Garcia hoopt nog op nieuwe spelers: ''Alles bleek te duur''

17
Garcia hoopt nog op nieuwe spelers: ''Alles bleek te duur''

Gonzalo Garcia hoopt dat FC Twente er op de laatste dag van de transferperiode nog in slaagt om één of meerdere versterkingen vast te leggen. De oefenmeester rekent zich echter niet rijk.

"Het is een moeilijke markt", zegt Garcia in gesprek met TC Tubantia. "Het is opvallend rustig. Er zijn miljoenen voetballers en we krijgen van alles aangeboden, maar het is ons tot dusverre nog niet gelukt. We hebben wel opties gehad en er zijn mogelijkheden geweest, maar uiteindelijk bleek alles te duur. Of we kregen wat aangeboden wat we niet zochten. We zoeken kwaliteit, daar gaat het om."

Garcia beseft dat de tijd begint te dringen voor FC Twente. "Maar je weet het nooit", aldus de trainer, die het liefst ook nog een aantal spelers wil laten vertrekken. "We hebben op dit moment teveel spelers. We moeten kijken of we dat volgende week gaan oplossen. We hebben nu 23 veldspelers en in de ideale situatie hebben we er twintig."

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jan 2020 om 19:10
    • Quote van 31 Jan 2020 om 16:57
      Dit hieronder is toch om te janken, wat een beleid. In plaats van dat je dit een paar weken geleden beslist en aan de desbetreffende spelers duidelijk maakt zodat ze misschien uit zichzelf vertrekken, gaan ze wachten totdat de transferdeadline voorbij is. Als de overbodige spelers waren vertrokken dan hadden we misschien geld gehad voor een aankoop.

      aldus de trainer, die het liefst ook nog een aantal spelers wil laten vertrekken. "We hebben op dit moment teveel spelers. We moeten kijken of we dat volgende week gaan oplossen. We hebben nu 23 veldspelers en in de ideale situatie hebben we er twintig."
    Zaakwaarnemers bepalen tegenwoordig ook een boel als die meer op kunnen strijken straks als alle spelers transfervrij zijn dan gaan ze in de zomer.
  • 31 Jan 2020 om 16:57
    Dit hieronder is toch om te janken, wat een beleid. In plaats van dat je dit een paar weken geleden beslist en aan de desbetreffende spelers duidelijk maakt zodat ze misschien uit zichzelf vertrekken, gaan ze wachten totdat de transferdeadline voorbij is. Als de overbodige spelers waren vertrokken dan hadden we misschien geld gehad voor een aankoop.

    aldus de trainer, die het liefst ook nog een aantal spelers wil laten vertrekken. "We hebben op dit moment teveel spelers. We moeten kijken of we dat volgende week gaan oplossen. We hebben nu 23 veldspelers en in de ideale situatie hebben we er twintig."
  • 31 Jan 2020 om 16:34
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:03
      Kan Ted zelf niet wat bijdragen uit eigen zak, kom eens van dat pluche af ze worden nog dik betaald ook.
    De saamhorigheid die onstond bij de steeds nog groeiende hondstrouwe achterban toen Twente degradeerde, smelt nu als een sneltrein weg, gewoon om dat de mensen het zat zijn om steeds maar weer voorgelogen en bedonderd te worden door Ted & co. Waarom geen talenten uit de eigen jeugd laten doorstromen en ervaring op te laten doen..? Of spelers uit de KKD ophalen, zoals we eerder ook geregeld deden. Nee dat is niet aan de orde voor onze almachtige heerser, wel altijd klagen dat hij met een lege portemonnee een elftal bij elkaar moet zien te krijgen, maar er niet bij vertellen dat hij die inhoud van die nu lege portemonnee bij z’n eigen zaakwaarnemers/vage contacten gedropt heeft..... want ja daar komen al onze spaanse passanten vandaan...!!! Daarom Ted wees een grote jongen en donder aub zelf nog even voor het verstrijken van de transfermarkt heel gauw op,zodat wij hopelijk weer rust en structuur kunnen brengen in onze club, want erin blijven wordt nog een hele opgave.
  • 31 Jan 2020 om 16:22
    Groningen bezig met Redan (Hertha BSC) als opvolger van Sierhuis.
  • 31 Jan 2020 om 15:49
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:03
      Kan Ted zelf niet wat bijdragen uit eigen zak, kom eens van dat pluche af ze worden nog dik betaald ook.
    Vast... Bovendien geldschieters mogen geen invloed uitoefenen. Dan zou hij het al met een omweg moeten doen. Dat station zijn we gepasseerd. Daarnaast zou ik niet investeren in mijn werkgever, jij vast ook niet.
  • 31 Jan 2020 om 14:58
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:00
      Het zullen roerige tijden blijven. Misschien nog 1 er bij vandaag, misschien niks. Dan op naar de zomer. Ik geloof er niet in dat we weer degraderen, daar voor zijn er een paar clubs nog veel slechter. In de zomer lopen er 20 contracten van de 27 af, 2 worden er sowieso verlegt, maar dan. Waar begin je.
    Tja maar die hebben al flink wat punten van ons gekregen in de eerste seizoen helft. Wel grappig dat velen dat zo snel vergeten. Dus of die veel slechte dan ons zijn betwijfel ik zeer. Zie daar trouwens vaak meer strijd in het spel.
  • 31 Jan 2020 om 14:50
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:39
      Ik verdien ook geen 4 of 5 ton per jaar.
    Dan zal jij dat nog steeds niet doen. Hoe rijker de persoon is, hoe gieriger je wordt. Want geld is macht.
  • 31 Jan 2020 om 14:49
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:42
      Misschien kun je het ook als een grapje zien?
    Goh wat grappig zeg. We hebben een lolbroek op twentefans.
  • 31 Jan 2020 om 14:42
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:22
      Zal jij dat bij jou baas ook doen? Wat een domme kortzichtige reactie zeg. Denk eerst eens na voor je wat zegt.
    Misschien kun je het ook als een grapje zien?
  • 31 Jan 2020 om 14:39
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:22
      Zal jij dat bij jou baas ook doen? Wat een domme kortzichtige reactie zeg. Denk eerst eens na voor je wat zegt.
    Ik verdien ook geen 4 of 5 ton per jaar.
  • 31 Jan 2020 om 14:31
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:22
      Zal jij dat bij jou baas ook doen? Wat een domme kortzichtige reactie zeg. Denk eerst eens na voor je wat zegt.
    Schrijft.
  • 31 Jan 2020 om 14:22
    Wat moet je zeggen wanneer er niets te zeggen valt. Ik ben er van overtuigd dat je met de huidige selectie, mits er niet vier wegvallen door blessures en je alle poppetjes op de juiste plek zet, je er in blijft. Maar aangezien Vuckic zomaar een blessure op kan lopen tijdens het tandenpoetsen en Berggreen maar niet het vertrouwen krijgt is een spits wel wenselijk, mijn inziens zijn dit de enige twee opties in de spits al vind ik dat ze samen moeten spelen, Berggreen in de punt en Vuckic er achter op ‘tien’. Denk dat er nog wel een spits bij komt al vrees ik voor een scenario als de laatste jaren. (Friday, El Hamdaoui, Kvasina, Bunjaki en Zawada) Eigenlijk bracht alleen Hamdaoui vorig jaar iets als winterse versterking, al was dat ook maar beperkt.
  • 31 Jan 2020 om 14:22
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:03
      Kan Ted zelf niet wat bijdragen uit eigen zak, kom eens van dat pluche af ze worden nog dik betaald ook.
    Zal jij dat bij jou baas ook doen? Wat een domme kortzichtige reactie zeg. Denk eerst eens na voor je wat zegt.
  • 31 Jan 2020 om 14:18
    • Quote van 31 Jan 2020 om 14:00
      Het zullen roerige tijden blijven. Misschien nog 1 er bij vandaag, misschien niks. Dan op naar de zomer. Ik geloof er niet in dat we weer degraderen, daar voor zijn er een paar clubs nog veel slechter. In de zomer lopen er 20 contracten van de 27 af, 2 worden er sowieso verlegt, maar dan. Waar begin je.
    Daar hebben we Ted Almighty voor. Die trekt vast en zeker het blik "Buitenkansjes" wel weer open. Daarnaast hebben we Evert ook nog. Beide mannen steken wekelijks vele in de club. Nou, daar moet wel wat fatsoenlijks uitkomen, toch?
  • 31 Jan 2020 om 14:05
    Open deuren aflevering 84.
  • 31 Jan 2020 om 14:03
    Kan Ted zelf niet wat bijdragen uit eigen zak, kom eens van dat pluche af ze worden nog dik betaald ook.
  • 31 Jan 2020 om 14:00
    Het zullen roerige tijden blijven. Misschien nog 1 er bij vandaag, misschien niks. Dan op naar de zomer. Ik geloof er niet in dat we weer degraderen, daar voor zijn er een paar clubs nog veel slechter. In de zomer lopen er 20 contracten van de 27 af, 2 worden er sowieso verlegt, maar dan. Waar begin je.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›