'FC Twente raakt Aburjania na halfjaar mogelijk alweer kwijt'

39
'FC Twente raakt Aburjania na halfjaar mogelijk alweer kwijt'

Het is reëel dat Giorgi Aburjania na een halfjaar alweer vertrekt bij FC Twente. De 25-jarige Georgiër werd voor twee seizoenen gehuurd van Sevilla FC, maar komt vooralsnog weinig in de plannen van trainer Gonzalo Garcia voor. 

Sevilla FC wil hem daarom terughalen naar Spanje om hem aan tweedeklasser CD Lugo uit te lenen. Dat weet Marca te melden. De middenvelder was vorig seizoen ook al op huurbasis actief bij CD Lugo, dat in de La Liga2 tegen degradatie vecht en daarom wel versterkingen kan gebruiken. 

De tijd van Aburjania in Enschede is tot dusver nog geen succesverhaal. De Georgisch international mocht dit seizoen bij FC Twente een keer in de basis beginnen en negen keer invallen. Een eventueel vertrek van Aburjania lijkt trainer Gonzalo Garcia dan ook niet dwars te gaan zitten. 

39 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2020 om 11:42
    • Quote van 15 Jan 2020 om 10:47
      Prima opstelling, al zou ik Pleguezuelo en Latibeaudiere centraal eens willen zien samen. Busquets op middenveld
    Menig hoeft er van mij niet in, Bosch zeker wel. Middenveld met Selahi Busquets Espinosa
  • 15 Jan 2020 om 10:47
    • Quote van 15 Jan 2020 om 02:54
      Hoor nu veel geruchten over Noa Lang. Aan de ene kant een goede extra optie in de aanval natuurlijk. Maar aan de andere kant hoop ik dat hij niet de ontwikkeling van Nakamura in de weg zit, want aan Nakamura kunnen we geld verdienen en aan Lang niet. Nu nog hopen op een centrale verdediger en ik ben tevreden. Verklaar me maar voor gek maar ik heb steeds meer vertrouwen in Berggreen, al hoewel een extra spits altijd lekker is. Favoriete opstelling voor zaterdag is Drommel Schenk-Julio-Busquets-Troupee Selahi-Espinosa-Vuckic Nakamura-Berggreen-Aitor Lekker aanvallen tegen Groningen, maar oppassen voor de counter met Schenk op linksachter. Als dat maar goed gaat. Liefst Jesse Bosch,Menig en Roemeratoe inbrengen. Hoor graag jullie meningen!
    Prima opstelling, al zou ik Pleguezuelo en Latibeaudiere centraal eens willen zien samen. Busquets op middenveld
  • 15 Jan 2020 om 10:45
    Jammer van Aburjania nooit een echte kans gehad, zag in hem wel een soort Klich
  • 15 Jan 2020 om 10:27
    • Quote van 15 Jan 2020 om 09:58
      Bron?
    Afcatranfers
  • 15 Jan 2020 om 10:12
    • Quote van 15 Jan 2020 om 09:54
      Wat een onzin kraam je weer uit,hij wil heel graag bij ons spelen,en met een waardeloze mentaliteit stelt ten Hag hem echt niet op,mag nu verhuurd worden omdat ze Babel hebben,stond overigens al langer op de scoutingslijst,komt oorspronkelijk van Den Haag,hebben we meer aan dan aan Aitor,die hopelijk nog gaat,wat centjes en proberen te Wierik te halen, hebben we echt nodig achterin.
    Hij weet iig wat scoren in de Grolsch Veste is.. :D
  • 15 Jan 2020 om 10:12
    • Quote van 15 Jan 2020 om 09:54
      Wat een onzin kraam je weer uit,hij wil heel graag bij ons spelen,en met een waardeloze mentaliteit stelt ten Hag hem echt niet op,mag nu verhuurd worden omdat ze Babel hebben,stond overigens al langer op de scoutingslijst,komt oorspronkelijk van Den Haag,hebben we meer aan dan aan Aitor,die hopelijk nog gaat,wat centjes en proberen te Wierik te halen, hebben we echt nodig achterin.
    Hij weet iig wat scoren in de Grolsch Veste is.. :D
  • 15 Jan 2020 om 10:11
    • Quote van 15 Jan 2020 om 09:54
      Wat een onzin kraam je weer uit,hij wil heel graag bij ons spelen,en met een waardeloze mentaliteit stelt ten Hag hem echt niet op,mag nu verhuurd worden omdat ze Babel hebben,stond overigens al langer op de scoutingslijst,komt oorspronkelijk van Den Haag,hebben we meer aan dan aan Aitor,die hopelijk nog gaat,wat centjes en proberen te Wierik te halen, hebben we echt nodig achterin.
    we zullen het zien ..
  • 15 Jan 2020 om 10:07
    • Quote van 15 Jan 2020 om 09:54
      Wat een onzin kraam je weer uit,hij wil heel graag bij ons spelen,en met een waardeloze mentaliteit stelt ten Hag hem echt niet op,mag nu verhuurd worden omdat ze Babel hebben,stond overigens al langer op de scoutingslijst,komt oorspronkelijk van Den Haag,hebben we meer aan dan aan Aitor,die hopelijk nog gaat,wat centjes en proberen te Wierik te halen, hebben we echt nodig achterin.
    In de winter?
  • 15 Jan 2020 om 10:04
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:53
      Klopt beter dan niks
    Blijft echt maximaal achterlijk dat van halst daar toen geen doorverkoop percentage op heeft bedongen, iedereen kon zien dat deze jongen het nog wel ver kon gaan schoppen.
  • 15 Jan 2020 om 09:58
    • Quote van 15 Jan 2020 om 09:04
      Noah lang komt, ze maken het vandaag rond
    Bron?
  • 15 Jan 2020 om 09:54
    • Quote van 15 Jan 2020 om 08:20
      die noah lang loopt met zn neus in de wolken..dit zal die m.i. nooit doen ..en wij moeten het ook niet doen...hij heeft een waardeloze instelling zeker voor ons ..
    Wat een onzin kraam je weer uit,hij wil heel graag bij ons spelen,en met een waardeloze mentaliteit stelt ten Hag hem echt niet op,mag nu verhuurd worden omdat ze Babel hebben,stond overigens al langer op de scoutingslijst,komt oorspronkelijk van Den Haag,hebben we meer aan dan aan Aitor,die hopelijk nog gaat,wat centjes en proberen te Wierik te halen, hebben we echt nodig achterin.
  • 15 Jan 2020 om 09:48
    • Quote van 15 Jan 2020 om 09:04
      Noah lang komt, ze maken het vandaag rond
    dus weer een miskleun
  • 15 Jan 2020 om 09:04
    • Quote van 15 Jan 2020 om 08:20
      die noah lang loopt met zn neus in de wolken..dit zal die m.i. nooit doen ..en wij moeten het ook niet doen...hij heeft een waardeloze instelling zeker voor ons ..
    Noah lang komt, ze maken het vandaag rond
  • 15 Jan 2020 om 08:20
    • Quote van 15 Jan 2020 om 06:10
      Wel een opleidings vergoeding als het goed is.
    die noah lang loopt met zn neus in de wolken..dit zal die m.i. nooit doen ..en wij moeten het ook niet doen...hij heeft een waardeloze instelling zeker voor ons ..
  • 15 Jan 2020 om 06:10
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:34
      Hoeveel % pakt twente mocht het doorgaan?
    Wel een opleidings vergoeding als het goed is.
  • 15 Jan 2020 om 03:37
    Reda Kharchouch zou ik proberen te kopen met het geld dat vrij komt voor aburjania/Vuckic/aitor
  • 15 Jan 2020 om 02:54
    Hoor nu veel geruchten over Noa Lang. Aan de ene kant een goede extra optie in de aanval natuurlijk. Maar aan de andere kant hoop ik dat hij niet de ontwikkeling van Nakamura in de weg zit, want aan Nakamura kunnen we geld verdienen en aan Lang niet. Nu nog hopen op een centrale verdediger en ik ben tevreden. Verklaar me maar voor gek maar ik heb steeds meer vertrouwen in Berggreen, al hoewel een extra spits altijd lekker is. Favoriete opstelling voor zaterdag is Drommel Schenk-Julio-Busquets-Troupee Selahi-Espinosa-Vuckic Nakamura-Berggreen-Aitor Lekker aanvallen tegen Groningen, maar oppassen voor de counter met Schenk op linksachter. Als dat maar goed gaat. Liefst Jesse Bosch,Menig en Roemeratoe inbrengen. Hoor graag jullie meningen!
  • 14 Jan 2020 om 23:56
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:01
      Noa lang??
    Hoop toch niet op zo'n verwend jochie... Arrogant
  • 14 Jan 2020 om 23:40
    Jammer speelde niet heel slecht. Maar ja ik ben de trainer niet. Gelukkig hebben we met Roemeratoe,Bosch,Brama,Selahi,eventueel Vuckic genoeg middenvelders achter de hand.
  • 14 Jan 2020 om 22:53
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:52
      Ook leuk hoor.
    Klopt beter dan niks
  • 14 Jan 2020 om 22:52
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:49
      Oh ik lees nu dat twente 1 miljoen krijgt als ziyech voor meer dan 16,5 mil wordt verkocht, dus geen doorverkooppercentage
    Ook leuk hoor.
  • 14 Jan 2020 om 22:49
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:37
      Er was toch geen doorverkooppercentage?
    Oh ik lees nu dat twente 1 miljoen krijgt als ziyech voor meer dan 16,5 mil wordt verkocht, dus geen doorverkooppercentage
  • 14 Jan 2020 om 22:38
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:03
      Zou kunnen. Dan kan het zomaar zijn dat aitor vertrekt.
    Hopelijk voor 1,5 jaar en optie tot koop.
  • 14 Jan 2020 om 22:37
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:34
      Hoeveel % pakt twente mocht het doorgaan?
    Er was toch geen doorverkooppercentage?
  • 14 Jan 2020 om 22:37
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:34
      Hoeveel % pakt twente mocht het doorgaan?
    Ten eerste, hou het voorlopig op een sterk gerucht . Ten tweede, geen idee hoeveel wij nog uit Amsterdam te goed hebben.
  • 14 Jan 2020 om 22:34
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:31
      Offtopic: Amsterdamse geluiden worden hardnekkiger. Ziyech per direct naar Arsenal voor een bedrag van 50 Miljoen....Youness Belhanda word opvolger. Galatasaray en Ajax zijn akkoord over huur deal.
    Hoeveel % pakt twente mocht het doorgaan?
  • 14 Jan 2020 om 22:31
    Offtopic: Amsterdamse geluiden worden hardnekkiger. Ziyech per direct naar Arsenal voor een bedrag van 50 Miljoen....Youness Belhanda word opvolger. Galatasaray en Ajax zijn akkoord over huur deal.
  • 14 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:06
      Ik lees dat op twente.net. Deze persoon heeft het al vaker goed gehad. Dus effe afwachten.
    Jimmy is van vak p bestuur, die heeft waarschijnlijk wel gelijk.
  • 14 Jan 2020 om 22:07
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:06
      Ik lees dat op twente.net. Deze persoon heeft het al vaker goed gehad. Dus effe afwachten.
    Ben benieuwd, hoop het best mogelijke
  • 14 Jan 2020 om 22:06
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:04
      Bron?
    Ik lees dat op twente.net. Deze persoon heeft het al vaker goed gehad. Dus effe afwachten.
  • 14 Jan 2020 om 22:04
    • Quote van 14 Jan 2020 om 21:59
      Morgen wordt er waarschijnlijk een nieuwe aanvaller gepresenteerd... Ben benieuwd wie.
    Bron?
  • 14 Jan 2020 om 22:03
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:01
      Noa lang??
    Zou kunnen. Dan kan het zomaar zijn dat aitor vertrekt.
  • 14 Jan 2020 om 22:01
    • Quote van 14 Jan 2020 om 21:59
      Morgen wordt er waarschijnlijk een nieuwe aanvaller gepresenteerd... Ben benieuwd wie.
    Noa lang??
  • 14 Jan 2020 om 21:59
    Morgen wordt er waarschijnlijk een nieuwe aanvaller gepresenteerd... Ben benieuwd wie.
  • 14 Jan 2020 om 21:44
    • Quote van 14 Jan 2020 om 20:49
      Jaa maar opzich nu krijgt talent zoals Bosch meer kans.
    Als hij niet veel beter is dan de eigen jeugd, moet je hem vooral laten gaan. De jeugd heeft nog transferwaarde.
  • 14 Jan 2020 om 20:49
    • Quote van 14 Jan 2020 om 20:34
      Zo is het precies. Waarom deze speler gehaald en dan geen vertrouwen geven? Vind hem zeker niet slecht
    Jaa maar opzich nu krijgt talent zoals Bosch meer kans.
  • 14 Jan 2020 om 20:34
    • Quote van 14 Jan 2020 om 19:59
      Nooit geen eerlijke kans gehad, de inval beurten vond ik altijd wel redelijk van hem
    Zo is het precies. Waarom deze speler gehaald en dan geen vertrouwen geven? Vind hem zeker niet slecht
  • 14 Jan 2020 om 19:59
    Nooit geen eerlijke kans gehad, de inval beurten vond ik altijd wel redelijk van hem
  • 14 Jan 2020 om 19:40
    Nou ja, kwijtraken.....
    Ik heb nog steeds geen idee wat hij kan, maar als je als Georgisch International niet aan jeugd van 19 kunt tippen, wellicht is er dan sprake van een mispeer?