''Laten we hopen dat El Ahmadi een voorbeeld aan Robben neemt''

13
''Laten we hopen dat El Ahmadi een voorbeeld aan Robben neemt''

FC Twente hoopt dat Karim El Ahmadi komend seizoen in de Grolsch Veste speelt. Hij kan daarmee het voorbeeld volgen van Arjen Robben, die is teruggekeerd naar de club waar hij ooit zijn eerste stappen in het betaalde voetbal zette.

''Laten we hopen dat hij een voorbeeld aan Arjen neemt'', zegt Jan Streuer in TC Tubantia. De technisch directeur van FC Twente wil graag werken met de ervaren middenvelder, maar op dit moment zit een transfer er nog niet in. Momenteel speelt hij bij Al-Ittihad in Saoedi-Arabië en daar wordt de competitie nog uitgespeeld. Dat betekent dat hij pas op 4 september transfervrij is. Een week later begint de eredivisie weer.

''Ik heb een prima gesprek gehad met Twente en de plannen zagen er goed uit. Maar ik heb ze ook gezegd dat ze niet op me moeten wachten. Als ze een andere speler kunnen vinden, moeten ze dat doen'', vertelt El Ahmadi. Streuer weet ook nog niet zeker of er een transfer aan zit te komen. ''We houden contact met Karim, maar wij moeten zelf ook verder.''

 

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2020 om 10:55
    • Quote van 29 Jun 2020 om 10:29
      Niemand behalve Technische Directie weet wie er komt. Allemaal mooi praters, doen net alsof ze aan tafel bij de besprekingen zitten en maken menig supporters gek met uitspraken die ieder kan doen. Ik kan ook zeggen er komt snel een aanvallende versterking die voor Fct begrippen heel goed is, er wordt onderhandeld.... niks van gelogen. Tuurlijk spreken ze met mensen en tja er is niks meer dus alles is een verbetering. Feit is dat er met Streuer, Jans en Ulderink weer kennis zit, die doen geen domme uitgaves aan een speler waar ze twijfel bij hebben.
    De TD weet nu ook nog niet wie er uiteindelijk komt.
  • 29 Jun 2020 om 10:52
    • Quote van 29 Jun 2020 om 09:59
      Ik ga er vanuit dat zowel Elia als El Amadi niet zullen komen, omdat ze beiden uiteindelijk toch voor het geld cq zakken vullen zullen kiezen.Als het om geld gaat is clubliefde bij voetballers ver te zoeken.
    Dat heb je goed gezien!
  • 29 Jun 2020 om 10:38
    • Quote van 29 Jun 2020 om 10:29
      Niemand behalve Technische Directie weet wie er komt. Allemaal mooi praters, doen net alsof ze aan tafel bij de besprekingen zitten en maken menig supporters gek met uitspraken die ieder kan doen. Ik kan ook zeggen er komt snel een aanvallende versterking die voor Fct begrippen heel goed is, er wordt onderhandeld.... niks van gelogen. Tuurlijk spreken ze met mensen en tja er is niks meer dus alles is een verbetering. Feit is dat er met Streuer, Jans en Ulderink weer kennis zit, die doen geen domme uitgaves aan een speler waar ze twijfel bij hebben.
    Ik ben het helemaal met je eens. Irriteer me dood aan dat vage gedoe over spelers die elke week weer moeten gaan komen. Zogenaamde inside information. Wel even iets noemen om interessant te doen maar niet concreet (willen) zijn. Ik neem juist die mensen dan ook met een flinke korrel zout. Laat het lekker op me af komen. Heb er ook wel vertrouwen in met de huidige staff.
  • 29 Jun 2020 om 10:29
    • Quote van 29 Jun 2020 om 09:42
      Twente ligt gevoelig, ik geef ze een goede kans. De aanvaller waar ik het over had was ook geen elia.
    Niemand behalve Technische Directie weet wie er komt. Allemaal mooi praters, doen net alsof ze aan tafel bij de besprekingen zitten en maken menig supporters gek met uitspraken die ieder kan doen. Ik kan ook zeggen er komt snel een aanvallende versterking die voor Fct begrippen heel goed is, er wordt onderhandeld.... niks van gelogen. Tuurlijk spreken ze met mensen en tja er is niks meer dus alles is een verbetering. Feit is dat er met Streuer, Jans en Ulderink weer kennis zit, die doen geen domme uitgaves aan een speler waar ze twijfel bij hebben.
  • 29 Jun 2020 om 10:20
    • Quote van 29 Jun 2020 om 09:27
      Dat verhaal dat hij pas in september “vrij” is maakt het toch een beetje minder interessant, omdat hij dan niet bij de voorbereiding is. Ik hoop dan ook dat de selectie zo vroeg mogelijk al op peil is. Voorgaande jaren was het doffe ellende met al die late transfers. Desondanks dat ben ik wel een voorstander van zijn komst. Ik verwacht dat hij met z’n ervaring wel snel goed in een selectie zal vallen. Ik hoop alleen dat hij de uitzondering is en dat de rest van de selectie sneller compleet is dan in andere jaren.
    Je moet je hele en hebben en houden niet aan een dergelijke speler gaan ophangen. Hij mag van mij komen o.b.v.een zg.prestatiecontract en dan laat hij maar eens zien dat hij beter is dan de rest die er op dat moment in staan.
  • 29 Jun 2020 om 10:07
    • Quote van 29 Jun 2020 om 09:53
      FC svente Ik snap dat je niet met namen kan komen maar is het rond ? En is het een Nederlander?
    Wacht af wat en wie er komt......
  • 29 Jun 2020 om 09:59
    Ik ga er vanuit dat zowel Elia als El Amadi niet zullen komen, omdat ze beiden uiteindelijk toch voor het geld cq zakken vullen zullen kiezen.Als het om geld gaat is clubliefde bij voetballers ver te zoeken.
  • 29 Jun 2020 om 09:53
    FC svente Ik snap dat je niet met namen kan komen maar is het rond ? En is het een Nederlander?
  • 29 Jun 2020 om 09:52
    • Quote van 29 Jun 2020 om 09:42
      Twente ligt gevoelig, ik geef ze een goede kans. De aanvaller waar ik het over had was ook geen elia.
    Matavz?
  • 29 Jun 2020 om 09:42
    • Quote van 29 Jun 2020 om 09:40
      Niet teveel energie insteken, in allebei niet elia begint nu al dat hij nog niet wil praten en aanbiedingen in Argentinië heeft. Die gaat voor geld.
    Twente ligt gevoelig, ik geef ze een goede kans. De aanvaller waar ik het over had was ook geen elia.
  • 29 Jun 2020 om 09:40
    Niet teveel energie insteken, in allebei niet elia begint nu al dat hij nog niet wil praten en aanbiedingen in Argentinië heeft. Die gaat voor geld.
  • 29 Jun 2020 om 09:39
    Elia officeel benaderd doir twente. Bron:vp
  • 29 Jun 2020 om 09:27
    Dat verhaal dat hij pas in september “vrij” is maakt het toch een beetje minder interessant, omdat hij dan niet bij de voorbereiding is. Ik hoop dan ook dat de selectie zo vroeg mogelijk al op peil is. Voorgaande jaren was het doffe ellende met al die late transfers. Desondanks dat ben ik wel een voorstander van zijn komst. Ik verwacht dat hij met z’n ervaring wel snel goed in een selectie zal vallen. Ik hoop alleen dat hij de uitzondering is en dat de rest van de selectie sneller compleet is dan in andere jaren.