Update: Vuckic reageert: ''Mijn focus is volledig op FC Twente''

68
Update: Vuckic reageert: ''Mijn focus is volledig op FC Twente''

FC Twente lijkt komende zomer afscheid te nemen van Haris Vuckic. De Sloveense spits heeft een aflopend contract in Enschede.

Real Zaragoza is op die hoogte van die ontwikkelingen en wil komende zomer toeslaan, dat meldt El Periodico de Aragon. De Spaanse club hoopt Vuckic, die dit seizoen al elf keer scoorde in 25 competitieduels, transfervrij vast te leggen. Real Zaragoza staat momenteel tweede in de Segunda División en die plek zou promotie naar de Primera División betekenen.

Vuckic is niet de enige spits uit de Eredivisie die op de radar staat bij de Blanquillos. Ook Vitesse-spits Tim Matavz wordt nauwlettend in de gaten gehouden door Real Zaragoza. Matavz komt net als Vuckic uit Slovenië en heeft eveneens een aflopend contract. Real Zaragoza zoekt een nieuwe spits, omdat huurling Luis Javier Suárez komende zomer terugkeert naar Watford.

Update: De kogel lijkt al door de kerk. Volgens het Spaanse Heraldo heeft Real Zaragoza een akkoord bereikt met Haris Vuckic. De spits van FC Twente maakt komende zomer transfervrij de overstap naar de Spaanse club.

Update: Eerder vandaag kwam naar buiten dat Real Zaragoza en Haris Vuckic een akkoord hadden bereikt, maar volgens de Sloveen is daar nog geen sprake van. "Mijn prioriteit en focus is bij FC Twente. Ik hoop dat we snel weer mogen spelen en het seizoen mooi kunnen afsluiten. Stay safe, dat is het belangrijkste", schrijft Vuckic op zijn Instagram.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My priority and focus is on FCTwente, # I hope we will be able to play soon and finish the season. Stay safe and healthy. At the moment this is the most important ????????????

Een bericht gedeeld door Haris Vu?ki? Official (@haris_vuckic) op

N.B.
De vier thuiswedstrijden in maart, april en mei gaan niet door vanwege het coronavirus. Twentefans.nl en TwenteInsite.nl zijn daarom een ludieke actie gestart en hopen dat FC Twente hierdoor niet te veel horeca-inkomsten misloopt. Wil jij alsnog een bedrag voor 'bier en beenham' overmaken? #StortVoorTwente.

U kunt de 'vrije gift' naar boven of beneden bijstellen.

68 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Apr 2020 om 16:36
    • Quote van 8 Apr 2020 om 16:18
      Wanneer ik hetzelfde salaris zou krijgen als Vuckic en ik ben 2 van de 3 jaar niet inzetbaar om mijn werk uit te voeren, dan 3kwart jaar wel, zou ik op z'n minst ook bij een beter bod van een andere werkgever blijven omdat mijn werkgever mij ook trouw is gebleven en altijd netjes betaald heeft zelfs toen ik niet kon werken.
    Dat is de mentaliteit helemaal gelijk kerel!
  • 8 Apr 2020 om 16:18
    • Quote van 7 Apr 2020 om 18:31
      Hoe jij reageert lijkt het wel alsof je nu minder salaris vraagt van je baas door de corona crisis. Of ben jij ook een ondankbare hond zoals jij anderen noemt? Schuld van Twente zelf, reageer het dan ook niet op de man zelf af.
    Wanneer ik hetzelfde salaris zou krijgen als Vuckic en ik ben 2 van de 3 jaar niet inzetbaar om mijn werk uit te voeren, dan 3kwart jaar wel, zou ik op z'n minst ook bij een beter bod van een andere werkgever blijven omdat mijn werkgever mij ook trouw is gebleven en altijd netjes betaald heeft zelfs toen ik niet kon werken.
  • 8 Apr 2020 om 16:15
    • Quote van 8 Apr 2020 om 11:13
      Harris bedankt , je hebt in driekwart jaar meer laten zien dan Tom en Jari in 2 jaar samen.
    En 2 jaar lang een blessure met 100% loon.
    Nu 3kwart jaar goed en als dank weg.
    Opgeflikkerd met die gast.
  • 8 Apr 2020 om 11:58
    • Quote van 8 Apr 2020 om 11:22
      Dus die gaat niet naar Twente.
    Bij twente meer kans op speeltijd, wie weet.
  • 8 Apr 2020 om 11:58
    • Quote van 8 Apr 2020 om 11:13
      Harris bedankt , je hebt in driekwart jaar meer laten zien dan Tom en Jari in 2 jaar samen.
    Daar werden ze allemaal goed voor betaald zelfs Harry die 2 jaar gerevalideerd heeft op kosten van onze club, Tom en Jari hadden goed salaris , ja hoor maar waren amper geblesseerd.
  • 8 Apr 2020 om 11:22
    • Quote van 7 Apr 2020 om 18:13
      Ze zijn vergevorderd met Jean Paul von Hecke (Centrale verdediger). Meerdere clubs in de rij. Waaronder AZ en Utrecht en Groningen. Dus nog even afwachten.
    Dus die gaat niet naar Twente.
  • 8 Apr 2020 om 11:13
    Harris bedankt , je hebt in driekwart jaar meer laten zien dan Tom en Jari in 2 jaar samen.
  • 8 Apr 2020 om 10:34
    • Quote van 7 Apr 2020 om 21:49
      Bron?
    Robinjow de snotkuiken die hier net om de hoek komt kijken.
  • 8 Apr 2020 om 09:48
    • Quote van 7 Apr 2020 om 15:16
      Sinds de komst van Vuckic is hij 488 dagen van de 1.095 (inc 3x zomerstop (tot eind van dit seizoen bijgerekend), interlandweken noem het maar op) dagen geblesseerd geweest en de 488 dagen zijn de dagen dat hij daadwerkelijk geblesseerd was en dan zitten de dagen dat hij niet fit was er niet bij, kan je nagaan.. Je kan dus zeggen dat hij 1/2 van zijn periode bij ons geblesseerd was en een mooi salaris opstrijkt.
    Gelukkig is hij dit seizoen volledig fit,en van onschatbare waarde voor ons, dankzij zijn goals en assists gaan we ons handhaven, degradatie had waarschijnlijk het einde betekent voor ons,dus zijn geld dubbel en dwars waard geweest, wens hem veel succes,muchos gracias Haris.
  • 8 Apr 2020 om 09:41
    • Quote van 8 Apr 2020 om 07:50
      Niet op reageren. Dit persoon heeft elke dag wel nieuwe 'pareltjes' op het oog voor FC Twente. Volgens mij is UtrechtseTukker Tedje van Leeuwen of zo? Komt met spelers aan waar je geen sodemieter aan hebt.
    1000+
  • 8 Apr 2020 om 09:41
    • Quote van 8 Apr 2020 om 08:55
      Juist ja. Dit seizoen had het seizoen moeten zijn van handhaving, rust en wederopstanding. Maar doordat wij een TD en een TS hebben die volledig incompetent zijn hebben negatieve randzaken weer eens gedomineerd. Spelers krijgen dit ook mee.

      Ik snap de mensen wel die emotioneel reageren. Revalideren bij FCT, opkrabbelen bij FCT en dan afzwaaien en gratis de deur uitlopen lijkt ondankbaar. Maar zo is voetbal nu eenmaal, en als je ook nog een trainer als Garcia hebt die geen 11 poppetjes op de juiste plek weet te zetten in 20 wedstrijden... Dan is die transfervrije status een mooie manier om te ontsnappen. Rationeel.

    Exact
  • 8 Apr 2020 om 08:55
    • Quote van 8 Apr 2020 om 08:16
      Daarvoor moet je bij Ted zijn, Vuckic doet wat elke voetballer doet en dat is zijn ambitie naleven. In de 3 jaar dat hij hier is heeft hij ook wel alle negatieve dingen gezien en gehoord. Ik zou ook niet bij Twente blijven na al die loze beloftes. Zoals ik al zei, je reageert het op de verkeerde af.
    Juist ja. Dit seizoen had het seizoen moeten zijn van handhaving, rust en wederopstanding. Maar doordat wij een TD en een TS hebben die volledig incompetent zijn hebben negatieve randzaken weer eens gedomineerd. Spelers krijgen dit ook mee.

    Ik snap de mensen wel die emotioneel reageren. Revalideren bij FCT, opkrabbelen bij FCT en dan afzwaaien en gratis de deur uitlopen lijkt ondankbaar. Maar zo is voetbal nu eenmaal, en als je ook nog een trainer als Garcia hebt die geen 11 poppetjes op de juiste plek weet te zetten in 20 wedstrijden... Dan is die transfervrije status een mooie manier om te ontsnappen. Rationeel.

  • 8 Apr 2020 om 08:16
    • Quote van 8 Apr 2020 om 06:45
      Jij praat beetje dom, deze gast heeft hier 3 jaar gezeten waarvan 2 jaar revalideren met een fucking goed salaris, weer hersteld op de vele kosten van Fc Twente, en dan draai een beetje redelijk, dan laat je de club barsten die jou terug heeft gebracht op je huidige niveau , in financieel zeer goede omstandigheden, en dan ben je weer redelijk op niveau en weg!!! Je had op zijn minst een jaartje kunnen tekenen, zodat onze club die het financieel zwaar heeft nog iets voor je had terug kunnen vragen, je bent ook in mijn ogen een egoïstische gast en knap ondankbaar, naar de club die je dankbaar mag zijn dat je staat waar je nu bent. Bah bah
    Daarvoor moet je bij Ted zijn, Vuckic doet wat elke voetballer doet en dat is zijn ambitie naleven. In de 3 jaar dat hij hier is heeft hij ook wel alle negatieve dingen gezien en gehoord. Ik zou ook niet bij Twente blijven na al die loze beloftes. Zoals ik al zei, je reageert het op de verkeerde af.
  • 8 Apr 2020 om 07:50
    • Quote van 7 Apr 2020 om 21:49
      Bron?
    Niet op reageren. Dit persoon heeft elke dag wel nieuwe 'pareltjes' op het oog voor FC Twente. Volgens mij is UtrechtseTukker Tedje van Leeuwen of zo? Komt met spelers aan waar je geen sodemieter aan hebt.
  • 8 Apr 2020 om 06:45
    • Quote van 7 Apr 2020 om 18:31
      Hoe jij reageert lijkt het wel alsof je nu minder salaris vraagt van je baas door de corona crisis. Of ben jij ook een ondankbare hond zoals jij anderen noemt? Schuld van Twente zelf, reageer het dan ook niet op de man zelf af.
    Jij praat beetje dom, deze gast heeft hier 3 jaar gezeten waarvan 2 jaar revalideren met een fucking goed salaris, weer hersteld op de vele kosten van Fc Twente, en dan draai een beetje redelijk, dan laat je de club barsten die jou terug heeft gebracht op je huidige niveau , in financieel zeer goede omstandigheden, en dan ben je weer redelijk op niveau en weg!!! Je had op zijn minst een jaartje kunnen tekenen, zodat onze club die het financieel zwaar heeft nog iets voor je had terug kunnen vragen, je bent ook in mijn ogen een egoïstische gast en knap ondankbaar, naar de club die je dankbaar mag zijn dat je staat waar je nu bent. Bah bah
  • 8 Apr 2020 om 06:17
    • Quote van 7 Apr 2020 om 16:09
      Spelers en geld samen met TvL blijkt geen successtory bij Twente.
    Vukic is transfervrij gehaald door van Halst
  • 8 Apr 2020 om 03:35
    • Quote van 7 Apr 2020 om 12:18
      Amen en hij is niet de enige hoor.
    Ach ja, kan mij nog goed herinneren dat van Basten na twee jaar blessure ook voor nop de deur uit liep
  • 8 Apr 2020 om 01:31
    • Quote van 8 Apr 2020 om 01:13
      Matos zal komend seizoen nog wel weer worden gehuurd maakte een goede indruk op mij verdedigende in ieder geval 5 klassen beter dan die Verdonk en bij Vuckic is het logisch een grote club die naar de Primera Division kan promoveren en hij blijft blessuregevoelig en strijkt dan aardig wat geld op aan salaris per jaar dus mooie stap voor Haris.
    Ewa drerrie
  • 8 Apr 2020 om 01:13
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:36
      Valt mij vies tegen van Haris....gvd hij had uit fatsoen gewoon jaartje bij moeten tekenen. Revalideren en dan verderop, zo zal het met Matos ook gaan. Bah pasantenelftal....
    Matos zal komend seizoen nog wel weer worden gehuurd maakte een goede indruk op mij verdedigende in ieder geval 5 klassen beter dan die Verdonk en bij Vuckic is het logisch een grote club die naar de Primera Division kan promoveren en hij blijft blessuregevoelig en strijkt dan aardig wat geld op aan salaris per jaar dus mooie stap voor Haris.
  • 8 Apr 2020 om 01:00
    • Quote van 7 Apr 2020 om 21:49
      Bron?
    Spa
  • 7 Apr 2020 om 22:54
    • Quote van 7 Apr 2020 om 18:31
      Hoe jij reageert lijkt het wel alsof je nu minder salaris vraagt van je baas door de corona crisis. Of ben jij ook een ondankbare hond zoals jij anderen noemt? Schuld van Twente zelf, reageer het dan ook niet op de man zelf af.
    Schuld van de club zelf inderdaad, maar als je zo begaan bent met de club en de club heeft jou als speler alle ruimte en mogelijkheden gegeven om te herstellen en daarmee een vervolgstap in je carrière. Dan kun je als speler toch op zn minst zeggen van ik teken een jaar bij voor een gelimiteerd transferbedrag. Win win situatie
  • 7 Apr 2020 om 22:52
    • Quote van 7 Apr 2020 om 21:49
      Bron?
    Ik heb het van een andere bron. Maar helaas hou ik die voor mezelf.
  • 7 Apr 2020 om 22:13
    • Quote van 7 Apr 2020 om 21:49
      Bron?
    Stond op fctwente.net als gerucht.
  • 7 Apr 2020 om 21:49
    • Quote van 7 Apr 2020 om 18:13
      Ze zijn vergevorderd met Jean Paul von Hecke (Centrale verdediger). Meerdere clubs in de rij. Waaronder AZ en Utrecht en Groningen. Dus nog even afwachten.
    Bron?
  • 7 Apr 2020 om 20:36
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:36
      Valt mij vies tegen van Haris....gvd hij had uit fatsoen gewoon jaartje bij moeten tekenen. Revalideren en dan verderop, zo zal het met Matos ook gaan. Bah pasantenelftal....
    Ze kunnen allemaal elkaar dan de hand doen!!!
  • 7 Apr 2020 om 18:31
    • Quote van 7 Apr 2020 om 16:21
      Ondankbare Hond is het.Maar ja dat is 95% van de voetballers.
    Hoe jij reageert lijkt het wel alsof je nu minder salaris vraagt van je baas door de corona crisis. Of ben jij ook een ondankbare hond zoals jij anderen noemt? Schuld van Twente zelf, reageer het dan ook niet op de man zelf af.
  • 7 Apr 2020 om 18:13
    Ze zijn vergevorderd met Jean Paul von Hecke (Centrale verdediger). Meerdere clubs in de rij. Waaronder AZ en Utrecht en Groningen. Dus nog even afwachten.
  • 7 Apr 2020 om 17:14
    • Quote van 7 Apr 2020 om 17:04
      Mooizo bult salaris van Vuckic komt nu vrij. Kan die speler van NAC mooi tekenen.
    Welke?
  • 7 Apr 2020 om 17:11
    En nu willen ze de competitie straks hervatten met spelers die met hun hoofd al bij de volgende werkgever zijn en bang zijn om geblesseerd te raken?
  • 7 Apr 2020 om 17:04
    Mooizo bult salaris van Vuckic komt nu vrij. Kan die speler van NAC mooi tekenen.
  • 7 Apr 2020 om 16:51
    • Quote van 7 Apr 2020 om 16:21
      Ondankbare Hond is het.Maar ja dat is 95% van de voetballers.
    Dat bedoel ik eerst lekker revalideren bij Twente 2 jaar leuk salaris goede revalidatie paar doelpunten maken en weg?? Ondankbare hufters, maar we zijn het revalidatie centrum van voetballers met blessure of krasje, zijn ze weer fit, of fris in de bol weg zijn ze , hufters zijn het ik zou hem nu al niet meer toelaten bah bah
  • 7 Apr 2020 om 16:22
    • Quote van 7 Apr 2020 om 16:02
      Goed nieuws. Weg met die huurlingen
    Was geen huurling, gewoon einde contract.
  • 7 Apr 2020 om 16:21
    Ondankbare Hond is het.Maar ja dat is 95% van de voetballers.
  • 7 Apr 2020 om 16:09
    Spelers en geld samen met TvL blijkt geen successtory bij Twente.
  • 7 Apr 2020 om 16:02
    Goed nieuws. Weg met die huurlingen
  • 7 Apr 2020 om 15:50
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:36
      Valt mij vies tegen van Haris....gvd hij had uit fatsoen gewoon jaartje bij moeten tekenen. Revalideren en dan verderop, zo zal het met Matos ook gaan. Bah pasantenelftal....
    Matos is huurling
  • 7 Apr 2020 om 15:28
    • Quote van 7 Apr 2020 om 15:16
      Sinds de komst van Vuckic is hij 488 dagen van de 1.095 (inc 3x zomerstop (tot eind van dit seizoen bijgerekend), interlandweken noem het maar op) dagen geblesseerd geweest en de 488 dagen zijn de dagen dat hij daadwerkelijk geblesseerd was en dan zitten de dagen dat hij niet fit was er niet bij, kan je nagaan.. Je kan dus zeggen dat hij 1/2 van zijn periode bij ons geblesseerd was en een mooi salaris opstrijkt.
    Een geblesseerd talent. Daar stond hij om bekend. Wellicht een idee om van te voren even te Google naar blessurehistorie van spelers voordat we er een aankopen of contract aanbieden. Bergreen hetzelfde verhaal. Verhaegh was gewoon een beetje pech. Die historie valt nog mee.
  • 7 Apr 2020 om 15:16
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:40
      Mocht de competitie in NL nog doorgaan(Het zal zot zijn, als dat zo is) dan heb je aan Harris niks meer. Die zal niet maximaal meer gaan. Spelen we straks nog met 8 man op het veld. Lekker
    Mooie kans voor jeugdspeler bijvoorbeeld Agca op 10 of Ted moet weer met Hölscher aankomen.
  • 7 Apr 2020 om 15:16
    Sinds de komst van Vuckic is hij 488 dagen van de 1.095 (inc 3x zomerstop (tot eind van dit seizoen bijgerekend), interlandweken noem het maar op) dagen geblesseerd geweest en de 488 dagen zijn de dagen dat hij daadwerkelijk geblesseerd was en dan zitten de dagen dat hij niet fit was er niet bij, kan je nagaan.. Je kan dus zeggen dat hij 1/2 van zijn periode bij ons geblesseerd was en een mooi salaris opstrijkt.
  • 7 Apr 2020 om 15:15
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:52
      Ted zijn schuld. Had hem in de winter al moeten verpatsen. Kut TD.
    Je kunt als club spelers wel willen verkopen maar je hebt ook nog met speler en zaakwaarnemers te maken die laatste zijn vaak schuld aan mislukte transfers want als ze transfervrij worden kunnen ze weer meer tekengeld vragen etc. kijk maar naar Aitor die is ook overal transfervrij heen gegaan geen toeval als je het mij vraagt.
  • 7 Apr 2020 om 15:10
    Onverwacht.... ;)))
  • 7 Apr 2020 om 14:52
    Ted zijn schuld. Had hem in de winter al moeten verpatsen. Kut TD.
  • 7 Apr 2020 om 14:46
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:39
      Ze krijgen allemaal mooie sprookjesverhalrn te horen om de spelers hierheen te lokken, die worden vervolgens teleurgesteld, daarna jokken ze nog meer om spelers te laten blijven. In de tussentijd gebeurt er niets bij de club, het staat stil door misbeleid en spelers voelen dat. Die willen voetballen en hun ambities naleven. Niet altijd in een leugenachtige spiraal zitten. Dat kan je een speler niet kwalijk nemen. Vergeet niet dat ze spelers die hart voor de club hebben ook niet echt goed behandelen. Kijk naar Brama.
    Ikzeg. Inside es. Ook u heeft helemaal gelijk. +100
  • 7 Apr 2020 om 14:40
    Mocht de competitie in NL nog doorgaan(Het zal zot zijn, als dat zo is) dan heb je aan Harris niks meer. Die zal niet maximaal meer gaan. Spelen we straks nog met 8 man op het veld. Lekker
  • 7 Apr 2020 om 14:39
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Ze krijgen allemaal mooie sprookjesverhalrn te horen om de spelers hierheen te lokken, die worden vervolgens teleurgesteld, daarna jokken ze nog meer om spelers te laten blijven. In de tussentijd gebeurt er niets bij de club, het staat stil door misbeleid en spelers voelen dat. Die willen voetballen en hun ambities naleven. Niet altijd in een leugenachtige spiraal zitten. Dat kan je een speler niet kwalijk nemen. Vergeet niet dat ze spelers die hart voor de club hebben ook niet echt goed behandelen. Kijk naar Brama.
  • 7 Apr 2020 om 14:37
    Ben hier eigenlijk niet eens echt rauwig om. Had verwacht dat wel te zijn.
  • 7 Apr 2020 om 14:36
    Valt mij vies tegen van Haris....gvd hij had uit fatsoen gewoon jaartje bij moeten tekenen. Revalideren en dan verderop, zo zal het met Matos ook gaan. Bah pasantenelftal....
  • 7 Apr 2020 om 14:36
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Idd ja die!
  • 7 Apr 2020 om 14:33
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Ikzeg. Jadie. U heeft gelijk. Ik zie dit telkens gebeuren bij ons fctwente en dan loopt er een dure (ted )en weer gaat er een voor niets de deur uit. Dit is ook niet echt club liefde van haris op zijn minst had ie ook aan onze club fctwente moeten denken, net wat u aangeeft jadie. 2 jaar lang geen bal geraakt en wij maar betalen. Ook dit zit weer in het mentaliteit.
  • 7 Apr 2020 om 14:32
    • Quote van 7 Apr 2020 om 12:41
      Jammer als ie gaat, maar denk nog altijd dat berggreen geen mindere spits is.
    Contract van berggreen is niet verlengt en die gaan ze ook echt niet houden, laat hem eerst 200% fit worden voor we hier weer geld in investeren
  • 7 Apr 2020 om 14:32
    Daar hoor je niks meer van
  • 7 Apr 2020 om 14:29
    Jammer voor ons, maar ook deze speler is vaak verkeerd of helemaal niet gebruikt door die onze rare trainer !
  • 7 Apr 2020 om 14:28
    Ondankbaar figuur
  • 7 Apr 2020 om 14:26
    • Quote van 7 Apr 2020 om 12:41
      Jammer als ie gaat, maar denk nog altijd dat berggreen geen mindere spits is.
    Gaan we komend seizoen meemaken denk ik. Ga er niet van uit dat Twente 'ff' 2 nieuwe spitsen gaat halen.
  • 7 Apr 2020 om 14:22
    • Quote van 7 Apr 2020 om 12:41
      Jammer als ie gaat, maar denk nog altijd dat berggreen geen mindere spits is.
    Die gast die snelwandelend een sprintje trekt?
  • 7 Apr 2020 om 13:27
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    100% gelijk! En maar op het logo kloppen bij een doelpunt. Zijn (vervolg) carrière heeft hij aan twente te danken en aan niemand anders.
  • 7 Apr 2020 om 13:16
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Spijker op zijn kop hier. Klasse verwoord. Enige risico met een extra jaar is de onzekerheid of er in dat jaar een club komt die een transfersom wil betalen voor iemand met een 1-jarig contract. Verder zal de beste man een aardig salaris opstrijken, dat we beter kunnen besteden aan 2 andere spelers. Ik hoop op 2 talenten. Eigen kapitaal kweken, laten groeien en doorverkopen.
  • 7 Apr 2020 om 12:48
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Helemaal eens JaDie! Voetbalwereld hangt van Egoïsten, geldwolven en arrogante kuttekoppen aan elkaar. Uitzonderingen zijn zeldzaam!
  • 7 Apr 2020 om 12:41
    Jammer als ie gaat, maar denk nog altijd dat berggreen geen mindere spits is.
  • 7 Apr 2020 om 12:22
    • Quote van 7 Apr 2020 om 12:14
      Desnoods een afgesproken transfer som is beter dan niets krijgen!
    aan de andere kant. Ik gok zo dat hij redelijk zwaar op de salarislijst drukt. misschien van het kun je van zijn salaris wel 2 prima spelers uit de KKD ophalen voor het 1e elftal. En er loopt genoeg kwaliteit rond daar.
  • 7 Apr 2020 om 12:18
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Amen en hij is niet de enige hoor.
  • 7 Apr 2020 om 12:14
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Desnoods een afgesproken transfer som is beter dan niets krijgen!
  • 7 Apr 2020 om 12:12
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:59
      In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
    Enige clubliefde en loyaliteit naar je werkgever bestaat niet meer. De meeste voetballers weten helemaal niet hoe het bij normale bedrijven werkt.
  • 7 Apr 2020 om 11:59
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:37
      Neem je het hem kwalijk met alle ellende hier?
    In zoverre 2 jaar lang duurbetaalde spelers zonder de revalidatie kosten en nu een beetje presteren en dan in de winterstop al vervelend doen als de transfer niet doorgaat. Maar wij zijn natuurlijk veredelt revalidatie centrum van spelers, op zijn minst kun je dan als je weet dat de club die het financieel zo moeilijk heeft, maar wel gezorgd dat jij 2 jaar goed salaris kreeg, je weer door revalidatie op redelijk niveau bracht, dan kun je als je een beetje loyaal bent en de club dankbaar bent, ik teken bij voor 1 jaar, als er dan een club komt kan deze club die voor mij heeft gezorgd nog wat terug verdienen. Maar het zijn allemaal egoïsten
  • 7 Apr 2020 om 11:37
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:14
      Die is weg na eerst 2 jaar op kosten van onze club te hebben gerevalideerd goed gedaan, nou loopt hij zo de de deur uit. Ajuus Twente....
    Neem je het hem kwalijk met alle ellende hier?
  • 7 Apr 2020 om 11:27
    • Quote van 7 Apr 2020 om 11:23
      weet iemand of hij niet wil verlengen ? of dat twente niet wil ?
    Hij wou in de winterstop al weg dus die gaat hoor...
  • 7 Apr 2020 om 11:23
    weet iemand of hij niet wil verlengen ? of dat twente niet wil ?
  • 7 Apr 2020 om 11:14
    Die is weg na eerst 2 jaar op kosten van onze club te hebben gerevalideerd goed gedaan, nou loopt hij zo de de deur uit. Ajuus Twente....
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›