'FC Twente was dicht bij technisch directeur': ''Dat is afgeketst''

54
'FC Twente was dicht bij technisch directeur': ''Dat is afgeketst''

FC Twente had al graag een nieuwe technisch directeur gepresenteerd, maar is nog niet geslaagd in die missie. Volgens clubwatcher Leon ten Voorde was er bijna witte rook.

"Ze waren vorige week volgens mij heel dicht bij een technisch directeur, maar dat is uiteindelijk om financiële redenen afgeketst", zegt Ten Voorde in De Ballen Verstand. "De naam weet ik echt niet, maar kwaliteit kost wel geld."

Voor de nieuwe technisch directeur is er direct werk aan de winkel. Ten Voorde ziet dat er van de huidige selectie weinig overblijft. "Ik denk dat Drommel gaat", geeft hij aan. "Troupée is weg. Pleguezuelo blijft over. Verdonk is transfervrij en ik denk niet dat hij blijft. Hoe fit is Matos? Als hij fit is, zou hij een optie kunnen zijn."

"Selahi heeft nog een doorlopend contract, maar daar is ook belangstelling voor", vervolgt Ten Voorde. "Als ik FC Twente was, zou ik die ook verkopen. Menig is nog over, maar wat gaan ze met Brama doen? En Peet Bijen? Vraagtekens, vraagtekens."

54 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 May 2020 om 13:30
    • Quote van 19 May 2020 om 12:33
      Waarom Selahi verkopen, is nog jong dus over 2 jaar dubbele waard. Wat schieten we op met 750k? Water staat aan de lippen maar dat geldt voor meer clubs toch?
    Selahi voor boven 1 miljoen laten gaan anders gaat het net als bij Aitor en Vuckic helemaal noppes.
  • 19 May 2020 om 12:33
    Waarom Selahi verkopen, is nog jong dus over 2 jaar dubbele waard. Wat schieten we op met 750k? Water staat aan de lippen maar dat geldt voor meer clubs toch?
  • 19 May 2020 om 09:38
    • Quote van 18 May 2020 om 23:59
      Smerige reactie
    Pardon vertel
  • 19 May 2020 om 09:24
    • Quote van 18 May 2020 om 19:12
      Dacht dat hier paar dagen terug werd gezegd dat het om foeke booy ging toch? Of heb ik dat mis
    Ging niet om Booy....
  • 19 May 2020 om 09:23
    • Quote van 18 May 2020 om 17:20
      Het is om financiële redenen afgeketst. Gaat het hierbij om het salaris van de TD of de financiële middelen die FCT in de selectie kan steken?
    Dat laatste volgens mijn info.....
  • 18 May 2020 om 23:59
    • Quote van 18 May 2020 om 22:05
      Aldus de dochter van Fred zeker
    Smerige reactie
  • 18 May 2020 om 23:18
    • Quote van 18 May 2020 om 22:34
      Wie was die kandidaat van vorige week dan?

      Wat maak het uit dat je dat zegt. Is toch al afgevallen en niemand kent je. Of denk je dat er een federaal onderzoek gaat komen als je het vertelt?
    Als je Nickname Bestuur is zal een deel van de insiders wel een vermoeden hebben. Door het noemen van namen droogt de bron op.
  • 18 May 2020 om 22:34
    • Quote van 18 May 2020 om 21:44
      Nee nog niet. Ik weet ook niet alles, wel 1 naam die sowieso op de lijst staat. Die naam is hier al wel voorbij gekomen. Het is jammer dat ze met de kandidaat van vorige week er niet zijn uitgekomen.
    Wie was die kandidaat van vorige week dan?

    Wat maak het uit dat je dat zegt. Is toch al afgevallen en niemand kent je. Of denk je dat er een federaal onderzoek gaat komen als je het vertelt?
  • 18 May 2020 om 22:05
    • Quote van 18 May 2020 om 17:21
      Deze week wordt er 1 gepresenteerd.
    Aldus de dochter van Fred zeker
  • 18 May 2020 om 22:04
    • Quote van 18 May 2020 om 15:09
      Weer een passant die nog niets gepresteerd heeft.
      Ging niet voor niets naar Amerika.
    Ik hoef hem ook niet
  • 18 May 2020 om 22:00
    • Quote van 18 May 2020 om 21:44
      Nee nog niet. Ik weet ook niet alles, wel 1 naam die sowieso op de lijst staat. Die naam is hier al wel voorbij gekomen. Het is jammer dat ze met de kandidaat van vorige week er niet zijn uitgekomen.
    En dat was foeke booy van vorige week?
  • 18 May 2020 om 21:49
    • Quote van 18 May 2020 om 21:44
      Nee nog niet. Ik weet ook niet alles, wel 1 naam die sowieso op de lijst staat. Die naam is hier al wel voorbij gekomen. Het is jammer dat ze met de kandidaat van vorige week er niet zijn uitgekomen.
    Is dat een goede kandidaat? In de zin van dat hij zichzelf al ooit bewezen heeft.
  • 18 May 2020 om 21:44
    • Quote van 18 May 2020 om 21:38
      Kun je nog iets meer zeggen wie ook afvallen?
    Nee nog niet. Ik weet ook niet alles, wel 1 naam die sowieso op de lijst staat. Die naam is hier al wel voorbij gekomen. Het is jammer dat ze met de kandidaat van vorige week er niet zijn uitgekomen.
  • 18 May 2020 om 21:38
    • Quote van 18 May 2020 om 21:26
      Die wordt het niet.
    Kun je nog iets meer zeggen wie ook afvallen?
  • 18 May 2020 om 21:26
    • Quote van 18 May 2020 om 19:12
      Dacht dat hier paar dagen terug werd gezegd dat het om foeke booy ging toch? Of heb ik dat mis
    Die wordt het niet.
  • 18 May 2020 om 20:09
    • Quote van 18 May 2020 om 19:12
      Dacht dat hier paar dagen terug werd gezegd dat het om foeke booy ging toch? Of heb ik dat mis
    Bij foeke Booy zou het niet om de centen afketsen denk ik.
  • 18 May 2020 om 19:28
    • Quote van 18 May 2020 om 17:25
      Dat is een goed teken. Heb je een hint?
    Ja www.kieknwatword.nl
  • 18 May 2020 om 19:27
    • Quote van 18 May 2020 om 17:00
      En. ......wat zullen we met ten Voorde doen, moeten wij met hem nog wel doorgaan, ???. We kunnen ook schoon schip maken, en de boeien losgooien ,...!!!, Doei Leo, !!!!!!
    Ten Voorde? wat we ermee moeten doen ?Het Twente kanaal is dichtbij ,misschien pootje baden ? Opzouten met die rat die niks anders doet dan stroken !
  • 18 May 2020 om 19:12
    • Quote van 18 May 2020 om 16:30
      Ik weet niet of het klopt maar heb gehoord dat het om vanMarwijk ging, ik weet niet hoe betrouwbaar maar zou zo maar kunnen. BestuurP zit dat in de buurt.....
    Dacht dat hier paar dagen terug werd gezegd dat het om foeke booy ging toch? Of heb ik dat mis
  • 18 May 2020 om 19:05
    • Quote van 18 May 2020 om 17:22
      als ik maar geld heb voor een volkswagen ga ik toch ook niet bij een mercedes kijken ..heeft geen enkele zin
    Kan ook een hele goede tweedehands zijn natuurlijk, soms moet je ook geluk hebben !
  • 18 May 2020 om 18:16
    • Quote van 18 May 2020 om 17:23
      Volgens mij gaat alleen de TCT daar over.
    Opdonderen met die bolknak
  • 18 May 2020 om 17:57
    • Quote van 18 May 2020 om 17:21
      Deze week wordt er 1 gepresenteerd.
    Of volgende week, of die week daarna, of .............
  • 18 May 2020 om 17:56
    • Quote van 18 May 2020 om 16:57
      Als je zorgvuldig te werk gaat begin je toch met een salaris indicatie volgens mij,bekend is toch dat we geen topsalarissen meer kunnen betalen,als de kandidaat dat te weinig vind hoef je ook niet in gesprek te gaan,ben wel benieuwd wie het was,dus ANS of bestuur P wie was het, overigens vraag ik me af of hij er nu wel snel is, meesten hebben een groot ego,en als ze weten dat ze tweede keus zijn, willen ze dan nog wel?
    Naast zijn salaris, zal diegene graag geld voor spelers uit willen geven, misschien liep het daar op vast?
  • 18 May 2020 om 17:25
    • Quote van 18 May 2020 om 17:21
      Deze week wordt er 1 gepresenteerd.
    Dat is een goed teken. Heb je een hint?
  • 18 May 2020 om 17:25
    • Quote van 18 May 2020 om 17:21
      Deze week wordt er 1 gepresenteerd.
    Top
  • 18 May 2020 om 17:23
    • Quote van 18 May 2020 om 17:00
      En. ......wat zullen we met ten Voorde doen, moeten wij met hem nog wel doorgaan, ???. We kunnen ook schoon schip maken, en de boeien losgooien ,...!!!, Doei Leo, !!!!!!
    Volgens mij gaat alleen de TCT daar over.
  • 18 May 2020 om 17:22
    • Quote van 18 May 2020 om 16:57
      Als je zorgvuldig te werk gaat begin je toch met een salaris indicatie volgens mij,bekend is toch dat we geen topsalarissen meer kunnen betalen,als de kandidaat dat te weinig vind hoef je ook niet in gesprek te gaan,ben wel benieuwd wie het was,dus ANS of bestuur P wie was het, overigens vraag ik me af of hij er nu wel snel is, meesten hebben een groot ego,en als ze weten dat ze tweede keus zijn, willen ze dan nog wel?
    als ik maar geld heb voor een volkswagen ga ik toch ook niet bij een mercedes kijken ..heeft geen enkele zin
  • 18 May 2020 om 17:21
    • Quote van 18 May 2020 om 17:11
      Ten voorde lijkt mij na al die jarente emotioneel betrokken bij de club. Met alle respect voor Ltv. Ik denk dat een wisseling beter is. Dan word de club weer bekeken vanuit een ander positief perspectief. Vergelijk zijn tekst met andere watchers. Dan zie je een wezelijk verschil en onbewust schrijven met je gevoel erbij, kan de club ook schade toebrengen. Als Ltv plaats wil maken. Richard Peters erachteraan.
    Hou op man. Die ten Voorde is alleen nog maar aan het kopiëren/knippen en plakken. Kinderwerk.
  • 18 May 2020 om 17:21
    Deze week wordt er 1 gepresenteerd.
  • 18 May 2020 om 17:20
    • Quote van 18 May 2020 om 16:57
      Als je zorgvuldig te werk gaat begin je toch met een salaris indicatie volgens mij,bekend is toch dat we geen topsalarissen meer kunnen betalen,als de kandidaat dat te weinig vind hoef je ook niet in gesprek te gaan,ben wel benieuwd wie het was,dus ANS of bestuur P wie was het, overigens vraag ik me af of hij er nu wel snel is, meesten hebben een groot ego,en als ze weten dat ze tweede keus zijn, willen ze dan nog wel?
    Het is om financiële redenen afgeketst. Gaat het hierbij om het salaris van de TD of de financiële middelen die FCT in de selectie kan steken?
  • 18 May 2020 om 17:19
    • Quote van 18 May 2020 om 16:50
      Dan had je wellicht ook van Bommel als trainer gehad
    die deed het ook vast voor een habbekrats..
  • 18 May 2020 om 17:11
    • Quote van 18 May 2020 om 17:00
      En. ......wat zullen we met ten Voorde doen, moeten wij met hem nog wel doorgaan, ???. We kunnen ook schoon schip maken, en de boeien losgooien ,...!!!, Doei Leo, !!!!!!
    Ten voorde lijkt mij na al die jarente emotioneel betrokken bij de club. Met alle respect voor Ltv. Ik denk dat een wisseling beter is. Dan word de club weer bekeken vanuit een ander positief perspectief. Vergelijk zijn tekst met andere watchers. Dan zie je een wezelijk verschil en onbewust schrijven met je gevoel erbij, kan de club ook schade toebrengen. Als Ltv plaats wil maken. Richard Peters erachteraan.
  • 18 May 2020 om 17:03
    • Quote van 18 May 2020 om 16:50
      Dan had je wellicht ook van Bommel als trainer gehad
    Dan ben ik blij dat het afgeketst is
  • 18 May 2020 om 17:00
    En. ......wat zullen we met ten Voorde doen, moeten wij met hem nog wel doorgaan, ???. We kunnen ook schoon schip maken, en de boeien losgooien ,...!!!, Doei Leo, !!!!!!
  • 18 May 2020 om 16:57
    • Quote van 18 May 2020 om 15:48
      Als je vd Kraan hoort op tv/radio Oost hoe zorgvuldig zij te werk gaan en het ketst af op dat nare geld dan gaat het nog wel lang duren voordat er weer een ander gevonden is. Elke TD is nu tweede keus en dus kan het verhaal van vd Kraan de vuilnisbak in. De beste die bij FCT pas krijgt hij niet meer.
    Als je zorgvuldig te werk gaat begin je toch met een salaris indicatie volgens mij,bekend is toch dat we geen topsalarissen meer kunnen betalen,als de kandidaat dat te weinig vind hoef je ook niet in gesprek te gaan,ben wel benieuwd wie het was,dus ANS of bestuur P wie was het, overigens vraag ik me af of hij er nu wel snel is, meesten hebben een groot ego,en als ze weten dat ze tweede keus zijn, willen ze dan nog wel?
  • 18 May 2020 om 16:53
    • Quote van 18 May 2020 om 16:24
      Twente kan geen transfersommen betalen, voor de rest kun je de salarissen toch tegen elkaar wegstrepen?
    Alleen zal het budget onder druk staan en moeten hieruit ook tekenpremies en commissies voor de zaakwaarnemers betaald worden.
  • 18 May 2020 om 16:50
    • Quote van 18 May 2020 om 16:30
      Ik weet niet of het klopt maar heb gehoord dat het om vanMarwijk ging, ik weet niet hoe betrouwbaar maar zou zo maar kunnen. BestuurP zit dat in de buurt.....
    Dan had je wellicht ook van Bommel als trainer gehad
  • 18 May 2020 om 16:35
    • Quote van 18 May 2020 om 15:04
      Zou Jans wel eens kunnen zijn denk ik
    Ik denk dat ted van leeuwen weer terug komt.????????
  • 18 May 2020 om 16:30
    Ik weet niet of het klopt maar heb gehoord dat het om vanMarwijk ging, ik weet niet hoe betrouwbaar maar zou zo maar kunnen. BestuurP zit dat in de buurt.....
  • 18 May 2020 om 16:24
    • Quote van 18 May 2020 om 15:55
      De beste krijgen ze zeker niet meer. Er is geen geld en nu met de coronacrisis die bijna achter ons ligt al helemaal niet. Eerder verlies dan winst geen 2 miljoen maar 4 miljoen hoorde ik ergens. Zullen we pas in Oktober weten met de nieuwe balans en v en w rekening.

      Met andere woorden alles wat er gehaald wordt is weer een gok en als het meezit dan klimmen we eindelijk uit dit dal maar als het weer tegenzit en men weet de spelers niet te motiveren dan eindigt het nieuwe seizoen net als dit seizoen. Billenknijpen.

      Ik vraag me af waar ze het geld vandaan gaan halen met een verlies van 4 miljoen of misschien nog wel meer.
      Overheid misschien die er miljoenen in wil pompen?
      Sponsors?
      Investeerders?

      Anders zou ik niet weten hoe ze het willen gaan doen met maar een paar spelers die net een elftal kunnen vormen.
      Wat hebben we allemaal nodig?
      TD? Assistent? Trainer? 6 Spelers?
    Twente kan geen transfersommen betalen, voor de rest kun je de salarissen toch tegen elkaar wegstrepen?
  • 18 May 2020 om 15:55
    • Quote van 18 May 2020 om 15:48
      Als je vd Kraan hoort op tv/radio Oost hoe zorgvuldig zij te werk gaan en het ketst af op dat nare geld dan gaat het nog wel lang duren voordat er weer een ander gevonden is. Elke TD is nu tweede keus en dus kan het verhaal van vd Kraan de vuilnisbak in. De beste die bij FCT pas krijgt hij niet meer.
    De beste krijgen ze zeker niet meer. Er is geen geld en nu met de coronacrisis die bijna achter ons ligt al helemaal niet. Eerder verlies dan winst geen 2 miljoen maar 4 miljoen hoorde ik ergens. Zullen we pas in Oktober weten met de nieuwe balans en v en w rekening.

    Met andere woorden alles wat er gehaald wordt is weer een gok en als het meezit dan klimmen we eindelijk uit dit dal maar als het weer tegenzit en men weet de spelers niet te motiveren dan eindigt het nieuwe seizoen net als dit seizoen. Billenknijpen.

    Ik vraag me af waar ze het geld vandaan gaan halen met een verlies van 4 miljoen of misschien nog wel meer.
    Overheid misschien die er miljoenen in wil pompen?
    Sponsors?
    Investeerders?

    Anders zou ik niet weten hoe ze het willen gaan doen met maar een paar spelers die net een elftal kunnen vormen.
    Wat hebben we allemaal nodig?
    TD? Assistent? Trainer? 6 Spelers?
  • 18 May 2020 om 15:54
    • Quote van 18 May 2020 om 15:48
      Als je vd Kraan hoort op tv/radio Oost hoe zorgvuldig zij te werk gaan en het ketst af op dat nare geld dan gaat het nog wel lang duren voordat er weer een ander gevonden is. Elke TD is nu tweede keus en dus kan het verhaal van vd Kraan de vuilnisbak in. De beste die bij FCT pas krijgt hij niet meer.
    Kijkend naar de geschiedenis van de laatste 10 jaar, lijkt het me sterk dat een mogelijke TD, die een reputatie hoog te houden heeft, bij het huidige Twente wil werken. Of er moet wel een onwaarschijnlijk goede aanbieding klaarliggen!
  • 18 May 2020 om 15:51
    Goh, ten Voorde haalt het nieuws nu al van Fctwente fans en Fctwente net.
  • 18 May 2020 om 15:49
    • Quote van 18 May 2020 om 15:04
      Zou Jans wel eens kunnen zijn denk ik
    Het zou ook Sinterklaas kunnen zijn geweest! Zolang er geen namen genoemd worden, kunnen we blijven gissen tot we een ons wegen. Lekker nietszeggend stukje weer dus!
  • 18 May 2020 om 15:48
    Als je vd Kraan hoort op tv/radio Oost hoe zorgvuldig zij te werk gaan en het ketst af op dat nare geld dan gaat het nog wel lang duren voordat er weer een ander gevonden is. Elke TD is nu tweede keus en dus kan het verhaal van vd Kraan de vuilnisbak in. De beste die bij FCT pas krijgt hij niet meer.
  • 18 May 2020 om 15:44
    Drommel en Salahi ook verkopen vindt ten Voorde, wat je dan weer kunt halen zal meestal minder van kwaliteit zijn. En minder kwaliteit mag niet anders vlieg je er volgend seizoen alsnog uit.
  • 18 May 2020 om 15:33
    • Quote van 18 May 2020 om 15:20
      Wat een kulverhaal toch weer. Leon: “Volgens mij, maar ik weet het niet”. Zo kan iedereen journalist zijn. Zoek het uit en kom met namen.
    Hij kopieert gewoon van de Twente-fora waar nog wel mensen met info zitten.
  • 18 May 2020 om 15:30
    • Quote van 18 May 2020 om 15:04
      Zou Jans wel eens kunnen zijn denk ik
    Kon er helemaal niks van bij Groningen. Waarom zouden wij hem dan nemen als TD
  • 18 May 2020 om 15:25
    Zitten we al dun in de spelers en dan vind Leon dat Twente Selahi ook maar moet verkopen. Hahaha.
  • 18 May 2020 om 15:25
    Het zou me toch niet verbazen als dit waar is. Ik heb in een vorig forum al gemeld dat een visie leuk is om te zien welke TD en trainer coach eventueel geschikt zou zijn.Echter geld speelt hierbij een essentiële rol. Dat heeft Twente niet meer. In de voetbalwereld leven nu eenmaal andere normen dan on het normale bedrijfsleven. Dus diegene die uiteindelijk tekent als TD is hooguit de 4de keus. En zo'n figuur moet dan de trainer coach aanstellen. Ik houd mijn rode hart vast.
  • 18 May 2020 om 15:20
    Wat een kulverhaal toch weer. Leon: “Volgens mij, maar ik weet het niet”. Zo kan iedereen journalist zijn. Zoek het uit en kom met namen.
  • 18 May 2020 om 15:09
    • Quote van 18 May 2020 om 15:04
      Zou Jans wel eens kunnen zijn denk ik
    Weer een passant die nog niets gepresteerd heeft.
    Ging niet voor niets naar Amerika.
  • 18 May 2020 om 15:04
    Zou Jans wel eens kunnen zijn denk ik
  • 18 May 2020 om 14:56
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    das nou de nieuwe klus van de nieuwe TD en de nieuwe trainer
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›