Twentecafé: 'FC Twente gaat praten met verdediger van Jong PSV'

670
Twentecafé: 'FC Twente gaat praten met verdediger van Jong PSV'

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Twentecafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan. 

Vrijdag 7 augustus: De talentvolle centrumverdediger Justin de Haas (20) is in beeld bij FC Twente, zo weet de doorgaans betrouwbare Jimmy65 te melden op het forum van FCTwente.net. "Is of wordt zeer binnenkort mee gesproken", laat hij weten. 

De Haas (1.94m) heeft nog een contract tot medio 2021 bij PSV, maar hij komt nog niet in aanmerking voor een basisplek. Overigens liet Jimmy65 donderdagavond ook weten dat er 'morgen naar alle waarschijnlijk een nieuwe rechtsback' komt. Komt er vandaag witte rook? 

Maandag 3 augustus: Jelle van der Heyden heeft via social media indrukwekkende statistieken online gezet. De voormalig FC Twente-middenvelder, die na zijn periode in Denemarken nog zonder club zit, liep 5 kilometer in een uiterst snelle tijd. 

Donderdag 30 juli: Djer plaatste gisteren op Twitter een foto van een 'opvallende gast' in de Grolsch Veste. "Mogelijk nieuwe aanwinst gesignaleerd bij de training." Op het Instagram-account van fctwenteinsider is een video van hem te vinden via Insta Stories. Maar om wie gaat het? FC Twente wil deze week namelijk nog twee aanvallers presenteren. 

Woensdag 22 juli: Op FC Twente.net kwamen diverse namen voor de spitsen vrij, waaronder ook die van Luan Capanni. Volgens Daniele Longo van CalcioMercato wil de 20-jarige Braziliaanse spits in gesprek met een Eredivisieclub. "Voor Luan Capanni is er een verzoek van een Eredivisie-ploeg. De Braziliaanse spits dringt aan om in te gaan op deze oplossing."

Woensdag 22 juli: FC Twente wil ook de 19-jarige Mees Hilgers belonen met een meerjarig contract, zo weet Tys te melden op het forum van FCTwente.net. "Jans en Streuer zijn erg tevreden over hem", schrijft hij. Hilgers is een lange centrumverdediger (1,90m) en wordt mogelijk ook international van Indonesië.

Donderdag 16 juli: FC Twente wil deze week nog twee spelers presenteren. Volgens Dirty Harry op het forum van FC Twente.net is de club uit Enschede rond over een verdediger. Het is een 'groot Nederlands talent' en het gaat om een huurdeal.

Twentefans.nl weet dat er donderdag een speler van Ajax medisch gekeurd is in het ZGT in Hengelo. Kik Pierie en Perr Schuurs lijken daardoor opties, waarbij eerstgenoemde de meest waarschijnlijke is. Ook RTV Oost maakt inmiddels melding van de mogelijke komst van Pierie.

Donderdag 16 juli: Everardo Herrera heeft Bryan Ruiz naar zijn toekomstplannen gevraagd nu hij zonder club zit. "Het zou heel leuk zijn om terug te keren bij FC Twente of Gent, maar tot nu toe is er geen contact geweest", benadrukt de vleugelaanvaller uit Costa Rica. 

Woensdag 15 juli: FC Twente hoopt voor komend seizoen opnieuw spelers van Ajax te kunnen huren. Danilo Pereira zou een serieuze optie kunnen zijn voor de Tukkers. Volgens Ajax Showtime wil Ajax de 21-jarige Braziliaan namelijk verhuren aan een Eredivisie-club. Danilo, die als buitenspeler en spits uit de voeten kan, debuteerde begin dit jaar in het eerste elftal van Ajax.

Maandag 13 juli: FC Twente klopt deze zomer mogelijk bij Ajax aan om spelers te huren. Volgens Dirty Harry op het forum van FC Twente.net gaat de club uit Enschede voor twee spelers van Jong Ajax. Brian Brobbey is een van de kandidaten. Ajax-trainer Erik ten Hag zou willen meewerken aan een verhuur van de achttienjarige spits. FC Twente is juist op zoek naar een nieuwe centrumaanvaller.

Andere spitsen van Jong Ajax zijn Lassina Traoré (19) en Danilo Pereira da Silva (21). Eerstgenoemde is op dit moment tweede spits van Ajax en lijkt dus niet in aanmerking te komen voor een verhuur. FC Twente zou sowieso dicht bij het aantrekken van een derde speler zijn. Ron Jans zou aan een fan hebben bevestigd dat er vanmiddag een nieuwe aanwinst zou tekenen. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Maandag 13 juli: Cadiz is komend seizoen weer in de Primera División te bewonderen. De club van José Matos, die afgelopen seizoen verhuurd werd aan FC Twente, kwam in 2005/2006 voor het laatst uit op het hoogste niveau van Spanje. Wat de promotie van Cadiz voor Matos betekent is niet duidelijk. De linksback heeft nog een tweejarig contract bij de Spaanse club.

Woensdag 8 juli: Vaclav Cerny wordt mogelijk gehuurd van FC Utrecht, zo valt te lezen op het forum van FCTwente.net. Hij zou vandaag gesignaleerd zijn met Ron Jans en werkte in het verleden bij (Jong) Ajax al samen met Andries Ulderink.

Vrijdag 3 juli: Nathangelo Markelo werd in verband gebracht met een overstap naar FC Twente, maar hij heeft een nieuw contract getekend bij Everton. Dat laat de Engelse club weten via de officiële kanalen. De talentvolle Nederlander ligt nu vast tot medio 2022. 

Donderdag 2 juli: Daniel Arzani is inderdaad op weg naar FC Utrecht, zo bevestigt het Algemeen Dagblad. Alleen details scheiden de Australiër en de club nog. FC Utrecht hoopt ook op de komst van voormalig FC Groningen-aanvaller Mimoun Mahi.

FC Twente lijkt naast Daniel Arzani te grijpen. De aanvaller van Manchester City zou afgelopen dinsdag medisch gekeurd zijn bij een club uit de Eredivisie en werd in verband gebracht met FC Twente. FC Utrecht lijkt echter zijn toekomstige werkgever te worden. Arzani volgt ineens FC Utrecht-spelers Mark van der Maarel en Mitchell van Rooijen op Instagram.

Woensdag 1 juli: ''Tomás Necid lijkt zijn carrière te gaan vervolgen bij FC Twente'', zo laat fcdh_inside weten via Twitter. De aanvaller, die bij PEC Zwolle succesvol samenwerkte met trainer Ron Jans, kan vanwege een aflopend contract transfervrij vertrekken bij ADO Den Haag. 

Dinsdag 30 juni: FC Twente heeft Nathan Markelo op het lijstje staan, dat meldt Tys op het forum van FCTwente.net. De 21-jarige rechtsback heeft een aflopend contract bij Everton. Markelo maakte in 2017 de overstap van FC Volendam naar Everton. Ook SC Heerenveen, FC Groningen en Vitesse zouden geïnformeerd hebben naar Markelo, wiens broer Jahnoah al bij FC Twente onder 17 speelt.

Maandag 29 juni: De naam van centrale verdediger Stefan Strandberg (29) is vorige week gevallen bij het overleg met Ron Jans, Jan Streuer en Evert Bleuming. De doorgaans goed geïnformeerde Tys te melden op het forum van FCTwente.net. Strandberg is nu actief bij het Italiaanse Trapani in de Serie B. De Noors international speelde eerder bij onder meer Rosenborg BK, FK Krasnodar en Hannover 96. 

Donderdag 25 juni: FC Twente heeft geïnformeerd naar Jody Lukoki, zo weet de doorgaans goed geïnformeerde Tys te melden op het forum van FCTwente.net. De 27-jarige aanvaller zit op dit moment zonder club en werkte in het verleden succesvol samen met Ron Jans (PEC Zwolle) en Andries Ulderink (Jong Ajax).

Dinsdag 23 juni: Tim Matavz, die vanwege een aflopend contract transfervrij kan vertrekken bij Vitesse, zou op het verlanglijstje staan van FC Twente. Trainer Ron Jans kent de Sloveense centrumspits uit zijn FC Groningen-tijd.

670 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2020 om 11:04
    Daar is de rechtsback dus ook!
  • 7 Aug 2020 om 14:18
    • Quote van 7 Aug 2020 om 13:52
      Het budget is tussen de 5,2 en 5,5 miljoen
    Haal daar dan even de salarissen van af en hoeveel denk je dat er dan overblijft ? Bar weinig kan ik je vertellen
  • 7 Aug 2020 om 14:09
    • Quote van 7 Aug 2020 om 13:52
      Het budget is tussen de 5,2 en 5,5 miljoen
    Dus? We kunnen niks kopen. Vandaar de vraag nogmaals: onder welke steen leef jij?
  • 7 Aug 2020 om 13:57
    • Quote van 7 Aug 2020 om 13:42
      Je kan hem nu ook overnemen voor 1 euro. En 10% doorverkoop erbij doen. Wij blij en psv blij.
    vele mogelijkhedeb d.i goed voorbeeld zou maar zo kunnen
  • 7 Aug 2020 om 13:55
    • Quote van 7 Aug 2020 om 13:32
      Pajtim Kasami is transfervrij, fans van Sion zijn positief over hem en willen hem graag houden. Aanvallende middenvelder met scorend vermogen.
    11 goals voor een cm. Dat is netjes.
  • 7 Aug 2020 om 13:52
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:54
      Onder welke steen leef jij?
    Het budget is tussen de 5,2 en 5,5 miljoen
  • 7 Aug 2020 om 13:42
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:51
      mijn fout...hij moet in ieder geval voetballen ...we kunnen hem 2021 voor niks overnemen einde contract PSV ..Ze zullen hem dus wel willen verkopen ..niet verhuren..
    Je kan hem nu ook overnemen voor 1 euro. En 10% doorverkoop erbij doen. Wij blij en psv blij.
  • 7 Aug 2020 om 13:32
    Pajtim Kasami is transfervrij, fans van Sion zijn positief over hem en willen hem graag houden. Aanvallende middenvelder met scorend vermogen.
  • 7 Aug 2020 om 12:54
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:29
      Hoezo niks kopen Twente heeft toch een budget van 10 M
    Onder welke steen leef jij?
  • 7 Aug 2020 om 12:51
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:46
      zin contract loopt tot medio 2021..dus ..liefst huur met optie voor koop..
    mijn fout...hij moet in ieder geval voetballen ...we kunnen hem 2021 voor niks overnemen einde contract PSV ..Ze zullen hem dus wel willen verkopen ..niet verhuren..
  • 7 Aug 2020 om 12:46
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:12
      Zou dit gaan om huur of koop?
    zin contract loopt tot medio 2021..dus ..liefst huur met optie voor koop..
  • 7 Aug 2020 om 12:39
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:29
      Hoezo niks kopen Twente heeft toch een budget van 10 M
    Waar haal je dat weg ? Spelersbudget is ong de helft
  • 7 Aug 2020 om 12:35
    Als je hem zou kunnen huren met een optie tot koop zou ik zeggen: waarom niet? Als je dan ook Hilgers een contract geeft kun je weer waarde opbouwen. Ze moeten ook niet te makkelijk een basisplaats kunnen krijgen!
  • 7 Aug 2020 om 12:31
    Statistieken de Haas: 14 wedstrijden waarvan 11 basisplaats
  • 7 Aug 2020 om 12:30
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:24
      Twente kan sowieso niks kopen. Enkel transfer vrij of huur
    Geen transfersommen nee. Maar daarom kun je wel halen doormiddel van hoge doorverkoop clausule of terugkoop optie. Er zijn nog wel constructies te bedenken daarnaast is hij nu 275.000 waard en nog 1 jaar contract. Er zou best wat mogelijk kunnen zijn als hij bij psv niet bij gaat tekenen anders word het huur. Maar je mag je rustig afvragen of hij zoveel beter als mees hilgers.
  • 7 Aug 2020 om 12:29
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:24
      Twente kan sowieso niks kopen. Enkel transfer vrij of huur
    Hoezo niks kopen Twente heeft toch een budget van 10 M
  • 7 Aug 2020 om 12:28
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:26
      Lijkt me niks. Kun je beter proberen een eigen jeugdspeler in te laten stromen. Heeft volgens mij ook nog niet veel op niveau (lees jong PSV) gespeeld. Kan me niet voorstellen dat dit bericht echt klopt.
    Hij was aanvoerder bij Jong PSV.
  • 7 Aug 2020 om 12:26
    Lijkt me niks. Kun je beter proberen een eigen jeugdspeler in te laten stromen. Heeft volgens mij ook nog niet veel op niveau (lees jong PSV) gespeeld. Kan me niet voorstellen dat dit bericht echt klopt.
  • 7 Aug 2020 om 12:24
    • Quote van 7 Aug 2020 om 12:18
      Ik hoop dat het gaat om koop of huren met optie tot koop want anders heb je er over een jaar weer niks aan
    Twente kan sowieso niks kopen. Enkel transfer vrij of huur
  • 7 Aug 2020 om 12:18
    Ik hoop dat het gaat om koop of huren met optie tot koop want anders heb je er over een jaar weer niks aan
  • 7 Aug 2020 om 12:18
    Ik hoop dat het gaat om koop of huren met optie tot koop want anders heb je er over een jaar weer niks aan
  • 7 Aug 2020 om 12:12
    Zou dit gaan om huur of koop?
  • 3 Aug 2020 om 16:56
    • Quote van 3 Aug 2020 om 15:55
      Dat loop ik nu niet meer ;-). 5,25. Voorwaarde is wel dat je datzelfde tempo nog ff vast kan houden.
    Om 16 km.in 18 minuten te lopen moet je op de bromfiets zou René vd Gijp zeggen. Haha.
  • 3 Aug 2020 om 15:55
    • Quote van 3 Aug 2020 om 15:01
      Jij loopt 3.5 km in 12 minuten. Hoeveel had je dan in 18 minuten gelopen??
    Dat loop ik nu niet meer ;-). 5,25. Voorwaarde is wel dat je datzelfde tempo nog ff vast kan houden.
  • 3 Aug 2020 om 15:12
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:05
      16km per uur lopen 18 minuten lang mag geen moeite zijn als je een middenvelder bent op het hoogste niveau.
    bijna 60 km per uur ..:-))
  • 3 Aug 2020 om 15:01
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:03
      Valt idd wel mee. Toen ik ooit net bij de senioren zat begon de training met een coopertest 3,5k in 12 minuten. Daarna nog een vol uur training. En dat was op recreatief niveau.
    Jij loopt 3.5 km in 12 minuten. Hoeveel had je dan in 18 minuten gelopen??
  • 3 Aug 2020 om 14:15
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:05
      16km per uur lopen 18 minuten lang mag geen moeite zijn als je een middenvelder bent op het hoogste niveau.
    Blaaskaak
  • 3 Aug 2020 om 13:05
    • Quote van 3 Aug 2020 om 13:02
      Zet de loopband maar eens op 16Km per uur zou ik zeggen
    16km per uur lopen 18 minuten lang mag geen moeite zijn als je een middenvelder bent op het hoogste niveau.
  • 3 Aug 2020 om 13:03
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:53
      Ben ik nou gek of valt dit best mee? Dit zou ongeveer 16km/u zijn, en dat 18 minuten lang. Denk dat de meeste profvoetballers dat kunnen.
    Valt idd wel mee. Toen ik ooit net bij de senioren zat begon de training met een coopertest 3,5k in 12 minuten. Daarna nog een vol uur training. En dat was op recreatief niveau.
  • 3 Aug 2020 om 13:02
    • Quote van 3 Aug 2020 om 12:53
      Ben ik nou gek of valt dit best mee? Dit zou ongeveer 16km/u zijn, en dat 18 minuten lang. Denk dat de meeste profvoetballers dat kunnen.
    Zet de loopband maar eens op 16Km per uur zou ik zeggen
  • 3 Aug 2020 om 12:53
    Ben ik nou gek of valt dit best mee? Dit zou ongeveer 16km/u zijn, en dat 18 minuten lang. Denk dat de meeste profvoetballers dat kunnen.
  • 31 Jul 2020 om 10:26
    • Quote van 30 Jul 2020 om 22:29
      die speler op de foto is cappani
    Nee hij gaat naar Utrecht
  • 31 Jul 2020 om 08:44
    • Quote van 31 Jul 2020 om 06:36
      Is helemaal geen speler. Is een stagiair van FCT. De man ervoor is een supporter.
    De man in rode trui ervoor is een steward geweest bij onze fct.
  • 31 Jul 2020 om 06:36
    Is helemaal geen speler. Is een stagiair van FCT. De man ervoor is een supporter.
  • 30 Jul 2020 om 23:06
    • Quote van 30 Jul 2020 om 23:00
      met die "kufo" lookalike volgens velen
    Capanni is veel lichter. Pak insta er maar eens bij. Dat zie je direct dat hij dat niet is.
  • 30 Jul 2020 om 23:00
    • Quote van 30 Jul 2020 om 22:35
      Welke speler op welke foto bedoel je?
    met die "kufo" lookalike volgens velen
  • 30 Jul 2020 om 22:35
    • Quote van 30 Jul 2020 om 22:29
      die speler op de foto is cappani
    Welke speler op welke foto bedoel je?
  • 30 Jul 2020 om 22:29
    die speler op de foto is cappani
  • 30 Jul 2020 om 20:14
    Svente is die medische keuring van morgen Lazaros Lamprou die gehuurd wordt?
  • 30 Jul 2020 om 18:55
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:37
      Op Blaise knufo z’n insta staat een speler die er heel verdacht veel op lijkt. Steve_ kingue14 of zo. Ach ja leuk toch een beetje speculeren.
    Kom op dat is toch echt niet n kufo wat ervoor loopt.
  • 30 Jul 2020 om 17:34
    • Quote van 30 Jul 2020 om 16:50
      Dat is een verdediger. Ik verwacht dat er eerst gekeken wordt naar aanvallers. Tenzij er een buitenkans voorbij komt, dat zal hij niet zijn ivm salaris want buiten de EU.
    Komt van knufo academie en de mysterieuze speler staat met nkufo op de foto. Exact het zelfde haar en uiterlijk. Kijk maar eens op de instagram van nkufo. Daar staat hij ook op. Een van de eerste foto’s. Kan gewoon niet missen. Ik denk gewoon voor de jeugd of tweede ofzo of misschien komt die gewoon even kijken.
  • 30 Jul 2020 om 17:13
    • Quote van 30 Jul 2020 om 16:44
      Onmogelijk, speelt om promotie naar de premier league. Lijkt me stug dat er geen betere aanbieding aankomt dan FCT.
    Is al uitgeschakeld dacht ik
  • 30 Jul 2020 om 16:52
    • Quote van 30 Jul 2020 om 16:44
      Onmogelijk, speelt om promotie naar de premier league. Lijkt me stug dat er geen betere aanbieding aankomt dan FCT.
    Nee zijn uitgeschakeld
  • 30 Jul 2020 om 16:52
    • Quote van 30 Jul 2020 om 16:44
      Onmogelijk, speelt om promotie naar de premier league. Lijkt me stug dat er geen betere aanbieding aankomt dan FCT.
    Nee zijn uitgeschakeld
  • 30 Jul 2020 om 16:50
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:37
      Op Blaise knufo z’n insta staat een speler die er heel verdacht veel op lijkt. Steve_ kingue14 of zo. Ach ja leuk toch een beetje speculeren.
    Dat is een verdediger. Ik verwacht dat er eerst gekeken wordt naar aanvallers. Tenzij er een buitenkans voorbij komt, dat zal hij niet zijn ivm salaris want buiten de EU.
  • 30 Jul 2020 om 16:44
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:35
      Ben zeer benieuwd! Toevallig zag ik dat Mike van der Hoorn transfervrij is. Misschien een interessante optie?
    Onmogelijk, speelt om promotie naar de premier league. Lijkt me stug dat er geen betere aanbieding aankomt dan FCT.
  • 30 Jul 2020 om 16:35
    Hopelijk geen Hansen.....niet zn goede speler. Zou ook een rare keuze zijn.....dan kun je net zo goed een eigen jeugd speler de kans geven.
  • 30 Jul 2020 om 16:07
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:37
      Op Blaise knufo z’n insta staat een speler die er heel verdacht veel op lijkt. Steve_ kingue14 of zo. Ach ja leuk toch een beetje speculeren.
    Lijkt er wel idd erg veel op. Maar is een speler van buiten de eu. Heeft ook nog een contract tot november 2020.
  • 30 Jul 2020 om 15:37
    Op Blaise knufo z’n insta staat een speler die er heel verdacht veel op lijkt. Steve_ kingue14 of zo. Ach ja leuk toch een beetje speculeren.
  • 30 Jul 2020 om 15:33
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:18
      ze zien hier het verschil al niet meer tussen Hansen en Traore`..
    Alles leuk en aardig maar dat verschil zie je in 1 oog opslag.
  • 30 Jul 2020 om 15:29
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:07
      Klopt, bleuming was een lek, ik mag ook niet teveel doorgeven, daarom zie je me ook niet heel vaak reageren.
    Dat maakt ook niet uit hoe vaak je reageert ik ben al blij met d einfo die je wel kunt verschaffen.
  • 30 Jul 2020 om 15:22
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:35
      Ben zeer benieuwd! Toevallig zag ik dat Mike van der Hoorn transfervrij is. Misschien een interessante optie?
    Jah al een tijdje. Dat zou zeker een topper zijn al de ik dat bijna iedere eredivsie club hem wel wil. Dus lijkt me niet haalbaar
  • 30 Jul 2020 om 15:18
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:13
      Paul/ en co moeten er toch hartelijk om lachen bij de koffieautomaat lijkt mij ofnie,al die speculaties
    ze zien hier het verschil al niet meer tussen Hansen en Traore`..
  • 30 Jul 2020 om 15:16
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:07
      Klopt, bleuming was een lek, ik mag ook niet teveel doorgeven, daarom zie je me ook niet heel vaak reageren.
    Je kunt wel veel reageren en veel informatie delen, meerdere accounts gebruiken. ;-) Is begrijpelijk dat je niet alles deelt.
  • 30 Jul 2020 om 15:13
    • Quote van 30 Jul 2020 om 15:07
      Klopt, bleuming was een lek, ik mag ook niet teveel doorgeven, daarom zie je me ook niet heel vaak reageren.
    Paul/ en co moeten er toch hartelijk om lachen bij de koffieautomaat lijkt mij ofnie,al die speculaties
  • 30 Jul 2020 om 15:07
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:55
      Top dat je verder wilt informeren voor ons. Er lekt niet meer zoveel uit als een paar jaar geleden, heeft ook z'n charme maar toch vind ik de geruchten altijd erg leuk.
    Geen probleem, morgen 1 medische keuring in ieder geval.
  • 30 Jul 2020 om 15:07
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:59
      Die geruchten en speculeren is leuk. Maar inderdaad het is een goed teken dta er weinig uitlekt. Ik heb zelfs het idee dat nu bleuming weg er nog minder uitlekt.
    Klopt, bleuming was een lek, ik mag ook niet teveel doorgeven, daarom zie je me ook niet heel vaak reageren.
  • 30 Jul 2020 om 14:59
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:55
      Top dat je verder wilt informeren voor ons. Er lekt niet meer zoveel uit als een paar jaar geleden, heeft ook z'n charme maar toch vind ik de geruchten altijd erg leuk.
    Die geruchten en speculeren is leuk. Maar inderdaad het is een goed teken dta er weinig uitlekt. Ik heb zelfs het idee dat nu bleuming weg er nog minder uitlekt.
  • 30 Jul 2020 om 14:55
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:30
      Nu krijg ik van twee kanten andere Info door, dus nu weet ik het niet zeker meer. Misschien is het wel 1 van de 2 aanvallers. Ik ga er even achteraan.
    Top dat je verder wilt informeren voor ons. Er lekt niet meer zoveel uit als een paar jaar geleden, heeft ook z'n charme maar toch vind ik de geruchten altijd erg leuk.
  • 30 Jul 2020 om 14:35
    Ben zeer benieuwd! Toevallig zag ik dat Mike van der Hoorn transfervrij is. Misschien een interessante optie?
  • 30 Jul 2020 om 14:30
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:26
      Potentiële aanwinst dan? Het houdt de gemoederen in ieder geval wel bezig.
    Nu krijg ik van twee kanten andere Info door, dus nu weet ik het niet zeker meer. Misschien is het wel 1 van de 2 aanvallers. Ik ga er even achteraan.
  • 30 Jul 2020 om 14:26
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:18
      Dat is niet 1 van de 2 aanvallers. Die foto is niet onze nieuwe aanwinst.
    Potentiële aanwinst dan? Het houdt de gemoederen in ieder geval wel bezig.
  • 30 Jul 2020 om 14:18
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:04
      Ik denk echt dat het sontje hansen is.
    Dat is niet 1 van de 2 aanvallers. Die foto is niet onze nieuwe aanwinst.
  • 30 Jul 2020 om 14:09
    • Quote van 30 Jul 2020 om 14:04
      Ik denk echt dat het sontje hansen is.
    Hansen is niet Frans...
  • 30 Jul 2020 om 14:04
    Ik denk echt dat het sontje hansen is.
  • 30 Jul 2020 om 13:26
    Lijkt wel een soort Traoré en lijkt ook net of 'N Kufo er naast staat. Heeft Blaise ons een nieuw talent gescout?
  • 30 Jul 2020 om 13:21
    Ik neig naar Plet als ik de video zo bekijk
  • 23 Jul 2020 om 13:26
    • Quote van 23 Jul 2020 om 13:23
      Markus Henriksen zou perfect zijn. Goede middenvelder met scorend vermogen, 27 jaar, 58 interlands, transfervrij. Salaris zal wel een probleem gaan worden.
    Niet geschoten is altijd mis
  • 23 Jul 2020 om 13:23
    Markus Henriksen zou perfect zijn. Goede middenvelder met scorend vermogen, 27 jaar, 58 interlands, transfervrij. Salaris zal wel een probleem gaan worden.
  • 23 Jul 2020 om 11:29
    • Quote van 23 Jul 2020 om 10:48
      Jan nog gevraagd/geconfronteerd naar dit bericht m.b.t Capanni. Hij zei er geen afwijzende reactie op. Dus ga er ook wel van uit dat er iets loopt met die speler. Zeneli komt voorlopig niet, ze hebben eerst andere prioriteit speler op die positie in gedachte. Daarnaast ging hij wel onderzoek doen naar de haalbaarheid van Markus Henriksen (Transfervrije Noor) kan op 3 posities spelen. Ex Az'er
    Henriksen zal idd een goede speler en is een nummer 10, daar zijn ook naar op zoek.
  • 23 Jul 2020 om 11:29
    • Quote van 23 Jul 2020 om 10:48
      Jan nog gevraagd/geconfronteerd naar dit bericht m.b.t Capanni. Hij zei er geen afwijzende reactie op. Dus ga er ook wel van uit dat er iets loopt met die speler. Zeneli komt voorlopig niet, ze hebben eerst andere prioriteit speler op die positie in gedachte. Daarnaast ging hij wel onderzoek doen naar de haalbaarheid van Markus Henriksen (Transfervrije Noor) kan op 3 posities spelen. Ex Az'er
    Henriksen zal idd een goede speler en is een nummer 10, daar zijn ook naar op zoek.
  • 23 Jul 2020 om 11:21
    • Quote van 23 Jul 2020 om 10:48
      Jan nog gevraagd/geconfronteerd naar dit bericht m.b.t Capanni. Hij zei er geen afwijzende reactie op. Dus ga er ook wel van uit dat er iets loopt met die speler. Zeneli komt voorlopig niet, ze hebben eerst andere prioriteit speler op die positie in gedachte. Daarnaast ging hij wel onderzoek doen naar de haalbaarheid van Markus Henriksen (Transfervrije Noor) kan op 3 posities spelen. Ex Az'er
    Ik weet wel wat iedereen vind van DH op twente.net maar volgens hem komt capanni niet deze kant op. Ik wacht rustig af wat er echt gebeurt. Maar hij zat laatst ookal goed.
  • 23 Jul 2020 om 11:02
    transfermarkt is toch gesloten ..iets gemist of zo?
  • 23 Jul 2020 om 10:48
    • Quote van 22 Jul 2020 om 18:48
      ???? Per Luan #Capanni c'è una richiesta da una squadra di Eredivisie: l'attaccante brasiliano spinge per questa soluzione
      Over Luan Capanni.
    Jan nog gevraagd/geconfronteerd naar dit bericht m.b.t Capanni. Hij zei er geen afwijzende reactie op. Dus ga er ook wel van uit dat er iets loopt met die speler. Zeneli komt voorlopig niet, ze hebben eerst andere prioriteit speler op die positie in gedachte. Daarnaast ging hij wel onderzoek doen naar de haalbaarheid van Markus Henriksen (Transfervrije Noor) kan op 3 posities spelen. Ex Az'er
  • 23 Jul 2020 om 10:16
    • Quote van 23 Jul 2020 om 09:33
      Zijn hun beide transfervrij of één van de twee? Ik ken beide spelers niet.
    Capanni kan ik zo snel niet vinden estrella wel tot 2023.
  • 23 Jul 2020 om 09:33
    • Quote van 22 Jul 2020 om 23:50
      Ik hoop ook dat hij komt. Twee Braziliaanse spitsen in de selectie. Zo wel Capanni als Estrella is gewoon voor Twentse begrippen exceptionele kwaliteit spelers
    Zijn hun beide transfervrij of één van de twee? Ik ken beide spelers niet.
  • 23 Jul 2020 om 07:02
    • Quote van 23 Jul 2020 om 00:52
      Hey, das mijn stukkie ;)
    Haha klopt maar ik zagbhetnook tstaan op Google/wikkepedia.
  • 23 Jul 2020 om 05:25
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:30
      Tot nu toe nog niet
    Nog steeds boos?
  • 23 Jul 2020 om 00:52
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:13
      Dat zou bij een speler als dit goed kunnen. Super talent. Bij lazio wouden ze hem niet laten gaan maar door fouten in zn contract kon hij weg. Als hun er niet graag vanaf willen dan zou hij voor ons meer dan prima zijn.
    Hey, das mijn stukkie ;)
  • 23 Jul 2020 om 00:14
    • Quote van 22 Jul 2020 om 23:50
      Ik hoop ook dat hij komt. Twee Braziliaanse spitsen in de selectie. Zo wel Capanni als Estrella is gewoon voor Twentse begrippen exceptionele kwaliteit spelers
    Klopt. Al heb ik dan liever Estrella als dat betekent dat hij transfervrij komt
  • 22 Jul 2020 om 23:50
    • Quote van 22 Jul 2020 om 18:48
      ???? Per Luan #Capanni c'è una richiesta da una squadra di Eredivisie: l'attaccante brasiliano spinge per questa soluzione
      Over Luan Capanni.
    Ik hoop ook dat hij komt. Twee Braziliaanse spitsen in de selectie. Zo wel Capanni als Estrella is gewoon voor Twentse begrippen exceptionele kwaliteit spelers
  • 22 Jul 2020 om 23:44
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:51
      Zoals bestuur p hier zei de mensen met geld willen een stabiel twente zien dus zou zomaar kunnen.
    De club is ook groter dan de noabers etc enz enzo....
  • 22 Jul 2020 om 21:51
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:48
      Er gingen wel wat geruchten dat ze dat zouden doen. Maar dat was al een tijdje geleden.
    Zoals bestuur p hier zei de mensen met geld willen een stabiel twente zien dus zou zomaar kunnen.
  • 22 Jul 2020 om 21:48
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:30
      Tot nu toe nog niet
    Er gingen wel wat geruchten dat ze dat zouden doen. Maar dat was al een tijdje geleden.
  • 22 Jul 2020 om 21:41
    • Quote van 22 Jul 2020 om 20:49
      Fragie kom jij uit slagharen.
    Hahaha, mooie humor!
  • 22 Jul 2020 om 21:30
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:09
      Of zouden de noabers de knip trekken?
    Tot nu toe nog niet
  • 22 Jul 2020 om 21:13
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:09
      Of zouden de noabers de knip trekken?
    Dat zou bij een speler als dit goed kunnen. Super talent. Bij lazio wouden ze hem niet laten gaan maar door fouten in zn contract kon hij weg. Als hun er niet graag vanaf willen dan zou hij voor ons meer dan prima zijn.
  • 22 Jul 2020 om 21:09
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:08
      Dat word wel geroepen door media of het waar is laat ik in het midden. Maar daar lijkt het wel op ja.
    Of zouden de noabers de knip trekken?
  • 22 Jul 2020 om 21:08
    • Quote van 22 Jul 2020 om 21:06
      Is dit om te huren of?
    Dat word wel geroepen door media of het waar is laat ik in het midden. Maar daar lijkt het wel op ja.
  • 22 Jul 2020 om 21:06
    Is dit om te huren of?
  • 22 Jul 2020 om 21:05
    Ik heb een video van hem gezien. Goede voetballer, en zeker talent. Mist wel heel wat kansen, maar dat deed nkufo ook wel. Ik zou het toejuichen als hij komt!
  • 22 Jul 2020 om 21:05
    Ik heb een video van hem gezien. Goede voetballer, en zeker talent. Mist wel heel wat kansen, maar dat deed nkufo ook wel. Ik zou het toejuichen als hij komt!
  • 22 Jul 2020 om 21:02
    Weetje wat ik me afvraag in de titel hier word gesuggereerd dat de spits aandringt om in te gaan op de oplossing. Waarom zou je als AS roma niet in gaan op een huur transfer waar het waarschijnlijk wel om gaat. Of je speelt in het 2e bij as roma of je laat zn speler zich ontwikkelen of in de kijker speler om er dan geld van te maken. Waarom zou AS dan moeilijk doen? Waarom zou capanni erop moeten dringen? Hij komt niet voor in de plannen van as roma ja als 3e spits. Beetje vaag zoals het hier geschreven staat.
  • 22 Jul 2020 om 20:49
    • Quote van 22 Jul 2020 om 18:02
      Ben jij wel is aanwezig op de training van de onder 21? Zoja wie doet het daar erg goed ?
    Fragie kom jij uit slagharen.
  • 22 Jul 2020 om 20:41
    • Quote van 22 Jul 2020 om 17:28
      Zou zeggen kom eens kijken bij de jeugd,jammer dat er altijd weinig supporters zijn,onder 18 leuk team,en onder 21 zeven nieuwe spelers,Markelo was geblesseerd einde seizoen, lichtgewicht maar voetballen kan hij wel,anders haalt Ajax je niet naar de jeugd,maar die kopen talenten voor paar miljoen,en dan word je weggestuurd.
    Ben er geregeld..mooi op de jeugd te zien.
  • 22 Jul 2020 om 19:09
    • Quote van 22 Jul 2020 om 18:02
      Ben jij wel is aanwezig op de training van de onder 21? Zoja wie doet het daar erg goed ?
    Kan niet ivm corona,normaal wel,weet wel dat ze binnenkort,22 augustus 3 uur,bij hun, gaan oefenen tegen quick 20,wel 2 nieuwen bij Az weg,en een die van Sparta komt,maar eerder Ajax en PSV,afwachten later doorbreken kan ook,Promes kwam van het failiette Haarlem.
  • 22 Jul 2020 om 19:03
    • Quote van 22 Jul 2020 om 19:02
      Dat er een club uit de Eredivisie is die hem wil en dat hij daarzelf voor openstaat. Andere media zeggen wel dat het dan om huur gaat
    Oh oke dankjewel.
  • 22 Jul 2020 om 19:02
    • Quote van 22 Jul 2020 om 18:55
      Euhh kun je dit ff vertalen?
    Dat er een club uit de Eredivisie is die hem wil en dat hij daarzelf voor openstaat. Andere media zeggen wel dat het dan om huur gaat
  • 22 Jul 2020 om 18:55
    • Quote van 22 Jul 2020 om 18:48
      ???? Per Luan #Capanni c'è una richiesta da una squadra di Eredivisie: l'attaccante brasiliano spinge per questa soluzione
      Over Luan Capanni.
    Euhh kun je dit ff vertalen?
  • 22 Jul 2020 om 18:48
    ???? Per Luan #Capanni c'è una richiesta da una squadra di Eredivisie: l'attaccante brasiliano spinge per questa soluzione
    Over Luan Capanni.
  • 22 Jul 2020 om 18:02
    • Quote van 22 Jul 2020 om 17:28
      Zou zeggen kom eens kijken bij de jeugd,jammer dat er altijd weinig supporters zijn,onder 18 leuk team,en onder 21 zeven nieuwe spelers,Markelo was geblesseerd einde seizoen, lichtgewicht maar voetballen kan hij wel,anders haalt Ajax je niet naar de jeugd,maar die kopen talenten voor paar miljoen,en dan word je weggestuurd.
    Ben jij wel is aanwezig op de training van de onder 21? Zoja wie doet het daar erg goed ?
  • 22 Jul 2020 om 17:33
    • Quote van 22 Jul 2020 om 17:28
      Zou zeggen kom eens kijken bij de jeugd,jammer dat er altijd weinig supporters zijn,onder 18 leuk team,en onder 21 zeven nieuwe spelers,Markelo was geblesseerd einde seizoen, lichtgewicht maar voetballen kan hij wel,anders haalt Ajax je niet naar de jeugd,maar die kopen talenten voor paar miljoen,en dan word je weggestuurd.
    Zou graag willen, maar door tijd en afstand niet mogelijk.
  • 22 Jul 2020 om 17:28
    • Quote van 22 Jul 2020 om 17:20
      Weet jij ook meer over dat broertje van Markelo? Is volgens mij ook prima buitenspelertje
    Zou zeggen kom eens kijken bij de jeugd,jammer dat er altijd weinig supporters zijn,onder 18 leuk team,en onder 21 zeven nieuwe spelers,Markelo was geblesseerd einde seizoen, lichtgewicht maar voetballen kan hij wel,anders haalt Ajax je niet naar de jeugd,maar die kopen talenten voor paar miljoen,en dan word je weggestuurd.
  • 22 Jul 2020 om 17:20
    • Quote van 22 Jul 2020 om 16:40
      Matig seizoen gehad, proberen ze nu ook om te turnen tot back, zitten wel beteren in die lichting.
    Weet jij ook meer over dat broertje van Markelo? Is volgens mij ook prima buitenspelertje
  • 22 Jul 2020 om 16:40
    • Quote van 22 Jul 2020 om 16:28
      Klopt, kon naar Wolves vorig jaar. Denk dat hij enorm goed is als wingback.
    Matig seizoen gehad, proberen ze nu ook om te turnen tot back, zitten wel beteren in die lichting.
  • 22 Jul 2020 om 16:28
    • Quote van 22 Jul 2020 om 14:54
      Marsman is ook een aardig talent toch. Bij Nederlandse jeugdelftallen en buitenspeler dacht ik. Ook 17. Heb ik wel verwachtingen van
    Klopt, kon naar Wolves vorig jaar. Denk dat hij enorm goed is als wingback.
  • 22 Jul 2020 om 14:56
    • Quote van 22 Jul 2020 om 14:54
      Marsman is ook een aardig talent toch. Bij Nederlandse jeugdelftallen en buitenspeler dacht ik. Ook 17. Heb ik wel verwachtingen van
    Ja klopt, is ook een links back dacht ik. Is volgends mij samen met Scheperman een van de volgende op het lijstje die in aanmerking komen om mee te doen met de selectie.
  • 22 Jul 2020 om 14:54
    • Quote van 22 Jul 2020 om 13:53
      Scheperman is goed talent, maar ook een defensieve middenvelder, daar hebben we er genoeg van. Ook is hij nog best jong, ik geloof 16 of 17 jaar geloof ik. Ik hoop er meer van te gaan zien ook.
    Marsman is ook een aardig talent toch. Bij Nederlandse jeugdelftallen en buitenspeler dacht ik. Ook 17. Heb ik wel verwachtingen van
  • 22 Jul 2020 om 13:53
    • Quote van 22 Jul 2020 om 13:50
      Weet iemand iets over Scheperman? Heb ik voorgaand ook goeie verhalen over gehoord, maar zie hem nu nergens voorbij komen.
    Scheperman is goed talent, maar ook een defensieve middenvelder, daar hebben we er genoeg van. Ook is hij nog best jong, ik geloof 16 of 17 jaar geloof ik. Ik hoop er meer van te gaan zien ook.
  • 22 Jul 2020 om 13:50
    • Quote van 22 Jul 2020 om 13:41
      Ik ben wel benieuwd wat dat huren allemaal kost. Ik hoop dat we nog een potje over blijft om zelf spelers te contracteren. Ik verwacht dat er nog wel wat vrij komt op de buitenlandse markt. Zou mooi zijn als hij nu het elftal neerzet met huurlingen en het later aanvult en versterkt met eigen spelers. Er zijn nu 3 spelers binnen en ik denk dat Danilo en markelo ook wel komen. Dan zullen er nog wel 3 a 4 huur spelers bij komen. Dan zou er nog ruimte moeten zijn voor 4 a 5 eigen spelers aan het einde van de transferperiode. Hij wilde er 12 of zo.
    Weet iemand iets over Scheperman? Heb ik voorgaand ook goeie verhalen over gehoord, maar zie hem nu nergens voorbij komen.
  • 22 Jul 2020 om 13:41
    Ik ben wel benieuwd wat dat huren allemaal kost. Ik hoop dat we nog een potje over blijft om zelf spelers te contracteren. Ik verwacht dat er nog wel wat vrij komt op de buitenlandse markt. Zou mooi zijn als hij nu het elftal neerzet met huurlingen en het later aanvult en versterkt met eigen spelers. Er zijn nu 3 spelers binnen en ik denk dat Danilo en markelo ook wel komen. Dan zullen er nog wel 3 a 4 huur spelers bij komen. Dan zou er nog ruimte moeten zijn voor 4 a 5 eigen spelers aan het einde van de transferperiode. Hij wilde er 12 of zo.
  • 22 Jul 2020 om 13:25
    • Quote van 22 Jul 2020 om 13:08
      Nee ik bedoel dat hij niet, als elia niet komt, geen buitenspeler meer verwelkomt. Hij wil er nog 1, elia erbij zou mooi zijn maar ik ga daar niet vanuit.
    Oh oke.
  • 22 Jul 2020 om 13:08
    • Quote van 22 Jul 2020 om 12:58
      Je zegt buiten elia om. Komt elia naar Enschede svente?
    Nee ik bedoel dat hij niet, als elia niet komt, geen buitenspeler meer verwelkomt. Hij wil er nog 1, elia erbij zou mooi zijn maar ik ga daar niet vanuit.
  • 22 Jul 2020 om 12:58
    • Quote van 22 Jul 2020 om 12:49
      Hij wil, buiten elia om, sowieso nog 1 buitenspeler.
    Je zegt buiten elia om. Komt elia naar Enschede svente?
  • 22 Jul 2020 om 12:53
    • Quote van 22 Jul 2020 om 12:44
      Tekort? Voor wat dan?
    Ik denk persoonlijk dat de aanval nog wel een extra goede aanvaller kan gebruiken
  • 22 Jul 2020 om 12:49
    • Quote van 22 Jul 2020 om 12:39
      Hoop ook dat we nog een extra buitenspelers mogen verwachten want ben niet erg gecharmeerd van een basisopstelling met Menig erin. Geen hele slechte speler maar denk dat onze aanval dan toch te kort gaat komen.
    Hij wil, buiten elia om, sowieso nog 1 buitenspeler.
  • 22 Jul 2020 om 12:44
    • Quote van 22 Jul 2020 om 12:39
      Hoop ook dat we nog een extra buitenspelers mogen verwachten want ben niet erg gecharmeerd van een basisopstelling met Menig erin. Geen hele slechte speler maar denk dat onze aanval dan toch te kort gaat komen.
    Tekort? Voor wat dan?
  • 22 Jul 2020 om 12:39
    Hoop ook dat we nog een extra buitenspelers mogen verwachten want ben niet erg gecharmeerd van een basisopstelling met Menig erin. Geen hele slechte speler maar denk dat onze aanval dan toch te kort gaat komen.
  • 22 Jul 2020 om 12:06
    Ben Woodburn huren van Liverpool.
  • 22 Jul 2020 om 12:02
    • Quote van 22 Jul 2020 om 11:52
      Zijn ze mee bezig. Zal vandaag of morgen wel bekend gemaakt worden denk ik.
    Allebei tegelijk hilgers en van leeuwen? Zou Fantastisch zijn als we ze allebei in de selectie hebben.
  • 22 Jul 2020 om 12:00
    We moeten uiteraard maar afwachten wat er van de jonge garde terechtkomt, maar de nieuwe technische staf heeft in ieder geval meer oog en aandacht voor onze "Nachwuchs" dan die autistische Ted met zijn Spaanse Armada.
  • 22 Jul 2020 om 11:52
    • Quote van 22 Jul 2020 om 11:40
      Na mees neem ik aan dat Thijs van Leeuwen ook wel een contract mag tekenen dan
    Zijn ze mee bezig. Zal vandaag of morgen wel bekend gemaakt worden denk ik.
  • 22 Jul 2020 om 11:46
    Goede zaak! Jongens uit eigen opleiding rustig inpassen. Huurlingen moeten er meteen staan zodat je daarachter rustig eigen jeugd kan brengen. Zo creëer je ook waarde voor de toekomst!
  • 22 Jul 2020 om 11:46
    Goede zaak! Jongens uit eigen opleiding rustig inpassen. Huurlingen moeten er meteen staan zodat je daarachter rustig eigen jeugd kan brengen. Zo creëer je ook waarde voor de toekomst!
  • 22 Jul 2020 om 11:40
    Na mees neem ik aan dat Thijs van Leeuwen ook wel een contract mag tekenen dan
  • 16 Jul 2020 om 21:09
    Hij is wel aanvoerder zo te zien op de foto, alleen een iets minder mooie aanvoerdersband.
  • 16 Jul 2020 om 19:13
    • Quote van 16 Jul 2020 om 18:58
      Ik vind jou een beetje drammen man wat had je verwacht dat ze even spelers konden kopen?? Het is je al tig keer gezegd moeten is ook wat, maar je blijft maar door emmeren man. Ik ben in ieder geval wel onder indruk wat voor spelers er komen, en gelukkig gasten die Nederlands spreken of had je liever weer een handvol Spanjaarden gehad? Nou ik niet ik denk dat Jans en Streuer een heel redelijk team bij elkaar scharrelen en dat is al top op zich. Dus stop dat gezeik over huren nou ff het is niet anders!!! Nogmaals mijn complimenten voor Jans en Streuer
    Ja die je leest ook maar de helft. Ik zeg ook liever een karre vracht nederlanders dan een karre vracht Spanjaarden. Maargoed.
  • 16 Jul 2020 om 19:08
    • Quote van 16 Jul 2020 om 18:43
      Er is toch geen geld dus dit is puur overleven en dit zijn niet de minste spelers lekker jong en verfrisend niks mis mee.
    En kijk even in wat voor tijd we leven, alles blijft onzeker. Dat zal zeker ook een grote rol spelen.
  • 16 Jul 2020 om 18:58
    • Quote van 16 Jul 2020 om 18:52
      Deels ben ik het met je eens.
    Ik vind jou een beetje drammen man wat had je verwacht dat ze even spelers konden kopen?? Het is je al tig keer gezegd moeten is ook wat, maar je blijft maar door emmeren man. Ik ben in ieder geval wel onder indruk wat voor spelers er komen, en gelukkig gasten die Nederlands spreken of had je liever weer een handvol Spanjaarden gehad? Nou ik niet ik denk dat Jans en Streuer een heel redelijk team bij elkaar scharrelen en dat is al top op zich. Dus stop dat gezeik over huren nou ff het is niet anders!!! Nogmaals mijn complimenten voor Jans en Streuer
  • 16 Jul 2020 om 18:52
    • Quote van 16 Jul 2020 om 17:57
      Maar naast alle huurlingen zie ik wel duidelijk een andere wind binnen Fct. Er wordt veel geïnvesteerd in de jeugd en daar zit het kapitaal. Helaas staan deze er in september nog niet, maar als degradatie uit zicht is gaan ze het jong talent echt wel inpassen
    Deels ben ik het met je eens.
  • 16 Jul 2020 om 18:43
    • Quote van 16 Jul 2020 om 17:05
      Ik ga er ook niet meer op reageren. Het wordnhet zoveelste tussen jaar zonder dat er ook maar iets weer opgebouwd word. Wees blij met al die huurlingen. Ik absoluut niet. Zo moeten we elk jaar opnieuw beginnen. Maar ik ga er niet meer op reageren ik word er ontzettend negatief van en wil niet dat een ander zich aan gaat ergeren. Mogt dit wel zo zijn alvast mijn excuses.
    Er is toch geen geld dus dit is puur overleven en dit zijn niet de minste spelers lekker jong en verfrisend niks mis mee.
  • 16 Jul 2020 om 17:57
    • Quote van 16 Jul 2020 om 17:05
      Ik ga er ook niet meer op reageren. Het wordnhet zoveelste tussen jaar zonder dat er ook maar iets weer opgebouwd word. Wees blij met al die huurlingen. Ik absoluut niet. Zo moeten we elk jaar opnieuw beginnen. Maar ik ga er niet meer op reageren ik word er ontzettend negatief van en wil niet dat een ander zich aan gaat ergeren. Mogt dit wel zo zijn alvast mijn excuses.
    Maar naast alle huurlingen zie ik wel duidelijk een andere wind binnen Fct. Er wordt veel geïnvesteerd in de jeugd en daar zit het kapitaal. Helaas staan deze er in september nog niet, maar als degradatie uit zicht is gaan ze het jong talent echt wel inpassen
  • 16 Jul 2020 om 17:50
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:58
      Volgend seizoen heel jong ajax hier?
    Als ze beter zijn dan andere huurlingen tsja dan wel. Met dank aan Ten Hag.
  • 16 Jul 2020 om 17:36
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:39
      Het blijft rustig rond Plet.
      Is daar een reden voor?
    Zal wel stilte voor de storm zijn....
  • 16 Jul 2020 om 17:35
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:40
      Arburjania ook en daarnaast zal ook Markelo op huurbasis naar ons komen. Dat zijn dus al 4 huurlingen.
    Aburjania komt na dit seizoen vast bij ons onder contract geloof ik
  • 16 Jul 2020 om 17:30
    • Quote van 16 Jul 2020 om 15:25
      Die zou idd erg goed zijn, maar ik denk iets te goed voor dit FC Twente. Zou echt een stunt zijn als ze die binnen kunnen halen.
    Vorig jaar aan Oxford verhuurd dus dan moeten wij hem ook kunnen huren
  • 16 Jul 2020 om 17:25
    Streuer zegt telkens: we moeten nog zo’n 10 tot 12 spelers erbij hebben. Dan is een complete selectie en weer een jaar overleven het belangrijkste. Dan maar deels huren. Wij zijn niet in de positie om zoveel te kunnen kopen. We zullen elk jaar stapjes moeten maken en zeker in deze coronatijd
  • 16 Jul 2020 om 17:24
    Ze kunnen allemaal wel Nederlands
  • 16 Jul 2020 om 17:14
    Huren is uit nood geboren. Mede door COVID-19 en uiteraard de daarbij behorende maatregelen die zorgen voor tegenvallende financiële cijfers zit er dit seizoen even niets anders op. Er wordt gemikt op een scenario waarin Twente een jaartje moet zien te overleven. Het jaar erop kan dan alles weer anders zijn en zal een ander beleid aan bod komen. Dat er onvoldoende transferwaarde zal rondlopen aankomend seizoen is een feit. Echter, er is flink geïnvesteerd in de jeugdopleiding en er zijn daarbij veel talenten aangetrokken. De huidige staf heeft zich daarbij al van de goede kant laten zien door ze volop mee te laten trainen en dat beloofd veel goeds voor het aanstormend talent. Zo zal er weer waarde ontstaan uit eigen kweek. Helaas gedeeld met Almelo.. maar rumor has it dat de meeste jongens liever voor Twente spelen. Ik ben positief. Dit jaar overleven is het enige dat telt. Met huurlingen of met 30 plussers, Handhaven!
  • 16 Jul 2020 om 17:05
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:52
      Klopt heeft hij aantal weken geleden gezegt. Vind ik ook geen probleem als ze de Nederlandse competitie kennen Prima verdediger.
    Ik ga er ook niet meer op reageren. Het wordnhet zoveelste tussen jaar zonder dat er ook maar iets weer opgebouwd word. Wees blij met al die huurlingen. Ik absoluut niet. Zo moeten we elk jaar opnieuw beginnen. Maar ik ga er niet meer op reageren ik word er ontzettend negatief van en wil niet dat een ander zich aan gaat ergeren. Mogt dit wel zo zijn alvast mijn excuses.
  • 16 Jul 2020 om 17:01
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:58
      Ik hoop dat het bij 4/5 huurlingen blijft... Wat zo blijf je aan de gang met de hele selectie vervangen elke zomer.
    Dat hoopt iedereen maar ben er bang voor. Vind de huurlingen die dit jaar worden gehuurd in ieder geval ook echte versterkingen dat is in ieder geval een vooruitgang. En doordat deze spelers komen willen misschien interessante vrije spelers wel deze kant opkomen omdat er inmiddels een leuke selectie begint te ontstaan
  • 16 Jul 2020 om 16:58
    Ik hoop dat het bij 4/5 huurlingen blijft... Wat zo blijf je aan de gang met de hele selectie vervangen elke zomer.
  • 16 Jul 2020 om 16:58
    Volgend seizoen heel jong ajax hier?
  • 16 Jul 2020 om 16:52
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:42
      Dit heeft streuer terug gedraaid naar we moeten meer huren dan we eigenlijk gewild hadden. Tijdje terug.
    Klopt heeft hij aantal weken geleden gezegt. Vind ik ook geen probleem als ze de Nederlandse competitie kennen Prima verdediger.
  • 16 Jul 2020 om 16:49
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:41
      Voor de lange termijn heb je niets aan die huurspelers, echter denk ik dat we op korte termijn moeten overleven en hopen dat we door deze tijd heen komen. Als huurspelers ons op korte termijn verder brengen dan heb ik daar wel vrede mee.
    Eens alleen vind ik dat je dan geen spelers moet huren van het kaliber dat je zelf ook wel kunt contracteren. Het moeten dan echt spelers zijn van het niveau dat we niet zelf kunnen betalen.
  • 16 Jul 2020 om 16:42
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:39
      Ik had begrepen dat streuer het aantal huurlingen beperkt wilde houden, maar zoals het er nu naar uitziet gaat er veel gehuurd worden.
    Dit heeft streuer terug gedraaid naar we moeten meer huren dan we eigenlijk gewild hadden. Tijdje terug.
  • 16 Jul 2020 om 16:41
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:39
      Ik had begrepen dat streuer het aantal huurlingen beperkt wilde houden, maar zoals het er nu naar uitziet gaat er veel gehuurd worden.
    Voor de lange termijn heb je niets aan die huurspelers, echter denk ik dat we op korte termijn moeten overleven en hopen dat we door deze tijd heen komen. Als huurspelers ons op korte termijn verder brengen dan heb ik daar wel vrede mee.
  • 16 Jul 2020 om 16:41
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:40
      Arburjania ook en daarnaast zal ook Markelo op huurbasis naar ons komen. Dat zijn dus al 4 huurlingen.
    Ik was arbu vergeten. Maar markelo is nog niet bevestigd. Dus die kan je niet mee rekenen.
  • 16 Jul 2020 om 16:40
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:39
      Het blijft rustig rond Plet.
      Is daar een reden voor?
    Die zit op de bank bij Dennis. Wachtend op een telefoontje van treuer.
  • 16 Jul 2020 om 16:40
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:30
      Tot nu toe is alleen cerny gehuurd. Twente zit niet in de positie om makkelijk spelers vast te leggen. Daar is huur toch de beste optie. Want een Utrecht of een ajax betalen de grootste gedeelte van hun salaris.
    Arburjania ook en daarnaast zal ook Markelo op huurbasis naar ons komen. Dat zijn dus al 4 huurlingen.
  • 16 Jul 2020 om 16:39
    Ik had begrepen dat streuer het aantal huurlingen beperkt wilde houden, maar zoals het er nu naar uitziet gaat er veel gehuurd worden.
  • 16 Jul 2020 om 16:39
    Het blijft rustig rond Plet.
    Is daar een reden voor?
  • 16 Jul 2020 om 16:36
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:27
      Het lijken naast Smal echt alléén maar huurlingen te worden of niet
    Daar lijkt het wel op je. Als je dan kijkt hoe de selectie eruit momenteel kun je 2 dingen concluderen. Het is prima als we 12e staan volgend jaar of 10e en dat is oprecht ook prima. Maar het 2e en dat is wel zorgwekkend je creëert geen transferwaarde op het veld. Ja voor utrecht en ajax. Niet voor onszelf. Paar flinke 30 plussers een jaar contract links en rechts voor directie en staf en met kik of schuurs 3 huurlingen van de 4 aankopen dan en daar zal het niet bij blijven. Noem mij maar een pessimist. Maar er staat voorals nog weinig transferwaarde op het veld voor ons.
  • 16 Jul 2020 om 16:30
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:27
      Het lijken naast Smal echt alléén maar huurlingen te worden of niet
    Tot nu toe is alleen cerny gehuurd. Twente zit niet in de positie om makkelijk spelers vast te leggen. Daar is huur toch de beste optie. Want een Utrecht of een ajax betalen de grootste gedeelte van hun salaris.
  • 16 Jul 2020 om 16:29
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:24
      Dan heb jij hem nooit bij jong ajax of Heerenveen zien spelen. Bijen mocht wel willen dat hij zo goed was.
    Bij heereveen speelde hij degelijk dat ben ik met je eens. Maar hij gaat never nooit het 1ste van ajax halen en ja daar heb ik hen ook zien spelen ja en nee sorry daar word je ploeg ook niet beter van. Hoeveel domme fouten heeft hij in de kkd gemaakt. Ook meer dan genoeg. Hij is opbouwend beter en rustiger onder druk maar dat zijn ook de enigste 2 voordelen van kik op peet. Daarbij won peet meer lucht duels.
  • 16 Jul 2020 om 16:27
    Het lijken naast Smal echt alléén maar huurlingen te worden of niet
  • 16 Jul 2020 om 16:25
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:10
      Waarom Pierie huren, als Jesper Verlaat transfervrij is. Heeft het hele jaar, bijna alle wedstrijden, in de 2de Bundesliga gespeeld. Bij Sandhausen. Is iets van 25 jaar, dus loopt al een tijdje mee.
    Heeft getekend bij derde liga club Manheim
  • 16 Jul 2020 om 16:24
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:22
      Dat ben ik totaal niet met je eens. Schuurs wel. Maar kik sowieso niet.
    Dan heb jij hem nooit bij jong ajax of Heerenveen zien spelen. Bijen mocht wel willen dat hij zo goed was.
  • 16 Jul 2020 om 16:24
    Laat Pierie aub in Amsterdam, dat is geen echte verdediger en middenvelders hebben wij in overvloed
  • 16 Jul 2020 om 16:23
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:13
      Als pirie komt had je net zo goed door kunnen gaan met bijen. Dat is 1 van de 2 aankopen die ik nooit begrepen heb dat ajax die wou. Hij heeft talent maar naar wat ik van hem zag niet genoeg om het 1ste bij ajax te halen.
    Piri heeft zoveel meer voetbal vermogen dan een bijen hoor. Ik ben er blij mee als hij dat is. Maar hoop liever schuurs natuurlijk.
  • 16 Jul 2020 om 16:22
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:20
      Het is toch al een tijdje duidelijk dat ze speler willen hebben die ook de Eredivisie kent. Ik zou Piri een vooruitgang vinden ten op zichte van Peet Bijen.
    Dat ben ik totaal niet met je eens. Schuurs wel. Maar kik sowieso niet.
  • 16 Jul 2020 om 16:20
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:10
      Waarom Pierie huren, als Jesper Verlaat transfervrij is. Heeft het hele jaar, bijna alle wedstrijden, in de 2de Bundesliga gespeeld. Bij Sandhausen. Is iets van 25 jaar, dus loopt al een tijdje mee.
    Het is toch al een tijdje duidelijk dat ze speler willen hebben die ook de Eredivisie kent. Ik zou Piri een vooruitgang vinden ten op zichte van Peet Bijen.
  • 16 Jul 2020 om 16:13
    • Quote van 16 Jul 2020 om 16:01
      Pierie? Dan heb ik liever Timber.
    Als pirie komt had je net zo goed door kunnen gaan met bijen. Dat is 1 van de 2 aankopen die ik nooit begrepen heb dat ajax die wou. Hij heeft talent maar naar wat ik van hem zag niet genoeg om het 1ste bij ajax te halen.
  • 16 Jul 2020 om 16:10
    Waarom Pierie huren, als Jesper Verlaat transfervrij is. Heeft het hele jaar, bijna alle wedstrijden, in de 2de Bundesliga gespeeld. Bij Sandhausen. Is iets van 25 jaar, dus loopt al een tijdje mee.
  • 16 Jul 2020 om 16:08
    Dat wordt nog wel afwachten met die jonkies achterin.
  • 16 Jul 2020 om 16:02
    • Quote van 16 Jul 2020 om 14:16
      Samuel Brobbey (Linkervleugel verdediger) hoopt op een 2e kans bij FC Twente. Speelde eerder in 2017 al in de jeugdopleiding.
    Die kon er helemaal niks van
  • 16 Jul 2020 om 16:01
    Pierie? Dan heb ik liever Timber.
  • 16 Jul 2020 om 15:59
    • Quote van 16 Jul 2020 om 15:49
      Muyamba zit zonder club dus die is het niet
    Stiekem toch een transfervrije speler?
  • 16 Jul 2020 om 15:49
    Muyamba zit zonder club dus die is het niet
  • 16 Jul 2020 om 15:35
    • Quote van 16 Jul 2020 om 14:59
      Ki-Jana Hoever hoop ik
    Gay-Jana Hoovercraft...
  • 16 Jul 2020 om 15:34
    • Quote van 16 Jul 2020 om 15:30
      Wordt met Xavier dan misschien die boomlange neger die net is gespot bij MST bedoelt? Alhoewel hij nou niet zo donker is maar een tukker vind alles al snel neger dus wie weet.. ?
    Douglas? ;-)
  • 16 Jul 2020 om 15:33
    • Quote van 16 Jul 2020 om 10:48
      Als el ahmadi ook terug komt zal ik op ruiz na geen andere 30+ spelers halen. Denk dat brama karim en ruiz nog wel kan.
    Goed idee, El Ahmadi, Brama en Ruiz als ervaren dragende spelers
  • 16 Jul 2020 om 15:30
    Wordt met Xavier dan misschien die boomlange neger die net is gespot bij MST bedoelt? Alhoewel hij nou niet zo donker is maar een tukker vind alles al snel neger dus wie weet.. ?
  • 16 Jul 2020 om 15:25
    • Quote van 16 Jul 2020 om 15:16
      Ben Woodburn zou trouwens ook een goede huuroptie zijn. Groot talent maar komt er bij Liverpool niet aan te pas. Echte nummer 10.
    Die zou idd erg goed zijn, maar ik denk iets te goed voor dit FC Twente. Zou echt een stunt zijn als ze die binnen kunnen halen.
  • 16 Jul 2020 om 15:23
    • Quote van 16 Jul 2020 om 14:59
      Ki-Jana Hoever hoop ik
    Of Sepp van den Berg zou ook mooi zijn.
  • 16 Jul 2020 om 15:22
    • Quote van 16 Jul 2020 om 15:19
      Het zou wel hilarisch zijn als ze hier Markelo mee bedoelen ;-)
    Centraal verdediger, Word gezien als groot talent, ik hoop dat hij het ook op hoogste niveau kan laten zien!
  • 16 Jul 2020 om 15:19
    Het zou wel hilarisch zijn als ze hier Markelo mee bedoelen ;-)
  • 16 Jul 2020 om 15:16
    Ben Woodburn zou trouwens ook een goede huuroptie zijn. Groot talent maar komt er bij Liverpool niet aan te pas. Echte nummer 10.
  • 16 Jul 2020 om 15:04
    Of Melayro Bogarde van Hoffenheim
  • 16 Jul 2020 om 15:04
    • Quote van 16 Jul 2020 om 15:03
      De nieuwe Virgil van Dyk
    Jup. Jurrien Timber van Ajax zou ook kunnen.
  • 16 Jul 2020 om 15:03
    • Quote van 16 Jul 2020 om 15:00
      Die wou ik dus net ook noemen. Lijkt me een prima speler voor ons.
    De nieuwe Virgil van Dyk
  • 16 Jul 2020 om 15:00
    • Quote van 16 Jul 2020 om 14:59
      Centrale verdediger komt er aan. Word gehuurd en is een Nederlander. Mijn geveul: Xavier Mbuyamba!
    Die wou ik dus net ook noemen. Lijkt me een prima speler voor ons.
  • 16 Jul 2020 om 14:59
    Centrale verdediger komt er aan. Word gehuurd en is een Nederlander. Mijn geveul: Xavier Mbuyamba!
  • 16 Jul 2020 om 14:59
    • Quote van 16 Jul 2020 om 14:56
      Er komt vandaag waarschijnlijk transfernieuws binnen als ik wat berichten mag geloven. Het gaat hierbij om een Nederlandse centrale verdediger. Wordt bestempeld door de dezelfde persoon als groot talent. Het gaat hier wel om huur. Ben benieuwd wie het is.
    Ki-Jana Hoever hoop ik
  • 16 Jul 2020 om 14:56
    Er komt vandaag waarschijnlijk transfernieuws binnen als ik wat berichten mag geloven. Het gaat hierbij om een Nederlandse centrale verdediger. Wordt bestempeld door de dezelfde persoon als groot talent. Het gaat hier wel om huur. Ben benieuwd wie het is.
  • 16 Jul 2020 om 14:18
    • Quote van 16 Jul 2020 om 12:35
      Misschien omdat onlangs in Duitsland nog gevoetbald is en die spelers nu vakantie hebben?
    Ik heb oprecht geen idee, zou heel goed kunnen.. maar vond het vreemd verhaal.
  • 16 Jul 2020 om 14:17
    • Quote van 16 Jul 2020 om 14:16
      Samuel Brobbey (Linkervleugel verdediger) hoopt op een 2e kans bij FC Twente. Speelde eerder in 2017 al in de jeugdopleiding.
    Nou heel leuk maar we hebben geen linkervleugelverdediger nodig.
  • 16 Jul 2020 om 14:16
    Samuel Brobbey (Linkervleugel verdediger) hoopt op een 2e kans bij FC Twente. Speelde eerder in 2017 al in de jeugdopleiding.
  • 16 Jul 2020 om 12:35
    • Quote van 16 Jul 2020 om 12:31
      Roseler traint weer mee bij VVV om conditie bij te houden, transfer naar Samdhausen toch niet doorgegaan? Misschien toch wel iets voor ons
    Misschien omdat onlangs in Duitsland nog gevoetbald is en die spelers nu vakantie hebben?
  • 16 Jul 2020 om 12:31
    Roseler traint weer mee bij VVV om conditie bij te houden, transfer naar Samdhausen toch niet doorgegaan? Misschien toch wel iets voor ons
  • 16 Jul 2020 om 12:13
    • Quote van 16 Jul 2020 om 11:46
      Dat kan alleen als ze tenminste 4,5 ton krijgen . Dus ja dat is al een hele prestatie. Niet aan beginnen, met al die oud spelers bouw je niets op. Gewoon beginnen met spelers waar je misschien nog een paar knaken voor kunt vangen
    Hij heeft een Europees paspoort
  • 16 Jul 2020 om 11:57
    • Quote van 16 Jul 2020 om 11:46
      Dat kan alleen als ze tenminste 4,5 ton krijgen . Dus ja dat is al een hele prestatie. Niet aan beginnen, met al die oud spelers bouw je niets op. Gewoon beginnen met spelers waar je misschien nog een paar knaken voor kunt vangen
    Daarom is dit ook totaal niet realistisch. Lijkt mij beter dat ze hier bij twentefans dit niet meer plaatsten.
  • 16 Jul 2020 om 11:46
    • Quote van 16 Jul 2020 om 11:42
      Ik weet niet of je buiten de Eu spelers een prestatie contract kan geven. Lijkt mij van niet.
    Dat kan alleen als ze tenminste 4,5 ton krijgen . Dus ja dat is al een hele prestatie. Niet aan beginnen, met al die oud spelers bouw je niets op. Gewoon beginnen met spelers waar je misschien nog een paar knaken voor kunt vangen
  • 16 Jul 2020 om 11:42
    • Quote van 16 Jul 2020 om 11:10
      Prestatie contract is een optie. Maar laat dergelijke spelers eerst eens een tijd volledig mee trainen, kijken of ze echt nog een meerwaarde zijn. Anders kun je die plek veel beter in laten nemen door eigen jeugd. Hoe goed en belangrijk Ruiz en Douglas destijds ook waren, alleen nog mee 8n zee gaan als zij echt belangrijk kunnen zijn voor de ploeg. In financieel opzicht brengt het je niks, aan jeugd/jongere spelers kun je nog verdienen.
    Ik weet niet of je buiten de Eu spelers een prestatie contract kan geven. Lijkt mij van niet.
  • 16 Jul 2020 om 11:37
    • Quote van 16 Jul 2020 om 10:26
      Ruiz heeft vgm geen buiten EU salaris. Hij speelde een paar jaar geleden nog in Europa voor Sporting toch?
    Portugal heeft een andere regeling dan Nederland.
  • 16 Jul 2020 om 11:14
    • Quote van 16 Jul 2020 om 11:10
      Prestatie contract is een optie. Maar laat dergelijke spelers eerst eens een tijd volledig mee trainen, kijken of ze echt nog een meerwaarde zijn. Anders kun je die plek veel beter in laten nemen door eigen jeugd. Hoe goed en belangrijk Ruiz en Douglas destijds ook waren, alleen nog mee 8n zee gaan als zij echt belangrijk kunnen zijn voor de ploeg. In financieel opzicht brengt het je niks, aan jeugd/jongere spelers kun je nog verdienen.
    Precies, het kost niets, en jans kan het dan eens bekijken en beslissen.
  • 16 Jul 2020 om 11:10
    • Quote van 16 Jul 2020 om 10:44
      Presentatie contract, en wellicht behouden als trainer. Zou leuk zijn om hem binnen de club te behouden met zijn status.
    Prestatie contract is een optie. Maar laat dergelijke spelers eerst eens een tijd volledig mee trainen, kijken of ze echt nog een meerwaarde zijn. Anders kun je die plek veel beter in laten nemen door eigen jeugd. Hoe goed en belangrijk Ruiz en Douglas destijds ook waren, alleen nog mee 8n zee gaan als zij echt belangrijk kunnen zijn voor de ploeg. In financieel opzicht brengt het je niks, aan jeugd/jongere spelers kun je nog verdienen.
  • 16 Jul 2020 om 11:03
    • Quote van 16 Jul 2020 om 11:02
      Als ik er tijd voor heb zal ik er naar kijken
    Vergelijkbaar met Frenkie de Jong....
  • 16 Jul 2020 om 11:02
    • Quote van 16 Jul 2020 om 11:01
      Bekijk de beelden eens en zie hoe dienend hij speelt....ook qua assists vanaf de vleugel. Kortom....een speler die op meerdere posities uit de voeten kan.


      Een 'kapstok' in het veld.....een aanspeel- en rustpunt....wie was dat nog na Blaise?
    Als ik er tijd voor heb zal ik er naar kijken
  • 16 Jul 2020 om 11:01
    • Quote van 16 Jul 2020 om 10:56
      Als we nou op 1 positie geen versterking nodig hebben dan is het wel verdedigende middenvelder TC. Dus mooie tip maar twente kan er niet zoveel mee.
    Bekijk de beelden eens en zie hoe dienend hij speelt....ook qua assists vanaf de vleugel. Kortom....een speler die op meerdere posities uit de voeten kan.


    Een 'kapstok' in het veld.....een aanspeel- en rustpunt....wie was dat nog na Blaise?
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›