'Spaanse club wil na Vuckic ook gewilde Aitor transfervrij strikken'

13
'Spaanse club wil na Vuckic ook gewilde Aitor transfervrij strikken'

FC Twente lijkt na Haris Vuckic ook Aitor Cantalapiedra kwijt te raken aan Real Zaragoza. Volgens El Periódico de Aragón is de Spaanse club zeer geïnteresseerd in de FC Twente-aanvaller.

Aitor heeft een aflopend contract en kan dus transfervrij vertrekken uit Enschede. Na een succesvol jaar in de Keuken Kampioen Divisie was de Spanjaard ook in de Eredivisie betrokken bij de nodige goals en dat heeft tot veel belangstelling geleid. Naast Real Zaragoza zijn namelijk ook Real Mallorca, Eibar en Granada geïnteresseerd. Verder hebben Besiktas, Istanbul Basaksehir en Brighton hun interesse kenbaar gemaakt.

Real Zaragoza, de nummer twee van de Spaanse Segunda División, lijkt zich voor komend seizoen al te gaan versterken met Vuckic. Hoewel de Sloveen zelf de transfer nog ontkent, zou hij al overeenstemming hebben bereikt met Zaragoza. Ook Aitor heeft naar verluidt wel oren naar een overgang naar de Spaanse club, die onder technisch directeur Lalo Arantegui lijkt te gaan promoveren naar het hoogste niveau.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Apr 2020 om 08:54
    • Quote van 22 Apr 2020 om 17:45
      Oprotten vieze opvreters vooral Harry 2 jaar revalideren goed salaris , half seizoen redelijk presteren en de boel al weer in de steek laten??? Hufters zijn het opvreters weg ermee, net zoals GG en Ted, en start de onderhandelingen met Jans!!!!
    Ik ben het helemaal met je eens, maar dit is hoe het tegenwoordig gaat bij voetballers, die hebben geen enkel gevoel bij de club waar ze spelen en lopen erbij als gepamperde mietjes. Doe mij maar een lekker ongepolijste Grujic, Heubach, Majstorovic etc. aber das war einmal... :-(
  • 23 Apr 2020 om 04:39
    • Quote van 22 Apr 2020 om 17:49
      Kan iemand Ja Die verbannen? Ik word moe van hem.
    Verbannen is niet nodig Ted en GGG blijven wellicht toch nog 1 jaar dus.....
  • 22 Apr 2020 om 22:45
    • Quote van 22 Apr 2020 om 17:49
      Kan iemand Ja Die verbannen? Ik word moe van hem.
    Ik hou ervan dat Ja Die ongezouten zijn mening ventileerd hier, is tenminste een kerel met ballen, ik lees het graag . Dat jij er moe van kan worden is niet ONS probleem maar die van jezelf toch? Laat het probleem daar waar het is, bij jou dus.
  • 22 Apr 2020 om 19:27
    • Quote van 22 Apr 2020 om 17:49
      Kan iemand Ja Die verbannen? Ik word moe van hem.
    Stel je eerst eens even voor salando.
  • 22 Apr 2020 om 19:07
    • Quote van 22 Apr 2020 om 17:49
      Kan iemand Ja Die verbannen? Ik word moe van hem.
    Je kunt ook wegblijven van Twentefans.


    We leven niet in Noord Korea Donaldo....
  • 22 Apr 2020 om 18:08
    • Quote van 22 Apr 2020 om 17:21
      Ligt vaak ook aan de zaakwaarnemers dat ze transfervrij weggaan Aitor is bij elke club transfervrij weggegaan dus dat weet je als club van tevoren dat de kans groot is dat hij niet voor miljoenen weg zal gaan. Makelaars en zaakwaarnemers kunnen zo meer verdienen.
    Aan de andere kant, als dat zo is dat de speler ook weer transfervrij weg wil, dan kweek je hoe dan ook als club goodwill bij de zaakwaarnemer en zijn netwerk. Ongeacht dat Aitor een goede speler was, verwacht ik uit dat zelfde netwerk waar van Leeuwen dus uit vist, voor het nieuwe seizoen een nog betere speler op die positie.
  • 22 Apr 2020 om 17:49
    Kan iemand Ja Die verbannen? Ik word moe van hem.
  • 22 Apr 2020 om 17:45
    Oprotten vieze opvreters vooral Harry 2 jaar revalideren goed salaris , half seizoen redelijk presteren en de boel al weer in de steek laten??? Hufters zijn het opvreters weg ermee, net zoals GG en Ted, en start de onderhandelingen met Jans!!!!
  • 22 Apr 2020 om 17:21
    • Quote van 22 Apr 2020 om 16:44
      En ze lopen allemaal weer gratis de poort uit. Met name bij Vuckic hadden ze toch een contractverlenging kunnen doen?
    Ligt vaak ook aan de zaakwaarnemers dat ze transfervrij weggaan Aitor is bij elke club transfervrij weggegaan dus dat weet je als club van tevoren dat de kans groot is dat hij niet voor miljoenen weg zal gaan. Makelaars en zaakwaarnemers kunnen zo meer verdienen.
  • 22 Apr 2020 om 17:19
    • Quote van 22 Apr 2020 om 16:44
      En ze lopen allemaal weer gratis de poort uit. Met name bij Vuckic hadden ze toch een contractverlenging kunnen doen?
    Wie zegt dat het niet aangeboden is. Als ze zelf weg willen kan twente hier gewoon niks aan doen...
  • 22 Apr 2020 om 16:50
    Goed nieuws
  • 22 Apr 2020 om 16:44
    En ze lopen allemaal weer gratis de poort uit. Met name bij Vuckic hadden ze toch een contractverlenging kunnen doen?
  • 22 Apr 2020 om 16:38
    Haris is dus al weg....jammer.

    Aitor gaat misschien weg.....een zegen!
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›