'FC Twente gelinkt aan Australisch talent van Manchester City'

30
'FC Twente gelinkt aan Australisch talent van Manchester City'

FC Twente wordt in verband gebracht met Daniel Arzani. Volgens The World Game staat de 21-jarige Australiër van Manchester City, die nog een eenjarig contract heeft bij de Engelse topclub, op het punt om over te stappen naar de Eredivisie.

Naast FC Twente wordt ook NAC Breda genoemd, dat een samenwerkingsverband heeft met Manchester City. NAC Breda speelt op het tweede niveau, maar wordt wel als 'logische keuze' gezien voor Arzani die veel minuten moet maken.

De 21-jarige linksbuiten was in 2018 de jongste Australiër ooit op een WK en maakte die zomer de overstap van Melbourne City naar Manchester City. Arzani werd direct voor twee jaar verhuurd aan Celtic, maar raakte bij zijn debuut voor de Schotse topclub zwaar geblesseerd. Begin dit jaar maakte hij zijn rentree. Nu gaat de voorkeur van Arzani uit naar een club uit de Eredivisie.

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2020 om 01:48

  • 5 Aug 2020 om 01:45
    • Quote van 1 Jul 2020 om 07:56
      Ben het helemaal met u eens, vind ook dat de redactie hier wat aan moet doen!!
    Hallo kijker

    Wij zijn professionele handelaren, die wekelijks forex en binair voor investeerders verdienen, vertellen u graag meer over ons investeringsplatform waar u slechts $ 200 kunt investeren en wekelijks $ 2000 kunt verdienen. Veel mensen hebben van deze investering geprofiteerd. aanbod voor en tijdens dit convid-19-virus, als u door dit coronavirus financiële problemen doormaakt en u heeft hulp nodig bij het betalen van rekeningen, kiest u gewoon een geschikt investeringsplan voor uzelf en begint u wekelijks winst te maken

    $ 200 om in 7 dagen $ 2.000 te verdienen
    $ 300 om in 7 dagen $ 3.000 te verdienen
    $ 500 om in 7 dagen $ 5.000 te verdienen
    $ 1000 om in 7 dagen $ 10000 te verdienen
    $ 5000 om in 7 dagen $ 50.000 te verdienen

    Om nu uw investering te starten
    WhatsApp: +15022064419 of e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com je wordt ook lid van ons kanaal op telegram https://t.me/joinchat/AAAAAEn2tUePbck3dMZ6Og
  • 2 Jul 2020 om 11:58
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Zou*

    Het is trouwens een door een bot gegenereerde post, dus erop reageren heeft hoegenaamd geen zin.
  • 1 Jul 2020 om 07:56
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ben het helemaal met u eens, vind ook dat de redactie hier wat aan moet doen!!
  • 1 Jul 2020 om 07:42
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:30
      Misschien heeft City nog een optie die ze kunnen lichten?
    Of hebben wij een huur met optie tot koop? Dat zou best mooi zijn
  • 1 Jul 2020 om 07:21
    https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/5758615/celtic-daniel-arzani-dutch-parkhead/amp/
  • 29 Jun 2020 om 23:30
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:31
      Echt dribbelaar. Een streep naar de goal. Zou idd ook een mooie 10 zijn. Contract t/m 2021. Zou hij dan verlengen? Gezien zijn marktwaarde zou overnameclausule ook een optie kunnen zijn. Vind altijd wel raar hoe ze spelers kunnen verhuren met nog een jaar contract.
    Misschien heeft City nog een optie die ze kunnen lichten?
  • 29 Jun 2020 om 17:07
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:16
      opmerkelijk...MC deed toch alleen zaken met Ted ..
    MCdonalds? Daar deed kammetje denk ik zaken mee ;)
  • 29 Jun 2020 om 16:56
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:16
      opmerkelijk...MC deed toch alleen zaken met Ted ..
    City doet zaken met de club,weet wel dat ze deze al langer wilden hebben,ging toen naar Celtic,helaas wel zwaar gebesseerd geweest,dus een risico,maar als hij weinig huursom kost misschien wel een gokje waard.
  • 29 Jun 2020 om 16:16
    opmerkelijk...MC deed toch alleen zaken met Ted ..
  • 29 Jun 2020 om 16:06
    Verdiend 500.000 dacht ik. Redelijk normaal voor een non-eu speler
  • 29 Jun 2020 om 15:44
    • Quote van 29 Jun 2020 om 13:53
      Arzani kunnen we toch nooit betalen verdiend bijna 2 miljoen per jaar en ik hoop niet dat het een Agyepong of Buckley Ricketts de 2e wordt.
    Misschien moet je even iets beter lezen. Op Football Manager 2020 verdient hij is inderdaad 1,8 per jaar. FM20 is een computerspel.
  • 29 Jun 2020 om 15:07
    • Quote van 29 Jun 2020 om 13:53
      Arzani kunnen we toch nooit betalen verdiend bijna 2 miljoen per jaar en ik hoop niet dat het een Agyepong of Buckley Ricketts de 2e wordt.
    Nou voor zo n jaarsalaris mag hij wel doorreizen naar NAC, die kunnen het wel betalen
  • 29 Jun 2020 om 13:53
    Grote kans dat hij volgend jaar bij Twente speelt
  • 29 Jun 2020 om 13:53
    Arzani kunnen we toch nooit betalen verdiend bijna 2 miljoen per jaar en ik hoop niet dat het een Agyepong of Buckley Ricketts de 2e wordt.
  • 29 Jun 2020 om 12:38
    • Quote van 29 Jun 2020 om 12:03
      Ga daar maar niet te snel vanuit.
    Bedoel je dat hij niet naar nac gaat. Of dat de andere 3 spelers niet komen?
  • 29 Jun 2020 om 12:37
    • Quote van 29 Jun 2020 om 12:16
      Deze speler is prima naast elia
    Elia zou je ook nog op 10 kunnen zetten nu hij iets langzamer aan het worden is.
  • 29 Jun 2020 om 12:29
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Weet ik niet, als hij perse na een eredivisieclub wil dan heeft de speler ook nog wel wat te zeggen denk ik. Dus denk niet dat we nu meteen kansloos zijn.
  • 29 Jun 2020 om 12:16
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Deze speler is prima naast elia
  • 29 Jun 2020 om 12:16
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Deze speler is prima naast elia
  • 29 Jun 2020 om 12:03
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:57
      Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
    Ga daar maar niet te snel vanuit.
  • 29 Jun 2020 om 11:57
    Zal wel naar nac gaan als wij elia, John of Cerny zouden halen
  • 29 Jun 2020 om 11:47
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:36
      Nee ik niet. Ik kwam het tegen. Ik zocht een beetje op zijn naam.
    Bij plet staat ook dat hij bij twente speelt.
  • 29 Jun 2020 om 11:36
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:35
      Was jij dat
    Nee ik niet. Ik kwam het tegen. Ik zocht een beetje op zijn naam.
  • 29 Jun 2020 om 11:35
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:32
      Haha een grappenmaker heeft hem als speler van Twente op Wikipedia gezet.
    Was jij dat
  • 29 Jun 2020 om 11:32
    Haha een grappenmaker heeft hem als speler van Twente op Wikipedia gezet.
  • 29 Jun 2020 om 11:31
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:15
      Kan zowel links als rechts spelen als op 10.
    Echt dribbelaar. Een streep naar de goal. Zou idd ook een mooie 10 zijn. Contract t/m 2021. Zou hij dan verlengen? Gezien zijn marktwaarde zou overnameclausule ook een optie kunnen zijn. Vind altijd wel raar hoe ze spelers kunnen verhuren met nog een jaar contract.
  • 29 Jun 2020 om 11:29
    Twente en zwaargeblesseerde is geen goede match ( op vuckic na )
  • 29 Jun 2020 om 11:15
    • Quote van 29 Jun 2020 om 11:10
      Volgens mij is het een linker buitenspeler maar ik kan me vergissen.
    Kan zowel links als rechts spelen als op 10.
  • 29 Jun 2020 om 11:10
    Volgens mij is het een linker buitenspeler maar ik kan me vergissen.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›