FC Twente wil ook Selahi behouden: ''Ook al is er belangstelling''

24
FC Twente wil ook Selahi behouden: ''Ook al is er belangstelling''

Jan Streuer moet nog bergen werk verzetten bij FC Twente. De technisch directeur moet de selectie van kwaliteitsimpulsen voorzien, maar ook kwantiteit is belangrijk.

"Wij hebben er nog een stuk of twaalf nodig. We zijn druk bezig, maar we moeten geen overhaaste beslissingen nemen. We hebben nog even de tijd", aldus Streuer in gesprek met TC Tubantia. De technisch directeur moet dus nog spelers halen en het liefst laat hij zijn sterkhouders ook niet gaan. 

Joël Drommel, zoals eerder bekend, en Lindon Selahi wil Streuer behouden. Ze hebben allebeide een doorlopend contract, dus de club kan vragen wat het wil. De doelman en de middenvelder werden de voorbije weken gelinkt aan verschillende clubs, maar concreet meldde zich nog niemand in De Grolsch Veste. "Maar ook al is er belangstelling, wij willen verder met deze twee jongens."

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 10:53
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:20
      Hem verkopen is alleen goed voor de schuldeisers van onze club want er is vastgelegd dat als ik het goed heb de eerste 1.000.000 Euro naar hun toegaat. Voor meer gaat die echt niet weg. Hetzelfde geld voor Drommel!!
      Als de club verstandig is verlengen ze beide contracten met minimaal 2 a 3 jaar.
      Een 35 jarige Marokkaan terughalen en Brama weer een contract aanbieden daar kun je in de toekomst ook niks meer mee verdienen. Misschien Brama maar dan ook gelijk als assistent-trainer aanstellen voor de toekomst. Maar dan moet die wel eerst een goed gesprek met Boschker hebben zodat daar geen problemen ontstaan.
      Het mooiste is dat we een nieuwe n'kufo vinden als spits. Maar ja dan moeten we echt geluk hebben.
    Om contracten te verlengen moeten ze het wel eens zijn.
    Dat de spelers weg willen is dat zij zich (denken te) kunnen verbeteren sportief en finanancieel. Lastig voor Twente in de huidige situatie nu nog zonder team ze perspectief te bieden laat staan meer geld.
  • 29 Jun 2020 om 22:19
    • Quote van 29 Jun 2020 om 20:52
      Ben ik met U eens maar vergeet niet dat een langer contract ook meer kan opleveren in de toekomst en misschien nog belangrijker dat we een betere positie op de ranglijst gaan halen. Als we bijvoorbeeld beiden verkopen en we spelen om een plaats 15 of 16 dan zit hier ook iedereen te mekkeren. Met deze 2 spelers weet je in ieder geval wat je hebt! Trouwens er is "gewoon" een betalingsregeling met de schuldeisers.
    Of je hebt je lijstjes op orde. Je vangt geld voor een verkochte speler en verbetert je balanspositie en betalingsverplichtingen en haalt tegelijk een vergelijkbare speler op.
  • 29 Jun 2020 om 21:04
    • Quote van 29 Jun 2020 om 20:52
      Persoonlijk moet ik dat volk niet net zoals die andere die vertrekt uit Amsterdam. Wel kiezen voor zogenaamd hun eigen land terwijl ze wel in Nederland zijn geboren. Maar als ze geen werk hebben wel hun hand ophouden voor een uitkering hier in Nederland. Dan moet je niet beginnen over Zwarte Piet of Negerzoen want discriminerend bedoel ik het niet maar het is gewoon de harde waarheid!!!! Geniepig hun "eigen" taal praten als er wel Nederlanders bij zijn. VANDAAR!!!!
    100+
  • 29 Jun 2020 om 20:52
    • Quote van 29 Jun 2020 om 20:36
      Ikzeg. Red is. U heeft een punt. Maar wees eerlijk, dankzij de schuldeisers bestaat ons fctwente nog, wordt ook is tijd dat wij hun allemaal iets terug kunnen geven toch. Helemaal niets mis mee.
    Ben ik met U eens maar vergeet niet dat een langer contract ook meer kan opleveren in de toekomst en misschien nog belangrijker dat we een betere positie op de ranglijst gaan halen. Als we bijvoorbeeld beiden verkopen en we spelen om een plaats 15 of 16 dan zit hier ook iedereen te mekkeren. Met deze 2 spelers weet je in ieder geval wat je hebt! Trouwens er is "gewoon" een betalingsregeling met de schuldeisers.
  • 29 Jun 2020 om 20:52
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:42
      Die Marokkaan heeft een naam.
    Persoonlijk moet ik dat volk niet net zoals die andere die vertrekt uit Amsterdam. Wel kiezen voor zogenaamd hun eigen land terwijl ze wel in Nederland zijn geboren. Maar als ze geen werk hebben wel hun hand ophouden voor een uitkering hier in Nederland. Dan moet je niet beginnen over Zwarte Piet of Negerzoen want discriminerend bedoel ik het niet maar het is gewoon de harde waarheid!!!! Geniepig hun "eigen" taal praten als er wel Nederlanders bij zijn. VANDAAR!!!!
  • 29 Jun 2020 om 20:36
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:20
      Hem verkopen is alleen goed voor de schuldeisers van onze club want er is vastgelegd dat als ik het goed heb de eerste 1.000.000 Euro naar hun toegaat. Voor meer gaat die echt niet weg. Hetzelfde geld voor Drommel!!
      Als de club verstandig is verlengen ze beide contracten met minimaal 2 a 3 jaar.
      Een 35 jarige Marokkaan terughalen en Brama weer een contract aanbieden daar kun je in de toekomst ook niks meer mee verdienen. Misschien Brama maar dan ook gelijk als assistent-trainer aanstellen voor de toekomst. Maar dan moet die wel eerst een goed gesprek met Boschker hebben zodat daar geen problemen ontstaan.
      Het mooiste is dat we een nieuwe n'kufo vinden als spits. Maar ja dan moeten we echt geluk hebben.
    Ikzeg. Red is. U heeft een punt. Maar wees eerlijk, dankzij de schuldeisers bestaat ons fctwente nog, wordt ook is tijd dat wij hun allemaal iets terug kunnen geven toch. Helemaal niets mis mee.
  • 29 Jun 2020 om 19:57
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:20
      Hem verkopen is alleen goed voor de schuldeisers van onze club want er is vastgelegd dat als ik het goed heb de eerste 1.000.000 Euro naar hun toegaat. Voor meer gaat die echt niet weg. Hetzelfde geld voor Drommel!!
      Als de club verstandig is verlengen ze beide contracten met minimaal 2 a 3 jaar.
      Een 35 jarige Marokkaan terughalen en Brama weer een contract aanbieden daar kun je in de toekomst ook niks meer mee verdienen. Misschien Brama maar dan ook gelijk als assistent-trainer aanstellen voor de toekomst. Maar dan moet die wel eerst een goed gesprek met Boschker hebben zodat daar geen problemen ontstaan.
      Het mooiste is dat we een nieuwe n'kufo vinden als spits. Maar ja dan moeten we echt geluk hebben.
    De schuldeisers die na jaren. Verlies een keer wat terug krijgen, niks mee denk/dank zij hun bestaan we nog
  • 29 Jun 2020 om 19:42
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:20
      Hem verkopen is alleen goed voor de schuldeisers van onze club want er is vastgelegd dat als ik het goed heb de eerste 1.000.000 Euro naar hun toegaat. Voor meer gaat die echt niet weg. Hetzelfde geld voor Drommel!!
      Als de club verstandig is verlengen ze beide contracten met minimaal 2 a 3 jaar.
      Een 35 jarige Marokkaan terughalen en Brama weer een contract aanbieden daar kun je in de toekomst ook niks meer mee verdienen. Misschien Brama maar dan ook gelijk als assistent-trainer aanstellen voor de toekomst. Maar dan moet die wel eerst een goed gesprek met Boschker hebben zodat daar geen problemen ontstaan.
      Het mooiste is dat we een nieuwe n'kufo vinden als spits. Maar ja dan moeten we echt geluk hebben.
    Die Marokkaan heeft een naam.
  • 29 Jun 2020 om 19:30
    • Quote van 29 Jun 2020 om 18:56
      'Scoorde' alleen vele domme gele kaarten, vaak op ongevaarlijke plekken. Jans zal hem daar ongetwijfeld op wijzen.
    Volgens mij viel zijn kaartenlast wel mee voor zijn speltype en positie. Wat dat betreft heb ik genoeg dommer spelers gezien.
  • 29 Jun 2020 om 19:28
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:20
      Hem verkopen is alleen goed voor de schuldeisers van onze club want er is vastgelegd dat als ik het goed heb de eerste 1.000.000 Euro naar hun toegaat. Voor meer gaat die echt niet weg. Hetzelfde geld voor Drommel!!
      Als de club verstandig is verlengen ze beide contracten met minimaal 2 a 3 jaar.
      Een 35 jarige Marokkaan terughalen en Brama weer een contract aanbieden daar kun je in de toekomst ook niks meer mee verdienen. Misschien Brama maar dan ook gelijk als assistent-trainer aanstellen voor de toekomst. Maar dan moet die wel eerst een goed gesprek met Boschker hebben zodat daar geen problemen ontstaan.
      Het mooiste is dat we een nieuwe n'kufo vinden als spits. Maar ja dan moeten we echt geluk hebben.
    Hebben we toch mooi weer een miljoen extra afgelost. Het gaat erom wat je er voor terug kan halen.
  • 29 Jun 2020 om 19:20
    Hem verkopen is alleen goed voor de schuldeisers van onze club want er is vastgelegd dat als ik het goed heb de eerste 1.000.000 Euro naar hun toegaat. Voor meer gaat die echt niet weg. Hetzelfde geld voor Drommel!!
    Als de club verstandig is verlengen ze beide contracten met minimaal 2 a 3 jaar.
    Een 35 jarige Marokkaan terughalen en Brama weer een contract aanbieden daar kun je in de toekomst ook niks meer mee verdienen. Misschien Brama maar dan ook gelijk als assistent-trainer aanstellen voor de toekomst. Maar dan moet die wel eerst een goed gesprek met Boschker hebben zodat daar geen problemen ontstaan.
    Het mooiste is dat we een nieuwe n'kufo vinden als spits. Maar ja dan moeten we echt geluk hebben.
  • 29 Jun 2020 om 18:56
    • Quote van 29 Jun 2020 om 18:16
      1 van de betere spelers van het elftal, 1 met gif en die voorop gaat in de strijd
    'Scoorde' alleen vele domme gele kaarten, vaak op ongevaarlijke plekken. Jans zal hem daar ongetwijfeld op wijzen.
  • 29 Jun 2020 om 18:34
    • Quote van 29 Jun 2020 om 18:21
      lol
    Hoezo lol?
  • 29 Jun 2020 om 18:29
    • Quote van 29 Jun 2020 om 18:16
      1 van de betere spelers van het elftal, 1 met gif en die voorop gaat in de strijd
    Zo moeilijk was het dan ook niet om tot de beteren te horen.
  • 29 Jun 2020 om 18:21
    • Quote van 29 Jun 2020 om 18:09
      Ik gok dat ze dit doelbewust zeggen om de prijs op te drijven. Streuer weet echt wel als celtic serieus zou zijn of Düsseldorf dan komt er echt wel een bod die je gewoon niet af kunt slaan. Dat zou ook best slim zijn. Zo slim schat streuer en van de kraan wel.
    lol
  • 29 Jun 2020 om 18:16
    • Quote van 29 Jun 2020 om 17:38
      Vond hem vorig jaar toch ook wel positief opvallen.
    1 van de betere spelers van het elftal, 1 met gif en die voorop gaat in de strijd
  • 29 Jun 2020 om 18:09
    Ik gok dat ze dit doelbewust zeggen om de prijs op te drijven. Streuer weet echt wel als celtic serieus zou zijn of Düsseldorf dan komt er echt wel een bod die je gewoon niet af kunt slaan. Dat zou ook best slim zijn. Zo slim schat streuer en van de kraan wel.
  • 29 Jun 2020 om 17:51
    • Quote van 29 Jun 2020 om 17:44
      Spelers tegen hun wil vasthouden door er (te)veel geld voor te vragen is nog nooit een goede optie gebleken.Je kan zeggen het zijn professionals en ze hebben een contrakt maar als ze daar door minder gemotiveerd zijn heb je er ook niets aan.Bij Twente hebben ze weinig ervaring met dit soort situaties want waren de salarissen er altijd top. Ik maak mij ook grote zorgen over de slagvaardigheid om spelers te contracteren en de spelers die worden genoemd.Brama heeft echt als speler het beste inmiddels achter zich gelaten en was nooit de snelste maar is hij wel nuttig in de kleedkamer.De andere oudere spelers hebben in elk geval hun leeftijd tegen en zijn meer blessure gevoelig dat zag je bij Paul Verhaag die in de wedstrijden dat hij mee deed belangrijk was maar voor het eerst in zijn voetballeven steeds geblesseerd was.Over 3 weken zou er een selectie moeten zijn waar mee Jans kan gaan bouwen.
    Hoezo over 3 weken? Dan beginnen ze met de training. Over 2,5 maand begint de nieuwe competitie pas. Tijd zat dus. Moet ook niet zo zijn dat ze pas eind augustus komen binnenhobbelen., Maar niks overhaast doen
  • 29 Jun 2020 om 17:49
    Als er een club komt met een zak geld die dik genoeg is, laten ze de heren echt wel vertrekken.
  • 29 Jun 2020 om 17:44
    Spelers tegen hun wil vasthouden door er (te)veel geld voor te vragen is nog nooit een goede optie gebleken.Je kan zeggen het zijn professionals en ze hebben een contrakt maar als ze daar door minder gemotiveerd zijn heb je er ook niets aan.Bij Twente hebben ze weinig ervaring met dit soort situaties want waren de salarissen er altijd top. Ik maak mij ook grote zorgen over de slagvaardigheid om spelers te contracteren en de spelers die worden genoemd.Brama heeft echt als speler het beste inmiddels achter zich gelaten en was nooit de snelste maar is hij wel nuttig in de kleedkamer.De andere oudere spelers hebben in elk geval hun leeftijd tegen en zijn meer blessure gevoelig dat zag je bij Paul Verhaag die in de wedstrijden dat hij mee deed belangrijk was maar voor het eerst in zijn voetballeven steeds geblesseerd was.Over 3 weken zou er een selectie moeten zijn waar mee Jans kan gaan bouwen.
  • 29 Jun 2020 om 17:38
    • Quote van 29 Jun 2020 om 17:17
      Verkopen zou prima zijn. Een wilde speler die veel balverlies lijd en onnodige kaarten pakt. Komt vaak te laat...zie liever iemand anders op die positie
    Vond hem vorig jaar toch ook wel positief opvallen.
  • 29 Jun 2020 om 17:30
    Goede voetballer maar met eventueel de komst van El Ahmadi en Brama hebben we dezelfde 3 eenheidsworsten :) op het middenveld. Een creatieve speler zou welkom zijn
  • 29 Jun 2020 om 17:17
    Verkopen zou prima zijn. Een wilde speler die veel balverlies lijd en onnodige kaarten pakt. Komt vaak te laat...zie liever iemand anders op die positie
  • 29 Jun 2020 om 17:15
    Eindelijk 1 die verstandig is.