''Ik denk dat Te Wierik volgend jaar bij FC Twente speelt''

18
''Ik denk dat Te Wierik volgend jaar bij FC Twente speelt''

FC Twente zoekt na de komst van Giovanni Troupée nog een centrale verdediger en een aanvallende versterking. Bert van Losser oppert de naam van Telstar-spits Reda Kharchouch, die ook begeerd wordt door Sparta Rotterdam.

"Dat is een goede speler", zegt Van Losser bij De Oosttribune. "FC Twente zou Kharchouch wel kunnen gebruiken. Die kan bij FC Twente ook wel mee, denk ik", doelt de presentator op de 24-jarige spits, die dit seizoen al veertien keer scoorde in de Keuken Kampioen Divisie.

"Ik denk dat FC Twente eerst een verdediger gaat aantrekken deze week. Morgen misschien een centrale verdediger?", aldus Van Wissing, die weet dat technisch directeur Ted van Leeuwen de kaken stijf op elkaar houdt.

Toch heeft Van Wissing een nieuwtje. "De naam van Mike te Wierik sijpelt er nu tussendoor en ik denk inderdaad dat hij volgend jaar bij FC Twente speelt. Ik denk dat ze nu een centrale verdediger gaan huren en dan bezig gaan met Te Wierik voor volgend jaar", aldus de clubwatcher. Van Losser raadt FC Twente aan om Jan-Arie van der Heijden te huren van Feyenoord.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2020 om 11:00
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:50
      Te Wierik is een Heracles supporter met een bloedhekel aan FCT. Gaat hij nooit doen
    Er lopen nu zeker 7 spelers die ook niets met FC Twente hebben. Laat maar komen die te wierik. Eindelijk een kerel er bij IPV subtropische koukleumen.
  • 13 Jan 2020 om 22:53
    • Quote van 13 Jan 2020 om 22:46
      Oprotten met te wierik wat een klapwaus is dat
    Denk destijds terug aan Rob Wielaert en Peter Wisgerhof en je snap de visie van de club. Met zijn 1.88 lengte en ervaring die hij meeneemt. Meer dan prima centrale verdediger. Laat maar komen....
  • 13 Jan 2020 om 22:46
    Oprotten met te wierik wat een klapwaus is dat
  • 13 Jan 2020 om 18:29
    Die Ter Wierik hoef ik hier niet, die kaartenpakker !
  • 13 Jan 2020 om 18:13
    Van Losser kan beter in een patatkraam gaan werken. Niet serieus te nemen die gast.
  • 13 Jan 2020 om 18:12
    Te wierik heeft hier zijn jeugd gehad en kwam bij heracles terecht omdat hij toen niet goed genoeg was. Zijn kameraden zijn twentefan, ik sluit het echt niet uit. Al denk ik niet dat hij komt, is straks einde contract en met zijn 27 jaar zal hij wel een keer naar een clubje in het buitenland willen denk ik. Was trouwens wel erg gefrustreerd in de wedstrijd tegen groningen, terecht weggestuurd.
  • 13 Jan 2020 om 18:01
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:50
      Te Wierik is een Heracles supporter met een bloedhekel aan FCT. Gaat hij nooit doen
    Ik weet het niet, komt uit Hengevelde. Mss wil die wel een keer bij een mooie club voetballen haha. Zie hem wel graag komen.
  • 13 Jan 2020 om 18:00
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:50
      Te Wierik is een Heracles supporter met een bloedhekel aan FCT. Gaat hij nooit doen
    Klopt, te Wierik gaat nooit bij Twente spelen, Mike wil graag naar Engeland tweede divisie is ook oké
  • 13 Jan 2020 om 17:57
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:19
      Er schijnt budget te zijn, en een transfervrije speler net zo duur als een huurling, je betaalt alleen de salaris
    Spelers die in de winterstop gratis weg mogen, moet je niet willen hebben. Dat kunnen nooit aanwinsten zijn.
  • 13 Jan 2020 om 17:56
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:28
      Cristian Gonzalez wil graag terugkomen. Alleen zijn club wil hem nog niet laten gaan. Hopen dat hij onze nieuwe centrale verdediger wordt.
    Matige verdediger. Echt niet beter dan we nu hebben.
  • 13 Jan 2020 om 17:50
    Te Wierik is een Heracles supporter met een bloedhekel aan FCT. Gaat hij nooit doen
  • 13 Jan 2020 om 17:49
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:17
      Ja als je geen geld hebt moet je wat... snapt nou niemand dat hier? Tuurlijk koopt Ted het liefst maarja het is niet anders zo.
    Er is echt wel een heel behoorlijk budget hoor. Jij gelooft de praatjes van Ted blind dat zelfs Emmen meer heeft maar dat is echt bullshit. Bij Vitesse deed Ted ook niks anders dan huren
  • 13 Jan 2020 om 17:48
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:19
      Er schijnt budget te zijn, en een transfervrije speler net zo duur als een huurling, je betaalt alleen de salaris
    Transfervrije spelers in de winter? Dan krijg je van die uitgebluste pareltjes
  • 13 Jan 2020 om 17:28
    Cristian Gonzalez wil graag terugkomen. Alleen zijn club wil hem nog niet laten gaan. Hopen dat hij onze nieuwe centrale verdediger wordt.
  • 13 Jan 2020 om 17:22
    Jan Arie??????????????????????
  • 13 Jan 2020 om 17:19
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:17
      Ja als je geen geld hebt moet je wat... snapt nou niemand dat hier? Tuurlijk koopt Ted het liefst maarja het is niet anders zo.
    Er schijnt budget te zijn, en een transfervrije speler net zo duur als een huurling, je betaalt alleen de salaris
  • 13 Jan 2020 om 17:17
    • Quote van 13 Jan 2020 om 17:16
      Alweer huren... dan ben je na dit seizoen weer driekwart van de selectie kwijt, en dan begin je volgend seizoen weer bij af
    Ja als je geen geld hebt moet je wat... snapt nou niemand dat hier? Tuurlijk koopt Ted het liefst maarja het is niet anders zo.
  • 13 Jan 2020 om 17:16
    Alweer huren... dan ben je na dit seizoen weer driekwart van de selectie kwijt, en dan begin je volgend seizoen weer bij af