Corona kan transfereren naar Chelsea: ''Wij zijn met ze in gesprek''

12
Corona kan transfereren naar Chelsea: ''Wij zijn met ze in gesprek''

Jesus Corona wordt in verband gebracht met een transfer naar Chelsea. Het blijft niet alleen bij geruchten, stelt zijn zaakwaarnemer. Beide partijen spraken al met elkaar.

De oud-voetballer van FC Twente moet de Londense club een nieuwe impuls geven op de vleugel. In eerste instantie wilde de club inzetten op Jadon Sancho van Borussia Dortmund, maar die blijkt niet haalbaar te zijn. Daardoor lijkt de club nu over te schakelen naar de buitenspeler van FC Porto. 

''We zijn met ze in gesprek geweest, maar ik kan niet zeggen of hij optie A, B of C is. Het zijn nog geruchten'', zegt Matias Bunge tegen Medio Tiempo. ''We zullen moeten afwachten. Dan zien we wel wat er gebeurt omdat de transfermarkt een beetje stil ligt. Corona heeft nog een contract voor twee jaar. Hij heeft veel interesse gewekt met zijn prestaties bij FC Porto, maar door de coronacrisis gaat alles wat langzamer. Ook de transfers zitten in quarantaine.''

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 May 2020 om 22:46
    • Quote van 30 May 2020 om 22:35
      Ga weg mafkees.
    Is gewoon een bot, geen enkel nut om te reageren.
  • 30 May 2020 om 22:35
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ga weg mafkees.
  • 30 May 2020 om 22:06
    Voetbalt voornamelijk als rechtsback in een 5-3-2 tegenwoordig volgens mij.
  • 30 May 2020 om 13:26
    Is mis m wel,beetje leven in de brouwerij!
  • 30 May 2020 om 11:46
    • Quote van 30 May 2020 om 09:35
      zeker TC ..word al een paar dagen vermist hier..-:))
    Wat een genot om al die verhalen niet meer te lezen !
  • 30 May 2020 om 09:50
    • Quote van 30 May 2020 om 09:35
      zeker TC ..word al een paar dagen vermist hier..-:))
    Heerlijk rustig zonder TC.
  • 30 May 2020 om 09:35
    • Quote van 30 May 2020 om 08:46
      Zou al 36 keer naar een andere club gaan. Laten we hier maar over ophouden en wachten totdat het definitief is@Twentefans. Verwijder en blokkeer liever die idioot die hier het blog vervuilt door ons leningen probeert aan te smeren.
    zeker TC ..word al een paar dagen vermist hier..-:))
  • 30 May 2020 om 09:32
    Straks gaat hij voor 5 of 10 miljoen waarvan 20 of 30 miljoen onder de tafel.
  • 30 May 2020 om 09:29
    • Quote van 30 May 2020 om 08:46
      Zou al 36 keer naar een andere club gaan. Laten we hier maar over ophouden en wachten totdat het definitief is@Twentefans. Verwijder en blokkeer liever die idioot die hier het blog vervuilt door ons leningen probeert aan te smeren.
    +100
  • 30 May 2020 om 09:06
    Laten we het hopen
  • 30 May 2020 om 08:46
    Zou al 36 keer naar een andere club gaan. Laten we hier maar over ophouden en wachten totdat het definitief is@Twentefans. Verwijder en blokkeer liever die idioot die hier het blog vervuilt door ons leningen probeert aan te smeren.
  • 30 May 2020 om 08:22
    Corona crisis......... what's in a name! Jesus en Corona in één zin..... Ik weet niet of ze in Chelsea op Corona zitten te wachten op dit moment.........