Streuer kreeg scoutingslijst van FC Twente-fan: ''Echt goede namen''

39
Streuer kreeg scoutingslijst van FC Twente-fan: ''Echt goede namen''

Jan Streuer is verrast door de betrokkenheid van de FC Twente-supporters. De fans helpen de technisch directeur zelfs bij de zoektocht naar nieuwe spelers.

"Ik kreeg ook van een supporter een scoutingslijst met allemaal namen", vertelt Streuer bij Groot Onderhoud op Radio Oost. "En er stonden echt goede namen tussen. Wat een werk hij ervan gemaakt had. Allemaal transfervrij, echt geweldig."

Streuer werkte eerder lang bij Vitesse. "Deze club is veel groter. Dat is ongelofelijk", geeft hij aan. "Als je al 15.000 seizoenkaarten hebt verkocht, dat is niet normaal. Maar ook het stadion, de businessruimtes eronder en de faciliteiten. Dat ziet er allemaal geweldig uit. En de mensen zijn allemaal bijzonder aardig, maar we hebben nog niet gespeeld hè..."

39 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Jun 2020 om 14:28
    • Quote van 27 Jun 2020 om 19:12
      Ach lul toch niet, over 2 maand begint het hele feest weer van voor af aan met jou. En als je 300 namen op papier kalkt zitten er altijd wel een paar goeien tussen .
    Moet jij misschien een keer praten met een psychiater? Of een agressie regulatie trainer? Het lijkt wel of je altijd boos en wild bent. Vlekkie
  • 28 Jun 2020 om 00:06
    Bryan Ruiz zou leuk zijn. Transfervrij. Op de bank in Brazilie
  • 27 Jun 2020 om 19:12
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:09
      Gelijk heb je. Ik snap heel goed wat jij bedoeld. Ik ben daar voorzichtiger in geworden.
    Ach lul toch niet, over 2 maand begint het hele feest weer van voor af aan met jou. En als je 300 namen op papier kalkt zitten er altijd wel een paar goeien tussen .
  • 27 Jun 2020 om 18:10
    • Quote van 27 Jun 2020 om 18:02
      Robben is 90% geblesseerd van het seizoen.
    ja hij is de man van glas. misschien kan hij veel voor de jeugd wat betekenen. In ieder geval een boost voor de club Groningen ook al speelt hij amper.
  • 27 Jun 2020 om 18:02
    • Quote van 27 Jun 2020 om 17:40
      Groningen gaat hoog eindigen met Robben erbij.
    Robben is 90% geblesseerd van het seizoen.
  • 27 Jun 2020 om 17:58
    • Quote van 27 Jun 2020 om 17:13
      OFF TOPIC. Robben keert terug bij Groningen als voetballer!
    Snap je toch niet ongelooflijk.
  • 27 Jun 2020 om 17:51
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:06
      Mooi om dit zo te zien dat mijn inzet word gewaardeerd. Ook met dank aan TC die mij een juiste tip gaf. Alles voor een doel en dat is onze club vooruit helpen.
    Bleuming is hier niet blij mee, die hebben ze nu niet meer nodig:-)
  • 27 Jun 2020 om 17:40
    • Quote van 27 Jun 2020 om 17:13
      OFF TOPIC. Robben keert terug bij Groningen als voetballer!
    Groningen gaat hoog eindigen met Robben erbij.
  • 27 Jun 2020 om 17:35
    • Quote van 27 Jun 2020 om 17:26
      Op deze manier is in al toch ook bij Twente gekomen
    Unal.

    Die speelde bij NAC, die konden ze met bord op schoot scouten, en Ijsbeer er opaf sturen. Dus ja, hulp van supporters. Niet wat betreft scouting.
  • 27 Jun 2020 om 17:26
    • Quote van 27 Jun 2020 om 17:13
      Dit is gewoon heel mooi. Zo voel je je als supporters betrokken bij je club door dit soort zaken. Niet meer van dat afstandelijke gelukkig. Zou helemaal mooi zijn als hier volgende week het bericht komt te staan...BREAKING....'Supporter zorgt voor nieuwe top spits voor FC Twente.' :-))
    Op deze manier is in al toch ook bij Twente gekomen
  • 27 Jun 2020 om 17:13
    Dit is gewoon heel mooi. Zo voel je je als supporters betrokken bij je club door dit soort zaken. Niet meer van dat afstandelijke gelukkig. Zou helemaal mooi zijn als hier volgende week het bericht komt te staan...BREAKING....'Supporter zorgt voor nieuwe top spits voor FC Twente.' :-))
  • 27 Jun 2020 om 17:13
    OFF TOPIC. Robben keert terug bij Groningen als voetballer!
  • 27 Jun 2020 om 16:49
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:46
      Ach hij gaat gewoon door hoor. Die veer in zijn poeperd geeft hem nog meer (Red Bull) vleugels.
    Lamstraal ist
  • 27 Jun 2020 om 16:46
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:20
      Hoevaak hebben wij jou dat niet gezegd. Maar je obsessie was/is te groot. Ziekelijk naampjes posten
    Ach hij gaat gewoon door hoor. Die veer in zijn poeperd geeft hem nog meer (Red Bull) vleugels.
  • 27 Jun 2020 om 16:39
    Hahaha fantastisch dit
  • 27 Jun 2020 om 16:38
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:29
      Oja en TE druk met op iedereen te reageren hier,lol !
    TC heeft wel het emailadres van Streuer aan UT gegeven ..
  • 27 Jun 2020 om 16:29
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:18
      TC is daar gewoon te lui voor ..joh :-))
    Oja en TE druk met op iedereen te reageren hier,lol !
  • 27 Jun 2020 om 16:22
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:09
      Gelijk heb je. Ik snap heel goed wat jij bedoeld. Ik ben daar voorzichtiger in geworden.
    Als ze jou trainers lijstje maar niet hebben. Daar heb jij echt weinig verstand van.
  • 27 Jun 2020 om 16:20
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:09
      Gelijk heb je. Ik snap heel goed wat jij bedoeld. Ik ben daar voorzichtiger in geworden.
    Hoevaak hebben wij jou dat niet gezegd. Maar je obsessie was/is te groot. Ziekelijk naampjes posten
  • 27 Jun 2020 om 16:18
    Ik zou ook niet weten waarom een supporter geen goede scouting lijst zou kunnen maken! Als supporter weet je als geen ander wat supporters willen zien. Op internet vind je alle informatie over spelers! Dan ben je al een heel eind,en zoals ik al vaker zei het is geen wiskunde om talent te zien. Het moeilijkste is om talent op zeer jonge leeftijd te ontdekken,benieuwd hoeveel kammetje er heeft ontdekt in deze categorie!
  • 27 Jun 2020 om 16:18
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:13
      Lijstje van Tukkerclan of Utrechtse tukker? Whahaha,dan denk ik meer dan 100 namen !
    TC is daar gewoon te lui voor ..joh :-))
  • 27 Jun 2020 om 16:14
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:09
      Gelijk heb je. Ik snap heel goed wat jij bedoeld. Ik ben daar voorzichtiger in geworden.
    geloof ik niks van anderen nemen dat niet serieus ..scouts maken zichzelf overbodig dan..kammetje dus..helaas
  • 27 Jun 2020 om 16:13
    Lijstje van Tukkerclan of Utrechtse tukker? Whahaha,dan denk ik meer dan 100 namen !
  • 27 Jun 2020 om 16:13
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:42
      Nou Dennis was het sowieso niet......Jan Streuer via de mail: Beste Dennis, bedankt voor het aanleveren van een lijstje met eventuele potentiële spelers. Helaas slaan we deze aanbevelingen in de wind.....Spelers zoals Plet kunnen we niet serieus nemen. We willen er dit jaar graag iin blijven en door jouw lijstje degraderen we rechtstreeks naar de jup. Doe de groeten aan jou mattie Maher en wie sprekt mekare! Groetjes, De Destreuer.
    Hahaha
  • 27 Jun 2020 om 16:10
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:01
      Ach, die UtrechtseTukker moet gewoon zo'n lijstje voor zich houden en gelijk doorsturen naar Streuer, en niet hier neer kalken. Godsgruwelijk irritant! En stel dat andere supporters van andere clubs meelezen hier, die kunnen dan aan de haal gaan met die spelers die UtrechtseTukker hier neerkwakt.
    Beetje jaloers jonge? Vind het juist mooi dat Twente (Jan) dit serieus neemt.
  • 27 Jun 2020 om 16:09
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:01
      Ach, die UtrechtseTukker moet gewoon zo'n lijstje voor zich houden en gelijk doorsturen naar Streuer, en niet hier neer kalken. Godsgruwelijk irritant! En stel dat andere supporters van andere clubs meelezen hier, die kunnen dan aan de haal gaan met die spelers die UtrechtseTukker hier neerkwakt.
    Gelijk heb je. Ik snap heel goed wat jij bedoeld. Ik ben daar voorzichtiger in geworden.
  • 27 Jun 2020 om 16:07
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:01
      Ach, die UtrechtseTukker moet gewoon zo'n lijstje voor zich houden en gelijk doorsturen naar Streuer, en niet hier neer kalken. Godsgruwelijk irritant! En stel dat andere supporters van andere clubs meelezen hier, die kunnen dan aan de haal gaan met die spelers die UtrechtseTukker hier neerkwakt.
    Kan zijn maar dit is toch een forum. Laat alleen maar zien dat o.a UT betrokken is. Wil niet zeggen dat UT de beoogde leverancier is, kan ook bv Eddy van het andere forum zijn, vind het mooi dat ze dit doen. Hoe meer dit doen hoe beter het is. TOP en ga zo door !!
  • 27 Jun 2020 om 16:06
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:40
      Je word nog beroemd UT, na de crisis bieden ze je vast een baan aan :)
    Mooi om dit zo te zien dat mijn inzet word gewaardeerd. Ook met dank aan TC die mij een juiste tip gaf. Alles voor een doel en dat is onze club vooruit helpen.
  • 27 Jun 2020 om 16:04
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:02
      Ach, zal mij benieuwen welke spelers er überhaupt komen die UtrechtseTukker aanbevolen heeft. Al kan hij makkelijk zeggen welke wel en niet, ook al komt er géén speler van zijn lijstje. Niemand weet wie hij allemaal aanbevolen heeft.
    Jaa maar toch mooi dat hij de boodschap gewoon meekrijgt!
  • 27 Jun 2020 om 16:02
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:51
      Hahahahahaha iedereen zeurn op die keal maar streuer heft dr toch wat an zo te horen!
    Ach, zal mij benieuwen welke spelers er überhaupt komen die UtrechtseTukker aanbevolen heeft. Al kan hij makkelijk zeggen welke wel en niet, ook al komt er géén speler van zijn lijstje. Niemand weet wie hij allemaal aanbevolen heeft.
  • 27 Jun 2020 om 16:01
    Ach, die UtrechtseTukker moet gewoon zo'n lijstje voor zich houden en gelijk doorsturen naar Streuer, en niet hier neer kalken. Godsgruwelijk irritant! En stel dat andere supporters van andere clubs meelezen hier, die kunnen dan aan de haal gaan met die spelers die UtrechtseTukker hier neerkwakt.
  • 27 Jun 2020 om 16:00
    is die van Leeuwen een talentvol middenvelder?? snel doorschuiven naar het eerste voordat Heracles wakker wordt.
  • 27 Jun 2020 om 15:51
    Hahahahahaha iedereen zeurn op die keal maar streuer heft dr toch wat an zo te horen!
  • 27 Jun 2020 om 15:44
    Weet iemand hoe Sluiter het doet en of hij in aanmerking komt voor het 1e elftal
  • 27 Jun 2020 om 15:42
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:34
      Haha ik wou net vragen of hij dat was. Aangezien iedereen over al die namedropping valt. Maar je was me net voor xD
    Nou Dennis was het sowieso niet......Jan Streuer via de mail: Beste Dennis, bedankt voor het aanleveren van een lijstje met eventuele potentiële spelers. Helaas slaan we deze aanbevelingen in de wind.....Spelers zoals Plet kunnen we niet serieus nemen. We willen er dit jaar graag iin blijven en door jouw lijstje degraderen we rechtstreeks naar de jup. Doe de groeten aan jou mattie Maher en wie sprekt mekare! Groetjes, De Destreuer.
  • 27 Jun 2020 om 15:41
    Ut. Neem mijn woorden van eerder terug. Mijn excuus
  • 27 Jun 2020 om 15:40
    Je word nog beroemd UT, na de crisis bieden ze je vast een baan aan :)
  • 27 Jun 2020 om 15:34
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:33
      Haha Utrechtse Tukker chapeau!!
    Haha ik wou net vragen of hij dat was. Aangezien iedereen over al die namedropping valt. Maar je was me net voor xD
  • 27 Jun 2020 om 15:33
    Haha Utrechtse Tukker chapeau!!
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›