'Transfervrije Röseler kiest voor toekomst in Duitsland'

17
'Transfervrije Röseler kiest voor toekomst in Duitsland'

Nils Röseler lijkt te vertrekken uit Nederland. Volgens Liga-Zwei.de ligt de toekomst van de oud-speler van FC Twente in Duitsland.

Röseler staat op het punt een contract te tekenen bij SV Sandhausen, dat uitkomt in de Tweede Bundesliga. Vorige maand werd bekend dat de 28-jarige verdediger na vijf seizoenen vertrekt bij VVV-Venlo.

Sandhausen, de nummer tien van de Tweede Bundesliga, kan Röseler transfervrij inlijven, omdat de oud-speler van FC Twente een aflopend contract heeft. De verdediger was een belangrijke waarde voor VVV-Venlo en afgelopen seizoen zelfs vice-aanvoerder bij de Limburgers.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jun 2020 om 17:41
    • Quote van 3 Jun 2020 om 13:31
      Volgens mij is dit niet een speler die aantoonbaar beter is dan Bijen en Schenk en zeker niet als Pleguezuelo... dus dan zal Saarbrucken een hele mooie club voor hen zijn.
    Wel lullig voor hem dat ie dan al bij Sandhausen heeft getekend.
  • 3 Jun 2020 om 17:39
    • Quote van 3 Jun 2020 om 13:27
      Dat kan niet. het wordt gewoon weer degradatievoetbal. Ook met een nieuwe TD en trainer.
      Er zal niets veranderen zolang men er geen geld in wil/kan pompen.
    Onzin er zitten dit jaar zeker 12 ploegen in de eredivisie met geld problemen ik voorspel dat het allemaal veel dichter bij elkaar komt te liggen!
  • 3 Jun 2020 om 17:37
    • Quote van 3 Jun 2020 om 13:18
      Gelukkig niet terug naar Twente, middelmatige speler !
    Denk het niveau de komende jaren!
  • 3 Jun 2020 om 17:36
    • Quote van 3 Jun 2020 om 14:08
      Met het spelersbudget dat FC Twente tot zijn beschikking heeft moet je gewoon simpel in de middenmoot kunnen meedraaien.
    zo is het Bennie met prachtige thuiswedstrijden tegen de top drie..
  • 3 Jun 2020 om 17:32
    Roseler is beter dan Schenk maar misschien komt er nog een nieuwe Bruno Uvini aan.
  • 3 Jun 2020 om 16:29
    • Quote van 3 Jun 2020 om 13:55
      Heeft wel jaren op eredivisie niveau gespeeld. Beter dan een Bijen of Schenk. Röseler en Pleguezuelo was een leuk centraal duo geweest.
    Eens
  • 3 Jun 2020 om 14:08
    • Quote van 3 Jun 2020 om 13:27
      Dat kan niet. het wordt gewoon weer degradatievoetbal. Ook met een nieuwe TD en trainer.
      Er zal niets veranderen zolang men er geen geld in wil/kan pompen.
    Met het spelersbudget dat FC Twente tot zijn beschikking heeft moet je gewoon simpel in de middenmoot kunnen meedraaien.
  • 3 Jun 2020 om 13:55
    • Quote van 3 Jun 2020 om 12:10
      Belangrijke waarde ????.Stond het laatste jaar zelden in de basis .
    Heeft wel jaren op eredivisie niveau gespeeld. Beter dan een Bijen of Schenk. Röseler en Pleguezuelo was een leuk centraal duo geweest.
  • 3 Jun 2020 om 13:31
    Volgens mij is dit niet een speler die aantoonbaar beter is dan Bijen en Schenk en zeker niet als Pleguezuelo... dus dan zal Saarbrucken een hele mooie club voor hen zijn.
  • 3 Jun 2020 om 13:27
    • Quote van 3 Jun 2020 om 13:19
      Ik mag toch hopen dat Twente mikt op een iets betere categorie spelers.
    Dat kan niet. het wordt gewoon weer degradatievoetbal. Ook met een nieuwe TD en trainer.
    Er zal niets veranderen zolang men er geen geld in wil/kan pompen.
  • 3 Jun 2020 om 13:19
    • Quote van 3 Jun 2020 om 12:10
      Belangrijke waarde ????.Stond het laatste jaar zelden in de basis .
    Regelmatig? Meestal wel hoor !
  • 3 Jun 2020 om 13:19
    Ik mag toch hopen dat Twente mikt op een iets betere categorie spelers.
  • 3 Jun 2020 om 13:18
    Gelukkig niet terug naar Twente, middelmatige speler !
  • 3 Jun 2020 om 12:28
    Jammer...
  • 3 Jun 2020 om 12:19
    Gratis komt hier weg,waar wachten ze op in Enschede? Tja op een TD en Trainer kan ook allemaal te lang gaan duren!
  • 3 Jun 2020 om 12:10
    Belangrijke waarde ????.Stond het laatste jaar zelden in de basis .
  • 3 Jun 2020 om 11:47
    Twente weer aan het slapen...