.....
  • 11 Jan 2020 om 11:40
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:39
      Lengte is wel zeker belangrijk. Vooral op de manier waarop je speelt. Je kunt als CV je lengte compenseren door bv sprongkracht, kracht, mandekking en looplijnen. Julio komt naar mijns inziens op bijna alle vlakken te kort waardoor de lengte wel degelijk een issue is. Voetballend maakt hij veel goed, maar Arsenal ziet ook bovenstaande punten. Een CV moet meer kunnen dan aardig voetballen.
    Goede uitleg, hij is wel vrij afwachtend. Maar zou hem wel een keer willen zien op CV
  • 11 Jan 2020 om 11:39
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:34
      Julio 1,80 lang
      Lati 1,80 lang
      Allebei geen fatsoenlijke kans gehad als CV dus daarop kunnen we ze nog niet echt beoordelen.
    Vergeet niet dat Lati enorm hoog kan springen. ;)
  • 11 Jan 2020 om 11:39
    Lengte is wel zeker belangrijk. Vooral op de manier waarop je speelt. Je kunt als CV je lengte compenseren door bv sprongkracht, kracht, mandekking en looplijnen. Julio komt naar mijns inziens op bijna alle vlakken te kort waardoor de lengte wel degelijk een issue is. Voetballend maakt hij veel goed, maar Arsenal ziet ook bovenstaande punten. Een CV moet meer kunnen dan aardig voetballen.
  • 11 Jan 2020 om 11:39
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:38
      Veel van de gasten die deze zomer zijn binnen gehaald kun je niet echt beoordelen. De meesten stonden bijna altijd op een voor hun vreemde plek. Als se trainer daar eens mee zou beginnen maken we al een flinke stap. Maar ja die trainer van ons is een eigenwijs.
    Nope. Iedereen wordt op een andere plek gezet. Slaat nergens op. Zet de mensen is oo hun plek
  • 11 Jan 2020 om 11:38
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:34
      Julio 1,80 lang
      Lati 1,80 lang
      Allebei geen fatsoenlijke kans gehad als CV dus daarop kunnen we ze nog niet echt beoordelen.
    Veel van de gasten die deze zomer zijn binnen gehaald kun je niet echt beoordelen. De meesten stonden bijna altijd op een voor hun vreemde plek. Als se trainer daar eens mee zou beginnen maken we al een flinke stap. Maar ja die trainer van ons is een eigenwijs.
  • 11 Jan 2020 om 11:37
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:34
      Zou kunnen....of zou moeten?


      Begrijp nou eens dat Julio te klein is voor een CV, en hou op daarover te drammen... ;)


      Laat Julio lekker met Selahi vanaf het middenveld spelen en hou Busquets achterin met Lati.
    Mag iemand anders ook gewoon zijn mening hier ventileren? Daar is het toch een forum voor?
  • 11 Jan 2020 om 11:37
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:36
      Idd 1m80 voor een cv komt aardig vaak voor. Frank de boer en peter wisgerhof waren ook 1m80. Dus dat gelul over lengte slaat helmaal nergens op.
    Nee precies. Lati centraal ook prima. Maar zeiken over lengte slaat totaal nergens op
  • 11 Jan 2020 om 11:36
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:34
      Julio 1,80 lang
      Lati 1,80 lang
      Allebei geen fatsoenlijke kans gehad als CV dus daarop kunnen we ze nog niet echt beoordelen.
    Idd 1m80 voor een cv komt aardig vaak voor. Frank de boer en peter wisgerhof waren ook 1m80. Dus dat gelul over lengte slaat helmaal nergens op.
  • 11 Jan 2020 om 11:35
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:34
      Zou kunnen....of zou moeten?


      Begrijp nou eens dat Julio te klein is voor een CV, en hou op daarover te drammen... ;)


      Laat Julio lekker met Selahi vanaf het middenveld spelen en hou Busquets achterin met Lati.
    Ook prima
  • 11 Jan 2020 om 11:35
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:34
      Julio 1,80 lang
      Lati 1,80 lang
      Allebei geen fatsoenlijke kans gehad als CV dus daarop kunnen we ze nog niet echt beoordelen.
    Oh dacht dat Lati langer was
  • 11 Jan 2020 om 11:35
    Jammer dat de meesten hier al weer een negatief oordeel vellen. Geef de speler eerst een een kans, het is ook NOOIT goed, nu halen ze mijn inziens een redelijke speler,als ze niets halen is het ook NIET goed . Ik zeg Giovanni laat zien wat je kunt, en laat die bij voorbaat negatievelingen een poepie ruiken !!!!
  • 11 Jan 2020 om 11:34
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:28
      Dat slaat op zijn lengte knul, en het feit dat hij geen sprongkracht heeft.


      Waarom denk je dat hij Arsenal nooit door heeft kunnen breken als CV?
    Julio 1,80 lang
    Lati 1,80 lang
    Allebei geen fatsoenlijke kans gehad als CV dus daarop kunnen we ze nog niet echt beoordelen.
  • 11 Jan 2020 om 11:34
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:29
      Jaa zou kunnen. Speelde die tegen PSV ook
    Zou kunnen....of zou moeten?


    Begrijp nou eens dat Julio te klein is voor een CV, en hou op daarover te drammen... ;)


    Laat Julio lekker met Selahi vanaf het middenveld spelen en hou Busquets achterin met Lati.
  • 11 Jan 2020 om 11:31
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:30
      Dat zeg je niet, maar je benoemt hem ook nergens als CV, en dat terwijl dat wel Lati's favoriete positie is.
    Was hem eerlijk gezegd beetje vergeten. Zou ook prima optie zijn
  • 11 Jan 2020 om 11:31
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:29
      Man lul niet zo dom. Jij krijgt alleen een bepaalde 'drang' van Julio, en kijkt daarbij niet naar het totale plaatje....
    Laat Dennis toch :)
  • 11 Jan 2020 om 11:31
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:29
      Man lul niet zo dom. Jij krijgt alleen een bepaalde 'drang' van Julio, en kijkt daarbij niet naar het totale plaatje....
    Lati kan ook centraal btw
  • 11 Jan 2020 om 11:30
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:27
      Lati is trouwens ook zeker prima. Dat zeg ik niet
    Dat zeg je niet, maar je benoemt hem ook nergens als CV, en dat terwijl dat wel Lati's favoriete positie is.
  • 11 Jan 2020 om 11:29
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:27
      Busquets terug op middenveld dan krijg je meer drang naar voren
    Man lul niet zo dom. Jij krijgt alleen een bepaalde 'drang' van Julio, en kijkt daarbij niet naar het totale plaatje....
  • 11 Jan 2020 om 11:29
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:27
      Julio is te klein en heeft geen sprongkracht.


      Weet je waar ik hem een 'kans' zou geven? Als verdedigende middenvelder. Daar kan hij uit de voeten want voetballen kan hij wel.....
    Jaa zou kunnen. Speelde die tegen PSV ook
  • 11 Jan 2020 om 11:28
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:25
      Precies. Dat gezeik van te klein slaat nergens op
    Dat slaat op zijn lengte knul, en het feit dat hij geen sprongkracht heeft.


    Waarom denk je dat hij Arsenal nooit door heeft kunnen breken als CV?
  • 11 Jan 2020 om 11:28
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:27
      Ook een beetje kort door de bocht. Busquets komt ook van Barca, maar of ik hem nu echt zo goed vind? Ik een beter elftal draai je automatisch beter mee, maar of hij Twente echt sterker heeft gemaakt tot nu toe? Dat je van een grotere club komt betekend niet dat je automatisch een versterking bent.
    Oke. Maar Busquets maakt twente wel beter denk ik
  • 11 Jan 2020 om 11:27
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:26
      Arsenal is wel beter dan Twente dus lijkt me een goede voor Twente dan toch?
    Ook een beetje kort door de bocht. Busquets komt ook van Barca, maar of ik hem nu echt zo goed vind? Ik een beter elftal draai je automatisch beter mee, maar of hij Twente echt sterker heeft gemaakt tot nu toe? Dat je van een grotere club komt betekend niet dat je automatisch een versterking bent.
  • 11 Jan 2020 om 11:27
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:19
      Busquets lijkt me goed op het middenveld. En aangezien Julio je eigen speler is toch hem eerst de kans geven. En misschien tegen groningen samen met Lati?
    Julio is te klein en heeft geen sprongkracht.


    Weet je waar ik hem een 'kans' zou geven? Als verdedigende middenvelder. Daar kan hij uit de voeten want voetballen kan hij wel.....
  • 11 Jan 2020 om 11:27
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:25
      Waar zeg ik Peetken als CV?


      Waarom wil jij geen Lati centraal samen met Busquets? Heeft Julio bij Arsenal ook altijd CV gespeeld of was dat als RB?
    Lati is trouwens ook zeker prima. Dat zeg ik niet
  • 11 Jan 2020 om 11:27
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:25
      Waar zeg ik Peetken als CV?


      Waarom wil jij geen Lati centraal samen met Busquets? Heeft Julio bij Arsenal ook altijd CV gespeeld of was dat als RB?
    Busquets terug op middenveld dan krijg je meer drang naar voren
  • 11 Jan 2020 om 11:26
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:25
      Dat is een beetje overtrokken dat Arsenal fans boos waren. Een aantal supporters die tweeten dat ze het jammer vinden nou nou. Julio is daar niet voor niks niet doorgebroken. Mist gewoon de kwaliteiten voor een echte CV. Voetballend meer dan voldoende, maar dat is het dan ook..
    Arsenal is wel beter dan Twente dus lijkt me een goede voor Twente dan toch?
  • 11 Jan 2020 om 11:25
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:22
      Hahaha nou dan voor jouw doen we Bijen wel centraal. Dan weten we zeker dat we verliezeb. Geef Julio gewoon is de kans. Hij is niet voor niks super goed geweest bij Arsenal. En dat alle fans boos waren dat hij weg ging. Geef hem gewoon 2 wedstrijden de kans. Maar ja als jij Bijen beter vindt is ook prima. Gaat alleen je club wel ten onder
    Dat is een beetje overtrokken dat Arsenal fans boos waren. Een aantal supporters die tweeten dat ze het jammer vinden nou nou. Julio is daar niet voor niks niet doorgebroken. Mist gewoon de kwaliteiten voor een echte CV. Voetballend meer dan voldoende, maar dat is het dan ook..
  • 11 Jan 2020 om 11:25
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:22
      Hahaha nou dan voor jouw doen we Bijen wel centraal. Dan weten we zeker dat we verliezeb. Geef Julio gewoon is de kans. Hij is niet voor niks super goed geweest bij Arsenal. En dat alle fans boos waren dat hij weg ging. Geef hem gewoon 2 wedstrijden de kans. Maar ja als jij Bijen beter vindt is ook prima. Gaat alleen je club wel ten onder
    Waar zeg ik Peetken als CV?


    Waarom wil jij geen Lati centraal samen met Busquets? Heeft Julio bij Arsenal ook altijd CV gespeeld of was dat als RB?
  • 11 Jan 2020 om 11:25
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:24
      Speelde in Spanje gewoon als centrale verdediger, waar ik hem ook op zou stellen.
    Precies. Dat gezeik van te klein slaat nergens op
  • 11 Jan 2020 om 11:24
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:19
      Haha ja dat heb ik ook een beetje met Julio.. Maar wat is hij dan wel? Kan goed voetballen, maar niet echt een rechtsback, ook niet echt een CV. Maar kan zo ook geen andere positie voor hem bedenken. Misschien ook wel de reden waarom hij z'n potentie niet waarmaakt. Gewoon eigenlijk geen voetballer.
    Speelde in Spanje gewoon als centrale verdediger, waar ik hem ook op zou stellen.
  • 11 Jan 2020 om 11:23
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:19
      Haha ja dat heb ik ook een beetje met Julio.. Maar wat is hij dan wel? Kan goed voetballen, maar niet echt een rechtsback, ook niet echt een CV. Maar kan zo ook geen andere positie voor hem bedenken. Misschien ook wel de reden waarom hij z'n potentie niet waarmaakt. Gewoon eigenlijk geen voetballer.
    Misschien kan ie wel hoog springen. Hij is ook best klein maar dat wil niet zeggen dat je geen CV bent? Kans geven kan altijd
  • 11 Jan 2020 om 11:22
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:15
      Man hou toch eens op met je gedram Julio centraal. Hij is te klein voor een CV....
    Hahaha nou dan voor jouw doen we Bijen wel centraal. Dan weten we zeker dat we verliezeb. Geef Julio gewoon is de kans. Hij is niet voor niks super goed geweest bij Arsenal. En dat alle fans boos waren dat hij weg ging. Geef hem gewoon 2 wedstrijden de kans. Maar ja als jij Bijen beter vindt is ook prima. Gaat alleen je club wel ten onder
  • 11 Jan 2020 om 11:20
    Lijkt mij een goede speler, zeker het proberen waard
  • 11 Jan 2020 om 11:19
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:15
      Man hou toch eens op met je gedram Julio centraal. Hij is te klein voor een CV....
    Haha ja dat heb ik ook een beetje met Julio.. Maar wat is hij dan wel? Kan goed voetballen, maar niet echt een rechtsback, ook niet echt een CV. Maar kan zo ook geen andere positie voor hem bedenken. Misschien ook wel de reden waarom hij z'n potentie niet waarmaakt. Gewoon eigenlijk geen voetballer.
  • 11 Jan 2020 om 11:19
    • Quote van 11 Jan 2020 om 11:16
      Op basis waarvan Julio centraal, en bijvoorbeeld geen Lati met Busquets?
    Busquets lijkt me goed op het middenveld. En aangezien Julio je eigen speler is toch hem eerst de kans geven. En misschien tegen groningen samen met Lati?
  • 11 Jan 2020 om 11:18
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:23
      Weer huur. Hebben we niets aan.
    Haha wat had jij verwacht dan??
  • 11 Jan 2020 om 11:16
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:51
      Dit geef wel de mogelijkheid Julio naar centraal te doen en dat is opzich wel prima.
    Op basis waarvan Julio centraal, en bijvoorbeeld geen Lati met Busquets?
  • 11 Jan 2020 om 11:16
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:36
      Weer zn snotneus....type Verdonk. Helaas geen verbetering
    Was een paar jaar terug een echt talent. Hopelijk pikt hij dat niveau weer op. KWW.
  • 11 Jan 2020 om 11:15
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:33
      Lijkt me logisch dat we Verhaegh Bijen en Schenk dan maar weg moeten doen. Julio vindt ik beter op CV dan hun. Schenk als reserve prima
    Man hou toch eens op met je gedram Julio centraal. Hij is te klein voor een CV....
  • 11 Jan 2020 om 11:08
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:54
      Speler met een goede drive. Probeer maar eens een betere te vinden in deze situatie. Echt geen snotneusje hoor, harde werker en meer dan degelijke back. Bij Utrecht gewoon het probleem dat hij Klaiber voor zich heeft. Prima oplossing voor resterende seizoen. Extra back was echt nodig.
    Precies, is geen mietje maar agressief, drive naar voren en kan aardig mee voetballen. Woon in Utrecht (en regelmatig zien spelen), denk prima speler voor ons.
  • 11 Jan 2020 om 11:06
    Hmm, in ben benieuwd. Heb hem de laatste 2 jaar niet meer gevolgd waarin hij blijkbaar weinig aan spelen is toegekomen. Maar in die eerste periode waarin hij doorbrak bij Utrecht heb ik toch regelmatig wel eens gedacht dat we bij Twente wel zulke types konden gebruiken. Hopelijk is hij niet al te ver afgegleden en kan hij zijn oude niveau snel weer oppikken. Dan lijkt het me een prima versterking.
  • 11 Jan 2020 om 11:04
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:56
      Pleguzuelo, lati, verheagh heb je niks aan. Troupee dendert er tenminste 90 minuten lang overheen en heeft dus veel diepte. En dat is met een aitor die altijd naar binnen gaat heel hard nodig.
    Haha je veranderd snel van mening? Net zeg je nog pleguezuelo in de verdediging dan heb je een prima verdediging
  • 11 Jan 2020 om 11:02
    Hem had je ook voor het trainingskamp kunnen halen trouwens
  • 11 Jan 2020 om 11:01
    Hoera
  • 11 Jan 2020 om 10:58
    21 jaar en nauwelijks gevoetbalt laatste tijd. Met daarbij de situatie waar we staan. Absoluut geen versterking! Geef dan de jeugd een kans. Maak wat van je geld, gooi het nie weg!!
  • 11 Jan 2020 om 10:56
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:47
      Dat eerste weer ik niet of het een goede aankoop is. Met het tweede zeker eens
    Pleguzuelo, lati, verheagh heb je niks aan. Troupee dendert er tenminste 90 minuten lang overheen en heeft dus veel diepte. En dat is met een aitor die altijd naar binnen gaat heel hard nodig.
  • 11 Jan 2020 om 10:55
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:51
      Dit geef wel de mogelijkheid Julio naar centraal te doen en dat is opzich wel prima.
    Preciess
  • 11 Jan 2020 om 10:54
    Speler met een goede drive. Probeer maar eens een betere te vinden in deze situatie. Echt geen snotneusje hoor, harde werker en meer dan degelijke back. Bij Utrecht gewoon het probleem dat hij Klaiber voor zich heeft. Prima oplossing voor resterende seizoen. Extra back was echt nodig.
  • 11 Jan 2020 om 10:51
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Pas geleden niet eens bij selectie, nog niet helft van de wedstrijden speelt hij. En in spanje...
  • 11 Jan 2020 om 10:51
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:43
      eerst een fatsoenlijke centraal verdediger lijkt me nu belangrijk
    Dit geef wel de mogelijkheid Julio naar centraal te doen en dat is opzich wel prima.
  • 11 Jan 2020 om 10:50
    Prima backie normaal gesproken. Hopelijk gaat Lati nu starten naast Julio, en niet Bijen. Nog een centrale verdediger erbij en je verdediging ziet er ineens een stuk beter uit. Krijg door dit trainingskamp weer hoop. Op naar Groningen!
  • 11 Jan 2020 om 10:48
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:36
      Weer zn snotneus....type Verdonk. Helaas geen verbetering
    Eerder verslechtering. Snap die Ted echt niet. Die maakt Twente met dit soort speler niet beter. Geen toekomst visie.
  • 11 Jan 2020 om 10:47
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:46
      Echt een goede back. Heel blij met deze versterking!!! Top gedaan Ted. Nu alleen nog een vervanger voor bijen halen dan hebben we weer een stabiele verdediging. Met verdonk, schenk, pleguzuelo en troupee niks mis mee. Weet iemand of gonzales van vorig jaar veel speelt bij de club waar die nu speelt? Anders hem oppikken?????
    Dat eerste weer ik niet of het een goede aankoop is. Met het tweede zeker eens
  • 11 Jan 2020 om 10:46
    Echt een goede back. Heel blij met deze versterking!!! Top gedaan Ted. Nu alleen nog een vervanger voor bijen halen dan hebben we weer een stabiele verdediging. Met verdonk, schenk, pleguzuelo en troupee niks mis mee. Weet iemand of gonzales van vorig jaar veel speelt bij de club waar die nu speelt? Anders hem oppikken?????
  • 11 Jan 2020 om 10:43
    eerst een fatsoenlijke centraal verdediger lijkt me nu belangrijk
  • 11 Jan 2020 om 10:39
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:36
      Weer zn snotneus....type Verdonk. Helaas geen verbetering
    Nee inderdaad. Verhaegh kunnen we wel afschrijven weg ermee. Lati gaat ook geen kans krijgen. Hij houdt toch maar vast aan zn vaste opstelling. Lijkt me duidelijk dat Julio beter is dan Schenk en Bijen. En dat Bosch ook een kans verdiend. Misschien paar spelers wegdoen zoals verhaegh en bijen swss
  • 11 Jan 2020 om 10:37
    Tja
  • 11 Jan 2020 om 10:36
    Weer zn snotneus....type Verdonk. Helaas geen verbetering
  • 11 Jan 2020 om 10:33
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:31
      ‘ Zijn ontwikkeling staat stil, niet goed genoeg voor Den Haag, dus .......halen we hem naar Twente.
    Vergeet niet dat hij ook al bijna een jaar niet heeft gevoetbald en nog niet fit is
  • 11 Jan 2020 om 10:33
    Lijkt me logisch dat we Verhaegh Bijen en Schenk dan maar weg moeten doen. Julio vindt ik beter op CV dan hun. Schenk als reserve prima
  • 11 Jan 2020 om 10:32
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:30
      Precies. maar wat hier willen het ook niet zien en denken nog steeds dat we kunnen kopen.
    Er zijn veel clubs die weinig te besteden hebben of in geldnood die toch op een normale manier hun selectie inrichten.
  • 11 Jan 2020 om 10:31
    ‘ Zijn ontwikkeling staat stil, niet goed genoeg voor Den Haag, dus .......halen we hem naar Twente.
  • 11 Jan 2020 om 10:31
    De situatie is eenmaal zo dat wij het op deze manier moeten doen . Handhaving is het doel beste heren.
  • 11 Jan 2020 om 10:30
    Fijn dat het weer een huurspeler is. Is een nieuwe trend die Twente zet. AZ wil volgend jaar ook met 25 huurspelers de competitie ingaan.
  • 11 Jan 2020 om 10:30
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:27
      Dit seizoen doorkomen en in de zomer verder bouwen
    Precies. maar wat hier willen het ook niet zien en denken nog steeds dat we kunnen kopen.
  • 11 Jan 2020 om 10:30
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:23
      Geen idee meer hoe goed hij is maar laat het maar zien we hebben toch niks beters op dit moment
    Zeker wel. Bosch zou het prima doen als back. G2 had hem nu 2 keer daar neer kunnen zetten,maarja.
  • 11 Jan 2020 om 10:27
    • Quote van 11 Jan 2020 om 10:23
      Weer huur. Hebben we niets aan.
    Dit seizoen doorkomen en in de zomer verder bouwen
  • 11 Jan 2020 om 10:26
    Ikzeg. Welkom bij ons fctwente.
  • 11 Jan 2020 om 10:25
    In de kerstvakantie nog gezien op curacao????
  • 11 Jan 2020 om 10:25
    Goede zet!
  • 11 Jan 2020 om 10:23
    Geen idee meer hoe goed hij is maar laat het maar zien we hebben toch niks beters op dit moment
  • 11 Jan 2020 om 10:23
    Weer huur. Hebben we niets aan.
  • 11 Jan 2020 om 10:22
    Nou.. of we hier blij mee moeten zijn..