'FC Twente-doelwit te duur voor FC Utrecht; transfer van de baan'

23
'FC Twente-doelwit te duur voor FC Utrecht; transfer van de baan'

De mogelijke overgang van Cyriel Ngonge naar FC Utrecht lijkt van de baan, dat meldt het Algemeen Dagblad. De twintigjarige aanvaller werd ook in verband gebracht met FC Twente.

FC Utrecht komt niet tot overeenstemming met Club Brugge vanwege een 'te groot financieel gat'. Naast FC Twente en FC Utrecht was ook FC Groningen in de markt voor Ngonge, die zijn loopbaan in België lijkt te vervolgen. Volgens Le Soir is het talent op weg naar Excelsior Moeskroen.

Ngonge nam in de Keuken Kampioen Divisie zeven doelpunten voor zijn rekening in 22 wedstrijden en daarmee was de Belgisch jeugdinternational de topscorer van het beloftenteam. Desondanks besloot de club uit Eindhoven de optie tot koop van 750.000 euro niet te lichten.

De rechtsbuiten, die bij Club Brugge nog een eenjarig contract heeft, was ook nog eens goed voor drie assists. FC Utrecht troeft FC Twente wel af in de strijd om Daniel Arzani, die op huurbasis overkomt van Manchester City.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jul 2020 om 10:35
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:57
      Ikzeg. Stifler Stifler. Geduld is een schone zaak, dit is een spreekwoord, en geloof mij het komt goed. Maar net als iedereen heb geduld.
    Er is geen beleid er ligt geen plan, dat is het probleem.
  • 2 Jul 2020 om 22:57
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:26
      We zijn op dit moment degradatiekandidaat nr1!!!! Misschien hebben we Ted te vroeg weggedaan, alle connecties zijn blijkbaar ook verdwenen.
    Ikzeg. Stifler Stifler. Geduld is een schone zaak, dit is een spreekwoord, en geloof mij het komt goed. Maar net als iedereen heb geduld.
  • 2 Jul 2020 om 22:55
    • Quote van 2 Jul 2020 om 22:22
      Klopt stifler,we hebben ongeveer een elftal op DIT moment dus ja we zijn op DIT moment degradatiekandidaat numéro uno. ;-)
    Wees niet zo negatief wees gewoon positief
  • 2 Jul 2020 om 22:22
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:26
      We zijn op dit moment degradatiekandidaat nr1!!!! Misschien hebben we Ted te vroeg weggedaan, alle connecties zijn blijkbaar ook verdwenen.
    Klopt stifler,we hebben ongeveer een elftal op DIT moment dus ja we zijn op DIT moment degradatiekandidaat numéro uno. ;-)
  • 2 Jul 2020 om 20:28
    Twente had toch ook interesse in die jong PSV spits en die weet het net wel te vinden met zijn goals
  • 2 Jul 2020 om 19:26
    • Quote van 2 Jul 2020 om 18:13
      Volgens FCU hebben wij een groter spelersbudget
    Nee totale begroting was bij Twente meer. Dat zegt niks over het spelersbudget. Operationele kosten van Twente zijn veel hoger, dus een lulverhaal van die utrechter
  • 2 Jul 2020 om 19:14
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:02
      Volgens twente.net wordt necid morgen gepresenteerd.
    En brama met verlenging
  • 2 Jul 2020 om 19:10
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:07
      Gewoon goede spits als er aanvoer komt! Aangezien ik ola john met goede voorzet ook nog verwacht aankomend seizoen hem ik het volle vertrouwen!
    Klopt. Is een prima 2e spits voor twente. Weet wel het net te vinden.
  • 2 Jul 2020 om 19:07
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:04
      B-garnituur!
    Gewoon goede spits als er aanvoer komt! Aangezien ik ola john met goede voorzet ook nog verwacht aankomend seizoen hem ik het volle vertrouwen!
  • 2 Jul 2020 om 19:04
    • Quote van 2 Jul 2020 om 19:02
      Volgens twente.net wordt necid morgen gepresenteerd.
    B-garnituur!
  • 2 Jul 2020 om 19:02
    Volgens twente.net wordt necid morgen gepresenteerd.
  • 2 Jul 2020 om 18:18
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:26
      We zijn op dit moment degradatiekandidaat nr1!!!! Misschien hebben we Ted te vroeg weggedaan, alle connecties zijn blijkbaar ook verdwenen.
    Oh die Ted, die in de winterstop geen enkele speler kon halen!
  • 2 Jul 2020 om 18:13
    • Quote van 2 Jul 2020 om 18:07
      Iedereen roert in hetzelfde potje en wil zo min mogelijk uitgeven. Fc u heeft nu ook gewoon meer geld te besteden aan spelers dan FCTWENTE. Bovendien kunnen we geen transfersom betalen. Dan krijg je dit automatisch. Maar ook wij komen nog wel aan capabele spelers
    Volgens FCU hebben wij een groter spelersbudget
  • 2 Jul 2020 om 18:09
    • Quote van 2 Jul 2020 om 18:07
      Iedereen roert in hetzelfde potje en wil zo min mogelijk uitgeven. Fc u heeft nu ook gewoon meer geld te besteden aan spelers dan FCTWENTE. Bovendien kunnen we geen transfersom betalen. Dan krijg je dit automatisch. Maar ook wij komen nog wel aan capabele spelers
    Tuurlijk krijgen we nog wel spelers. Alle contracten zijn net afgelopen. Alle spelers wachten gewoon af welke clubs zich melden, en gaan dan de keuze maken. Verwacht nog geen spelers op korte termijn
  • 2 Jul 2020 om 18:07
    Iedereen roert in hetzelfde potje en wil zo min mogelijk uitgeven. Fc u heeft nu ook gewoon meer geld te besteden aan spelers dan FCTWENTE. Bovendien kunnen we geen transfersom betalen. Dan krijg je dit automatisch. Maar ook wij komen nog wel aan capabele spelers
  • 2 Jul 2020 om 18:07
    Misschien is Navratil een optie???
  • 2 Jul 2020 om 17:55
    Er komen nog genoeg voetballers in de aanbieding! Geen paniek!, dat is de slechtste raadgever
  • 2 Jul 2020 om 17:40
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:26
      We zijn op dit moment degradatiekandidaat nr1!!!! Misschien hebben we Ted te vroeg weggedaan, alle connecties zijn blijkbaar ook verdwenen.
    De voorbereiding is nog niet eens begonnen, en je roept al dat we gaan degraderen. Gebaseerd waarop? Hrt is net Juli man. Weet je de lijsten van streuer? Tap je zn telefoongesprekken af? Misschien komen er deze week we wat leuke spelers bij. Wacht gewoon even net als ons af en laat je verrassen door ome streuer! We kunnen die beste man eerst zn werk laten doen, en dan beoordelen
  • 2 Jul 2020 om 17:32
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:26
      We zijn op dit moment degradatiekandidaat nr1!!!! Misschien hebben we Ted te vroeg weggedaan, alle connecties zijn blijkbaar ook verdwenen.
    Er zijn genoeg connecties aanwezig. Het gaat hier gewoon om geduldig zijn en wachten.
  • 2 Jul 2020 om 17:32
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:28
      Dat is een beetje overdreven, de selectie is er nog niet eens.
    Nee, daarom ook...
  • 2 Jul 2020 om 17:32
    Kutrecht!!
  • 2 Jul 2020 om 17:28
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:26
      We zijn op dit moment degradatiekandidaat nr1!!!! Misschien hebben we Ted te vroeg weggedaan, alle connecties zijn blijkbaar ook verdwenen.
    Dat is een beetje overdreven, de selectie is er nog niet eens.
  • 2 Jul 2020 om 17:26
    We zijn op dit moment degradatiekandidaat nr1!!!! Misschien hebben we Ted te vroeg weggedaan, alle connecties zijn blijkbaar ook verdwenen.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›