'FC Twente wil Zweedse spits (26) weghalen bij Dynamo Dresden'

30
'FC Twente wil Zweedse spits (26) weghalen bij Dynamo Dresden'

FC Twente heeft Alexander Jeremejeff in het vizier. Volgens het Duitse Kicker wil de club uit Enschede de Zweedse spits weghalen bij Dynamo Dresden, dat degradeerde uit de Tweede Bundesliga.

FC Twente is niet de enige gegadigde voor Jeremejeff. Ook het Duitse VfL Bochum heeft interesse in de 26-jarige centrumaanvaller. Daarnaast is er belangstellingen uit Rusland en Engeland. FK Rostov en Hull City zijn tevens geïnteresseerd in de 1,92 meter lange Jeremejeff.

De spits is echter niet transfervrij op te pikken. Jeremejeff heeft nog een contract tot medio 2022 bij Dynamo Dresden, dat hem vorig jaar overnam van BK Häcken. Volgens Kicker is een verhuur met een optie tot koop een mogelijkheid. Jeremejeff, die één interland voor Zweden speelde, scoorde afgelopen seizoen vier keer in 23 competitieduels, waarvan achtmaal als invaller.

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 22:23
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:58
      Heeft Nkufo hier voor 1 ton per jaar gespeeld?
    Geen idee wat zijn eerste contract was. Eerste jaar was sowieso huur. Had al 10 clubs gehad in 11 seizoenen en kwam in Hannover nauwelijks van de tribune af.
  • 29 Jun 2020 om 23:58
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:21
      Nkufo kwam ook uit de grabbelbox. De truc is niet blind wat pakken, maar stiekem langs de theedoek kijken.
    Heeft Nkufo hier voor 1 ton per jaar gespeeld?
  • 29 Jun 2020 om 23:21
    • Quote van 29 Jun 2020 om 22:13
      Zo slim zijn ze niet.
      We gaan gewoon door met grabbelbox spelers halen.
      In de hoop dat het wat wordt.
      Er is niets veranderd, er zelfs minder geld te besteden dan voorheen.
      Je kunt beter Jans succes wensen.....:-)
    Nkufo kwam ook uit de grabbelbox. De truc is niet blind wat pakken, maar stiekem langs de theedoek kijken.
  • 29 Jun 2020 om 22:13
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:25
      Die strepen we dus weg. 4 goals....Kunnen we beter onze nieuwe linksback in spits zetten veel doelgerichter....
    Zo slim zijn ze niet.
    We gaan gewoon door met grabbelbox spelers halen.
    In de hoop dat het wat wordt.
    Er is niets veranderd, er zelfs minder geld te besteden dan voorheen.
    Je kunt beter Jans succes wensen.....:-)
  • 29 Jun 2020 om 22:06
    Word dit niet weer zo n bergreen?
  • 29 Jun 2020 om 22:06
    Word dit niet weer zo n bergreen?
  • 29 Jun 2020 om 20:52
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:19
      Media he. Ik vind goed dat ze breed informeren. Een grote spits voor de laatste 15 min vind ik prima. Ik zie liever een wendbare technische spits.
    Bijvoorbeeld een wenbare beweeglijke spits als Danilo van Jong Ajax?
  • 29 Jun 2020 om 20:09
    Kansloos dus. Next.
  • 29 Jun 2020 om 19:37
    • Quote van 29 Jun 2020 om 19:25
      Die strepen we dus weg. 4 goals....Kunnen we beter onze nieuwe linksback in spits zetten veel doelgerichter....
    4 goals in 15 basisplaatsen bij een knakenelftal. 8 uit 30 klinkt al redelijk. Mogelijk kan hij dat moyenne in de eredivisie wat opkrikken. Kan dus best een interessante speler zijn.
  • 29 Jun 2020 om 19:25
    Die strepen we dus weg. 4 goals....Kunnen we beter onze nieuwe linksback in spits zetten veel doelgerichter....
  • 29 Jun 2020 om 18:12
    Henk Veerman van St Pauli.
  • 29 Jun 2020 om 18:06
    • Quote van 29 Jun 2020 om 17:15
      Mee eens. Laat Armenteros of Engels maar komen bijvoorbeeld. Bewegelijke spitsen met vleugelspelers eromheen die naar binnen trekken en en mooi combinatievoetbal spelen.
    Ik zie Engels niet zo snel combinatie voetbal gaan spelen.
  • 29 Jun 2020 om 18:05
    • Quote van 29 Jun 2020 om 18:00
      23 wedstrijden 4 doelpunten............. Speelde hij met een kneuzen team of is het een waardeloze spits.
    Nou ze zijn gedegradeerd dus ik weet niet of je dan veel doelpunten kan verwachten...
  • 29 Jun 2020 om 18:00
    23 wedstrijden 4 doelpunten............. Speelde hij met een kneuzen team of is het een waardeloze spits.
  • 29 Jun 2020 om 17:30
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:18
      Wel knap om 4x te scoren waarvan 8 als invaller. Op basis van deze statistiek gelijk halen.
    Haha
  • 29 Jun 2020 om 17:15
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:32
      Jah dat kan ook nog. Ik ben een beetje uitgekeken op die grote niet wendbare spitsen. Je moet echt wel in dienst spelen van dat soort spitsen anders heb je er niks aan.
    Mee eens. Laat Armenteros of Engels maar komen bijvoorbeeld. Bewegelijke spitsen met vleugelspelers eromheen die naar binnen trekken en en mooi combinatievoetbal spelen.
  • 29 Jun 2020 om 17:14
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:35
      Dat klopt maarbheb je zien spelen? Dat hele Dresden speelt bagger. Het is best mogelijk dat het een parel is. Maar als je parel omringt door stront dan lijkt het idd stront. Ik zeg ook niet dat ik het een super spits is. Maar je moet wel naar het gehele plaatje kijken. Dat hele Dresden was maar 15 tot 20 goed in iedere wedstrijd maar daarna drama. Ik heb daarmee nog geen mening van deze spits.
    Heeft bij andere clubs ook niet bijzonder gepresteerd
  • 29 Jun 2020 om 16:49
    Niet aan beginnen.
  • 29 Jun 2020 om 16:48
    Mooie club Dynamo beste support.
  • 29 Jun 2020 om 16:38
    Zou graag zien dat ze voor Hendrik Weydandt gaan. https://www.transfermarkt.nl/hendrik-weydandt/profil/spieler/330223
  • 29 Jun 2020 om 16:35
    Volgens transfermarkt.nl is deze jongen transfervrij. Zou hij beter zijn dan Emil Berggreen?
  • 29 Jun 2020 om 16:35
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:19
      Geen statistieken waarvan je achterover slaat.
    Dat klopt maarbheb je zien spelen? Dat hele Dresden speelt bagger. Het is best mogelijk dat het een parel is. Maar als je parel omringt door stront dan lijkt het idd stront. Ik zeg ook niet dat ik het een super spits is. Maar je moet wel naar het gehele plaatje kijken. Dat hele Dresden was maar 15 tot 20 goed in iedere wedstrijd maar daarna drama. Ik heb daarmee nog geen mening van deze spits.
  • 29 Jun 2020 om 16:32
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:22
      Voor die grote spits in de laatste minuten kunnen ze ook Berggeen verlengen.
    Jah dat kan ook nog. Ik ben een beetje uitgekeken op die grote niet wendbare spitsen. Je moet echt wel in dienst spelen van dat soort spitsen anders heb je er niks aan.
  • 29 Jun 2020 om 16:23
    Het enige dat ze werkelijk allemaal gemeen hebben is dat afgezien 3 oudjes brama elia en el hamadi zijn ze wel op zoek naar een belans van ervaring en waar je nog geld van kan maken. Je gaat bijna denken dat ze beleid aan het voeren zijn haha. Maar momenteel is elke spits een aanwinst. Maar hier moet een transfersom op tafel gelegd worden en dit konden we toch niet? Zowel dan waar the fuck blijft troupee?? Hij is minder waard door corona. Wil wel kent de club goeie voorzetten.
  • 29 Jun 2020 om 16:22
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:19
      Media he. Ik vind goed dat ze breed informeren. Een grote spits voor de laatste 15 min vind ik prima. Ik zie liever een wendbare technische spits.
    Voor die grote spits in de laatste minuten kunnen ze ook Berggeen verlengen.
  • 29 Jun 2020 om 16:19
    Geen statistieken waarvan je achterover slaat.
  • 29 Jun 2020 om 16:19
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:08
      Ze zijn momenteel in elke aardappel geïnteresseerd
    Media he. Ik vind goed dat ze breed informeren. Een grote spits voor de laatste 15 min vind ik prima. Ik zie liever een wendbare technische spits.
  • 29 Jun 2020 om 16:18
    Wel knap om 4x te scoren waarvan 8 als invaller. Op basis van deze statistiek gelijk halen.
  • 29 Jun 2020 om 16:08
    Ze zijn momenteel in elke aardappel geïnteresseerd