'FC Twente gelinkt aan Australisch talent van Manchester City'

30
'FC Twente gelinkt aan Australisch talent van Manchester City'

FC Twente wordt in verband gebracht met Daniel Arzani. Volgens The World Game staat de 21-jarige Australiër van Manchester City, die nog een eenjarig contract heeft bij de Engelse topclub, op het punt om over te stappen naar de Eredivisie.

Naast FC Twente wordt ook NAC Breda genoemd, dat een samenwerkingsverband heeft met Manchester City. NAC Breda speelt op het tweede niveau, maar wordt wel als 'logische keuze' gezien voor Arzani die veel minuten moet maken.

De 21-jarige linksbuiten was in 2018 de jongste Australiër ooit op een WK en maakte die zomer de overstap van Melbourne City naar Manchester City. Arzani werd direct voor twee jaar verhuurd aan Celtic, maar raakte bij zijn debuut voor de Schotse topclub zwaar geblesseerd. Begin dit jaar maakte hij zijn rentree. Nu gaat de voorkeur van Arzani uit naar een club uit de Eredivisie.

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • vandaag om 11:58
    • Quote van 29 Jun 2020 om 22:42
      dus jij bent Susan Benson die de mensen in de ellende brengt,ik zal mij diep schamen met jullie praktijken niets geleerd van de KredietCrisis,1 tip eerst sparen dan kopen dan heb je deze onzin niet nodig
    Zou*

    Het is trouwens een door een bot gegenereerde post, dus erop reageren heeft hoegenaamd geen zin.
  • 1 Jul 2020 om 07:56
    • Quote van 29 Jun 2020 om 22:42
      dus jij bent Susan Benson die de mensen in de ellende brengt,ik zal mij diep schamen met jullie praktijken niets geleerd van de KredietCrisis,1 tip eerst sparen dan kopen dan heb je deze onzin niet nodig
    Ben het helemaal met u eens, vind ook dat de redactie hier wat aan moet doen!!
  • 1 Jul 2020 om 07:42
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:30
      Misschien heeft City nog een optie die ze kunnen lichten?
    Of hebben wij een huur met optie tot koop? Dat zou best mooi zijn
  • 1 Jul 2020 om 07:21
    https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/5758615/celtic-daniel-arzani-dutch-parkhead/amp/
  • 29 Jun 2020 om 23:30
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:31
      Echt dribbelaar. Een streep naar de goal. Zou idd ook een mooie 10 zijn. Contract t/m 2021. Zou hij dan verlengen? Gezien zijn marktwaarde zou overnameclausule ook een optie kunnen zijn. Vind altijd wel raar hoe ze spelers kunnen verhuren met nog een jaar contract.
    Misschien heeft City nog een optie die ze kunnen lichten?
  • 29 Jun 2020 om 22:42
    • Quote van 29 Jun 2020 om 12:10
      Hallo, heb je financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.
      Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.
      Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.
      Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ??of andere reden zo moeilijk om een ??lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.
      We kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en we helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële problemen te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.
      Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;WhatsApp: +447903159998U kunt altijd en overal naar ons schrijven.2020 © ?Alle rechten voorbehouden
    dus jij bent Susan Benson die de mensen in de ellende brengt,ik zal mij diep schamen met jullie praktijken niets geleerd van de KredietCrisis,1 tip eerst sparen dan kopen dan heb je deze onzin niet nodig
  • 29 Jun 2020 om 17:07
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:16
      opmerkelijk...MC deed toch alleen zaken met Ted ..
    MCdonalds? Daar deed kammetje denk ik zaken mee ;)
  • 29 Jun 2020 om 16:56
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:16
      opmerkelijk...MC deed toch alleen zaken met Ted ..
    City doet zaken met de club,weet wel dat ze deze al langer wilden hebben,ging toen naar Celtic,helaas wel zwaar gebesseerd geweest,dus een risico,maar als hij weinig huursom kost misschien wel een gokje waard.
  • 29 Jun 2020 om 16:16
    opmerkelijk...MC deed toch alleen zaken met Ted ..
  • 29 Jun 2020 om 16:06
    Verdiend 500.000 dacht ik. Redelijk normaal voor een non-eu speler
  • 29 Jun 2020 om 15:44
    • Quote van 29 Jun 2020 om 13:53
      Arzani kunnen we toch nooit betalen verdiend bijna 2 miljoen per jaar en ik hoop niet dat het een Agyepong of Buckley Ricketts de 2e wordt.
    Misschien moet je even iets beter lezen. Op Football Manager 2020 verdient hij is inderdaad 1,8 per jaar. FM20 is een computerspel.
  • 29 Jun 2020 om 15:07
    • Quote van 29 Jun 2020 om 13:53
      Arzani kunnen we toch nooit betalen verdiend bijna 2 miljoen per jaar en ik hoop niet dat het een Agyepong of Buckley Ricketts de 2e wordt.
    Nou voor zo n jaarsalaris mag hij wel doorreizen naar NAC, die kunnen het wel betalen
  • 29 Jun 2020 om 13:53
    Grote kans dat hij volgend jaar bij Twente speelt
  • 29 Jun 2020 om 13:53
    Arzani kunnen we toch nooit betalen verdiend bijna 2 miljoen per jaar en ik hoop niet dat het een Agyepong of Buckley Ricketts de 2e wordt.
  • 29 Jun 2020 om 12:38
    • Quote van 29 Jun 2020 om 12:03
      Ga daar maar niet te snel vanuit.
    Bedoel je dat hij niet naar nac gaat. Of dat de andere 3 spelers niet komen?
  • 29 Jun 2020 om 12:37
    • Quote van 29 Jun 2020 om 12:16
      Deze speler is prima naast elia
    Elia zou je ook nog op 10 kunnen zetten nu hij iets langzamer aan het worden is.
  • 29 Jun 2020 om 12:29
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Weet ik niet, als hij perse na een eredivisieclub wil dan heeft de speler ook nog wel wat te zeggen denk ik. Dus denk niet dat we nu meteen kansloos zijn.
  • 29 Jun 2020 om 12:16
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Deze speler is prima naast elia
  • 29 Jun 2020 om 12:16
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Deze speler is prima naast elia
  • 29 Jun 2020 om 12:10
    Hallo, heb je financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.
    Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.
    Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.
    Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ??of andere reden zo moeilijk om een ??lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.
    We kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en we helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële problemen te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.
    Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;WhatsApp: +447903159998U kunt altijd en overal naar ons schrijven.2020 © ?Alle rechten voorbehouden
  • 29 Jun 2020 om 12:03
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Ga daar maar niet te snel vanuit.
  • 29 Jun 2020 om 11:57
    Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
  • 29 Jun 2020 om 11:47
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:36
      Nee ik niet. Ik kwam het tegen. Ik zocht een beetje op zijn naam.
    Bij plet staat ook dat hij bij twente speelt.
  • 29 Jun 2020 om 11:36
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:35
      Was jij dat
    Nee ik niet. Ik kwam het tegen. Ik zocht een beetje op zijn naam.
  • 29 Jun 2020 om 11:35
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:32
      Haha een grappenmaker heeft hem als speler van Twente op Wikipedia gezet.
    Was jij dat
  • 29 Jun 2020 om 11:32
    Haha een grappenmaker heeft hem als speler van Twente op Wikipedia gezet.
  • 29 Jun 2020 om 11:31
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:15
      Kan zowel links als rechts spelen als op 10.
    Echt dribbelaar. Een streep naar de goal. Zou idd ook een mooie 10 zijn. Contract t/m 2021. Zou hij dan verlengen? Gezien zijn marktwaarde zou overnameclausule ook een optie kunnen zijn. Vind altijd wel raar hoe ze spelers kunnen verhuren met nog een jaar contract.
  • 29 Jun 2020 om 11:29
    Twente en zwaargeblesseerde is geen goede match ( op vuckic na )
  • 29 Jun 2020 om 11:15
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:10
      Volgens mij is het een linker buitenspeler maar ik kan me vergissen.
    Kan zowel links als rechts spelen als op 10.
  • 29 Jun 2020 om 11:10
    Volgens mij is het een linker buitenspeler maar ik kan me vergissen.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›