FC Twente zoekt technisch directeur: ''Naam Booy is ook gevallen''

16
FC Twente zoekt technisch directeur: ''Naam Booy is ook gevallen''

FC Twente hoopt op korte termijn een nieuwe technisch directeur te presenteren. Earnest Stewart werd afgelopen weekend genoemd als mogelijke kandidaat.

"In het geruchtencircuit is wel de naam van Earnest Stewart gevallen", beaamt clubwatcher Leon ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Hij is ook al best lang weg uit Nederland, hoe goed kent hij de markt nog?", vraagt de journalist zich af.

Collega Fardau Wagenaar ziet meer obstakels. "Ik dacht: die verdient zoveel in Amerika, een miljoen geloof ik. Daarom had ik hem meteen weggestreept. Wil hij terug? Het kan zijn dat die man echt terug wil. Het kan ook zijn dat hij een heel interessant netwerk meeneemt. Het zou denk ik wel mooi zijn", aldus Wagenaar. Stewart is momenteel nog technisch directeur bij de voetbalbond van de Verenigde Staten.

Volgens Ten Voorde gaan er meer namen rond in De Grolsch Veste. "De naam van Foeke Booy (technisch directeur SC Cambuur, red.) is ook wel eens gevallen. Maar wij hebben al gezegd niet mee te doen aan namedropping, dus we stoppen er meteen weer mee. Het zal wel iemand anders worden dan", besluit hij.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 May 2020 om 16:44
    • Quote van 25 May 2020 om 22:33
      Bron?: -)
    De dochter van Paul:)
  • 26 May 2020 om 08:19
    • Quote van 25 May 2020 om 23:18
      Ja, dat klopt.
    Meen het ook te herrineren, een soort kijkje nemen in de keuken van het toen nog succesvolle Twente.
  • 25 May 2020 om 23:18
    • Quote van 25 May 2020 om 16:32
      Had hij niet eens eerder ooit stage gelopen bij Twente?
    Ja, dat klopt.
  • 25 May 2020 om 22:33
    • Quote van 25 May 2020 om 15:49
      Als ik een nieuw account aanmaakte en iedereen wijsmaak dat ik er iets vanaf weet, vervolgens een verhaal verzin over Abubakar Mashili uit Koeweit die met pvdk in gesprek zou zijn kwam ik misschien ook wel in dit programma
    Bron?: -)
  • 25 May 2020 om 20:09
    • Quote van 25 May 2020 om 15:29
      Nico-Jan Hoogma, mag hij gelijk zijn zoon ophalen.
    Daar zet ik mijn centen op. Er wordt een technisch hart gevormd om de wispelturige afhankelijkheid van 1 persoon (lees Ted) te voorkomen. En over een jaar neem ik zelf mogelijk het stokje over van PvdK.
  • 25 May 2020 om 17:14
    • Quote van 25 May 2020 om 15:59
      "De naam van Foeke Booy (technisch directeur SC Cambuur, red.) is ook wel eens gevallen. Maar wij hebben al gezegd niet mee te doen aan namedropping, dus we stoppen er meteen weer mee. Het zal wel iemand anders worden dan."

      Ze doen niet aan namedropping maar roepen wel dat de naam Foeke Booy is gevallen?

      Hou je muil dan dicht Leon als je niets te melden hebt.....
    LtV is nou eenmaal zo. Opmerkelijk dat een krant zoals Tubantia zo'n persoon in dienst houdt, terwijl daar toch ook zwaar bezuinigd is en het ledenbestand elk jaar terug loopt.
  • 25 May 2020 om 17:03
    Niets weer dus, sorry meneer Bos.
  • 25 May 2020 om 16:51
    Ikzeg. Ik zal u uit de dromen helpen u weet het niet dan zal ik u nu iets vertellen, zijn naam is ik. Nu hoeft u verder niets meer te schrijven want het slaat kant of wal.
  • 25 May 2020 om 16:32
    Had hij niet eens eerder ooit stage gelopen bij Twente?
  • 25 May 2020 om 15:59
    "De naam van Foeke Booy (technisch directeur SC Cambuur, red.) is ook wel eens gevallen. Maar wij hebben al gezegd niet mee te doen aan namedropping, dus we stoppen er meteen weer mee. Het zal wel iemand anders worden dan."

    Ze doen niet aan namedropping maar roepen wel dat de naam Foeke Booy is gevallen?

    Hou je muil dan dicht Leon als je niets te melden hebt.....
  • 25 May 2020 om 15:49
    Als ik een nieuw account aanmaakte en iedereen wijsmaak dat ik er iets vanaf weet, vervolgens een verhaal verzin over Abubakar Mashili uit Koeweit die met pvdk in gesprek zou zijn kwam ik misschien ook wel in dit programma
  • 25 May 2020 om 15:29
    Nico-Jan Hoogma, mag hij gelijk zijn zoon ophalen.
  • 25 May 2020 om 14:59
    Stewart is onhaalbaar, Foeke Booy is verschrikkelijk. Next!
  • 25 May 2020 om 14:23
    Aub niet zeg.. lul van een kerel. Past hier totaal niet
  • 25 May 2020 om 14:20
    Foeke Booy zal nog wel met plezier aan z’n Groningen tijd terug denken toen ze moesten spelen in het Diekman!!!
  • 25 May 2020 om 14:20
    Foeke Booy zal nog wel met plezier aan z’n Groningen tijd terug denken toen ze moesten spelen in het Diekman!!!
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›