Versterkingen op komst bij FC Twente: ''We hebben een spaarpotje''

60
Versterkingen op komst bij FC Twente: ''We hebben een spaarpotje''

FC Twente heeft met Giovanni Troupée de eerste versterking van deze transferperiode binnen. Algemeen directeur Paul van der Kraan belooft meer aanwinsten in Enschede.

Mogelijk legt FC Twente zelfs een transfersom op tafel. "We zijn niet een club die al het geld uitgegeven heeft", vertelt Van der Kraan voor de camera van 1Twente. "Nee, we hebben een spaarpotje en we kunnen het elftal versterken. Dat is iets wat fijn is om te constateren."

FC Twente is sowieso nog op zoek naar een centrale verdediger en een nieuwe spits. "Gelukkig zijn we in de omstandigheid de selectie te kunnen versterken met spelers die meerwaarde hebben", liet Van der Kraan weten tijdens de nieuwjaarsreceptie. "Giovanni Troupée is de eerste aanwinst. Daar blijft het niet bij. Ted van Leeuwen slaapt met zijn telefoon. Zodra er nieuws is, zullen wij dit melden."

60 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2020 om 21:27
    • Quote van 15 Jan 2020 om 14:25
      Waar haal je deze geruchten vandaan? De Jong, Te Wierik en Armenteros hebben wel allemaal een aflopend contract. Dus als die al een contract voor volgende zomer willen tekenen zou dat mooi zijn. Maar ik geloof niet dat Twente die alle 3 deze winter al kan kopen. Lang zal wel om een huurspeler gaan, maar die mag lekker weg blijven van mij.
    Laat die te wierik ma wegblijven,heeft een almelohart
  • 15 Jan 2020 om 16:14
    We worden gered door Ten Hag
  • 15 Jan 2020 om 16:12
    • Quote van 15 Jan 2020 om 16:06
      Met zoveel tegengoals hebben we inderdaad nog meer aanvallende impulsen nodig.....
    Een CV is ook nodig ja maar we hebben geen spelers voorin behalve Vuckic en Aitor die voor gevaar zorgen. Espinosa is niks meer vergeleken vorig seizoen. Zekhnini is nog slechter, Menig niets van gezien, Nakamura in een dip. Het houdt voorin niet over. Doelpunten heb je ook nodig.
  • 15 Jan 2020 om 16:11
    Noah Lang komt, is al gespot in de Veste.
  • 15 Jan 2020 om 16:08
    • Quote van 15 Jan 2020 om 15:52
      Ekkelenkamp en Gravenberch gaat niet lukken denk ik dan wordt het Siem de Jong of Eiting
    Het middenveld is wel bezet nu lijkt me. Lang kan ook als 10, je hebt Busquets, Bosch, Roemeratoe, Selahi en Espinosa. Doe nu maar een spits en een centrale verdediger. Met Te Wierik en Armenteros zou ik op zich dik tevreden zijn. Blijven we wel middenmoot mee.
  • 15 Jan 2020 om 16:06
    • Quote van 15 Jan 2020 om 15:56
      Eiting heb je toch helemaal niks aan nu. Aanvallende impulsen hebben we nodig! Siem de Jong zou perfect zijn en dan hopen dat hij fit blijft.
    Met zoveel tegengoals hebben we inderdaad nog meer aanvallende impulsen nodig.....
  • 15 Jan 2020 om 15:56
    • Quote van 15 Jan 2020 om 15:52
      Ekkelenkamp en Gravenberch gaat niet lukken denk ik dan wordt het Siem de Jong of Eiting
    Eiting heb je toch helemaal niks aan nu. Aanvallende impulsen hebben we nodig! Siem de Jong zou perfect zijn en dan hopen dat hij fit blijft.
  • 15 Jan 2020 om 15:52
    • Quote van 15 Jan 2020 om 15:51
      Twente Insite meld als Breaking over Noa... Hoop ook dat ze Ekkelenkamp kunnen huren echt een hele goede middenvelder mijn inziens. Maar het belangrijkste is achterin
    Ekkelenkamp en Gravenberch gaat niet lukken denk ik dan wordt het Siem de Jong of Eiting
  • 15 Jan 2020 om 15:51
    Twente Insite meld als Breaking over Noa... Hoop ook dat ze Ekkelenkamp kunnen huren echt een hele goede middenvelder mijn inziens. Maar het belangrijkste is achterin
  • 15 Jan 2020 om 15:50
    • Quote van 15 Jan 2020 om 15:45
      Wat gebeurt er dan met Zeknini en onze Japanse vriend?
    Zekhnini zal huurcontract wel opgezegd worden net als Aburjania en misschien nog meer spelers Nakamura is nog 1,5 jaar gehuurd dus die blijft is ook nog maar 19 jaar. Menig kan ook nog in de spits en Aitor wordt misschien nog verkocht net als Vuckic.
  • 15 Jan 2020 om 15:45
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:05
      Je hebt links gewoon wat nodig en zo'n jongen kan er gelijk staan omdat hij de laatste maanden al aardig wat minuten heeft gemaakt bij Ajax. Hij heeft in ieder geval een actie in huis en kan een man passeren. Die hebben we op dit moment helemaal niet...
    Wat gebeurt er dan met Zeknini en onze Japanse vriend?
  • 15 Jan 2020 om 15:42
    • Quote van 15 Jan 2020 om 15:36
      Als Noa Lang komt zal Zekhnini wel gaan net als Aburjania.
    Mooi.
  • 15 Jan 2020 om 15:36
    Als Noa Lang komt zal Zekhnini wel gaan net als Aburjania.
  • 15 Jan 2020 om 15:16
    • Quote van 15 Jan 2020 om 15:09
      Links? Rechts bedoel je aitor presteert niks maar staat er in omdat er geen concurrentie is
    Menig?? En hij kan links, rechts en op 10, oftewel goede aankoop.
  • 15 Jan 2020 om 15:11
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:36
      Heeft in 3 wedstrijden Volgens mij meer dan 5 keer gescoord tegen ons. Kan er niks van volgens jou?
    Hallo heb je onze verdediging gezien? En in welke wedstrijden heeft ie nog meer gescoord dan? Juist vrij weinig, is dan Noa lang zo goed of onze verdedig gewoon rete slecht
  • 15 Jan 2020 om 15:09
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:05
      Je hebt links gewoon wat nodig en zo'n jongen kan er gelijk staan omdat hij de laatste maanden al aardig wat minuten heeft gemaakt bij Ajax. Hij heeft in ieder geval een actie in huis en kan een man passeren. Die hebben we op dit moment helemaal niet...
    Links? Rechts bedoel je aitor presteert niks maar staat er in omdat er geen concurrentie is
  • 15 Jan 2020 om 15:08
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:57
      Laat die arrogante jood lekker wegblijven inderdaad
    2 doelpunten gemaakt en denkt dat ie de nieuwe messi is
  • 15 Jan 2020 om 15:00
    • Quote van 15 Jan 2020 om 14:26
      Je vergeet Ziyech nog,lol !
    Ziyech heeft niks met Twente
  • 15 Jan 2020 om 14:31
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:54
      Een update in de trainingsaccomodatie zorgt er indirect niet voor dat je niet degradeert. Nieuwe spelers zorgen ervoor dat je in de Eredivisie blijft, althans, dat is de insteek in 'versterkingen'. Die investering komt later wel. Nieuwe spelers op #1.
    Ik zeg ook beide zowel nieuwe versterkingen als update trainingsaccommodatie en jeugdopleiding maar goede spelers kun je ook ergens anders buiten Nederland halen voor weinig.
  • 15 Jan 2020 om 14:28
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:57
      Laat die arrogante jood lekker wegblijven inderdaad
    Heb je die hersenloze ook weer !
  • 15 Jan 2020 om 14:26
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:51
      Noa Lang maakt ook genoeg assists hoor, Twente heeft nu doelpunten nodig voor handhaving, dus ik vind het prima als hij komt ook al is hij niet mijn type persoon. Alles voor handhaving en waarschijnlijk kan hij hier ook genoeg bijleren. Ten Hag, Promes en Tadic zullen wel een goed woordje hebben gedaan
    Je vergeet Ziyech nog,lol !
  • 15 Jan 2020 om 14:25
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:32
      GERUCHTEN TRANSFERS: Siem de Jong, Noa Lang, Mike ter Wierik en Samuel Armenteros op weg naar FC Twente?????
    Waar haal je deze geruchten vandaan? De Jong, Te Wierik en Armenteros hebben wel allemaal een aflopend contract. Dus als die al een contract voor volgende zomer willen tekenen zou dat mooi zijn. Maar ik geloof niet dat Twente die alle 3 deze winter al kan kopen. Lang zal wel om een huurspeler gaan, maar die mag lekker weg blijven van mij.
  • 15 Jan 2020 om 14:20
    • Quote van 15 Jan 2020 om 14:19
      Wat is precies bekend?
    Laat maar, ik had het over iets anders.
  • 15 Jan 2020 om 14:19
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Wat is precies bekend?
  • 15 Jan 2020 om 14:01
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:59
      Lang heeft trouwens wel blessure opgelopen tegen Kas Eupen pas geleden. Zag er niet nice uit, wordt gemeld dat het om een korte hersteltijd gaat, maar hoop niet dat er meer schade achteraf blijkt... dan zitten we met de gebakken peren
    Traint alweer mee.
  • 15 Jan 2020 om 13:59
    Lang heeft trouwens wel blessure opgelopen tegen Kas Eupen pas geleden. Zag er niet nice uit, wordt gemeld dat het om een korte hersteltijd gaat, maar hoop niet dat er meer schade achteraf blijkt... dan zitten we met de gebakken peren
  • 15 Jan 2020 om 13:57
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:58
      Alsjeblieft zeg Noah behang heb je geen ene reet aan zelfde ego tripper als aitor
    Laat die arrogante jood lekker wegblijven inderdaad
  • 15 Jan 2020 om 13:54
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:49
      Investeren in trainingsaccomodatie is belangrijker dan spelers voor veel geld te halen je kunt ook goede spelers transfervrij overnemen of huren met optie tot koop voor klein bedrag.
    Een update in de trainingsaccomodatie zorgt er indirect niet voor dat je niet degradeert. Nieuwe spelers zorgen ervoor dat je in de Eredivisie blijft, althans, dat is de insteek in 'versterkingen'. Die investering komt later wel. Nieuwe spelers op #1.
  • 15 Jan 2020 om 13:51
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:58
      Alsjeblieft zeg Noah behang heb je geen ene reet aan zelfde ego tripper als aitor
    Noa Lang maakt ook genoeg assists hoor, Twente heeft nu doelpunten nodig voor handhaving, dus ik vind het prima als hij komt ook al is hij niet mijn type persoon. Alles voor handhaving en waarschijnlijk kan hij hier ook genoeg bijleren. Ten Hag, Promes en Tadic zullen wel een goed woordje hebben gedaan
  • 15 Jan 2020 om 13:49
    Investeren in trainingsaccomodatie is belangrijker dan spelers voor veel geld te halen je kunt ook goede spelers transfervrij overnemen of huren met optie tot koop voor klein bedrag.
  • 15 Jan 2020 om 13:47
    Het enige nadeel is dat de teammanager(kimberly neeskens) niet snel is met dit soort dingen.
  • 15 Jan 2020 om 13:39
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:36
      Heeft in 3 wedstrijden Volgens mij meer dan 5 keer gescoord tegen ons. Kan er niks van volgens jou?
    Dat is een ander verhaal, ooit eerder een speler opgehaald die behoorlijk tegen ons gescoord heeft en hier was het allemaal niet zo hoogstaand. Toch verwacht ik van Lang wel iets meer.
  • 15 Jan 2020 om 13:36
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:58
      Alsjeblieft zeg Noah behang heb je geen ene reet aan zelfde ego tripper als aitor
    Heeft in 3 wedstrijden Volgens mij meer dan 5 keer gescoord tegen ons. Kan er niks van volgens jou?
  • 15 Jan 2020 om 13:36
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:30
      Noa Lang
    Mooie aanwinst en waarschijnlijk een versterking. Zeker niet slecht.
  • 15 Jan 2020 om 13:34
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:34
      Wie moet er dan bijkomen om de ploeg beter te maken? Wat ik van hem heb gezien kan hij wel wat toevoegen. Het is niet meteen the missing link waardoor nu het lek boven is, maar verwacht dat hij wel van waarde kan zijn.
    Precies, niet mijn type persoonlijkheid. Wel flair en scorend vermogen.
  • 15 Jan 2020 om 13:34
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:58
      Alsjeblieft zeg Noah behang heb je geen ene reet aan zelfde ego tripper als aitor
    Wie moet er dan bijkomen om de ploeg beter te maken? Wat ik van hem heb gezien kan hij wel wat toevoegen. Het is niet meteen the missing link waardoor nu het lek boven is, maar verwacht dat hij wel van waarde kan zijn.
  • 15 Jan 2020 om 13:33
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:30
      Noa Lang
    Ik vind het eerlijk gezegd best wel een stunt. Geweldige speler, alleen mag zijn gedrag wel iets veranderen.
  • 15 Jan 2020 om 13:30
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:25
      Wie of welke positie?
    Noa Lang
  • 15 Jan 2020 om 13:25
    • Quote van 15 Jan 2020 om 13:21
      Officieel rond nu, ik gok zo presentatie.
    Wie of welke positie?
  • 15 Jan 2020 om 13:22
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:32
      GERUCHTEN TRANSFERS: Siem de Jong, Noa Lang, Mike ter Wierik en Samuel Armenteros op weg naar FC Twente?????
    Dat zijn er ineens wel erg veel.... Stuk voor stuk spelers die Twente beter maken. Benieuwd wie er uiteindelijk nog bij komt dan wel bij komen.
  • 15 Jan 2020 om 13:21
    Officieel rond nu, ik gok zo presentatie.
  • 15 Jan 2020 om 13:13
    Noa Lang, Armenteros, Aitor is natuurlijk wel een subtopvoorhoede zou leuk zijn. Als je dan de verdediging verbeterd speelje sowieso veilig
  • 15 Jan 2020 om 13:05
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:58
      Alsjeblieft zeg Noah behang heb je geen ene reet aan zelfde ego tripper als aitor
    Je hebt links gewoon wat nodig en zo'n jongen kan er gelijk staan omdat hij de laatste maanden al aardig wat minuten heeft gemaakt bij Ajax. Hij heeft in ieder geval een actie in huis en kan een man passeren. Die hebben we op dit moment helemaal niet...
  • 15 Jan 2020 om 12:58
    Alsjeblieft zeg Noah behang heb je geen ene reet aan zelfde ego tripper als aitor
  • 15 Jan 2020 om 12:53
    Noa Lang wordt vandaag of morgen gepresenteerd!
  • 15 Jan 2020 om 12:44
    Ik wacht op Messi en Ronaldo
  • 15 Jan 2020 om 12:42
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:32
      GERUCHTEN TRANSFERS: Siem de Jong, Noa Lang, Mike ter Wierik en Samuel Armenteros op weg naar FC Twente?????
    Die gaan zeker niet allemaal in deze transferperiode nog komen. Miss wel wat vastleggingen voor volgend seizoen. En 1 of 2 in deze periode
  • 15 Jan 2020 om 12:41
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:32
      GERUCHTEN TRANSFERS: Siem de Jong, Noa Lang, Mike ter Wierik en Samuel Armenteros op weg naar FC Twente?????
    Armenteros ook zeer welkom !
  • 15 Jan 2020 om 12:36
    Ik hoop nog op Lang , De Jong en Te Wierik, dan gaan we het redden, en dan proberen spelers te verkopen ( Aitor en Vuckic ,evt. verhuren Holscher, een keeper en Bijen !
  • 15 Jan 2020 om 12:32
    GERUCHTEN TRANSFERS: Siem de Jong, Noa Lang, Mike ter Wierik en Samuel Armenteros op weg naar FC Twente?????
  • 15 Jan 2020 om 12:28
    • Quote van 15 Jan 2020 om 12:19
      Ze hoeven niet alles aan de grote klok hangen. Keep them Poor!
    Bij de zomer window is al aangegeven dat er geld achter de hand werd gehouden voor eventuele wintertransfers
  • 15 Jan 2020 om 12:19
    • Quote van 15 Jan 2020 om 11:40
      ik vind dit toch wel apart, de ene keer is er geen geld en vervolgens is er wel geld.
      Maargoed elke versterking is welkom.
    Ze hoeven niet alles aan de grote klok hangen. Keep them Poor!
  • 15 Jan 2020 om 12:09
    Eindelijk een man met goeie uitspraken en rustig blijft! Laatste keer dat ik dit hoorde was het tijdperk munsterman, duidelijke visie achter de hand. Nu hoop ik wel dat hij niet zo van gokken houd als dat munsterman deed
  • 15 Jan 2020 om 12:08
    • Quote van 15 Jan 2020 om 11:13
      Dan hoop ik voor 1,5 jaar met optie tot koop. Met tussentijdse terughaal clausule voor Ajax.
    Dat gaat Ajax nooit doen ben ik bang, max. een verhuur periode voor 1,5 jaar.

    Hoop eerder dat ze Siem de Jong contracteren, dat zou echt een versterking zijn.
  • 15 Jan 2020 om 11:55
    • Quote van 15 Jan 2020 om 11:02
      Ikzeg. Slapen met de telefoon lijkt mij een slechte zaak, want je slaapt dan helemaal niet meer, dat betekent dat je de telefoon niet hoort door de slaap probleem.
    Ted moet zelf achter spelers aanbellen beste Ik. Zelf initiatief nemen en niet wachten wachten totdat een ander hem belt.
  • 15 Jan 2020 om 11:46
    • Quote van 15 Jan 2020 om 11:07
      Noah Lang? Gerücht op Twitter....
    En Mike ter wierik
  • 15 Jan 2020 om 11:40
    ik vind dit toch wel apart, de ene keer is er geen geld en vervolgens is er wel geld.
    Maargoed elke versterking is welkom.
  • 15 Jan 2020 om 11:13
    Dan hoop ik voor 1,5 jaar met optie tot koop. Met tussentijdse terughaal clausule voor Ajax.
  • 15 Jan 2020 om 11:07
    Noah Lang? Gerücht op Twitter....
  • 15 Jan 2020 om 11:02
    Ikzeg. Slapen met de telefoon lijkt mij een slechte zaak, want je slaapt dan helemaal niet meer, dat betekent dat je de telefoon niet hoort door de slaap probleem.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›