'FC Twente meldt zich officieel bij transfervrije en gewilde Elia'

10
'FC Twente meldt zich officieel bij transfervrije en gewilde Elia'

FC Twente gaat een poging ondernemen om Eljero Elia terug te halen naar de Eredivisie. De club uit Enschede heeft zich officieel gemeld bij de vleugelaanvaller, dat meldt Voetbal International.

Elia wil voorlopig nog niet ingaan op het aanbod van FC Twente. De 33-jarige aanvaller heeft de club laten weten pas naar de plannen te willen luisteren als het seizoen bij Istanbul Basaksehir klaar is. Met de Turkse club strijdt hij nog om de landstitel en tevens zit Basaksehir nog in de Europa League.

Elia heeft een aflopend contract en vertrekt komende zomer transfervrij bij de Turkse club. De vleugelaanvaller heeft over belangstelling niet te klagen. In januari had het Argentijnse Talleres belangstelling en ook Besiktas aasde op Elia, maar Basaksehir wilde hem sowieso niet laten gaan.

Ook Sivasspor heeft zich inmiddels gemeld voor de oud-speler van FC Twente, die dus kan terugkeren naar Nederland of zijn loopbaan in het buitenland kan vervolgen.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 00:41
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:02
      Ik zeg gewoon wat ik heb gezien. Maar laten we hopen dat je gelijk hebt!
    Dat is ook prima hoor. Zo is het niet. Maar hoor van 2 kanten dat ze wel sirieus aanbod hebben gedaan bij hem. Maar het is ook zo als hij had gezegd dat hij meerdere aanbiedingen heeft dan worden het een paar laatste klote maanden voor hem daar. Helemaal als je weet dat erdogan be de club de touwtjes in handen heeft. Aangezien wij Nederlanders de punten al op hebben bij hem ligt alles wat elia al doet onder een vergroot glas. Waarom denk je bijvoorbeeld dat hij van basis speler naar de tribune verbannen is puur omdat hij zn contract niet verlengt en een stuk is gewoon respectvol om te zeggen dat je daar niet mee bezig bent. Al met al een logische keuze wat je gezien hebt.
  • 29 Jun 2020 om 23:02
    • Quote van 29 Jun 2020 om 21:48
      Onzin ik weet dat er een aanbieding ligt bij elia van 2 kanten. Wat hij ermee wil of doet is een 2e en nee het is geen media.
    Ik zeg gewoon wat ik heb gezien. Maar laten we hopen dat je gelijk hebt!
  • 29 Jun 2020 om 21:48
    • Quote van 29 Jun 2020 om 21:04
      Zag net een livestream van Elia. Zij dat er geen gesprek is geweest.
    Onzin ik weet dat er een aanbieding ligt bij elia van 2 kanten. Wat hij ermee wil of doet is een 2e en nee het is geen media.
  • 29 Jun 2020 om 21:04
    Zag net een livestream van Elia. Zij dat er geen gesprek is geweest.
  • 29 Jun 2020 om 14:06
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:03
      Die komt niet. Hij wil wachten. Dat houdt dus in dat hij liever voor nog een avontuur gaat of geld. Bij Twente gaat het alleen over gevoel en eventueel een toekomst na het voetbal. Hij kiest denk ik voor het eerste. Zou jammer zijn.
    Kan ook aan zijn zaakwaarnemer liggen misschien geeft ADO meer tekengeld en provisie dan Twente.
  • 29 Jun 2020 om 12:12
    Hallo, heb je financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.
    Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.
    Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.
    Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ??of andere reden zo moeilijk om een ??lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.
    We kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en we helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële problemen te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.
    Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;WhatsApp: +447903159998U kunt altijd en overal naar ons schrijven.2020 © ?Alle rechten voorbehouden
  • 29 Jun 2020 om 11:03
    Die komt niet. Hij wil wachten. Dat houdt dus in dat hij liever voor nog een avontuur gaat of geld. Bij Twente gaat het alleen over gevoel en eventueel een toekomst na het voetbal. Hij kiest denk ik voor het eerste. Zou jammer zijn.
  • 29 Jun 2020 om 10:45
    Iedere dag nieuwe berichten over Karim en Eljero, maar vooralsnog alleen versterkt met de hoofdtrainer en een linksback. Deze berichten zorgen natuurlijk voor ontzettend veel clicks, dat snap ik wel weer. De toekomst zal het leren, ik hoop dat er deze week in ieder geval 2 nieuwe spelers worden gepresenteerd. Dat zal de burger moed geven! Brama die bijtekent zou ik ook top vinden.
  • 29 Jun 2020 om 10:28
    Denk dat dit stuk verzonnen is. Alles wat hiet gezegd wordt staat haaks op wat Elia de laatste tijd in interviews zegt