'FC Twente wil Chery terughalen, Vuckic en Hölscher mogen weg' 'Gemakzucht' bij FC Twente: ''Werd rommeliger in de kleedkamer'' Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat'' Van Leeuwen verklapt: ''De RKC-suppoost geloofde het niet eens'' Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen''

FOTO | Aanwinst Troupée gespot in FC Twente-shirt (update)

( 41 reacties)
FOTO | Aanwinst Troupée gespot in FC Twente-shirt (update)

FC Twente hoopt vandaag Giovanni Troupée te presenteren als nieuwe aanwinst. De rechtsback at zondagavond al met zijn familie in Enschede en moet maandagmiddag al meetrainen met FC Twente.

Troupée wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van FC Utrecht, waar hij geen basisplek wist te bemachtigen. De 21-jarige vleugelverdediger heeft echter al wel 88 wedstrijden in het betaalde voetbal achter zijn naam.

FC Twente was op zoek naar een rechtsback, omdat eerste keus Paul Verhaegh het gehele seizoen al met blessures kampt. Trainer Gonzalo Garcia probeerde daarom Julio Pleguezuelo en Joël Lautibeaudiere als rechtsback, maar zij zijn eigenlijk centrale verdedigers.

"Met de komst van Troupée hoopt FC Twente die leemte nu opgevuld te hebben", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde in TC Tubantia. "Garcia liet zich in de voorbije weken meerdere keren ontvallen dat zijn selectie power en vechtlust nodig heeft en Troupée voldoet volgens de technische leiding aan die eisen."

Update, 16.37 uur: Giovanni Troupée heeft maandag al meegetraind bij FC Twente. De rechtsback is in Hengelo te zien in het FC Twente-shirt. De komst van Troupée is nog niet officieel bevestigd.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2020 om 06:35
    • Quote van 13 Jan 2020 om 19:01
      Denk dat je hem wel kunt gebruiken, maar we zien het wel pik
    Heeft bij PSV ook geen potten meer kunnen breken, en zit bij Ajax alleen maar op de bank. Hij heeft dus 0,0 wedstrijdritme kerel.


    Ik zou Siem dus echt niet halen op basis van een verleden.
  • 13 Jan 2020 om 19:01
    • Quote van 13 Jan 2020 om 18:48
      We gaan het zien pik of dit 'museumstuk' naar FC Twente komt......
    Denk dat je hem wel kunt gebruiken, maar we zien het wel pik
  • 13 Jan 2020 om 18:48
    • Quote van 13 Jan 2020 om 18:22
      He TC ik heb ook gehoord dat er wel degelijk belangstelling voor Siem is dus het kan maar zo
    We gaan het zien pik of dit 'museumstuk' naar FC Twente komt......
  • 13 Jan 2020 om 18:22
    • Quote van 13 Jan 2020 om 15:03
      Is Tedjen totaal niet mee bezig. Is een wens van een paar supporters.......
    He TC ik heb ook gehoord dat er wel degelijk belangstelling voor Siem is dus het kan maar zo
  • 13 Jan 2020 om 17:12
    • Quote van 13 Jan 2020 om 16:54
      Dan moet je het systeem wijzigen dat zou kunnen. Wat jij benoemt is precies wat er gebeurd. Ze verdedigen niet mee en ze kunnen aanvallend weinig. Dus dan creer je niks en je wordt overlopen. Totaal geen balans dus. Is zie rometaroe ook als een verdedigende espinoza en zou ze dus nooit samen opstellen. Ik denk dat selahi nog kan verdedigen maar die wordt te ver naar voren neergezet. Las net dat hij extreem veel duels wint volgens de statistieken. Persoonlijk vind ik 433 prima maar dan speel ik het liefst met een balafpakker op dm een spelverdeler om cm en een echt 10 met dreiging naar de goal. Een verdediger zal dan van achteruit moeten opbouwen. Aangezien je dm dan geen spelverdeler is.
    Roemeratoe verdedigd ook vaak niet mee hoewel hij de laatste wedstrijden wel iets meer inzet toont. We missen gewoon in verdedigend opzicht veel zowel centraal achterin als op het middenveld en echte beul op het middenveld type Vieira of Yaya Touré.
  • 13 Jan 2020 om 16:54
    • Quote van 13 Jan 2020 om 16:45
      Meeverdedigen doen Espinosa en Selahi ook niet dus kun je ze beter kort achter de spitsen zetten ik zou sowieso met 2 snelle spitsen spelen bijvoorbeeld met Zekhnini en Aitor die doen toch alles alleen kunnen Espinosa en Selahi ze met hun passes in stelling brengen of je moet Selahi op 8 zetten en Espinosa en Nakamura achter spitsen dan kan Nakamura ook nog als valse spits fungeren.
    Dan moet je het systeem wijzigen dat zou kunnen. Wat jij benoemt is precies wat er gebeurd. Ze verdedigen niet mee en ze kunnen aanvallend weinig. Dus dan creer je niks en je wordt overlopen. Totaal geen balans dus. Is zie rometaroe ook als een verdedigende espinoza en zou ze dus nooit samen opstellen. Ik denk dat selahi nog kan verdedigen maar die wordt te ver naar voren neergezet. Las net dat hij extreem veel duels wint volgens de statistieken. Persoonlijk vind ik 433 prima maar dan speel ik het liefst met een balafpakker op dm een spelverdeler om cm en een echt 10 met dreiging naar de goal. Een verdediger zal dan van achteruit moeten opbouwen. Aangezien je dm dan geen spelverdeler is.
  • 13 Jan 2020 om 16:51
    • Quote van 13 Jan 2020 om 16:44
      Beetje Sarcasme mag toch wel....
    Ik noem dit geen sarcasme hoor. Je meende het gewoon serieus.
  • 13 Jan 2020 om 16:48
    • Quote van 13 Jan 2020 om 16:44
      Beetje Sarcasme mag toch wel....
    In meerdere topics? Dan wordt je ongeloofwaardig als je ineens roept dat het sarcasme betreft. ;)
  • 13 Jan 2020 om 16:45
    • Quote van 13 Jan 2020 om 15:58
      Selahi is geen 10 en espinoza is geen 10. Dat denkt gg wel dat dat zo is. Die zet zelfs brama daar neer. Espinoza heeft er 4 inliggen in de kk leage. Totaal niet doelgericht. Espinoza is een cm. Hetzelfde geld voor selahi. Dat is ook een cm/dm. Die zie ik ook geen actie maken op randje 16 en hem 6x dit seizoen in de touwen knallen. Holscher is een 10 maar wil je daar op gokken? Dan is nakurama nog de beste oplossing. Erg karig allemaal dus. Verklaard ook dat je totaal geen gevaar hebt vanaf middenveld. Espinoza en rometaroe zijn spelverdelers dus wie moeten ze versturen met een pass? Selahi? Dat is een werker daar hoef je geen creativiteit of beslissende actie van verwachten. Dan blijven alleen de vleugels over. Dus spel wordt zo voorspelbaar.
    Meeverdedigen doen Espinosa en Selahi ook niet dus kun je ze beter kort achter de spitsen zetten ik zou sowieso met 2 snelle spitsen spelen bijvoorbeeld met Zekhnini en Aitor die doen toch alles alleen kunnen Espinosa en Selahi ze met hun passes in stelling brengen of je moet Selahi op 8 zetten en Espinosa en Nakamura achter spitsen dan kan Nakamura ook nog als valse spits fungeren.
  • 13 Jan 2020 om 16:44
    • Quote van 13 Jan 2020 om 16:12
      Je begint sneu te worden UT....of moet ik zeggen hopeloos?
    Beetje Sarcasme mag toch wel....
  • 13 Jan 2020 om 16:12
    • Quote van 13 Jan 2020 om 15:34
      Offtopic: Contract Fred Friday (AZ) ontbonden...kom op Ted sla je slag!! Kan nog wat worden...statiegeld!
    Je begint sneu te worden UT....of moet ik zeggen hopeloos?
  • 13 Jan 2020 om 15:59
    • Quote van 13 Jan 2020 om 15:34
      Offtopic: Contract Fred Friday (AZ) ontbonden...kom op Ted sla je slag!! Kan nog wat worden...statiegeld!
    Meen je dat nu serieus. Jij bent niet goed wijs!!!
  • 13 Jan 2020 om 15:58
    • Quote van 13 Jan 2020 om 15:03
      Espinosa, Selahi en Hölscher kunnen allemaal wel op 10 Nakamura zou ook nog kunnen achter de spits.
    Selahi is geen 10 en espinoza is geen 10. Dat denkt gg wel dat dat zo is. Die zet zelfs brama daar neer. Espinoza heeft er 4 inliggen in de kk leage. Totaal niet doelgericht. Espinoza is een cm. Hetzelfde geld voor selahi. Dat is ook een cm/dm. Die zie ik ook geen actie maken op randje 16 en hem 6x dit seizoen in de touwen knallen. Holscher is een 10 maar wil je daar op gokken? Dan is nakurama nog de beste oplossing. Erg karig allemaal dus. Verklaard ook dat je totaal geen gevaar hebt vanaf middenveld. Espinoza en rometaroe zijn spelverdelers dus wie moeten ze versturen met een pass? Selahi? Dat is een werker daar hoef je geen creativiteit of beslissende actie van verwachten. Dan blijven alleen de vleugels over. Dus spel wordt zo voorspelbaar.
  • 13 Jan 2020 om 15:34
    Offtopic: Contract Fred Friday (AZ) ontbonden...kom op Ted sla je slag!! Kan nog wat worden...statiegeld!
  • 13 Jan 2020 om 15:28
    • Quote van 13 Jan 2020 om 15:03
      Is Tedjen totaal niet mee bezig. Is een wens van een paar supporters.......
    De jong serieus, armenteros suggestie.
  • 13 Jan 2020 om 15:05
    • Quote van 13 Jan 2020 om 15:03
      Is Tedjen totaal niet mee bezig. Is een wens van een paar supporters.......
    Ik hoor het op meer forums voorbij komen vandaar de vraag. We wachten af.
  • 13 Jan 2020 om 15:03
    • Quote van 13 Jan 2020 om 14:53
      Kan iemand bevestigen dat ze hier mee bezig zijn? Of zijn het spelers wie wij liever zien komen?
    Is Tedjen totaal niet mee bezig. Is een wens van een paar supporters.......
  • 13 Jan 2020 om 15:03
    • Quote van 13 Jan 2020 om 13:08
      We hebben geen enkele 10 wanneer vuckic in de spits staat. Dus zeker niet genoeg.
    Espinosa, Selahi en Hölscher kunnen allemaal wel op 10 Nakamura zou ook nog kunnen achter de spits.
  • 13 Jan 2020 om 14:53
    • Quote van 13 Jan 2020 om 13:34
      Met Siem de Jong en Armenteros heb je echt 2 hele goede versterkingen erbij, mocht dit gaan lukken!
    Kan iemand bevestigen dat ze hier mee bezig zijn? Of zijn het spelers wie wij liever zien komen?
  • 13 Jan 2020 om 14:41
    • Quote van 13 Jan 2020 om 12:44
      Er zit geen optie tot koop in. Jammer, nu doen we eigenlijk een speler opleiden voor Utrecht.
    We kunnen hem anders toch niet betalen
  • 13 Jan 2020 om 14:20
    • Quote van 13 Jan 2020 om 13:08
      We hebben geen enkele 10 wanneer vuckic in de spits staat. Dus zeker niet genoeg.
    Espinosa op 10! Siem heeft totaal geen wedstrijdritme...mischien voor volgend seizoen wel een optie.
  • 13 Jan 2020 om 13:34
    Met Siem de Jong en Armenteros heb je echt 2 hele goede versterkingen erbij, mocht dit gaan lukken!
  • 13 Jan 2020 om 13:24
    • Quote van 13 Jan 2020 om 13:16
      Zou een goede optie zijn. Kan nog voetballen ook. Siem de Jong heeft wel maar heel weinig ritme. Weet niet hoe dat met Armenteros zit.
    Siem loopt in augustus uit zijn contract en vertegenwoordigd nog altijd een waarde van 2 miljoen. Slecht 30 jaar. Als hij beetje ritme krijgt een zeer waardevolle speler voor nu en de aankomende jaren.
  • 13 Jan 2020 om 13:22
    • Quote van 13 Jan 2020 om 13:16
      Zou een goede optie zijn. Kan nog voetballen ook. Siem de Jong heeft wel maar heel weinig ritme. Weet niet hoe dat met Armenteros zit.
    Heeft 12 wedstrijden gespeeld dit seizoen in de serie b. En een paar wedstrijden in de beker. Lijkt mij wel wedstrijd fit.
  • 13 Jan 2020 om 13:16
    • Quote van 13 Jan 2020 om 13:05
      Als je voor de spits siem de jong haalt, is dat niet verstandig. Voor op 10 is hij prima. Ik zou dan voor de spits Armenteros halen. Heeft in het verleden laten zien dat hij scorend vermogen heeft en weet hoe het is om in de eredivisie te spelen en is nog maar 29.
    Zou een goede optie zijn. Kan nog voetballen ook. Siem de Jong heeft wel maar heel weinig ritme. Weet niet hoe dat met Armenteros zit.
  • 13 Jan 2020 om 13:10
    Hopelijk zien we eindelijk eens een back die de ingooien naar voren zwiept en niet elke aangespeelde bal op de automatische piloot weer naar achteren speelt. Lef zal er nu gvd moeten komen. Ballen tonen met z'n allen.
  • 13 Jan 2020 om 13:08
    • Quote van 13 Jan 2020 om 11:29
      Totaal niet, en middenvelders zat.
    We hebben geen enkele 10 wanneer vuckic in de spits staat. Dus zeker niet genoeg.
  • 13 Jan 2020 om 13:05
    • Quote van 13 Jan 2020 om 12:38
      Kan in de spits en vlak achter de spitsen. Beide posities kunnen we goed gebruiken.
    Als je voor de spits siem de jong haalt, is dat niet verstandig. Voor op 10 is hij prima. Ik zou dan voor de spits Armenteros halen. Heeft in het verleden laten zien dat hij scorend vermogen heeft en weet hoe het is om in de eredivisie te spelen en is nog maar 29.
  • 13 Jan 2020 om 12:44
    Er zit geen optie tot koop in. Jammer, nu doen we eigenlijk een speler opleiden voor Utrecht.
  • 13 Jan 2020 om 12:38
    • Quote van 13 Jan 2020 om 10:51
      Hoorde de siem de jong..fabeltje of waar.
    Kan in de spits en vlak achter de spitsen. Beide posities kunnen we goed gebruiken.
  • 13 Jan 2020 om 12:38
    • Quote van 13 Jan 2020 om 10:51
      Hoorde de siem de jong..fabeltje of waar.
    Een topfitte Siem de Jong meer dan welkom!
  • 13 Jan 2020 om 12:07
    Als hij slecht speelt noemen we hem troepee
  • 13 Jan 2020 om 12:01
    • Quote van 13 Jan 2020 om 11:51
      Kan ook spits.
    Daar weten wij helaas alles van :(
  • 13 Jan 2020 om 11:51
    • Quote van 13 Jan 2020 om 11:29
      Totaal niet, en middenvelders zat.
    Kan ook spits.
  • 13 Jan 2020 om 11:29
    • Quote van 13 Jan 2020 om 10:56
      Aanvallend mid . Zou wel iets kunnen zijn voor ons.
    Totaal niet, en middenvelders zat.
  • 13 Jan 2020 om 11:29
    Spits en een CV hebben we nodig.
  • 13 Jan 2020 om 11:07
    Jongen is uit het goede hout gesneden. Echt een kuitenbijter. Precies wat we zoeken. Op andere forums heb ik gelezen dat een lid van het bestuur een gesprek heeft gehad met Siem je Jong
  • 13 Jan 2020 om 10:56
    • Quote van 13 Jan 2020 om 10:51
      Hoorde de siem de jong..fabeltje of waar.
    Aanvallend mid . Zou wel iets kunnen zijn voor ons.
  • 13 Jan 2020 om 10:51
    Hoorde de siem de jong..fabeltje of waar.
  • 13 Jan 2020 om 10:37
    Meer dan welkom, eindelijk een vuurvreter erbij die met passie speelt