FC Twente wil snel nieuwe spits: ''Hebben al een paar namen''

32
FC Twente wil snel nieuwe spits: ''Hebben al een paar namen''

FC Twente hoopt op korte termijn een nieuwe spits te presenteren. Technisch directeur Jan Streuer is druk bezig en informeerde al bij Klaas-Jan Huntelaar en Ricky van Wolfswinkel

"Die spits is heel belangrijk", vertelt Streuer bij Groot Onderhoud op Radio Oost. "We proberen om dat snel te doen. We hebben al een paar namen, maar ik ga geen namen noemen. Het is helemaal verkeerd als je dat doet."

Toch is Streuer best openhartig als het om namen gaat. Zo wil hij graag Wout Brama en Karim El Ahmadi aan de selectie toevoegen. "Brama gaat toch nergens anders spelen dan bij FC Twente en die wil ook graag hier spelen", legt Streuer uit. "Dat is niet zo'n probleem."

"Maar zodra je naam van een speler noemt, dan worden andere clubs ook wakker", vervolgt hij. "Hetzelfde is als ik geïnteresseerd ben in een speler en ik hoor dat een andere club hem ook wil hebben, dan word je alert en denk je dat het snel moet gebeuren. Dus ik noem geen namen."

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2020 om 08:59
    • Quote van 29 Jun 2020 om 08:47
      Dat er een nieuwe spits bij moet komen is wel duidelijk, en die zal er ook heus wel komen. Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met Emil Berggreen, die heeft een aflopend contract maar wel met een optie voor nog 1 jaar. Ik zou het nog niet zo gek vinden om Berggreen als standin / backup / invaller / pinchhitter te behouden. Ik hoor Streuer er echter helemaal niet over. Zou Streuer dit eigenlijk wel weten?
    Streuer en Jans weten alles vwb de selectie. Misschien wil Jans Berggreen eerst eens aan het werk zien alvorens bij Streuer aan te kloppen voor Emiel.....
  • 29 Jun 2020 om 08:47
    Dat er een nieuwe spits bij moet komen is wel duidelijk, en die zal er ook heus wel komen. Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met Emil Berggreen, die heeft een aflopend contract maar wel met een optie voor nog 1 jaar. Ik zou het nog niet zo gek vinden om Berggreen als standin / backup / invaller / pinchhitter te behouden. Ik hoor Streuer er echter helemaal niet over. Zou Streuer dit eigenlijk wel weten?
  • 28 Jun 2020 om 20:39
    • Quote van 28 Jun 2020 om 00:44
      24 doelpunten mag het boertje spugen wat hij wil
    Onzin, geen Twente speler al schopt hij er 30 in.
  • 28 Jun 2020 om 19:57
    Inderdaad Matavz is denk ik wel een goede voor onze Twente. 31 jaar en vrij. maar of hij betaalbaar is?Hij heeft de leeftijd van nog één keer een klapper maken en dan bedoel ik voor zijn eigen portemonnee.
  • 28 Jun 2020 om 18:15
    Henk Veerman, van de ene naar de andere cultclub
  • 28 Jun 2020 om 14:41
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:07
      Heb Boere gespot in Enschede geen idee wat die ging doen
    Terugkomen misschien wel
  • 28 Jun 2020 om 14:29
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:07
      Heb Boere gespot in Enschede geen idee wat die ging doen
    Boeren protest in Enschede...
  • 28 Jun 2020 om 14:07
    Heb Boere gespot in Enschede geen idee wat die ging doen
  • 28 Jun 2020 om 13:25
    Jonathan Nielsen
  • 28 Jun 2020 om 10:33
    Ikzeg. Het begint te komen. Geduld hebben heeft geloond, er komen er nog wel wat meer bij.
  • 28 Jun 2020 om 09:55
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:29
      De namen van Richairo Zivkovic en Danny Hoesen zingen ook rond in de Veste
    zijn beide grootverdieners in USA en Engeland hebben na Groningen niks meer gepresteerd
  • 28 Jun 2020 om 09:35
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:19
      En niet 1 spits, je hebt er gewoon twee nodig. Dan heb je nog een dynamische middenvelder, een middenveld passer, twee buitenspelers, rechtsback en sterke fysieke centrum verdedigers nodig. Kortom, een spits is pas goed als de rest ook goed is.
    Unal liet anderen beter spelen omdat hij keer op keer de juiste positie koos. Zo'n spits doet wonderen voor heel veel spöllers......
  • 28 Jun 2020 om 09:19
    En niet 1 spits, je hebt er gewoon twee nodig. Dan heb je nog een dynamische middenvelder, een middenveld passer, twee buitenspelers, rechtsback en sterke fysieke centrum verdedigers nodig. Kortom, een spits is pas goed als de rest ook goed is.
  • 28 Jun 2020 om 07:06
    • Quote van 28 Jun 2020 om 00:44
      24 doelpunten mag het boertje spugen wat hij wil
    Idd , zo denk ik er ook over. Scorende spits is het halve werk !
  • 28 Jun 2020 om 00:44
    • Quote van 27 Jun 2020 om 23:17
      Huntelaar ,,, flikker op met die spugende boer, bah!
    24 doelpunten mag het boertje spugen wat hij wil
  • 28 Jun 2020 om 00:06
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:29
      De namen van Richairo Zivkovic en Danny Hoesen zingen ook rond in de Veste
    Er mag toch niet gezongen worden in het stadion? Lekker hoor, weer een boete van de KNVB erbij.
  • 27 Jun 2020 om 23:17
    Huntelaar ,,, flikker op met die spugende boer, bah!
  • 27 Jun 2020 om 23:08
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:29
      De namen van Richairo Zivkovic en Danny Hoesen zingen ook rond in de Veste
    Hoesen lijkt me wel oke maar Zivkovic mist zoveel kansen...
  • 27 Jun 2020 om 22:50
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:29
      De namen van Richairo Zivkovic en Danny Hoesen zingen ook rond in de Veste
    Op basis waarvan? Zijn statistieken zijn niet geweldig.....
  • 27 Jun 2020 om 22:29
    De namen van Richairo Zivkovic en Danny Hoesen zingen ook rond in de Veste
  • 27 Jun 2020 om 22:09
    Roepen we al jaren. Een makkelijk scorende spits zorgt voor heel wat ellende minder.

  • 27 Jun 2020 om 21:27
    • Quote van 27 Jun 2020 om 21:08
      Is toch wel het allerbelangrijkste. Of hij kan voetballen, doet er niet toe. Zolang hij er voldoende in het netje legt. En meneer Streuer.........namen noemen kan iedereen wel. Ze ook voor het huidige Twente te contracteren, is een heel ander verhaal!
    Wat moet jan dan zeggen? Wie mij nog een keer een lijstje met namen doet, krijgt stadionverbod?
  • 27 Jun 2020 om 21:08
    • Quote van 27 Jun 2020 om 18:38
      Een spits , niet alleen goals maken , moet ook kunnen voetballen , hebben we op Unal na lang niet meer gehad.
    Is toch wel het allerbelangrijkste. Of hij kan voetballen, doet er niet toe. Zolang hij er voldoende in het netje legt. En meneer Streuer.........namen noemen kan iedereen wel. Ze ook voor het huidige Twente te contracteren, is een heel ander verhaal!
  • 27 Jun 2020 om 20:28
    • Quote van 27 Jun 2020 om 20:13
      Matavz zal een goede optie zijn heeft een neusje voor de goal.
    Klopt als Gijs Smal de aanvoer kan verzorgen op hem al helemaal.
  • 27 Jun 2020 om 20:13
    • Quote van 27 Jun 2020 om 19:44
      Samuel Armenteros
    Matavz zal een goede optie zijn heeft een neusje voor de goal.
  • 27 Jun 2020 om 20:12
    • Quote van 27 Jun 2020 om 19:44
      Samuel Armenteros
    Niet meer aan beginnen
  • 27 Jun 2020 om 19:44
    Samuel Armenteros
  • 27 Jun 2020 om 19:35
    Borja Bastón! Maar zal wel te duur zijn in salarishuishouding
  • 27 Jun 2020 om 19:16
    Hendrik Weydandt, Tim matavz enNigel hasselbaink zouden opties kunnen zijn
  • 27 Jun 2020 om 19:09
    • Quote van 27 Jun 2020 om 19:08
      Die is al naar Sparta
    Klopt, zag het.... heb hem verwijderd
  • 27 Jun 2020 om 19:08
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Die is al naar Sparta
  • 27 Jun 2020 om 18:38
    Een spits , niet alleen goals maken , moet ook kunnen voetballen , hebben we op Unal na lang niet meer gehad.