Update: 'FC Twente grijpt naast transfervrije Te Wierik'

52
Update: 'FC Twente grijpt naast transfervrije Te Wierik'

FC Groningen gaat in de laatste uren van de transfermarkt mogelijk nog afscheid nemen van Mike te Wierik. Vanuit Engeland is er interesse voor de verdediger.

Dit meldt TC Tubantia donderdagavond. De mandekker, die bij FC Groningen een aflopend contract heeft, staat in de belangstelling van Derby County. Bij de Championship-club is op dit moment Phillip Cocu hoofdtrainer.

Eerder toonde FC Twente al interesse in de komst van Te Wierik. De Tukker speelt sinds de zomer van 2017 bij FC Groningen, dat hem destijds overnam van Heracles Almelo.

Update: FC Twente lijkt de komst van Mike te Wierik uit het hoofd te kunnen zetten. Volgens Voetbal International vertrekt de verdediger komende zomer naar Derby County. Te Wierik maakt het seizoen af bij FC Groningen en kan daarna transfervrij verkassen.

52 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jan 2020 om 18:52
    • Quote van 31 Jan 2020 om 18:27
      Haha 2 spelers Tc? Jij weet niks.....alleen wat je leest op een ander forum. Bron: dirty Harry en jou grote duim...
    Mag jij denken Berry.... Daarnaast zie ik Dorothy Harry al heel lang niet (meer) als een serieuze bron......
  • 31 Jan 2020 om 18:52
    • Quote van 31 Jan 2020 om 18:08
      Je snapt dondersgoed wat ik bedoel Tc... nu komen er geen toppertjes meer. Alleen maar zoethoudertjes voor de ozo trouwe aanhang.
    Toppertjes komen er sowieso niet zolang er geen fatsoenlijke investeerder komt die de boel opkoopt.
  • 31 Jan 2020 om 18:27
    • Quote van 31 Jan 2020 om 17:33
      00.01 uur is de case pas closed Berry....eerder niet. Waarschijnlijk begreep je dat niet zo goed, maar bij deze dus.


      Tedjen is in gesprek met 2 spelers. Het gaat hoogstwaarschijnlijk om huur voor een half seizoen. Nog effekes afwachten.....
    Haha 2 spelers Tc? Jij weet niks.....alleen wat je leest op een ander forum. Bron: dirty Harry en jou grote duim...
  • 31 Jan 2020 om 18:08
    • Quote van 31 Jan 2020 om 17:33
      00.01 uur is de case pas closed Berry....eerder niet. Waarschijnlijk begreep je dat niet zo goed, maar bij deze dus.


      Tedjen is in gesprek met 2 spelers. Het gaat hoogstwaarschijnlijk om huur voor een half seizoen. Nog effekes afwachten.....
    Je snapt dondersgoed wat ik bedoel Tc... nu komen er geen toppertjes meer. Alleen maar zoethoudertjes voor de ozo trouwe aanhang.
  • 31 Jan 2020 om 17:56
    • Quote van 31 Jan 2020 om 09:27
      Volg het andere forum. Daar heeft Ted het vizier op Besiktas spelertje.
    Haha
  • 31 Jan 2020 om 17:45
    Komt niks bij
  • 31 Jan 2020 om 17:43
    • Quote van 31 Jan 2020 om 17:38
      Gesprekken....het gaat (nog) om gesprekken. Ik zeg nergens dat er 2 bijkomen. ;)
    Zeg ik dat jij dat zegt dan? Bij twente zeiden ze zelf dat ze het liefst nog 2 spelers erbij zouden willen hebben.
  • 31 Jan 2020 om 17:38
    • Quote van 31 Jan 2020 om 17:35
      Er komt nog wel 1 bij. 2 geloof ik niet zo in.
    Gesprekken....het gaat (nog) om gesprekken. Ik zeg nergens dat er 2 bijkomen. ;)
  • 31 Jan 2020 om 17:37
    • Quote van 31 Jan 2020 om 00:31
      Jij doet je naam eer aan De Denker??? Laat me niet lachen Denker, Denk er is over na dat het gewoon helemaal mis kan gaan? Daar wel eens aan gedacht?? Denk het niet hè? Zonder de nodige versterkingen word het een moeilijk verhaal, en als we in die regionen komen van plek 15 tot 18 dan gaan wij er uit vliegen, omdat deze trainer mag blijven aankloten en Ted denkt ook dat het allemaal goed komt?? Ik zeg je we hebben de verkeerde trainer , Ted vind het wel best, en heeft alle sportrevalidatie centra in EU bezocht op zoek naar een speler op de weg terug, en alle GGZ in Europa voor spelers met een krasje. Oprotten met GG en Ted want degradatie betekent het einde AFC Twente !!! Denk daar maar eens over na DENKER
    Wat bedoel je met AFC Twente kerel? Degradatie betekent per definitie niet meteen einde verhaal. De club blijft echt wel bestaan bij degradatie. Alleen moet 'Krantje Pappie' dan wel serieus aan het werk om de club te verkopen.....
  • 31 Jan 2020 om 17:35
    • Quote van 31 Jan 2020 om 17:33
      00.01 uur is de case pas closed Berry....eerder niet. Waarschijnlijk begreep je dat niet zo goed, maar bij deze dus.


      Tedjen is in gesprek met 2 spelers. Het gaat hoogstwaarschijnlijk om huur voor een half seizoen. Nog effekes afwachten.....
    Er komt nog wel 1 bij. 2 geloof ik niet zo in.
  • 31 Jan 2020 om 17:33
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:43
      Gewoon logisch nadenken. Denk jij serieus dat er morgen nog 2 pareltjes binnen komen lopen? De transferperiode is gesloten. Case closed!
    00.01 uur is de case pas closed Berry....eerder niet. Waarschijnlijk begreep je dat niet zo goed, maar bij deze dus.


    Tedjen is in gesprek met 2 spelers. Het gaat hoogstwaarschijnlijk om huur voor een half seizoen. Nog effekes afwachten.....
  • 31 Jan 2020 om 17:07
    • Quote van 31 Jan 2020 om 16:36
      Daishawn redan proberen te huren van hertha bsc
    Speelt nu bij groningen..
  • 31 Jan 2020 om 17:00
    • Quote van 31 Jan 2020 om 16:36
      Daishawn redan proberen te huren van hertha bsc
    Ted zat niet te wachten op jonge spelers zonder ervaring toch?
  • 31 Jan 2020 om 17:00
    • Quote van 31 Jan 2020 om 16:55
      En die Leon maar roepen dat er spelers komen deze week....
    Dat wist ik 2 dagen geleden al. No money no players
  • 31 Jan 2020 om 16:58
    • Quote van 31 Jan 2020 om 00:31
      Jij doet je naam eer aan De Denker??? Laat me niet lachen Denker, Denk er is over na dat het gewoon helemaal mis kan gaan? Daar wel eens aan gedacht?? Denk het niet hè? Zonder de nodige versterkingen word het een moeilijk verhaal, en als we in die regionen komen van plek 15 tot 18 dan gaan wij er uit vliegen, omdat deze trainer mag blijven aankloten en Ted denkt ook dat het allemaal goed komt?? Ik zeg je we hebben de verkeerde trainer , Ted vind het wel best, en heeft alle sportrevalidatie centra in EU bezocht op zoek naar een speler op de weg terug, en alle GGZ in Europa voor spelers met een krasje. Oprotten met GG en Ted want degradatie betekent het einde AFC Twente !!! Denk daar maar eens over na DENKER
    Hoe krijg jij het toch elke keer voor elkaar om iemand persoonlijk aan te vallen na een prima geformuleerd bericht. Niemand mag jou ergens op wijzen of aanspreken, maar in jouw ogen is niemand hier weldenkend. Over denken gesproken, denk jij überhaupt na voordat je wat typt?
  • 31 Jan 2020 om 16:56
    • Quote van 31 Jan 2020 om 09:27
      Volg het andere forum. Daar heeft Ted het vizier op Besiktas spelertje.
    Staat ook al op dit forum. Komt niet.
  • 31 Jan 2020 om 16:55
    En die Leon maar roepen dat er spelers komen deze week....
  • 31 Jan 2020 om 16:55
    • Quote van 31 Jan 2020 om 16:36
      Daishawn redan proberen te huren van hertha bsc
    Staat in de belangstelling van Groningen.
  • 31 Jan 2020 om 16:51
    • Quote van 31 Jan 2020 om 16:36
      Daishawn redan proberen te huren van hertha bsc
    Idd laat maar komen...
  • 31 Jan 2020 om 16:50
    • Quote van 31 Jan 2020 om 16:38
      Jammer jammer. Was een goede zet geweest, met schenk en bijen kan je niet langer door
    Idd
  • 31 Jan 2020 om 16:46
    Ach nee, wat een verassing.Ons zo daadkrachtige Twente.
  • 31 Jan 2020 om 16:38
    Jammer jammer. Was een goede zet geweest, met schenk en bijen kan je niet langer door
  • 31 Jan 2020 om 16:36
    Daishawn redan proberen te huren van hertha bsc
  • 31 Jan 2020 om 16:34
    • Quote van 31 Jan 2020 om 06:30
      Jan Arie vd Heyden is dat een bagge speler voor Twentse begrippen op dit moment? Geduld ..
    Daar word Twente niet beter van. Is net zo'n slapzak als Bijen en Schenk.
  • 31 Jan 2020 om 14:12
    • Quote van 31 Jan 2020 om 09:27
      Volg het andere forum. Daar heeft Ted het vizier op Besiktas spelertje.
    Ook tevergeefs zo te zien.
  • 31 Jan 2020 om 09:27
    Volg het andere forum. Daar heeft Ted het vizier op Besiktas spelertje.
  • 31 Jan 2020 om 09:17
    • Quote van 31 Jan 2020 om 08:13
      Ben benieuwd of er vandaag überhaupt nog wat bijkomt!!!
    Ik Ga er niet meer vanuit. Denk dat het denkt de winter transfers de laatste jaren heeft niks op gebracht.
  • 31 Jan 2020 om 08:13
    Ben benieuwd of er vandaag überhaupt nog wat bijkomt!!!
  • 31 Jan 2020 om 06:31
    • Quote van 30 Jan 2020 om 21:15
      Waarom speelt hij niet? Concurrentie beter of is hij niet volledig fit?
    Heeft maar 6 wedstrijden als invaller gehad.
  • 31 Jan 2020 om 06:30
    • Quote van 31 Jan 2020 om 00:28
      Zal wel weer 1 bagger speler gehuurd worden. Thats it.
    Jan Arie vd Heyden is dat een bagge speler voor Twentse begrippen op dit moment? Geduld ..
  • 31 Jan 2020 om 00:45
    • Quote van 31 Jan 2020 om 00:28
      Zal wel weer 1 bagger speler gehuurd worden. Thats it.
    Ja krasje of deukje of zo .....het word knap moeilijk dat weet ik zeker..
  • 31 Jan 2020 om 00:31
    • Quote van 30 Jan 2020 om 23:42
      Heerlijk doemdenken is dit weer. Je kunt het ook jezelf indekken noemen. Degraderen ze, dan kun je zeggen dat jij gelijk had. Blijven ze erin, dan kun je zeggen dat ze geluk hebben gehad. Je doet je naam zeker geen eer aan.
    Jij doet je naam eer aan De Denker??? Laat me niet lachen Denker, Denk er is over na dat het gewoon helemaal mis kan gaan? Daar wel eens aan gedacht?? Denk het niet hè? Zonder de nodige versterkingen word het een moeilijk verhaal, en als we in die regionen komen van plek 15 tot 18 dan gaan wij er uit vliegen, omdat deze trainer mag blijven aankloten en Ted denkt ook dat het allemaal goed komt?? Ik zeg je we hebben de verkeerde trainer , Ted vind het wel best, en heeft alle sportrevalidatie centra in EU bezocht op zoek naar een speler op de weg terug, en alle GGZ in Europa voor spelers met een krasje. Oprotten met GG en Ted want degradatie betekent het einde AFC Twente !!! Denk daar maar eens over na DENKER
  • 31 Jan 2020 om 00:28
    Zal wel weer 1 bagger speler gehuurd worden. Thats it.
  • 30 Jan 2020 om 23:42
    • Quote van 30 Jan 2020 om 21:42
      Ik snap wel wat hij bedoelt maar jij blijkbaar niet. Ik zie het dat er morgen geen 2 nieuwe spelers komen.. dan is het tot 23:59 en dan case closed. Degradatie en twente failliet.
    Heerlijk doemdenken is dit weer. Je kunt het ook jezelf indekken noemen. Degraderen ze, dan kun je zeggen dat jij gelijk had. Blijven ze erin, dan kun je zeggen dat ze geluk hebben gehad. Je doet je naam zeker geen eer aan.
  • 30 Jan 2020 om 21:42
    • Quote van 30 Jan 2020 om 21:24
      Ik zou zelf nog even laatste zin lezen.
    Ik snap wel wat hij bedoelt maar jij blijkbaar niet. Ik zie het dat er morgen geen 2 nieuwe spelers komen.. dan is het tot 23:59 en dan case closed. Degradatie en twente failliet.
  • 30 Jan 2020 om 21:24
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:57
      Nee. Begrijpend lezen..
    Ik zou zelf nog even laatste zin lezen.
  • 30 Jan 2020 om 21:24
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:55
      Mooi laten gaan die Te Wierik, een dertien in een dozijn voetballer !
    Juustem graag of helemaal niet dwarsliggers hebt we niks an
  • 30 Jan 2020 om 21:15
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:44
      Als het niet te Wierik is, dan de focus leggen naar de duitser Julian Chabot (Sampdoria) en Ex Sparta speler. Komt in Italie haast niet aan spelen toe. Huren met optie tot koop!
    Waarom speelt hij niet? Concurrentie beter of is hij niet volledig fit?
  • 30 Jan 2020 om 20:57
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:48
      Je zegt dat hij nu gesloten is.
    Nee. Begrijpend lezen..
  • 30 Jan 2020 om 20:55
    Mooi laten gaan die Te Wierik, een dertien in een dozijn voetballer !
  • 30 Jan 2020 om 20:48
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:47
      Dat zeg ik toch.
    Je zegt dat hij nu gesloten is.
  • 30 Jan 2020 om 20:47
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:45
      Even voor jouw duidelijkheid, vrijdag 31 januari 23:59 sluit de transferperiode.
    Dat zeg ik toch.
  • 30 Jan 2020 om 20:45
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:43
      Gewoon logisch nadenken. Denk jij serieus dat er morgen nog 2 pareltjes binnen komen lopen? De transferperiode is gesloten. Case closed!
    Even voor jouw duidelijkheid, vrijdag 31 januari 23:59 sluit de transferperiode.
  • 30 Jan 2020 om 20:44
    Als het niet te Wierik is, dan de focus leggen naar de duitser Julian Chabot (Sampdoria) en Ex Sparta speler. Komt in Italie haast niet aan spelen toe. Huren met optie tot koop!
  • 30 Jan 2020 om 20:43
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:32
      En wie moet de bron dan zijn?
    Gewoon logisch nadenken. Denk jij serieus dat er morgen nog 2 pareltjes binnen komen lopen? De transferperiode is gesloten. Case closed!
  • 30 Jan 2020 om 20:32
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:31
      Er komt niks meer bij heb ik uit een betrouwbare bron begrepen.
    En wie moet de bron dan zijn?
  • 30 Jan 2020 om 20:31
    Er komt niks meer bij heb ik uit een betrouwbare bron begrepen.
  • 30 Jan 2020 om 20:26
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:17
      Labyad ophalen.. zit toch op de bank bij ajax
    Die zit tot april in de lappenmand
  • 30 Jan 2020 om 20:17
    • Quote van 30 Jan 2020 om 20:08
      Deze man is niet veel beter dan schenk of bijen , prioriteit ligt op creatieve spelverdeler die het verschil maakt
    Labyad ophalen.. zit toch op de bank bij ajax
  • 30 Jan 2020 om 20:08
    • Quote van 30 Jan 2020 om 19:34
      Die gaat aan onze neus voorbij. Als hij überhaupt al van plan was te komen.
    Deze man is niet veel beter dan schenk of bijen , prioriteit ligt op creatieve spelverdeler die het verschil maakt
  • 30 Jan 2020 om 19:51
    • Quote van 30 Jan 2020 om 19:34
      Die gaat aan onze neus voorbij. Als hij überhaupt al van plan was te komen.
    Twee weken gelden heb ik al gezegd dat hij Kieftenbeld achterna wil
  • 30 Jan 2020 om 19:34
    Die gaat aan onze neus voorbij. Als hij überhaupt al van plan was te komen.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›