'FC Twente hield transfer Selahi naar Bundesliga-club tegen'

9
'FC Twente hield transfer Selahi naar Bundesliga-club tegen'

FC Twente heeft in de winterstop een transfer van Lindon Selahi tegengehouden. De middenvelder kon volgens clubwatcher Leon Ten Voorde de overstap maken naar de Bundesliga.

"Die kon in de winterstop naar Fortuna Düsseldorf", vertelt Ten Voorde in gesprek met 1Twente. "Dat is niet doorgegaan, omdat FC Twente hem niet kwijt wilde. Is daar nog steeds belangstelling voor? Dat is nog maar de vraag."

Volgens Ten Voorde zit er verder niet veel transferwaarde in de selectie van FC Twente. "Je moet denk ik kijken naar Selahi en Drommel, dat zijn twee spelers die je misschien eventueel kwijt kunt raken. Het zou denk ik voor alle partijen wel heel goed zijn als je Drommel wel kwijtraakt, want die jongen is toe aan een nieuwe stap en FC Twente kan het geld heel goed gebruiken", besluit hij.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2020 om 11:56
    Mee eens met Ten Voorde zegt. Ik snap nog steeds niet hoe je zo dom kan zijn om je TD te ontslaan zonder een plan achter de hand te hebben. En dat in een corona crisis zomer waarin je een nieuwe selectie moet samenstellen.
  • 13 May 2020 om 00:17
    • Quote van 12 May 2020 om 18:45
      Julio heeft ook zeker waarde, maar om nou onze 3 beste spelers te gaan verkopen lijkt me niet heel verstandig
    Nee precies. In Julio zie ik wel een potentiele aanvoerder
  • 12 May 2020 om 21:57
    En dan Bijen ruilen met de CV van Volendam
  • 12 May 2020 om 18:45
    Julio heeft ook zeker waarde, maar om nou onze 3 beste spelers te gaan verkopen lijkt me niet heel verstandig
  • 12 May 2020 om 17:41
    • Quote van 12 May 2020 om 17:26
      Wat dacht je van verlengen in de winter? !
    Dus jij denkt dat die jongens gaan verlengen? De meeste worden omgepraat door zaakwaarnemers om weg te gaan of ze zijn blij dat ze eindelijk een transfer kunnen maken wanneer hun contract af loopt spelers blijven echt niet meer bij ons Twente dus als je er nog wat voor kunt krijgen altijd verkopen. Als ze niet weg mogen zijn ze ook altijd ontevreden.
  • 12 May 2020 om 17:26
    • Quote van 12 May 2020 om 17:02
      Nu de opruiming echt is begonnen zou ik Drommel en Selahi verkopen volgend jaar krijg je er niets meer voor net als voor Aitor.
    Wat dacht je van verlengen in de winter? !
  • 12 May 2020 om 17:02
    • Quote van 12 May 2020 om 16:04
      Selahi zou ik nog proberen te houden voor een jaar. Een van de weinige spelers die echt alles geeft op het veld.
    Nu de opruiming echt is begonnen zou ik Drommel en Selahi verkopen volgend jaar krijg je er niets meer voor net als voor Aitor.
  • 12 May 2020 om 16:19
    Laatst las ik dat Selahi Drommel en Julio de enigste waren waar je echt geld voornkon vangen. Drommel zal ik dan verkopen verdiend een nieuwe stap. Selahi en Julio alsjeblieft houden hun geven alles op het veld
  • 12 May 2020 om 16:04
    Selahi zou ik nog proberen te houden voor een jaar. Een van de weinige spelers die echt alles geeft op het veld.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›