Te Wierik ontkent gesprek met FC Twente: ''Klaar met dat gezeur''

11
Te Wierik ontkent gesprek met FC Twente: ''Klaar met dat gezeur''

Mike te Wierik heeft niet met FC Twente om tafel gezeten om te praten over een contract bij de club uit Enschede. Dat laat de verdediger van FC Groningen weten aan TC Tubantia.

"De club heeft alleen geïnformeerd naar me bij mijn zaakwaarnemer, verder is er niks", reageert Te Wierik. "Ik zou niet weten waar het vandaan komt, maar de bronnen van die berichten zijn erg slecht", doelt de verdediger uit Hengevelde op het gerucht uit De Telegraaf.

Te Wierik speelt zaterdagavond met FC Groningen juist tegen FC Twente. "Ik wil gewoon voetballen nu, ik ben wel klaar met al dat gezeur", aldus de centrale verdediger, die een aflopend contract heeft. Ook FC Twente ontkent dat Te Wierik in Enschede heeft getekend. "Fake news", laat de club weten.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2020 om 14:49
    • Quote van 17 Jan 2020 om 14:45
      Ikzeg. Wat is het nu ja of nee dat gezeur wel of niet graag of helemaal niet. Klaar. En laten wij nu eerst maar is zorgen dat wij morgen avond 3 punten binnen halen.
    word volgende week ..ik...
  • 17 Jan 2020 om 14:45
    Ikzeg. Wat is het nu ja of nee dat gezeur wel of niet graag of helemaal niet. Klaar. En laten wij nu eerst maar is zorgen dat wij morgen avond 3 punten binnen halen.
  • 17 Jan 2020 om 12:12
    Klaar met dat "gezeur " mooi laten gaan !
  • 17 Jan 2020 om 12:04
    • Quote van 17 Jan 2020 om 10:08
      wat ik me afvraag is of zijn salaris wel te betalen is ?
    Anders was Twente we niet mee bezig geweest. Daarnaast nemen we over een half jaar weer afscheid van gehuurde spelers, wat er voor zorgt dat er weer ruimte in het salarishuis komt.
  • 17 Jan 2020 om 11:54
    • Quote van 17 Jan 2020 om 11:22
      Gok dat hij wel komt, maar dat hij het niet zo heel fijn vindt dat het vlak voor Twente-Groningen naar buiten is gekomen.... Dus nu nog maar even alles ontkennen. Het blijft een tukker, die zijn toch het liefst in Twente....
    Hopen
  • 17 Jan 2020 om 11:22
    Gok dat hij wel komt, maar dat hij het niet zo heel fijn vindt dat het vlak voor Twente-Groningen naar buiten is gekomen.... Dus nu nog maar even alles ontkennen. Het blijft een tukker, die zijn toch het liefst in Twente....
  • 17 Jan 2020 om 11:07
    • Quote van 17 Jan 2020 om 10:18
      Komt toch niet
    Jawel als speler van Groningen
  • 17 Jan 2020 om 10:53
    Gaat dus niet door.Next.
  • 17 Jan 2020 om 10:18
    Komt toch niet
  • 17 Jan 2020 om 10:10
    • Quote van 17 Jan 2020 om 10:08
      wat ik me afvraag is of zijn salaris wel te betalen is ?
    Denk je werkelijk dat ze bij Groningen zulke torenhoge salarissen betalen dan? Tuurlijk niet.
  • 17 Jan 2020 om 10:08
    wat ik me afvraag is of zijn salaris wel te betalen is ?
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›