'FC Twente zet streep door naam Feyenoorder Van der Heijden'

107
'FC Twente zet streep door naam Feyenoorder Van der Heijden'

FC Twente is na de komst van Giovanni Troupée en Noa Lang nog niet uitgewinkeld. De Tukkers willen Jan-Arie van der Heijden op huurbasis overnemen van Feyenoord, dat meldt het Algemeen Dagblad.

Van der Heijden komt bij Feyenoord niet veel aan spelen toe. Daarnaast keren centrale verdedigers Edgar Ié en Sven van Beek terug van blessures. Met Marcos Senesi en George Johnston heeft Feyenoord al twee linksbenige centrale verdedigers.

Een mogelijk vertrek van Van der Heijden, die een aflopend contract heeft in Rotterdam, geeft Feyenoord weer wat meer ruimte in het salarisbudget. FC Twente is nog op zoek naar een extra centrumverdediger en heeft ook (voor komend seizoen) Mike te Wierik van FC Groningen op het oog.

Van der Heijden is bezig aan zijn vijfde seizoen bij Feyenoord. De 31-jarige verdediger speelde tot dusver 89 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers. Daarvoor was Van der Heijden actief bij Vitesse, Willem II en Ajax.

Update: Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Jan-Arie van der Heijden 'niet lijkt in te gaan' op de interesse van FC Twente. Daardoor moeten de Tukkers op zoek naar een andere kandidaat. Van der Heijden heeft nog een contract tot komende zomer, maar mag zonder afkoopsom vertrekken.

Update II: FC Twente heeft definitief een streep gezet door de naam van Jan-Arie van der Heijden, dat meldt het Algemeen Dagblad. De verdediger heeft aangegeven niet naar de club uit Enschede te willen verkassen.

107 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2020 om 18:30
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:51
      Rotterdammers zijn veel eerlijker, die hebben het niet zo achter de elleboog...
    Rotterdammers is kutvolk, hebben een kut karakter, de vuurwerkgeluiden zijn daar altijd het ergst. En verder ben ik enkele zaken niet vergeten van die stink kakkerlakken, en ze hadden dat Rotterdam in de oorlog in zijn geheel weg moeten vagen, jammer dat het nog bestaat....vies volk
  • 21 Jan 2020 om 18:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 10:04
      Zo slecht ook niet !
    Nee maar wel overschat, en hij voelt zich schijnbaar te groot voor Twente. Dus lekker weg laten rotten bij die kakkerlakken.
  • 21 Jan 2020 om 12:16
    Gelukkig was geen aanwinst geweest
  • 21 Jan 2020 om 11:51
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:33
      En wat is dan het verschil tussen een A'dammer en een Rotterdammer....wetende dat er legio supporters een schurfthekel aan Feyenoord hebben?
    Rotterdammers zijn veel eerlijker, die hebben het niet zo achter de elleboog...
  • 21 Jan 2020 om 11:33
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:55
      Lang is een Rotterdammer
    En wat is dan het verschil tussen een A'dammer en een Rotterdammer....wetende dat er legio supporters een schurfthekel aan Feyenoord hebben?
  • 21 Jan 2020 om 10:40
    Domme zet van deze van der Heijden, Feyenoord gaat geen rol van betekenis spelen dit jaar en hij zeker niet gezien de talenten die de voorkeur krijgen. Bij Twente krijgt hij voldoende te doen, kan zich weer in de picture spelen en tot zijn 35ste bij een goede subtopploeg settelen, zoals Janssen bij Utrecht. Maar goed het is al duidelijk, niet de mentaliteit die we nodig hebben!
  • 21 Jan 2020 om 10:16
    Wessel Dammers ( Fortuna Sittard) ook een prima optie en nog 24 jaar. Contract tot juni in Limburg en heeft de nodige Eredivisie ervaring.
  • 21 Jan 2020 om 10:14
    godzijdank zeg, geen toegevoegde waarde t.o.v Schenk.
  • 21 Jan 2020 om 10:11
    • Quote van 20 Jan 2020 om 22:41
      Is dat niet waarom Ted nu te Wierik probeert aan te trekken? Dat is namelijk een CV met meer dan 100 ED wedstrijden in de benen...
    Moet ie nu wel direct komen!
  • 21 Jan 2020 om 10:04
    • Quote van 21 Jan 2020 om 09:59
      Mooi vot laten blijven, zo denderend is hij niet.
    Zo slecht ook niet !
  • 21 Jan 2020 om 09:59
    Mooi vot laten blijven, zo denderend is hij niet.
  • 20 Jan 2020 om 22:41
    • Quote van 20 Jan 2020 om 22:13
      Beggars cant be choosers.

      Er moet een CV bij, het liefst met meer dan 100 ED wedstrijden in de benen. We hebben een chronisch gebrek aan ervaring. Ik ben bang dat Bosch, zoals meer talent, wisselvallig gaat presteren, het middenveld is piepjong. Espinosa/Aitor, geen aanvoerders. Vuckic zou kunnen. Schenk is Schenk.
    Is dat niet waarom Ted nu te Wierik probeert aan te trekken? Dat is namelijk een CV met meer dan 100 ED wedstrijden in de benen...
  • 20 Jan 2020 om 22:13
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:39
      ben blij dat hij niet komt maakte te veel fouten en als hij uispreekt dat hij niet wil mag hij ook niet voor deze mooie club spelen hoop dat hij met feyenoord hier straks speeelt fluiten we hem het veld af
    Beggars cant be choosers.

    Er moet een CV bij, het liefst met meer dan 100 ED wedstrijden in de benen. We hebben een chronisch gebrek aan ervaring. Ik ben bang dat Bosch, zoals meer talent, wisselvallig gaat presteren, het middenveld is piepjong. Espinosa/Aitor, geen aanvoerders. Vuckic zou kunnen. Schenk is Schenk.
  • 20 Jan 2020 om 21:39
    • Quote van 20 Jan 2020 om 15:20
      Type Gonzalez met het brei-voetbal van Garcia? Ik weet het niet.

      Ik benader het erg simpel, als een speler goed genoeg is voor Feyenoord, goed genoeg is voor de bank/wissels-functie, dan is hij goed genoeg voor de basis van FC Twente. Al helemaal als dit ter vervanging is van Petra. Zijn ervaring is ook zeer gewenst, ons middenveld bestaat uit louter guppies, geen enkele routinier.
    ben blij dat hij niet komt maakte te veel fouten en als hij uispreekt dat hij niet wil mag hij ook niet voor deze mooie club spelen hoop dat hij met feyenoord hier straks speeelt fluiten we hem het veld af
  • 20 Jan 2020 om 16:34
    v/d Heyden kan ook nog op het middenveld als VM of CM maar misschien is hij te duur om te huren en kunnen ze van dat geld beter 2 of 3 andere versterkingen halen maar vooralsnog is het stil.
  • 20 Jan 2020 om 15:20
    • Quote van 20 Jan 2020 om 14:55
      Gelukkig gaat dit niet door. Hij kan ook niet verdedigen. Als er iemand bij komt centraal dan moet het een type Gonzalez zijn en niet nog een verdediger die op 10 meter staat te verdedigen en te traag is.
    Type Gonzalez met het brei-voetbal van Garcia? Ik weet het niet.

    Ik benader het erg simpel, als een speler goed genoeg is voor Feyenoord, goed genoeg is voor de bank/wissels-functie, dan is hij goed genoeg voor de basis van FC Twente. Al helemaal als dit ter vervanging is van Petra. Zijn ervaring is ook zeer gewenst, ons middenveld bestaat uit louter guppies, geen enkele routinier.
  • 20 Jan 2020 om 15:06
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:18
      Hoezo? Omdat hij net zo traag is als Schenk en Bijen?
    Hij kan ook last hebben van de kuip vrees dat daarom zijn spel vertraagt
  • 20 Jan 2020 om 15:00
    • Quote van 20 Jan 2020 om 13:18
      Hoezo? Omdat hij net zo traag is als Schenk en Bijen?
    Hoezo?! Wie zeg jou dat hij net zo traag is als schenk en co misschien leef die hier wel op wie zal het zeggen.
  • 20 Jan 2020 om 14:55
    Gelukkig gaat dit niet door. Hij kan ook niet verdedigen. Als er iemand bij komt centraal dan moet het een type Gonzalez zijn en niet nog een verdediger die op 10 meter staat te verdedigen en te traag is.
  • 20 Jan 2020 om 14:34
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:33
      Liever niet
    Ikzeg. Jr3. Ben het niet met u eens. Hij wil niet in onze kleuren voetballen dan heb je er totaal helemaal niets aan. Ze moeten op het bot gemotiveerd zijn om bij ons fctwente te mogen voetballen. Er lopen bij ons fctwente nu zat rond die helemaal niets met ons fctwente van doen hebben, kijk maar waar wij staan en hoe ze rond huppelen in het veld. Ik wil voetballers hebben die graag willen en tot de tanden zijn bewapend en geen enkele die zelf al aangeeft ik wil niet. Daar lopen er nogmaals genoeg van.
  • 20 Jan 2020 om 13:18
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:26
      Zou wel mooi zijn als hij komt hij is wel de gewenste versterking die Twente zoekt achterin.
    Hoezo? Omdat hij net zo traag is als Schenk en Bijen?
  • 20 Jan 2020 om 13:17
    Gelukkig maar vond deze trage verdediger een hele slechte keuze!
  • 20 Jan 2020 om 12:48
    Ik zou zeggen haal Smal, een verdediger die ook regelmatig scoort en Wim Jonk de trainer Van Volendam DIREKT op !!!!!!
  • 20 Jan 2020 om 12:33
    • Quote van 20 Jan 2020 om 12:02
      Ikzeg. Man het is graag of helemaal niet dat laatste is nu aan de orde.
    Liever niet
  • 20 Jan 2020 om 12:02
    Ikzeg. Man het is graag of helemaal niet dat laatste is nu aan de orde.
  • 20 Jan 2020 om 12:01
    • Quote van 20 Jan 2020 om 10:45
      We hebben toch niets meer nodig. Loopt toch als een trein!!!!
    Ikzeg. Jan 53 jij hebt het goed gezien +100
  • 20 Jan 2020 om 11:55
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:21
      Dan laat Noa Lang ook maar in A'dam blijven.....toch Hennik?
    Lang is een Rotterdammer
  • 20 Jan 2020 om 11:21
    • Quote van 20 Jan 2020 om 11:14
      Tis een Amsterdammer, mooi daar laten
    Dan laat Noa Lang ook maar in A'dam blijven.....toch Hennik?
  • 20 Jan 2020 om 11:14
    • Quote van 20 Jan 2020 om 10:23
      Hij heeft nog gelijk ook dat hij niet wil komen......
    Tis een Amsterdammer, mooi daar laten
  • 20 Jan 2020 om 10:55
    Ga dan voor Wessel Dammers (Fortuna Sittard) en Ex Feyenoord. contract tot 30-06-2020. Is een prima verdediger. Heeft na zijn blesure, alweer basisplaatsen bij de Limburgers.
  • 20 Jan 2020 om 10:54
    • Quote van 20 Jan 2020 om 10:45
      We hebben toch niets meer nodig. Loopt toch als een trein!!!!
    De spirit is aanwezig Jan. ;)
  • 20 Jan 2020 om 10:45
    We hebben toch niets meer nodig. Loopt toch als een trein!!!!
  • 20 Jan 2020 om 10:23
    Hij heeft nog gelijk ook dat hij niet wil komen......
  • 20 Jan 2020 om 10:22
    Goed nieuws, schijtspeler.
  • 20 Jan 2020 om 10:12
    • Quote van 18 Jan 2020 om 08:23
      Douglas heeft meerdere zaakwaarnemers, niet doen dus, dat gedonder met die zaakwaarnemers heeft de club al bijna de kop gekost.
    Keal is ook hartstikke dik, heb hem van het weekend nog zien spelen bij barbaros
  • 18 Jan 2020 om 08:23
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:00
      Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
    Douglas heeft meerdere zaakwaarnemers, niet doen dus, dat gedonder met die zaakwaarnemers heeft de club al bijna de kop gekost.
  • 17 Jan 2020 om 22:18
    • Quote van 17 Jan 2020 om 19:53
      Onzin dat ze zeggen dat er niets aan de hand is,er komen niet voor niets andere spelers bij,denk dat er minimaal nog twee bijkomen ,en meer als we nog wat lozen,alles moet gebeuren om ons te handhaven,einde seizoen is de eerste normale transferperiode,Drommel zal gaan voor een mooi bedrag,en pas dan kan de echte wederopbouw van de club beginnen,het kost gewoon tijd en ook geld om goede spelers te vinden,met alleen transfervrij lukt dat niet,ze gaan vanavond opnieuw een spits bekijken,KKD club,hoop dat hij komt,is wel een gokje waard, gewoon wat geduld hoe de selectie eruitziet einde van de maand,en het een maand aankijken hoe het zich ontwikkeld, voorlopig maak ik me echt nog geen zorgen,er zijn clubs nog minder als wij,ga eerst voetbal kijken,KKD,na 10 uur reageer ik wel.
    PvdK zegt niet dat er niets aan de hand is, zegt wel dat paniek niet zinvol is en dat er hard aan gewerkt wordt om de doelstelling handhaving te realiseren door versterking te halen. Dat is ook realistisch..... Je hebt gelijk dat de komende zomer de eerste redelijk "normale" transferwindow wordt, echter financieel duurt het nog een jaar langer, omdat er pas na het komende seizoen een "normaal" spelersbudget beschikbaar komt, die dan ook "vrij" besteedbaar is voor spelers, dus zonder "ballast"..... Volgend seizoen weer een stapje, geduld is echt nodig, iets wat veel supporters niet hebben.....
  • 17 Jan 2020 om 21:07
    • Quote van 17 Jan 2020 om 21:03
      Pijlen waren eerst op anderen gericht, Zirkzee en Traore zaten ineens bij het eerste en mogen niet meer verhuurd worden,en Unal maakte 4 goals de laatste wedstrijden,dus helaas,dan kom je in een andere categorie terecht,van mij mag hij komen,of hij de Eredivisie aankan blijft een gok,er zijn ongetwijfeld nog andere opties,dus afwachten, zeker is dat er nog wat gaat gebeuren, spelers vertrekken,en nieuwe erbij,ben benieuwd wie het worden.
    Hij speelt nu nog een belabberde wedstrijd, is inderdaad andere categorie maar deze kan je misschien kopen, heb je hem als eigendom.
  • 17 Jan 2020 om 21:03
    • Quote van 17 Jan 2020 om 20:12
      Telstar spits? Die is wel goed. En is er al gesprek met de desbetreffende spits geweest?
    Pijlen waren eerst op anderen gericht, Zirkzee en Traore zaten ineens bij het eerste en mogen niet meer verhuurd worden,en Unal maakte 4 goals de laatste wedstrijden,dus helaas,dan kom je in een andere categorie terecht,van mij mag hij komen,of hij de Eredivisie aankan blijft een gok,er zijn ongetwijfeld nog andere opties,dus afwachten, zeker is dat er nog wat gaat gebeuren, spelers vertrekken,en nieuwe erbij,ben benieuwd wie het worden.
  • 17 Jan 2020 om 20:55
    • Quote van 17 Jan 2020 om 19:53
      Onzin dat ze zeggen dat er niets aan de hand is,er komen niet voor niets andere spelers bij,denk dat er minimaal nog twee bijkomen ,en meer als we nog wat lozen,alles moet gebeuren om ons te handhaven,einde seizoen is de eerste normale transferperiode,Drommel zal gaan voor een mooi bedrag,en pas dan kan de echte wederopbouw van de club beginnen,het kost gewoon tijd en ook geld om goede spelers te vinden,met alleen transfervrij lukt dat niet,ze gaan vanavond opnieuw een spits bekijken,KKD club,hoop dat hij komt,is wel een gokje waard, gewoon wat geduld hoe de selectie eruitziet einde van de maand,en het een maand aankijken hoe het zich ontwikkeld, voorlopig maak ik me echt nog geen zorgen,er zijn clubs nog minder als wij,ga eerst voetbal kijken,KKD,na 10 uur reageer ik wel.
    Kharchouch?
  • 17 Jan 2020 om 20:55
    • Quote van 17 Jan 2020 om 20:49
      Voor de categorie die wij kunnen krijgen lijkt het me een prima verdediger. Niet de beer die ik had gehoopt maar ik kan hier mee leven.
    Prima verdediger inderdaad! Heeft ervaring en kent de eredivisie.
  • 17 Jan 2020 om 20:50
    • Quote van 17 Jan 2020 om 20:49
      Voor de categorie die wij kunnen krijgen lijkt het me een prima verdediger. Niet de beer die ik had gehoopt maar ik kan hier mee leven.
    ik niet
  • 17 Jan 2020 om 20:49
    Voor de categorie die wij kunnen krijgen lijkt het me een prima verdediger. Niet de beer die ik had gehoopt maar ik kan hier mee leven.
  • 17 Jan 2020 om 20:45
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:00
      Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
    Heeeeeele grote zucht....
  • 17 Jan 2020 om 20:42
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:26
      Zou wel mooi zijn als hij komt hij is wel de gewenste versterking die Twente zoekt achterin.
    nee is geen versterking heeft bij feyenoord zoveel fouten defensief gemaakt daarom kan hij ook weg ik zeg niet doen
  • 17 Jan 2020 om 20:21
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:00
      Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
    Zucht!!!
  • 17 Jan 2020 om 20:12
    • Quote van 17 Jan 2020 om 19:53
      Onzin dat ze zeggen dat er niets aan de hand is,er komen niet voor niets andere spelers bij,denk dat er minimaal nog twee bijkomen ,en meer als we nog wat lozen,alles moet gebeuren om ons te handhaven,einde seizoen is de eerste normale transferperiode,Drommel zal gaan voor een mooi bedrag,en pas dan kan de echte wederopbouw van de club beginnen,het kost gewoon tijd en ook geld om goede spelers te vinden,met alleen transfervrij lukt dat niet,ze gaan vanavond opnieuw een spits bekijken,KKD club,hoop dat hij komt,is wel een gokje waard, gewoon wat geduld hoe de selectie eruitziet einde van de maand,en het een maand aankijken hoe het zich ontwikkeld, voorlopig maak ik me echt nog geen zorgen,er zijn clubs nog minder als wij,ga eerst voetbal kijken,KKD,na 10 uur reageer ik wel.
    Telstar spits? Die is wel goed. En is er al gesprek met de desbetreffende spits geweest?
  • 17 Jan 2020 om 19:57
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:00
      Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
    ... Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken... Ie bint neet good wies! ;)
  • 17 Jan 2020 om 19:53
    • Quote van 17 Jan 2020 om 17:11
      Voor dat geld wat je nu uitgeeft aan huurspelers, dat geld kan je beter in de zomer er bij doen en dan een kopen waar je later weer winst uithaalt. We staan toch 12e er is toch niks aan de hand :)
    Onzin dat ze zeggen dat er niets aan de hand is,er komen niet voor niets andere spelers bij,denk dat er minimaal nog twee bijkomen ,en meer als we nog wat lozen,alles moet gebeuren om ons te handhaven,einde seizoen is de eerste normale transferperiode,Drommel zal gaan voor een mooi bedrag,en pas dan kan de echte wederopbouw van de club beginnen,het kost gewoon tijd en ook geld om goede spelers te vinden,met alleen transfervrij lukt dat niet,ze gaan vanavond opnieuw een spits bekijken,KKD club,hoop dat hij komt,is wel een gokje waard, gewoon wat geduld hoe de selectie eruitziet einde van de maand,en het een maand aankijken hoe het zich ontwikkeld, voorlopig maak ik me echt nog geen zorgen,er zijn clubs nog minder als wij,ga eerst voetbal kijken,KKD,na 10 uur reageer ik wel.
  • 17 Jan 2020 om 19:52
    • Quote van 17 Jan 2020 om 17:11
      Voor dat geld wat je nu uitgeeft aan huurspelers, dat geld kan je beter in de zomer er bij doen en dan een kopen waar je later weer winst uithaalt. We staan toch 12e er is toch niks aan de hand :)
    Wachten tot volgend seizoen??? Laat me niet lachen man, totaal onverantwoord. Met de huidige krempel gaan we het namelijk niet redden en gaan we volgend jaar weer fijn de polder in naar Almere, Velsen Zuid en naar de lege stadions van Utrecht en AZ. Dan is het over en sluiten.
  • 17 Jan 2020 om 19:00
    • Quote van 17 Jan 2020 om 17:07
      Komend zomer komt er veel geld vrij. Dus als je jan arie kunt huren en in de zomer contract geven zeg ik een meester zet van de fc.
    Alleen geen al te lang contract. Straks hebben we een verdediger waar de sleet op zit.
  • 17 Jan 2020 om 17:58
    Persoonlijk ben ik wel tevreden met de drie nieuwe spelers. Ga er gemakshalve maar vanuit dat ze zullen komen. Te Wierik een goede optie voor straks. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met TS. Ondersteuning voor GG... Hoe is de sfeer intern in de breedte enz. We zullen het morgen zien.
  • 17 Jan 2020 om 17:44
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:57
      Is toch logisch midden in het seizoen? Alles dat je vast wilt leggen kan komende zomer pas. Zijn ze ook al mee bezig overigens.

      Agu van Osnabrück zijn contacten mee(rechtsback)
      Saglam van Bochum(aanvallende mid)
      Te Wierik van Grunn(centrale verdediger)

      en vast nog een aantal waar ik geen weet van heb. Ik papegaai overigens gewoon mensen(Tys) en nieuwsberichten na hier, heb geen inside informatie. Maar er wordt wel degelijk ook aan de lange termijn gedacht/gewerkt. Hopelijk komt er gaandeweg ook steeds meer eigen jeugd bij.
    Dit heeft niks met midden van het seizoen of tussenfase te maken. Ted van Leeuwen werkt altijd veel met huurspelers. Bij Vitesse was het ook een komen en gaan van spelers. Elk jaar weer een stuk of 20 wisselingen
  • 17 Jan 2020 om 17:39
    • Quote van 17 Jan 2020 om 17:11
      Voor dat geld wat je nu uitgeeft aan huurspelers, dat geld kan je beter in de zomer er bij doen en dan een kopen waar je later weer winst uithaalt. We staan toch 12e er is toch niks aan de hand :)
    Ze staan 6 punten de degradatie plaats verwijderd....verstandig om de lekke verdediging te dichten Volgend seizoen gewoon opnieuw selecteren
  • 17 Jan 2020 om 17:11
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:57
      Is toch logisch midden in het seizoen? Alles dat je vast wilt leggen kan komende zomer pas. Zijn ze ook al mee bezig overigens.

      Agu van Osnabrück zijn contacten mee(rechtsback)
      Saglam van Bochum(aanvallende mid)
      Te Wierik van Grunn(centrale verdediger)

      en vast nog een aantal waar ik geen weet van heb. Ik papegaai overigens gewoon mensen(Tys) en nieuwsberichten na hier, heb geen inside informatie. Maar er wordt wel degelijk ook aan de lange termijn gedacht/gewerkt. Hopelijk komt er gaandeweg ook steeds meer eigen jeugd bij.
    Voor dat geld wat je nu uitgeeft aan huurspelers, dat geld kan je beter in de zomer er bij doen en dan een kopen waar je later weer winst uithaalt. We staan toch 12e er is toch niks aan de hand :)
  • 17 Jan 2020 om 17:07
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:32
      Tis allemaal maar huur en nog eens huur zum kotzen zo bouw je toch als club geen flikker op. Die gastjes bint straks allemaal weer gevlogen en je kan weer van voor af aan beginnen met een lege knip ( die je verkwanseld hebt aan te veel huur spelers) kut beleid op deze manier.
    Komend zomer komt er veel geld vrij. Dus als je jan arie kunt huren en in de zomer contract geven zeg ik een meester zet van de fc.
  • 17 Jan 2020 om 16:57
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:32
      Tis allemaal maar huur en nog eens huur zum kotzen zo bouw je toch als club geen flikker op. Die gastjes bint straks allemaal weer gevlogen en je kan weer van voor af aan beginnen met een lege knip ( die je verkwanseld hebt aan te veel huur spelers) kut beleid op deze manier.
    Is toch logisch midden in het seizoen? Alles dat je vast wilt leggen kan komende zomer pas. Zijn ze ook al mee bezig overigens.

    Agu van Osnabrück zijn contacten mee(rechtsback)
    Saglam van Bochum(aanvallende mid)
    Te Wierik van Grunn(centrale verdediger)

    en vast nog een aantal waar ik geen weet van heb. Ik papegaai overigens gewoon mensen(Tys) en nieuwsberichten na hier, heb geen inside informatie. Maar er wordt wel degelijk ook aan de lange termijn gedacht/gewerkt. Hopelijk komt er gaandeweg ook steeds meer eigen jeugd bij.
  • 17 Jan 2020 om 16:48
    Uitstekende verdediger voor ons. Blonk uit bij Vitesse voor hij naar Feyenoord ging dus moet het bij ons zeker aankunnen.
  • 17 Jan 2020 om 16:46
    Jan Scharie hooligan!
  • 17 Jan 2020 om 16:45
    Wat een zeikerds hier. Dit is gewoon een verdediger van hoger niveau dan die van Heracles of zo. Kampioen geworden met Feyenoord alleen dit seizoen niet echt in vorm maar alsnog goeie versterking.
  • 17 Jan 2020 om 16:43
    Een spits en linksback zou ook mooi zijn, maar die zullen er vast wel niet meer komen. Als Verdonk wegvalt zoals nu 2 wedstrijden het geval is hebje niks achter de hand met niveau op die plek. Spits hebben we ook nodig, Vuckic is geen echte spits en Berggreen lijkt geen potten te kunnen breken al heeft hij ook geen echte kans gekregen...
  • 17 Jan 2020 om 16:43
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:32
      Tis allemaal maar huur en nog eens huur zum kotzen zo bouw je toch als club geen flikker op. Die gastjes bint straks allemaal weer gevlogen en je kan weer van voor af aan beginnen met een lege knip ( die je verkwanseld hebt aan te veel huur spelers) kut beleid op deze manier.
    Messi het is inderdaad geen top beleid maar dat wisten we al, maar hoop dat we ins handhaven en dat we volgend seizoen met een fatsoenlijk transferbeleid komen. Maar voorlopig hoop ik dat we erin blijven, en dat moet ik eerst nog maar zien... met GG . Als er morgen verloren word suup ik mij helemaal lam en hoop ik dat ik een week slaap..want bin nog niet vol vertrouwen echt niet.
  • 17 Jan 2020 om 16:41
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:32
      Tis allemaal maar huur en nog eens huur zum kotzen zo bouw je toch als club geen flikker op. Die gastjes bint straks allemaal weer gevlogen en je kan weer van voor af aan beginnen met een lege knip ( die je verkwanseld hebt aan te veel huur spelers) kut beleid op deze manier.
    Er is geen geld.
  • 17 Jan 2020 om 16:40
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:32
      Tis allemaal maar huur en nog eens huur zum kotzen zo bouw je toch als club geen flikker op. Die gastjes bint straks allemaal weer gevlogen en je kan weer van voor af aan beginnen met een lege knip ( die je verkwanseld hebt aan te veel huur spelers) kut beleid op deze manier.
    Ikzeg. Messi. U heeft gelijk. Maar ik ben wel blij dat er gevochten gaat worden voor lijfsbehoud.
  • 17 Jan 2020 om 16:38
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:32
      Tis allemaal maar huur en nog eens huur zum kotzen zo bouw je toch als club geen flikker op. Die gastjes bint straks allemaal weer gevlogen en je kan weer van voor af aan beginnen met een lege knip ( die je verkwanseld hebt aan te veel huur spelers) kut beleid op deze manier.
    Klopt, verlengen en geld maken is heel belangrijk. Echter moeten we eerst erin zien te blijven en das gewoon makkelijker met huurspelers, transfervrije spelers vindje in de winter niet of nauwelijks.
  • 17 Jan 2020 om 16:37
    Alsjeblieft niet kan er geen reet van
  • 17 Jan 2020 om 16:32
    Tis allemaal maar huur en nog eens huur zum kotzen zo bouw je toch als club geen flikker op. Die gastjes bint straks allemaal weer gevlogen en je kan weer van voor af aan beginnen met een lege knip ( die je verkwanseld hebt aan te veel huur spelers) kut beleid op deze manier.
  • 17 Jan 2020 om 16:25
    We hebben er even op moeten wachten maar nu neemt Ted eindelijk actie!
  • 17 Jan 2020 om 16:18
    Ik ben niet direct kapot van hem maar hij is in ieder geval beter dan Peet, of schenk. Maar goed nogmaals bin niet echt kapot van hem,maar denk dat het nu wel even aanwinst is. En met die Lang hoop ik op scenario R.de Boer, en ik hoop dat ze er nog een spits bij halen.
  • 17 Jan 2020 om 16:06
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:02
      Als je na 2 jaar nog steeds niet fit bent/wil zijn, laat dan maar zitten. Opputurnisme ten top, hebben we niks aan
    Wellicht wil heubach even inspringen voor de tijd dat verdonk geschorst is... hahaha
  • 17 Jan 2020 om 16:06
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:00
      Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
    Pfff, hoe vaak moet het verhaal omtrent Douglas hier nog uitgelegd worden...kerel heeft de kans gehad om hier fit te worden met wellicht hoop op meer. Heeft ie zelf verknald.
  • 17 Jan 2020 om 16:05
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:00
      Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
    Hij zal de goal clean houden en verdedigt het met bloed zweet en tranen zal vechten veur Twente al is het zn eigen Fam en in feite wil hij graag iets goedmaken geef Douglas deze kans en hij zal ons rijkelijk belonen dmv clean sheet en Drommel krijgt weer overzicht in de 16m + de nodige rust
  • 17 Jan 2020 om 16:02
    • Quote van 17 Jan 2020 om 16:00
      Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
    Als je na 2 jaar nog steeds niet fit bent/wil zijn, laat dan maar zitten. Opputurnisme ten top, hebben we niks aan
  • 17 Jan 2020 om 16:00
    Waarom geen Douglas immers das er een met hart voor Twente en als stand in eerste tijd goed bruikbaar en met juiste training wel genoeg fit te krijgen als Douglas wil heb je er wel iemand staan met Twentehart en hij zal er staan als een onneembare rots bikkelhard dus en geen jankerd maar een vechter waarvan elke tegenspeler liefst niet mee in aanraking wil komen alleen al die blik wat hij heeft het litteken op zn oogkas on bang van te worden
  • 17 Jan 2020 om 15:51
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:49
      Dat zijn er 5 nog 6 te gaan
    Jij wil met 11 nederlanders spelen... ik ga niet eens vragen waarom want het antwoord kan ik al raden... Maar je hebt er geen kaas van gegeten blijkbaar
  • 17 Jan 2020 om 15:50
    Schijtspeler, NIET DOEN!
  • 17 Jan 2020 om 15:49
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:47
      ManManManManMan
    Dat zijn er 5 nog 6 te gaan
  • 17 Jan 2020 om 15:48
    Kiek dat zijn de berichten hoop dat ie komt.. koop huur? naja maar voor nu komt u maar
  • 17 Jan 2020 om 15:47
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:45
      Dat moeten er 11 zijn. Maar inderdaad blij met deze ontwikkeling.
    ManManManManMan
  • 17 Jan 2020 om 15:45
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:44
      Gelukkig gaan we weer met meer Nederlandse spelers spelen !
    Dat moeten er 11 zijn. Maar inderdaad blij met deze ontwikkeling.
  • 17 Jan 2020 om 15:44
    Gelukkig gaan we weer met meer Nederlandse spelers spelen !
  • 17 Jan 2020 om 15:43
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:38
      Dus volgend jaar Vd Heijden - Te Wierik centraal achterin. De eerste stenen worden gelegd.
    In eerste instantie gaat het om huur beste UT... van de zomer houden de kaarten vor jan arie opnieuw geschud worden als hij transfervrij is
  • 17 Jan 2020 om 15:38
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:30
      Ach, er wordt op alles getiert hier tegenwoordig =p , beetje een ouwe wijfenclub soms
    Helemaal met je eens!
  • 17 Jan 2020 om 15:38
    Dus volgend jaar Vd Heijden - Te Wierik centraal achterin. De eerste stenen worden gelegd.
  • 17 Jan 2020 om 15:38
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:34
      Lijkt me een goede versterking. Sterk en ervaring. Zou er bij mee zijn. T liefst ook Gonzales erbij
    Denk dat het bij één centrale verdediger blijft qua verdedigende versterking. Wellicht dat er nog gekeken wordt naar een spits. Moet er wel één zijn die zijn eigen kansen creëert, van buitenspelers hoef je niet veel (bruikbare) voorzetten te verwachten.
  • 17 Jan 2020 om 15:37
    Zou mooi zijn, jammer dat het allemaal zo laat op gang komt !
  • 17 Jan 2020 om 15:35
    een beetje beunhaas achterin heb je wel nodig.
  • 17 Jan 2020 om 15:34
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:28
      Of die het niveau aankan, heb ik mijn twijfels. Een type gonzalez, een straatvechter heb je nodig.
    Ben ik met je eens. Je hebt een kuitenbijter nodig die kort kan verdedigen op een spits. Die Ari(als hij komt), Schenk, Bijen, Julio kunnen dat allemaal niet.
  • 17 Jan 2020 om 15:34
    Haha, zei het een uur geleden nog.
  • 17 Jan 2020 om 15:34
    Lijkt me een goede versterking. Sterk en ervaring. Zou er bij mee zijn. T liefst ook Gonzales erbij
  • 17 Jan 2020 om 15:33
    Dit zou een stunt zijn....goede verdediger met de nodige ervaring. Hier op an!!
  • 17 Jan 2020 om 15:32
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:31
      Lijken wel een stel vrouwen hier op het forum, alles en iedereen is slecht enz wat een gezeur
    Wel een beetje mee eens, maar de namen die binnenkomen voor een mogelijke transfer zijn toch vaak niet echt de meest overtuigende spelers... en dat zijn we nu juist wel nodig op centraal.
  • 17 Jan 2020 om 15:31
    Lijken wel een stel vrouwen hier op het forum, alles en iedereen is slecht enz wat een gezeur
  • 17 Jan 2020 om 15:30
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:27
      Snap niet dat iedereen zeurt, deze man is veel beter dan schenk en petra
    Ach, er wordt op alles getiert hier tegenwoordig =p , beetje een ouwe wijfenclub soms
  • 17 Jan 2020 om 15:29
    gonzales, die kan voor veel verandering zorgen. maar je weet het nooit.
  • 17 Jan 2020 om 15:28
    Of die het niveau aankan, heb ik mijn twijfels. Een type gonzalez, een straatvechter heb je nodig.
  • 17 Jan 2020 om 15:28
    • Quote van 17 Jan 2020 om 15:27
      Snap niet dat iedereen zeurt, deze man is veel beter dan schenk en petra
    100%
  • 17 Jan 2020 om 15:27
    Snap niet dat iedereen zeurt, deze man is veel beter dan schenk en petra
  • 17 Jan 2020 om 15:27
    Snap niet dat iedereen zeurt, deze man is veel beter dan schenk en petra
  • 17 Jan 2020 om 15:27
    je weet het nooit, ik verwachte ook niks van drommel toen hij kwam.
  • 17 Jan 2020 om 15:27
    Als dit werkelijkheid word heb je straks jannie, sandra en petra... word dr niet beter op jonks
  • 17 Jan 2020 om 15:27
    Een iets verbeterde versie van Schenk... Doe maar niet.
  • 17 Jan 2020 om 15:27
    Help!!! Niet Jan-Scharie...
  • 17 Jan 2020 om 15:26
    Zou wel mooi zijn als hij komt hij is wel de gewenste versterking die Twente zoekt achterin.
  • 17 Jan 2020 om 15:26
    Nee he..