FC Twente zoekt technisch directeur: ''De Haan op een lijstje''

71
FC Twente zoekt technisch directeur: ''De Haan op een lijstje''

FC Twente hoopt op korte termijn een nieuwe technisch directeur te kunnen presenteren. Er is nog geen witte rook in De Grolsch Veste.

"Ik heb het idee dat er steeds meer kinkjes in de kabel zijn gekomen bij het proces in de zoektocht naar de technisch directeur", vertelt clubwatcher Tijmen van Wissing bij De Oosttribune. "Van der Kraan reageert niet meer zo heel gretig op de appjes die ik stuur. Hij was er toch wel redelijk van overtuigd dat hij voor 1 juni een td zou hebben. Het moet wel echt gaan gebeuren..."

Van Wissing is benieuwd waar FC Twente mee op de proppen komt. "Er zingt nog niet echt een naam rond", meent de journalist, die wel een naam dropt. "Ik heb uit het Rotterdamse wat gehoord dat ook Ferry de Haan (algemeen directeur Excelsior, red.) op een lijstje zou staan, maar dat krijg ik niet helemaal waterdicht. Maar ik kan me ook voorstellen dat een aantal mensen denkt om er niet in te stappen."

Earnest Stewart, de technisch directeur bij de voetbalbond van de Verenigde Staten, was waarschijnlijk de 'droomkandidaat' bij FC Twente. "We hebben het vorige week geroepen, maar Van der Kraan heeft het nadien ook niet ontkracht", aldus Van Wissing.

71 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 May 2020 om 12:13
    • Quote van 30 May 2020 om 23:03
      Omdat we dan in ieder geval geen Co afdeling worden van revalidatiecentra voor langdurig geblesseerden, en geen afdeling van Mediant of de GGz voor spelers met krassen en diepe deuken.
    Alsof we vroeger nooit spelers hadden die nooit fit waren. Borven, Assaidi, Tighadouni, Castaignos, Ebecilio ik noem maar een paar. Daarnaast is was het de afgelopen twee seizoenen niet makkelijk om met weinig geld topfitte spelers met veel kwaliteiten aan trekken. Dit door het gebrek aan geld en de onrustige situatie waarin de club verkeerd(e). Ik zit gewoon niet te wachten op een nieuwe Jan van Halst.
  • 30 May 2020 om 23:03
    • Quote van 30 May 2020 om 17:56
      Leuke grap maar ik gok zo dat ze in de tweede kamer niet zo vaak over FC Twente praten. Hoe dan ook leuk dat je wat goede trainers noemt, die lijken mij ook hartstikke geschikt, maar 2 hebben gewoon een doorlopend contract ik betwijfel of die dan wel kan aantrekken. Daarnaast heb ik het nu over de TD en ik zie eigenlijk geen enkele reden waarom een willekeurige knaap van Excelsior het in deze huidige situatie beter zou doen dan Ted.
    Omdat we dan in ieder geval geen Co afdeling worden van revalidatiecentra voor langdurig geblesseerden, en geen afdeling van Mediant of de GGz voor spelers met krassen en diepe deuken.
  • 30 May 2020 om 20:48
    • Quote van 30 May 2020 om 15:46
      Beste eppie, ik snap je bericht, maar aan het begin van dit seizoen was je helemaal overtuigd dat GG de goede man was, je zei zelfs dat hij de man was die aitor beter maakte.
    Dat was toch ook niet heel erg gek nande 1e 2 wedstrijden . De meesten waren positief tot dat GGG de boel om ging gooien en begon te goochelen als Hans klok.
  • 30 May 2020 om 19:20
    • Quote van 30 May 2020 om 16:19
      Ik blijf ook wachten op bericht van Vakp, want overal roepen ze maar wat raak voor een knaak. En mensen die zeggen dat Robert Maaskant het wel eens zou kunnen worden, daar leg ik me handen voor in het vuur dat die het niet zal worden. Die gast zijn uitstraling past al niet bij Twente.
    Die met incident Diekman was Booij, twee Stewart,3 ik gok Hoogma,en dan waarschijnlijk nog een paar die gepolst zijn,maar direct hebben bedankt voor de eer,en het gesprek helemaal niet aangaan,maar geen probleem we beginnen pas in September, alleen jammer dat ze een deel van de selectie niet zelf nu al vastleggen,Bijen die wel wil voor minder en Brama een prestatie contract, welke nieuwen er ook komen die willen eigen spul,vaak van dezelfde makelaar waar ze bij zitten, maar geen paniek,het begint pas in September,tijd zat nog,er komt vanzelf wat,hopelijk wat goeds,de tijd zal het leren.
  • 30 May 2020 om 18:46
    • Quote van 30 May 2020 om 15:46
      Beste eppie, ik snap je bericht, maar aan het begin van dit seizoen was je helemaal overtuigd dat GG de goede man was, je zei zelfs dat hij de man was die aitor beter maakte.
    Hij was met Aitor aan de gang,meeverdedigen enz,vallende ziekte is niet gelukt,dat Garcia mislukt is,heeft niets met beginnende trainer te maken,training geven kunnen ze allemaal,maar met zijn management kwaliteiten, empathisch vermogen,in de winterstop geen hulp willen, ervaren hulptrainer enzovoort,kun je pas zien in de praktijk.
  • 30 May 2020 om 17:56
    • Quote van 30 May 2020 om 16:28
      070? Den haag toch?? Kerel je kraamt dingen uit die je in de 2 kamer nog niet hoor. Eindelijk wordt er eens naar het publiek geluisterd man, ik ben blij dat Ted opgerot is, en dan kan zelfs die Ferry de Haan van Excelsior het nog beter denk ik. En ik zou voor de trainers functie als Jans niet wil, toch proberen W. Jonk los te weken bij Volendam, en geef ze Hölscher cadeau toe, en anders ja verklaar mij maar voor gek, maar ik heb wat voetbalinzicht en leuk voetbal spelen met minimaal budget, Fred Grim hoog zitten.je kunt zeggen hij staat sijf onderaan klopt maar ze hebben zoveel wedstrijden onverdiend verloren, en kijk is naar zijn spelers budget??! Kortom voor mij zijn dit 2 goede trainers als Jans niet wil.
    Leuke grap maar ik gok zo dat ze in de tweede kamer niet zo vaak over FC Twente praten. Hoe dan ook leuk dat je wat goede trainers noemt, die lijken mij ook hartstikke geschikt, maar 2 hebben gewoon een doorlopend contract ik betwijfel of die dan wel kan aantrekken. Daarnaast heb ik het nu over de TD en ik zie eigenlijk geen enkele reden waarom een willekeurige knaap van Excelsior het in deze huidige situatie beter zou doen dan Ted.
  • 30 May 2020 om 17:39
    veronderstel day het Kraan niet lukt om een TDer en Trainer te vinden dan heeft hij het totaal verkeerd gezien..moeten we hem nog wel 1 jaar doorbetalen..weer 1 die uit onze ruif zit te vreten .
  • 30 May 2020 om 17:09
    Ted heeft in zijn tijd bij Twente leuke spelers naar Enschede gehaald. Ook al waren er vaak minimale financiele middelen. Hij Toverde toch weer pareltjes te voor schijn en had een mooi netwerk om te shoppen. Who the fuck is Ferry de Haan?? Een nobody vergeleken bij Tedje! Ontslag Gracia sta ik 100% achter. Ted weg sturen weet ik zo net nog niet. Dat zal de tijd moeten leren...Pvdk geef ik nog het voordeel van de twijfel maar hij moet met goede opties komen die bij Twente passen. Capabele figuren uit de voetballerij.....ben benieuwd, het duurt allemaal zoals we gewend zijn weer een eeuwigheid. Supporters aan het lijntje houden is één van de sterkste punten van onze Fc.
  • 30 May 2020 om 17:05
    Wat ik begrijp uit de dingen die ik heb gehoord en gelezen is er nog niemand bereid om de functie van TD bij Twente te willen invullen.Het salaris is niet het breakpunt maar het spelersbudget en de doelstelling.Iedereen is bang voor het grote afbreuk risico.Wat ook mee speelt is dat er bij Twente te veel mensen zich overal mee willen bemoeien wat functioneren voor een nieuwe man lastig maakt.Het klopt dat ze nu spreken met no 3 zonder dat er mij namen bekend zíjn
  • 30 May 2020 om 16:28
    • Quote van 30 May 2020 om 13:03
      Ik ben benieuwd of al die mensen die om het ontslag van Van Leeuwen hebben geschreeuwd nog steeds blij zijn met wat ze hebben veroorzaakt. Dit laat maar weer eens zien dat een goed bestuur niet moet gaan luisteren naar wat er op de tribunes wordt geschreeuwd.
    070? Den haag toch?? Kerel je kraamt dingen uit die je in de 2 kamer nog niet hoor. Eindelijk wordt er eens naar het publiek geluisterd man, ik ben blij dat Ted opgerot is, en dan kan zelfs die Ferry de Haan van Excelsior het nog beter denk ik. En ik zou voor de trainers functie als Jans niet wil, toch proberen W. Jonk los te weken bij Volendam, en geef ze Hölscher cadeau toe, en anders ja verklaar mij maar voor gek, maar ik heb wat voetbalinzicht en leuk voetbal spelen met minimaal budget, Fred Grim hoog zitten.je kunt zeggen hij staat sijf onderaan klopt maar ze hebben zoveel wedstrijden onverdiend verloren, en kijk is naar zijn spelers budget??! Kortom voor mij zijn dit 2 goede trainers als Jans niet wil.
  • 30 May 2020 om 16:19
    • Quote van 30 May 2020 om 14:57
      BestuurP heeft hier al minimaal 2x gemeld dat er 1 is afgehaakt. Dus 3 zou goed kunnen. Zolang PvdK nog het idee heeft dat zijn werkwijze met profielschets de juiste is vind ik dat we de man nog wat tijd moeten geven. Opzich is de manier waarop ze het willen helemaal niet verkeerd. We hebben nu gewoon de pech van dat Covid virus
    Ik blijf ook wachten op bericht van Vakp, want overal roepen ze maar wat raak voor een knaak. En mensen die zeggen dat Robert Maaskant het wel eens zou kunnen worden, daar leg ik me handen voor in het vuur dat die het niet zal worden. Die gast zijn uitstraling past al niet bij Twente.
  • 30 May 2020 om 16:16
    • Quote van 30 May 2020 om 15:46
      Beste eppie, ik snap je bericht, maar aan het begin van dit seizoen was je helemaal overtuigd dat GG de goede man was, je zei zelfs dat hij de man was die aitor beter maakte.
    Klopt Eppie jij had mij er helemaal dol bijgemaakt hahaha, ik wou niks verkeerds horen over GG, door jou goede berichten. Maar goed we zitten allemaal wel eens fout of niet dan:-)))))
  • 30 May 2020 om 15:46
    • Quote van 30 May 2020 om 14:13
      Denk eerder de Noabers,en Ted heeft aan de ene kant het goed gedaan, promotie en handhaving,maar achteraf er wel de verkeerde te onervaren staf neergezet,die spelers niet beter maakten,vreemde speelwijze,vreemde wissels,en een vreemdelingenlegioen,gebrek aan empathisch vermogen met Nakamura en Brama,dus terecht dat ze weg moesten toch, alleen jammer dat ze voor de selectie wel eigen Twentse jongens willen,en voor de TD functie niet,zijn best wel geschikte kandidaten, Rutten,Gilissen of Coolen,en nu een onrealistisch droombeeld najagen met mensen die wel komen praten maar vervolgens afhaken,helaas hebben er al drie bedankt voor de eer,weer minstens twee weken vertraging.Afwachten maar weer.
    Beste eppie, ik snap je bericht, maar aan het begin van dit seizoen was je helemaal overtuigd dat GG de goede man was, je zei zelfs dat hij de man was die aitor beter maakte.
  • 30 May 2020 om 15:25
    • Quote van 30 May 2020 om 14:54
      Ik ben nog steeds heel erg blij dat Ted weg is. De staf die ze aan hebben gesteld is een grote blunder geweest en ik ben van mening dat het stil leggen van de competitie er voor heeft gezorgd dat we in de eredivisie blijven. Zijn gebrek aan communicatie, leiderschap etc. Het vreemdelingenlegioen, geen idee of er voldoende budget was, hij heeft wel altijd gezegd dat hij vanaf komend seizoen kon beginnen met bouwen. De gok dat hij door had willen gaan met GGG en we dan eenzelfde scenario weer zouden hebben als dit seizoen , is veel en veel te groot. Buiten dat is Ted een hork 1e klas.
    Ik was ook niet blij met de trainersstaf. Maar ik denk dat Ted daar zelf ook wel veranderingen in had gemaakt. Daarnaast had GGG een aflopend contract, of dat verlengd zou zijn geweest of niet zullen we nooit weten. In deze tijden zou het voor de club wel heel fijn zijn als je een TD hebt die de markt goed kent en ''zijn lijstjes al klaar heeft liggen''. Dan hadden ze van deze chaos op de transfermarkt gebruik kunnen maken. Daarom vind ik het heel raar dat Van Leeuwen niet gewoon zijn contract mocht afmaken.
  • 30 May 2020 om 14:57
    • Quote van 30 May 2020 om 14:40
      Hey Eppie, hoe weet je zeker dat er al drie personen zijn geweest, die zijn afgehaakt. Geen enkel medium heeft dit tot nu toe gemeld. Ik vind wel dat het profiel van van de Kraan te hoog gegrepen is. Niet omdat het geen goede gedachte is, maar meer vanwege het feit dat het financieel niet haalbaar is. Zo'n man wil.in eerste instantie een leuk salaris hebben, maar ik denk vooral mogelijkheden om te investeren in voetballers en trainer. Dat is er echter iet. Zo blijven we achter de feiten aanlopen. Eigenlijk hebben we een investeerder nodig, die de schuldenlast nivileert en ook nog geld heeft om spelers te halen. Dan komt het pas goed
    BestuurP heeft hier al minimaal 2x gemeld dat er 1 is afgehaakt. Dus 3 zou goed kunnen. Zolang PvdK nog het idee heeft dat zijn werkwijze met profielschets de juiste is vind ik dat we de man nog wat tijd moeten geven. Opzich is de manier waarop ze het willen helemaal niet verkeerd. We hebben nu gewoon de pech van dat Covid virus
  • 30 May 2020 om 14:54
    • Quote van 30 May 2020 om 13:03
      Ik ben benieuwd of al die mensen die om het ontslag van Van Leeuwen hebben geschreeuwd nog steeds blij zijn met wat ze hebben veroorzaakt. Dit laat maar weer eens zien dat een goed bestuur niet moet gaan luisteren naar wat er op de tribunes wordt geschreeuwd.
    Ik ben nog steeds heel erg blij dat Ted weg is. De staf die ze aan hebben gesteld is een grote blunder geweest en ik ben van mening dat het stil leggen van de competitie er voor heeft gezorgd dat we in de eredivisie blijven. Zijn gebrek aan communicatie, leiderschap etc. Het vreemdelingenlegioen, geen idee of er voldoende budget was, hij heeft wel altijd gezegd dat hij vanaf komend seizoen kon beginnen met bouwen. De gok dat hij door had willen gaan met GGG en we dan eenzelfde scenario weer zouden hebben als dit seizoen , is veel en veel te groot. Buiten dat is Ted een hork 1e klas.
  • 30 May 2020 om 14:40
    Hey Eppie, hoe weet je zeker dat er al drie personen zijn geweest, die zijn afgehaakt. Geen enkel medium heeft dit tot nu toe gemeld. Ik vind wel dat het profiel van van de Kraan te hoog gegrepen is. Niet omdat het geen goede gedachte is, maar meer vanwege het feit dat het financieel niet haalbaar is. Zo'n man wil.in eerste instantie een leuk salaris hebben, maar ik denk vooral mogelijkheden om te investeren in voetballers en trainer. Dat is er echter iet. Zo blijven we achter de feiten aanlopen. Eigenlijk hebben we een investeerder nodig, die de schuldenlast nivileert en ook nog geld heeft om spelers te halen. Dan komt het pas goed
  • 30 May 2020 om 14:13
    • Quote van 30 May 2020 om 13:03
      Ik ben benieuwd of al die mensen die om het ontslag van Van Leeuwen hebben geschreeuwd nog steeds blij zijn met wat ze hebben veroorzaakt. Dit laat maar weer eens zien dat een goed bestuur niet moet gaan luisteren naar wat er op de tribunes wordt geschreeuwd.
    Denk eerder de Noabers,en Ted heeft aan de ene kant het goed gedaan, promotie en handhaving,maar achteraf er wel de verkeerde te onervaren staf neergezet,die spelers niet beter maakten,vreemde speelwijze,vreemde wissels,en een vreemdelingenlegioen,gebrek aan empathisch vermogen met Nakamura en Brama,dus terecht dat ze weg moesten toch, alleen jammer dat ze voor de selectie wel eigen Twentse jongens willen,en voor de TD functie niet,zijn best wel geschikte kandidaten, Rutten,Gilissen of Coolen,en nu een onrealistisch droombeeld najagen met mensen die wel komen praten maar vervolgens afhaken,helaas hebben er al drie bedankt voor de eer,weer minstens twee weken vertraging.Afwachten maar weer.
  • 30 May 2020 om 13:47
    • Quote van 30 May 2020 om 13:23
      Zoveel domheid in zo'n kort stukje.
    jij schuld aan ontslag van Ted ..Enschede 78:-))
  • 30 May 2020 om 13:46
    • Quote van 30 May 2020 om 13:23
      Zoveel domheid in zo'n kort stukje.
    Ga je deze drogreden ook nog uit leggen? Ik sta best open voor een andere mening maar als je niet eens één argument kan geven...
  • 30 May 2020 om 13:23
    • Quote van 30 May 2020 om 13:03
      Ik ben benieuwd of al die mensen die om het ontslag van Van Leeuwen hebben geschreeuwd nog steeds blij zijn met wat ze hebben veroorzaakt. Dit laat maar weer eens zien dat een goed bestuur niet moet gaan luisteren naar wat er op de tribunes wordt geschreeuwd.
    Zoveel domheid in zo'n kort stukje.
  • 30 May 2020 om 13:03
    Ik ben benieuwd of al die mensen die om het ontslag van Van Leeuwen hebben geschreeuwd nog steeds blij zijn met wat ze hebben veroorzaakt. Dit laat maar weer eens zien dat een goed bestuur niet moet gaan luisteren naar wat er op de tribunes wordt geschreeuwd.
  • 30 May 2020 om 12:02
    • Quote van 30 May 2020 om 09:44
      Foppe de Haan boop ik?
    Laat Foppe genieten van zijn pensioen met zijn 76 jarige leeftijd. Heeft die man hard voor gewerkt.
  • 30 May 2020 om 09:44
    Foppe de Haan boop ik?
  • 30 May 2020 om 09:44
    Heb net een lening afgesloten, en nu? Kan ik nu doneren bij twente?
  • 30 May 2020 om 08:25
    • Quote van 30 May 2020 om 07:55
      Was niet Foppe die talentjes haalde uit Scandinavië maar Riemer vd Velde. Foppe de Haan voegt niets toe.
    Klopt maar Foppe is wel twee maal Europees kampioen geworden met de speler onder 21
  • 30 May 2020 om 07:55
    • Quote van 29 May 2020 om 20:23
      Ja maar hij heeft er wel kijk op met name op Scandinavische spelers, dus laat Foppe maar rollen met zijn Rolator.
    Was niet Foppe die talentjes haalde uit Scandinavië maar Riemer vd Velde. Foppe de Haan voegt niets toe.
  • 30 May 2020 om 07:52
    • Quote van 30 May 2020 om 07:46
      Gek dat niemand meer weet dat deze Ferry de Haan Twente maar al te graag gestraft zag worden.... google: Ferry de Haan FC Twente failliet en je treft het artikel van 30 maart 2016 dat op deze site heeft gestaan..... nou fijn dan als je zo iemand in huis haalt....
    Die zal zichzelf wel hebben aangemeld,als hij het word neem ik een sabbatical jaar.Blijkt maar weer eens dat het een moeilijk verhaal word,als je geld voor een Volkswagen hebt kun je geen Mercedes halen,de echt goeie TDs met ervaring haken helaas af.
  • 30 May 2020 om 07:46
    Gek dat niemand meer weet dat deze Ferry de Haan Twente maar al te graag gestraft zag worden.... google: Ferry de Haan FC Twente failliet en je treft het artikel van 30 maart 2016 dat op deze site heeft gestaan..... nou fijn dan als je zo iemand in huis haalt....
  • 30 May 2020 om 07:45
    • Quote van 29 May 2020 om 23:37
      Ikzeg. Tukker. Zo is het maar net 1e week van juni daar zitten wij nog net niet in. Dus laat die man van de krant lekker praten. Ik vind het geweldig dat er eindelijk is niet gelekt is.
    Volgens mij is er hier door een betrouwbare bron al gemeld dat er weer een kandidaat is afgevallen,nieuwe door de molen gaat zeker weer twee weken duren,dus afwachten maar.
  • 30 May 2020 om 06:32
    Nu Rutten het niet wil zou de Haan best een goede optie zijn, als terug kijkt komen er veel talenten uit zuid-west Nederland
  • 30 May 2020 om 01:14
    • Quote van 29 May 2020 om 20:27
      Ron Jans samen met Alfons Groenendijk zou wel wat zijn. Beide hebben op niveau gevoetbald, veel ervaring en ze hebben een goede uitstraling!!!
    Ron Jans hoofdtrainer met Erwin Koeman als assistent.
  • 30 May 2020 om 01:05
    • Quote van 29 May 2020 om 20:32
      Ik zou niet weten welke voorspelling van jou is uitgekomen,pffff
    Pffff
  • 30 May 2020 om 00:32
    ik heb al eerder gereageerd dat het me niet zou verbazen als diverse kandidaten afhaken...maar eh: die “lek”-cultuur mag van mij ook wel stoppen inderdaad...
  • 29 May 2020 om 23:46
    • Quote van 29 May 2020 om 23:26
      Klopt, dan komt de mededeling dat hij hoopt de eerste week van Juli een TD te kunnen presenteren.


      Ik ben blij dat ik tot dusverre niet verlengd heb......
    Amen
  • 29 May 2020 om 23:37
    • Quote van 29 May 2020 om 21:35
      PvdK zij toch 1e week van juni nieuwe TD aangesteld
    Ikzeg. Tukker. Zo is het maar net 1e week van juni daar zitten wij nog net niet in. Dus laat die man van de krant lekker praten. Ik vind het geweldig dat er eindelijk is niet gelekt is.
  • 29 May 2020 om 23:26
    • Quote van 29 May 2020 om 21:23
      2e week juni wordt er wat bekend gemaakt. :)
    Klopt, dan komt de mededeling dat hij hoopt de eerste week van Juli een TD te kunnen presenteren.


    Ik ben blij dat ik tot dusverre niet verlengd heb......
  • 29 May 2020 om 22:38
    • Quote van 29 May 2020 om 21:27
      Dankjewel als het waar is
    Hij riep ook dat er afgelopen week een TD gepresenteerd zou worden
  • 29 May 2020 om 22:35
    Denk dat de supporters ook maar eens met pensioen moeten... wat een slap en grijs gelul... steeds weer. Door jullie geen beleid en verjonging mogelijk... altied wat, tjonge... !
  • 29 May 2020 om 22:32
    • Quote van 29 May 2020 om 20:27
      Ron Jans samen met Alfons Groenendijk zou wel wat zijn. Beide hebben op niveau gevoetbald, veel ervaring en ze hebben een goede uitstraling!!!
    Tuiulk nie
  • 29 May 2020 om 21:44
    • Quote van 29 May 2020 om 21:35
      PvdK zij toch 1e week van juni nieuwe TD aangesteld
    Ik zie het wel
  • 29 May 2020 om 21:38
    • Quote van 29 May 2020 om 21:23
      2e week juni wordt er wat bekend gemaakt. :)
    Haha word steeds met de week opgeschoven.
  • 29 May 2020 om 21:35
    • Quote van 29 May 2020 om 21:27
      Dankjewel als het waar is
    PvdK zij toch 1e week van juni nieuwe TD aangesteld
  • 29 May 2020 om 21:27
    • Quote van 29 May 2020 om 21:23
      2e week juni wordt er wat bekend gemaakt. :)
    Dankjewel als het waar is
  • 29 May 2020 om 21:23
    2e week juni wordt er wat bekend gemaakt. :)
  • 29 May 2020 om 21:16
    • Quote van 29 May 2020 om 21:05
      Was een topper hier, het beste voetbal wat ik bij onze club heb gezien hoor.
    De TikiTaka van Garcia mocht er ook wezen. Goeie 2e dan
  • 29 May 2020 om 21:14
    Maar Van der Kraan trekt ons uit het slop... want hij heeft 2 mensen weten eruit te werken. Sommige gedachtegangen kan ik niet volgen.
  • 29 May 2020 om 21:07
    • Quote van 29 May 2020 om 21:05
      Was een topper hier, het beste voetbal wat ik bij onze club heb gezien hoor.
    Precies
  • 29 May 2020 om 21:05
    • Quote van 29 May 2020 om 20:56
      Als het allemaal zo moeilijk gaat, vergeet die aparte TD functie maar. Maak Michel Preudhomme Trainer en Technisch Directeur. Heeft ook ervaring als TD bij Standard. Waarom die man niet benaderen voor twee functies!
    Was een topper hier, het beste voetbal wat ik bij onze club heb gezien hoor.
  • 29 May 2020 om 20:56
    Als het allemaal zo moeilijk gaat, vergeet die aparte TD functie maar. Maak Michel Preudhomme Trainer en Technisch Directeur. Heeft ook ervaring als TD bij Standard. Waarom die man niet benaderen voor twee functies!
  • 29 May 2020 om 20:49
    • Quote van 29 May 2020 om 18:10
      Ik ben bang dat ook nu mijn voorspellingen weer gaan uitkomen. Zolang potentiële kandidaten met een goede reputatie, nog andere opties hebben dan een baan bij het huidige Twente te accepteren, zullen ze eerst willen afwachten wat er nog op hun pad komt. Uiteindelijk zal VdK zijn wensenlijst opzij moeten leggen, en een TD moeten kiezen uit hen die zich aandienen of over zijn gebleven. Hij zal zich moeten behelpen met wat hij kan krijgen. Niet met wat hij zou willen. Hetzelfde liedje geld ook voor een trainer. De ambities die VdK uitgesproken heeft zijn heel mooi , en zouden ook goed voor Twente zijn. Maar Twente heeft de laatste jaren niet bepaald laten zien een betrouwbare, stabiele werkgever te zijn. Iemand die moeizaam een goede naam heeft opgebouwd, bedenkt zich wel 2 maal voordat hij bij het huidige Twente aan de slag gaat. Dus eind juni zal VdK een TD en trainer presenteren, waar de supporters weer een wenkbrauw zullen optrekken. Dan krijgen we weer het verhaal van; "mensen eerst een kans geven voordat we oordelen" enz enz. Halverwege het seizoen zal iedereen weer gaan klagen over trainer en TD, en wordt de alg. voorzitter ook vriendelijk verzocht een ander vak te kiezen. Net als afgelopen jaar hoop ik dat ik het nu eens helemaal fout heb ingeschat, en het een prachtig en succesvol seizoen wordt. Maar ik ben er weer bang voor dat........ Het benoemen van een nieuwe TD duurt veel te lang. En over twee weken gaat de paniek toeslaan bij RvC, sponsors en supporters. MARK MY WORDS
    Ik denk dat je gelijk hebt. Helaas. Met de zittende garde muv VdK is iedereen van kwaliteit niet voor de hand liggend om ja te zeggen.
  • 29 May 2020 om 20:49
    • Quote van 29 May 2020 om 18:10
      Ik ben bang dat ook nu mijn voorspellingen weer gaan uitkomen. Zolang potentiële kandidaten met een goede reputatie, nog andere opties hebben dan een baan bij het huidige Twente te accepteren, zullen ze eerst willen afwachten wat er nog op hun pad komt. Uiteindelijk zal VdK zijn wensenlijst opzij moeten leggen, en een TD moeten kiezen uit hen die zich aandienen of over zijn gebleven. Hij zal zich moeten behelpen met wat hij kan krijgen. Niet met wat hij zou willen. Hetzelfde liedje geld ook voor een trainer. De ambities die VdK uitgesproken heeft zijn heel mooi , en zouden ook goed voor Twente zijn. Maar Twente heeft de laatste jaren niet bepaald laten zien een betrouwbare, stabiele werkgever te zijn. Iemand die moeizaam een goede naam heeft opgebouwd, bedenkt zich wel 2 maal voordat hij bij het huidige Twente aan de slag gaat. Dus eind juni zal VdK een TD en trainer presenteren, waar de supporters weer een wenkbrauw zullen optrekken. Dan krijgen we weer het verhaal van; "mensen eerst een kans geven voordat we oordelen" enz enz. Halverwege het seizoen zal iedereen weer gaan klagen over trainer en TD, en wordt de alg. voorzitter ook vriendelijk verzocht een ander vak te kiezen. Net als afgelopen jaar hoop ik dat ik het nu eens helemaal fout heb ingeschat, en het een prachtig en succesvol seizoen wordt. Maar ik ben er weer bang voor dat........ Het benoemen van een nieuwe TD duurt veel te lang. En over twee weken gaat de paniek toeslaan bij RvC, sponsors en supporters. MARK MY WORDS
    Ik denk dat je gelijk hebt. Helaas. Met de zittende garde muv VdK is iedereen van kwaliteit niet voor de hand liggend om ja te zeggen.
  • 29 May 2020 om 20:32
    • Quote van 29 May 2020 om 18:10
      Ik ben bang dat ook nu mijn voorspellingen weer gaan uitkomen. Zolang potentiële kandidaten met een goede reputatie, nog andere opties hebben dan een baan bij het huidige Twente te accepteren, zullen ze eerst willen afwachten wat er nog op hun pad komt. Uiteindelijk zal VdK zijn wensenlijst opzij moeten leggen, en een TD moeten kiezen uit hen die zich aandienen of over zijn gebleven. Hij zal zich moeten behelpen met wat hij kan krijgen. Niet met wat hij zou willen. Hetzelfde liedje geld ook voor een trainer. De ambities die VdK uitgesproken heeft zijn heel mooi , en zouden ook goed voor Twente zijn. Maar Twente heeft de laatste jaren niet bepaald laten zien een betrouwbare, stabiele werkgever te zijn. Iemand die moeizaam een goede naam heeft opgebouwd, bedenkt zich wel 2 maal voordat hij bij het huidige Twente aan de slag gaat. Dus eind juni zal VdK een TD en trainer presenteren, waar de supporters weer een wenkbrauw zullen optrekken. Dan krijgen we weer het verhaal van; "mensen eerst een kans geven voordat we oordelen" enz enz. Halverwege het seizoen zal iedereen weer gaan klagen over trainer en TD, en wordt de alg. voorzitter ook vriendelijk verzocht een ander vak te kiezen. Net als afgelopen jaar hoop ik dat ik het nu eens helemaal fout heb ingeschat, en het een prachtig en succesvol seizoen wordt. Maar ik ben er weer bang voor dat........ Het benoemen van een nieuwe TD duurt veel te lang. En over twee weken gaat de paniek toeslaan bij RvC, sponsors en supporters. MARK MY WORDS
    Ik zou niet weten welke voorspelling van jou is uitgekomen,pffff
  • 29 May 2020 om 20:29
    • Quote van 29 May 2020 om 19:27
      Heb ik ook al enkele keren gezegd dan haal je een echte voetbal man binnen.
    Die stapt daar op zijn leeftijd echt niet meer in!!
  • 29 May 2020 om 20:27
    Ron Jans samen met Alfons Groenendijk zou wel wat zijn. Beide hebben op niveau gevoetbald, veel ervaring en ze hebben een goede uitstraling!!!
  • 29 May 2020 om 20:23
    • Quote van 29 May 2020 om 19:55
      Foppe de Haan das die met de rollator
    Ja maar hij heeft er wel kijk op met name op Scandinavische spelers, dus laat Foppe maar rollen met zijn Rolator.
  • 29 May 2020 om 19:55
    • Quote van 29 May 2020 om 19:27
      Heb ik ook al enkele keren gezegd dan haal je een echte voetbal man binnen.
    Foppe de Haan das die met de rollator
  • 29 May 2020 om 19:50
    • Quote van 29 May 2020 om 18:44
      Tja.......er zou toch een wedkantoor of vliegtuig maatschappij moeten zijn die in de landen om ons heen al clubs hebben "geadopteerd" of gekocht, ook in Nederland "acte de présence" willen geven??? Helaas zal de corona crisis ook niet in ons voordeel werken op dit moment.
    Hertha BSC heeft ook een Miljonair met Lars Linthorst in de handen genomen. Gaan langzamerhand sterker worden. Dat zijn toch de inkomstenbronnen waar een club het van moet hebben.
  • 29 May 2020 om 19:27
    • Quote van 29 May 2020 om 18:16
      Noem mij maar gek, maar is Foppe De Haan niet wat als TD?
    Heb ik ook al enkele keren gezegd dan haal je een echte voetbal man binnen.
  • 29 May 2020 om 18:48
    • Quote van 29 May 2020 om 18:18
      Let maar op, de nieuwe TD wordt straks Robert Maaskant :(
    Kan maar zo. Maar ook al voldoet Twente daarmee aan mijn voorwaarde om te verlengen. Als dit soort kaliber mensen worden gepresenteerd, haak ik alsnog af.
  • 29 May 2020 om 18:44
    • Quote van 29 May 2020 om 18:38
      Stond er maar een inversteerder of rijke sponsor partij op en geld ging pompen in de club. Zonder geld kun je weinig.
    Tja.......er zou toch een wedkantoor of vliegtuig maatschappij moeten zijn die in de landen om ons heen al clubs hebben "geadopteerd" of gekocht, ook in Nederland "acte de présence" willen geven??? Helaas zal de corona crisis ook niet in ons voordeel werken op dit moment.
  • 29 May 2020 om 18:38
    • Quote van 29 May 2020 om 18:10
      Ik ben bang dat ook nu mijn voorspellingen weer gaan uitkomen. Zolang potentiële kandidaten met een goede reputatie, nog andere opties hebben dan een baan bij het huidige Twente te accepteren, zullen ze eerst willen afwachten wat er nog op hun pad komt. Uiteindelijk zal VdK zijn wensenlijst opzij moeten leggen, en een TD moeten kiezen uit hen die zich aandienen of over zijn gebleven. Hij zal zich moeten behelpen met wat hij kan krijgen. Niet met wat hij zou willen. Hetzelfde liedje geld ook voor een trainer. De ambities die VdK uitgesproken heeft zijn heel mooi , en zouden ook goed voor Twente zijn. Maar Twente heeft de laatste jaren niet bepaald laten zien een betrouwbare, stabiele werkgever te zijn. Iemand die moeizaam een goede naam heeft opgebouwd, bedenkt zich wel 2 maal voordat hij bij het huidige Twente aan de slag gaat. Dus eind juni zal VdK een TD en trainer presenteren, waar de supporters weer een wenkbrauw zullen optrekken. Dan krijgen we weer het verhaal van; "mensen eerst een kans geven voordat we oordelen" enz enz. Halverwege het seizoen zal iedereen weer gaan klagen over trainer en TD, en wordt de alg. voorzitter ook vriendelijk verzocht een ander vak te kiezen. Net als afgelopen jaar hoop ik dat ik het nu eens helemaal fout heb ingeschat, en het een prachtig en succesvol seizoen wordt. Maar ik ben er weer bang voor dat........ Het benoemen van een nieuwe TD duurt veel te lang. En over twee weken gaat de paniek toeslaan bij RvC, sponsors en supporters. MARK MY WORDS
    Stond er maar een inversteerder of rijke sponsor partij op en geld ging pompen in de club. Zonder geld kun je weinig.
  • 29 May 2020 om 18:38
    • Quote van 29 May 2020 om 18:20
      Ik had in eerste instantie vertrouwen in het plan van van der Kraan, maar ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Hij kan niet met een Ferry de Haan komen. Als je Ted inruilt dan moet er ook wel een TD met enig aanzien of netwerk komen.
    Wat niet kan......is nog nooit gebeurd. En wat niet kan...... zal ook nooit gebeuren. Maar PvdK is afhankelijk van wie bij Twente wil werken, op dit moment. Er zal uiteindelijk toch een TD aangesteld moeten worden, en waarvan we vandaag denken dat hij het niet kan maken, zou morgen wel eens de enige overgebleven optie kunnen zijn. Helaas!!!!
  • 29 May 2020 om 18:27
    • Quote van 29 May 2020 om 18:20
      Ik had in eerste instantie vertrouwen in het plan van van der Kraan, maar ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Hij kan niet met een Ferry de Haan komen. Als je Ted inruilt dan moet er ook wel een TD met enig aanzien of netwerk komen.
    Juist, en daar valt het kwartje...
  • 29 May 2020 om 18:20
    Ik had in eerste instantie vertrouwen in het plan van van der Kraan, maar ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Hij kan niet met een Ferry de Haan komen. Als je Ted inruilt dan moet er ook wel een TD met enig aanzien of netwerk komen.
  • 29 May 2020 om 18:18
    • Quote van 29 May 2020 om 18:10
      Ik ben bang dat ook nu mijn voorspellingen weer gaan uitkomen. Zolang potentiële kandidaten met een goede reputatie, nog andere opties hebben dan een baan bij het huidige Twente te accepteren, zullen ze eerst willen afwachten wat er nog op hun pad komt. Uiteindelijk zal VdK zijn wensenlijst opzij moeten leggen, en een TD moeten kiezen uit hen die zich aandienen of over zijn gebleven. Hij zal zich moeten behelpen met wat hij kan krijgen. Niet met wat hij zou willen. Hetzelfde liedje geld ook voor een trainer. De ambities die VdK uitgesproken heeft zijn heel mooi , en zouden ook goed voor Twente zijn. Maar Twente heeft de laatste jaren niet bepaald laten zien een betrouwbare, stabiele werkgever te zijn. Iemand die moeizaam een goede naam heeft opgebouwd, bedenkt zich wel 2 maal voordat hij bij het huidige Twente aan de slag gaat. Dus eind juni zal VdK een TD en trainer presenteren, waar de supporters weer een wenkbrauw zullen optrekken. Dan krijgen we weer het verhaal van; "mensen eerst een kans geven voordat we oordelen" enz enz. Halverwege het seizoen zal iedereen weer gaan klagen over trainer en TD, en wordt de alg. voorzitter ook vriendelijk verzocht een ander vak te kiezen. Net als afgelopen jaar hoop ik dat ik het nu eens helemaal fout heb ingeschat, en het een prachtig en succesvol seizoen wordt. Maar ik ben er weer bang voor dat........ Het benoemen van een nieuwe TD duurt veel te lang. En over twee weken gaat de paniek toeslaan bij RvC, sponsors en supporters. MARK MY WORDS
    Let maar op, de nieuwe TD wordt straks Robert Maaskant :(
  • 29 May 2020 om 18:16
    Noem mij maar gek, maar is Foppe De Haan niet wat als TD?
  • 29 May 2020 om 18:14
    • Quote van 29 May 2020 om 18:10
      Hij riep toch zelf dat er uiterlijk vandaag een TD zou zijn..
    Nee hoor rond 1 juni en dat kon een week ervoor of een week erna zijn dus uiterlijk 8 juni.
  • 29 May 2020 om 18:10
    Ik ben bang dat ook nu mijn voorspellingen weer gaan uitkomen. Zolang potentiële kandidaten met een goede reputatie, nog andere opties hebben dan een baan bij het huidige Twente te accepteren, zullen ze eerst willen afwachten wat er nog op hun pad komt. Uiteindelijk zal VdK zijn wensenlijst opzij moeten leggen, en een TD moeten kiezen uit hen die zich aandienen of over zijn gebleven. Hij zal zich moeten behelpen met wat hij kan krijgen. Niet met wat hij zou willen. Hetzelfde liedje geld ook voor een trainer. De ambities die VdK uitgesproken heeft zijn heel mooi , en zouden ook goed voor Twente zijn. Maar Twente heeft de laatste jaren niet bepaald laten zien een betrouwbare, stabiele werkgever te zijn. Iemand die moeizaam een goede naam heeft opgebouwd, bedenkt zich wel 2 maal voordat hij bij het huidige Twente aan de slag gaat. Dus eind juni zal VdK een TD en trainer presenteren, waar de supporters weer een wenkbrauw zullen optrekken. Dan krijgen we weer het verhaal van; "mensen eerst een kans geven voordat we oordelen" enz enz. Halverwege het seizoen zal iedereen weer gaan klagen over trainer en TD, en wordt de alg. voorzitter ook vriendelijk verzocht een ander vak te kiezen. Net als afgelopen jaar hoop ik dat ik het nu eens helemaal fout heb ingeschat, en het een prachtig en succesvol seizoen wordt. Maar ik ben er weer bang voor dat........ Het benoemen van een nieuwe TD duurt veel te lang. En over twee weken gaat de paniek toeslaan bij RvC, sponsors en supporters. MARK MY WORDS